Šta je novo?

Far Cry 4

:D

***, očito je taj kvaziopenworld polusandbox postao nekakav kvadratić koji mora da se štiklira kako se pravi igra. Da se razumemo, ja nisam protiv toga, ali u praksi jako malo takvih igara imaju atmosferu, priču i posvećenost detaljima kakva bi mene lično zadovoljila. Kada govorim o posvećenosti detaljima, mislim na njihovu uklopljenost u priču i radnju, a ne na čistu količinu tih detalja, pa kao možeš da ideš kod frizera, u teretanu, da tjuniraš kola, da igraš tenis...to je sve ono nakaradno što je preuzeto iz GTA.

Recimo, jedno je kada ti objasne da je u laguni na drugom kraju ostrva neka baza koju moraš uništiti zbog toga i toga, da se tu nešto dešava, ti biraš kojim ćeš putem do tamo, načičkaju ti put sa nekoliko patrola, baza je velika, ima dosta neprijatelja...a u Ubisoft igrama, po tim bazama je 4-7 ljudi, nema apsolutno nikakve priče ni bilo čega vezanog za nju, niti ti moraš da je uništiš, ali ti se zato otključavaju podjednako generičke i dosadne sporedne misije kako ih osvojiš. Odnesi bagijem pomoć tamo za manje od 2:30, ubij lokalnog baju u kolibi 300 metara odavle, na brdu X imaš pušku Y kojom moraš ubiti životinju Z.

I što je najgore, sve to baš nikakve veze sa glavnom pričom nema. Nekada su te baze bile poenta mape/misije, priča ti se u njima dalje odmotavala, bildovala se atmosfera dok dođeš do njih jer si morao da disejbluješ neke radare ili da presečeš put nekom konvoju koji ide da ojača tu bazu, unutra je možda i neki tenk ili nešto već što moraš da smisliš kako ćeš da uništiš, a ovde su neprijatelji samo smarači koji te ometaju u nekakvom lunjanju ostrvom.
 
Poslednja izmena:
Još gore je što se istim konceptom vodi kompletan portfolio Ubisofta, sa uvođenjem tih tornjeva kojima se otkriva mapa, generičkim sporednim misijama, jednim te istim bazama...Assassin's Creed, Watch Dogs, Far Cry, svi rabe isti koncept, imam osećaj da igram jednu te istu igru u drugačijem skinu.

Sustina.
 
Gomili igara je sada selling point taj kvazisandbox po svaku cenu. Do te mere da skoro nema kvalitetnih koridor igara vise... Poslednja koju sam odigrao je HardReset.
 
@filipenko Bas to, evo prekjuce ponovo instalirao FC3 da ga predjem, generalno igrica nije losa, ali me nervira sto su dosta stvari ubacili iz Assassina, od tih tornjeva, preko baza, do stvari gde treba ubiti nekog zbog nekog itd samo druga sminka, a ni watch dogs se ne razlikuje puno, bar sto sam igrao na Xbox-u. Bukvalno svaka Ubi igrica ce biti na ovaj fazon, sto je iskreno malo glupo. U FC te jednostavno prisiljavaju da odradis sporedne misije, da bi krenuo na glavne, a sporedne misije ne zna se koja je gora (jedino osvajanje baze zbog napucavanja nije lose), i to ubije malo u pojam, a koliko vidim ni FC4 se nece mnogo razlikovati, samo u glavnom karakteru...
 
Recimo, jedno je kada ti objasne da je u laguni na drugom kraju ostrva neka baza koju moraš uništiti zbog toga i toga, da se tu nešto dešava, ti biraš kojim ćeš putem do tamo, načičkaju ti put sa nekoliko patrola, baza je velika, ima dosta neprijatelja...a u Ubisoft igrama, po tim bazama je 4-7 ljudi, nema apsolutno nikakve priče ni bilo čega vezanog za nju, niti ti moraš da je uništiš, ali ti se zato otključavaju podjednako generičke i dosadne sporedne misije kako ih osvojiš. Odnesi bagijem pomoć tamo za manje od 2:30, ubij lokalnog baju u kolibi 300 metara odavle, na brdu X imaš pušku Y kojom moraš ubiti životinju Z.

I što je najgore, sve to baš nikakve veze sa glavnom pričom nema. Nekada su te baze bile poenta mape/misije, priča ti se u njima dalje odmotavala, bildovala se atmosfera dok dođeš do njih jer si morao da disejbluješ neke radare ili da presečeš put nekom konvoju koji ide da ojača tu bazu, unutra je možda i neki tenk ili nešto već što moraš da smisliš kako ćeš da uništiš, a ovde su neprijatelji samo smarači koji te ometaju u nekakvom lunjanju ostrvom.

Upravo si na najbolji nacin opisao Far Cry 3, a bogme i koncept svih Ubijevih igara. Genericne i bezlicne varijacije jednog te istog sadrzaja.
 
Sve je lepo napisao covek. FC3 sam presao bukvalno na silu, onako usput dok sam divljao po ostrvima i onolikoj mapi :d Cak mislim i da nema neke vece razlike izmedju fc2/3, ogromna mapa i jos neke prednosti koje idu uz to a protivnici isti do kraja igre prakticno, misije jednolicne, posle 20 min igranja prakticno si sve video. Mada meni je fc2 mnogo dobro legao, jeste da je prica takva kakva jeste i da igra krece tek od 70% :d i realno tesko da ce neko igrati uopste toliko ali ja sam resio da improvizujem, ''uziveo'' sam se u ulogu i taj prostor, sunjao se, istrazivao, koristio sto manje efikasno oruzje.. i bese zanimljivo. Cak razmisljam opet da instaliram.

U fc3 slican fazon mada je igra zbog okruzenja izgubila dozu sumornosti i neke kao teskobe a generalno mislim da je laksa.

Ovaj trailer za 4 je smesan, lik ide na slonu i rostilja, gadjaju ga sa svih strana ali izgleda sa pirincem :d oruzje se ponasa u najboljem slucaju kao airsoft ako ne i gore :d Zbog planincuga/terena sve deluje mnogo linearnije.. ne obecava mnogo za sada. U sustini bice ovo fc3 u drugom okruzenju, sa nekim kao dodacima a mislim da ce u stvari sve biti malo losije od 3.
 
Poslednja izmena:
^Mene ovo sa jahanjem slona podseća na onaj deo pred kraj Blood Dragon-a kada jašete jednog od onih zmajeva. Samo što je cela ta igra parodija i *******cija i to je samo jedan kratak deo gde daju igraču da se potpuno iživiljava na kraju igre a ovaj FC 4 em sebe ozbiljno shvata em će verovatno moći tako da se upadne u svaku bazu ako ima slonova u blizini...
 

To sa oslobadjanjem/otkljucavanjem "necega" (delova mape) je mator koncept ali smem da se kladim da je Ubi to ubacio u Far Cry igre jer su videli da radi posao u Just Cause. Nastavci Far Cry igara i deluju kao klon Just Cause igara, ovaj poslednji to potvrdjuje. Ludo, blesavo, besmisleno, to smo sve imali u JC2 a sada nam Ubisoft ponovo servira istu formulu u Far Cry 4.
 
Samo sto je JC2 jedno tri puta bolja i zabavnija igra od FC3.
 
Ovo je ista igra sa drugacijom teksturom terena...i slonovima. :)
 
Bukvalno, vec iz ovoga se vidi da ce biti slican trip kad nagudriran treba da roknes super-tigra i one nademonisane leseve :d a u trojci je slican nivo na gudrama sa onom kuckom.
 
...i GTA je igra sa istim tripom u bezbroj varijacija, a opet je jedna od najomiljenijih i najprodavanijih, tako da ne vidim problem da se recept koji radi reciklira. Losa strana toga je COD IQ -27 sindrom i njegov negativni uticaj na druge igre.
 
[YOUTUBE]7URAlEbFf2E[/YOUTUBE]
 
Bice ovo odlicno!Makar promene bile minimalne,bice super.Zabava,zabava,cista zabava!
 
Ma i nek bude FC3 grafika, bitno je okruzenje kojim jedva cekam da se prosetam. :D
 
Samo da ne bude previse ovih nerealnih, napusenih iluzija misija. To mi je bed teski. Mada razumijem i one kojima se to svidja.
 
Bruka kako dobro izgleda... uf :eek:
 
Poslednja izmena:
Kako dobro izgleda. Mada gore sam napisao da mi se ne svidja ova iluzija.
Ostalo je sve super.
 
Ovde nisu "ludare" u pitanju, sad se preslo na neku sintetiku.
Kakav kic! zabole me glava od ovih boja.
 
Vrh Dno