G!!!
Čuven
- Učlanjen(a)
- 30.06.2000
- Poruke
- 5,672
- Poena
- 780
Moja oprema
- Laptop
- HP Spectre x360
- Mobilni telefon
- s24u
- Steam
- mocnijogurt
- Pristup internetu
- Kablovski internet
- Mobilni internet
Ništa čudno.
Kinta + visoke review ocene + neki novi klinci = koga pa zabole što su nama umrli FO i FO2.... i bez mamuta se živi dalje
Pazi ovako: Svi "kukamo", stare igre bile bolje. A tako je iz generacije u generaciju. Recipročno gledano one iz osamdesetih bi treblo da su ludilo od savršenosti. A nije tako. I tada je bilo loših i dobrih igara. Igre su dobre i onda i sada, a mi se menjamo.
Između ostalog (toga sam se prvo setio), Randy Sluganski kaže 2001. godine u recenziji za Alone in the Dark 4: The New Nightmare:
"Many of today's games have beautiful graphics but are soulless...." http://www.justadventure.com/reviews/AITD4/AITD4.shtm
znači uvek isto. Džabe sve, izgleda da je samo u pitanju žal za mladost
EDIT: Nemoj misliti da to što meni piše "Na forumu od: May 2007" znači da ne igram igre odavno. O da, igram ih još od 1985. kada sam imao kao prvo ZX Spectrum (ne računam fliperane i arkadne aparate koje sam pikao pre toga). Samo jednostavno nisam bio član bilo čega na netu.
slazem se da je tako, ali ovo nije samo u pitanju secanje na mladost nostalgija sta li, prosto jer je ceo sistem za fo rpg imao mnogo vrlina i mana naravno ali daleko manje, poenta je bila sto se u toj igri poklopilo toliko kockica da je zaista bila i jeste sjajna i dan danas. i ne, ne mozemo porediti sa prastarim igrama arkadnom ili avanturistickog tipa. zasto? prosto jer je ovo rpg sa toliko detalja, toliko fantasticno osmisljenih sitnica, pricom, dijalozima! sve je daleko kompleksnije od igara danashnjice. naravno, zahtevalo se mnogo vishe ulozenog vremena i truda i razmishljanja i igranja da bi sve to sagledao, ali to se nekada podrazumevalo jer je zaboga rpg u pitanju
zasto je fallout ispao takav kakav je, eh? brojnih analiza je bilo, a mozda i najbolje objasnjenje je ono u kojem se objasnjava da tada pravljenje igara nije bila industrija, pa u tada velikom interplayu (koji bi za sadasnje uslove bio smesan u poredjenju sa drugim savremenim izadavacima) zapravo niko nije ni obracao paznju na mali tim koji je razvijao fallout te je postojala ogromna sloboda kod developera koji su opet bili sjajni mastoviti likovi sa genijalnim pristupom
kada bi izolovali graficku prezentaciju originalnih fallouta, pa kada bi eto na neki lud nacin zaboravili i tb borbu, opet je tu toliko stvari koji se tek tu i tamo naziru na savremenim rpg-ovima... jednostavno komercijalizovali su i taj zanr do maximuma, pokusavaju da uniste, preobrate i to malo trziste, bez ikakvog razloga... to isto malo trzista, taj isti profil ljudi samo pljuje zbog tih pokusaja, klinci i nove generacije se lepe na lepo upakovane proizvode (ne krivim ih oni i ne znaju za drugacije)
evo me sedim u kancu, radim neke izvestaje dok u pozadini ide creepy/rusty muzika sa sjajno ubacenim efektima u zavisnosti od lokacije koju si posetio... pa pola etmosfere u igri je muzika
a evo sta je u fo3 http://www.youtube.com/watch?v=yeKwLTqesXk&feature=related