Šta je novo?

Fallout 3 oficijelni thread

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Tako je. Igra koja ne uspe da zabavi igrača nije uspela da ostvari poentu svog postojanja, pa sve da su na njoj radili akademici umetnosti. Igre se ne igraju da bi među prijateljima mogao da izigravaš intelektualnu elitu. Za to služe ruski klasici :)
 
pa u tome i jeste razlika, nekom je zabava da klikce besomuchno u borbi koja je neizbezna a drugima to nije zabava, pogotovo ne u zanru igara u kojem ta vrsta zabave ne treba ni da postoji, ima milion drugih i zanrova i podzanrova i naslova i nastavaka u kojima mozes da odmorish vijuge ako ti je fallout bash toliko opterecujuci. to pogotovo vazi sa aspekta teme ovo topika a to je NASTAVAK SERIJALA!!OMG! (konkretno dotakli smo sistem borbe)

zasto ne bi prichali sta kojoj igri fali kada je ochigledno da ce doci do sapjanja dve razlichite vrste RPG, lepo diskusija sta to moze time lose a sta dobro da se dobije

izvin molim te ali ako je nekom upotreba mozga u falloutu preopterecujuca njemu nesto fali :) a ti killbane prijatelju se odluchi u svom postu sta ti se vishe svidja, jednom kazes jedno a dva reda nize drugo.

edit
a ovaj vudi odmah koristi priliku da prichu totalno okrene na drugu stranu, da li namerno ili sluchajno, totalan troll, da na njegovom forumu to neko radi verovatno bi bi izbrisan i banovan u dobrom fashistichkom duhu :p
 
Poslednja izmena:
Pa čekaj, jel ti prvi "reklamiraš" sistem borbe u Falloutu kao nekakvu intelektualnu radnju? Ko da se sve ne svodi na klikneš-čekaš-klikneš-čekaš-kraj? :)
 
zamisli, ne svodi se?

u stvari ne mozesh da zamislish, ti nisi ni igrao fallout, sto te chini josh vecim trollom :)
 
Nisam igrao toliko dugo ko ti, ali sam prešao dovoljno borbi da shvatim da su loše izvedene :) as the matter of fact, zbog toga sam i odustao :)
I prekini da troluješ :)
 
Ko da se sve ne svodi na klikneš-čekaš-klikneš-čekaš-kraj?
Uf, uf, ovo je takvo drsko uproscavanje da i ja cak moram da se umesam....
Mozda je tako na kraju igre, kad imas 300 poena u Energy weapons, Power Armor mark II i onu space looking energetsku pusku [***a zaboravih kako se zove], 9/10 igre je taktiziranje tipa: Sad cu da opalim jednom i da se pomerim za dva AP kako bi ovaj jedan mutant morao da mi pridje da bi me udario, a onda u tom krugu ne moze da me udari tri, nego samo dva puta, pa cu da molim boga da Vic the Trader mene ne gibuje sa burstom i da ce Sulik da napravi critical onom drugom mutantu i baci ga na zemlju kako bi ja mogao da ga zveknem sa aimed shotom u levo oko u sledecem krugu ....
TO je sustina borbe u Falloutu i nekako mislim da FO3 sa svojim sistemom nece moci ni da mu pridje...
BTW ja sam se odavno pomirio sa cinjenicom da ako hocu da igram nesto dobro, moram da cekam da community izbaci neki mod koji odgovara mom ukusu. Primer: Battlefield 2 i njegova moderska zajednica okupljena oko Project Realitiy Mini Moda.
E sad, to je primenljivo jos uvek samo na multiplayer orijentisane igre, ali mozda u buducnosti se okupi nas 30 na jednom od "nasa" dva fan sajta, ako TES editor bude isporucen sa FO3 i dozvoli dovoljnu fleksibilnost u modifikovanju pogleda i borbe, i napravi dostojan nastavak Fallouta.....
 
Ne znam kako je na kraju, na početku jeste gadno kad imaš nikakvu opremu i kad može da te umlati bilo ko zbog nepromišljenog poteza, al to je opet daleko od nekog taktiziranja na nivou Heroja 3 ili slične potezne strategije. A što se tiče TES editora, naravno da će ga biti i da će igra predstavljati odlično tlo za modifikacije, tako da će svako moći da napravi ono što je zamislio da će igra biti. Everyone wins. Bolje "nepečena" igra koju će neko dopeći, nego nepostojeća igra o kojoj može samo da se mašta.

edit: Da preduhitrim Džija sa svojom trejdmarkovanom opaskom "dobroj igri ne treba dodatno modifikovanje" :) - ta su vremena prošla. Današnji timovi ne ulažu ni približno truda u Q&A kao ranije, a pritom su Arcanum, Vampires i ToEE koji su izašli iz kuhinje autorskog tima o kome sad govorimo primeri igara u koje je uloženo neverovatno malo testiranja i koje su ostale nezakrpljene i dobrim delom neizbalansirane. I šta da se radi.
 
Poslednja izmena:
izvin molim te ali ako je nekom upotreba mozga u falloutu preopterecujuca njemu nesto fali :) a ti killbane prijatelju se odluchi u svom postu sta ti se vishe svidja, jednom kazes jedno a dva reda nize drugo.

Ja ne mislim da je za Fallout potrebna neke specijalna upotreba mozga, za URU recimo je potrebna upotreba mozga ali Fallout dodje, pa recimo relaksirajuci. Meni se svidja Fallout jer mi je bio zabavan i relaksirajuci, isto kao i Baldur's gate, Morrowind ili No One Lives Forever (jedan od retkih FPS-ova koji sam odigrao ) a ako igra pocne da me smara ubitacnim kliktanjem ili tamanjenjem gomile protivnika ili ne daj boze nekom potrebom za refleksnim radnjama to odmah deinstaliram. Ali ne vidim zasto bi neka igra koja izgleda kao recimo Oblivion mrala odmah apriori da bude losa. Zar ne bi mogao Fallout 3 da izgleda kao oblivion i da zadrzi najbolje stvari oje je imao Fallout. Da li je 11 bozija zapovest da on mora da bude izometriski. Mislim da je jos previse rano da dajemo bilo kakve ocene. A kad smo kod onih "daedric hammer"-a zar nije jedan od likova iz F2 koristio malj. Morao sam *****u da ga oduzmem da ne bi utrcavao i bivao izresetan na mestu.
 
Poslednja izmena:

znachi, prichamo o borbi u falloutu i u oblivionu a ti vadish secret heavy weapon iz rukava i poredish sa uru :) nije na mestu

i uopste nije u pitanju izgled vec sto je to nastavak nechega sto vec postoji. da bilo bi kul da je izometrijski jer bi se onda gejmplej svodi onda neke druge sitnice, od prostog wasd upravljanja likom i relfeksa u borbi :|,meni bi bilo dovoljno da bude neka naravno 3d kamera, rotirajuca ali sa dovoljnim nivoom odzumiranja, ali ako oni postave gejmplej za FP ode sve u vrazijiu mater :)

jedno je Sledgehammer (koji je jednostavno obichan veliki/chekic malj) a drugo je ono na shotu, ono chudo je klasika za neko fantasy okruzenje :| i onaj ork ga drzi u jednoj ruci... mislim wtf ork sa fantasy melee oruzjem treba da zameni harizmatichne supermutante sa minigunovima (koji svakako nisu predstavljani kao ulitmativno neartikulisano zlo, vec su mutirani vojnici koji imaju svoju tuznu prichu u fo) a ti treba da ga gadjash sa ruchnim nuklearnim katapultom? objektivno, totalan promashaj


aaaa pa tebi je igra bila teska? :) pa imas u opcijama slajder za tezinu (i brzinu borbe)

a i treba da bude gadno majku mu, izashao si iz vaulta, nikad nisi video svetlost dana, nemas bre pojma da rukujesh ni prackom u gacama a ti bi da pwnujesh na samom pochetku, mozda kao u oblivionu? :)

a i normalno da borba nije na nivou heroja koji su, mozesh misliti po zanru strategija? :)
to kao kad bi za heroje tvrdio kako ima uzasno loshe kvestove :p

naravno modovanje ce svakako biti obavezno, ali pitanje je sta ce tu moci da se ispravi pa da iole bude valjana igra
 
Poslednja izmena:
Pazi Dži, ono što onaj ork drži jeste diferencijal sa celom osovinom, ali stvarno mnogo izgleda kao warhammer, a još i sav blešti od uglačanosti ko sva oružija iz Obliviona, a i ko očekuje diferencijal u rukama jednog orka...
 
Orc nema veze sa post apocaliptic okruzenjem. U Falloutu se vuku cekici i macole, a ne mace Warhammer Imperial Garde. Mozda Vudi ne zna foru da mozes na pocetku da budesh jak, ako znash kako. Negde se krije nesto mnogo jako ;)
 
da ne budem samo danesto kukam (nije da nemam razloga) citam sad josh malo onaj aritkal i pazte kako je kul ideja, navodno bice implemetiran u pip boy 3000 i radio uz pomoc kojeg cemo moci da slusamo jos uvek aktivne radio stanice sa muzikom iz 40-ih i 50-ih a navodno bice moguce uhvatiti signale koji ce otkriti neke nove questove. fina ideja, ali ja sam i dalje veliki skeptik (i ponovo kazem bice izgleda sjajna igra, ali steta sto ce biti fo3 :))
 
Poslednja izmena:
Pazite,meni se zesce igra ono sto sam video - ima par ideja koje su jako dobre,kao ova sto je G! naveo.A i uglavnom mi se svidja kako su Fallout svet preneli u 3D(osim ora sa hammerom).
Jedino sistem borbe me jako plasi - nisam bas dobro razumeo ali kao moci ces da stavis pauzu pa da ciljas i tako trosis AP (action points).Prvo,gde je tu potrosnja AP za ostale radnje,npr. trcanje? A kao alternativa je da igras u full real-time-u. Kako to ne,ne razumem?
Jasan mi je recimo sistem u Arcanumu ili Tactics-u gde su AP skroz prepakovani u real-time sto je sasvim ok.Ali ako igras iz prvog lica u real-time-u onda tu moze da se upotrebe AP,jer kako da ogranicis kretanje,free-look itd.
Ne mogu dva skroz razlicita sistema da ubace i da budu alternativa jedan drugom,slozicete se.
 
A otkud vi znate kako izgleda mutant ili ork. Jel mozda neki zivi u vasem komsiluku?
I ja bih licno voleo da je igra izometriska ali ako vec nije ja tu nista ne mogu i igracu je onakvu kakva bude bile, bar se nadam.
 
filmovi? stripovi? koncept artovi? dosadashnje igre iz serijala :)

mada ko zna, kakvi su ovo mutanti, mozda ih nije radio FEV kao na zapadnoj obali
 
evo da se javim ko onaj jedan od 30orice fanova...

AP stil borbe - kao UFO modifikovana osoba iz 90-tih kada je to nesto i znacilo, pa preko Fallouta i Fallouta 2, po meni ovo mora biti must have za nastavak serijala. sem ako ovi iz Beth. ne prave MMORPG ili MMOFPS pa im treba realtime. Znaci nista ne moze da zemeni aimed shot u glavu ili groin area i odusevljenje kada protivnika gadjate u jedno te isto mesto.

regarding camera - neka bude 3D sa lepom mogucnoscu da je ja odzumiram i postavim tako da mi izgleda izometrijski = me happy !!! ko oce da se unosi u first person, samo neka izvoli.

rucni nuklearni bacah - ok, recimo i da postoji, ali WTF neka ima samo jedan jedini round. ideja za zaplet: imas taj gromopuc i ucenjujes gradove da ti daju sta ti treba or else . . . oni ti ili isporuce sta zelis, ili salju sve svoje borce na tebe (nikako Shrekove sa diferencijalima, osovinama i drvenim machevima) ili provale tvoj blef. Ako ispalis nuklearku i pretvoris naselje u svezi file radioaktivnog zracenja i izgorelog mesa odma' dobijes -666.666.666 na karmu i niko zivi nece sa tobom da bude na istom kontinentu.

btw, mislim da bi u slucaju postnuklearnog drustva bilo kakva upotreba nuklearnog oruzija bila strasan taboo.
sto rece Ajnstajn: Ne znam za treci, ali ce se cetvrti svetski rat voditi lukom i strelom.

i na kraju za Novice-a: u zivotu se nisam tukao niti nameravam, da li to znaci da smem samo da igram Barby Ocean Adventures? a jedini oziljak koji imam je kada su mi skidali mladez, i tooooliko je bolelo da sam se onesvestio, pa mi je mama kupila Barby Ocean Adventures 2: Pearls are beautiful i odma mi je bilo mnogo bolje. Samo to igram i danas, te nisam stigao jos da proverim moje "intelektualne" vrednosti.

anyway, kakve veze tvoje arkade i oziljci imaju sa Fallout-om 3 i G!!!ovim korektnim komentarima na degradiranje franshize?
 
a i treba da bude gadno majku mu, izashao si iz vaulta, nikad nisi video svetlost dana, nemas bre pojma da rukujesh ni prackom u gacama a ti bi da pwnujesh na samom pochetku, mozda kao u oblivionu? :)

Ovde ću upotrebiti svoje sada već bledeće sećanje na Fallout :) da ukažem na to da se vrlo brzo mogla dobiti ne-sećam-se-imena-ali-neka-energetska imba puška ako se odmah kretalo na jug, što je činilo igru šetnjom u samom startu (za one koji su nameravali da kroz nju prođu borbom, a ne dijalozima i sl.), pwnom najgore vrste, 10x većim nego u tom pwnovačkom Oblivionu. Prema tome, batali te fore...
 
Ovde ću upotrebiti svoje sada već bledeće sećanje na Fallout :) da ukažem na to da se vrlo brzo mogla dobiti ne-sećam-se-imena-ali-neka-energetska imba puška ako se odmah kretalo na jug, što je činilo igru šetnjom u samom startu (za one koji su nameravali da kroz nju prođu borbom, a ne dijalozima i sl.), pwnom najgore vrste, 10x većim nego u tom pwnovačkom Oblivionu. Prema tome, batali te fore...

HuhFilipe,loshesecanje
Spoiler:Setnjomnajugdolazishdojednoggrada(imadasenashetash),aunjemupostojijednalepastvarcica,samotrebaznatikakojepokupitiitudolazimodoonogproblemaukljucivanjamozga.ZatoklincikukajunadFalloutomjerzanekeproblemeisituacijenemajuresenjeatihsituacijaimamalimilion.AsvakiproblemuFalloutumozedaseresinavishenacina;)
 
You may remember Game Informer had offered readers to ask Matt Miller questions about Fallout 3. Well, the answers were released in this month's Unlimited. For obvious reasons, we're not revealing all of them, but here's some choice quotes:

Q: Is this another Oblivion but with a Fallout theme?
A: In short: no. Sure, Fallout 3 plays primarily from a first-person perspective like Oblivion, and conversations with NPCs use a similar style of dialogue tree, but combat, questing, character creation and most importantly the tone and style of the gameplay shares more in common with Fallout 1 and 2 than Oblivion.

Q: Is the game turn based or real time?
AND
How’s the V.A.T.S. combat system work again?
A: I talk about this a good bit in the July magazine article, but to be clear, Fallout 3 plays in both real time and a paused tactical combat mode. It’s not really turn based, however. Instead, you can pause the real-time action in order to make aimed ranged or melee attacks on your opponents, smashing their legs to slow them down, or perhaps shooting an arm to hurt their weapon aim. Like in the original Fallout games, doing these aimed shots take action points, but since there are no turns, those AP recharge over time after unpausing the game. You can shoot in real time, but that will then slow your recharge rate. In practice, this means players have the option to play the game very much like an RPG, but with a good bit more action than traditional RPGs. Are there other details to the way this system works? Almost definitely, yes. Do we know all the answers to how V.A.T.S. works after seeing it in one demo? No. We’re waiting just like you to find out more.

Q: Will porting the game to consoles hurt the PC version?
A: Hmm... Well, the game’s not really being ported anywhere. It’s being built from the ground up for Xbox 360, PlayStation 3 and PC. [...]

Q: Is the game first or third person? Isometric?
A: It’s both first and third–a point I mention in the article. It does not use the isometric view of the original games. It is possible to pan the third person camera pretty far back, but it definitely isn’t meant to be played in a view that is anything like the original. However, almost half of the questions we received were about the camera view, so I thought I should address it here. To clarify, unlike in Oblivion, with its wonky third-person camera, a big focus has been placed on making Fallout 3 fun and playable in both first and third person. [...]

Q: Can you play the game without doing any combat?
A: I never got a hard and fast answer on this point, though I did ask the development team about it. On a general level, they did say that they’re trying to build multiple solutions into almost any quest or situation you encounter, and that using stealth and diplomacy were very useable routes to overcome different obstacles. Whether you’ll be able to play through the whole game without committing any violence is a point they’re still hammering out, to my memory.

Q: What is your overall impression of the game?
A: To be clear, I was and continue to be a big fan of the original Fallout games. Believe it or not, so are the guys over at Bethesda. From my perspective as someone who loved the originals, I have to say that my feeling of the direction that Bethesda is taking the franchise is very strongly positive. If you are a fan who is adamantly against some significant changes to the way gameplay occurs in the Fallout series, I’m going to tell you right now and save you the disappointment: I don’t think you’ll like Fallout 3. However, if you’re a fan of the Fallout universe, of the unique look of the world, of the moral ambiguity, of the dark and often violent humor, and the invigorating branching story paths, then everything about what I’ve seen of Fallout 3 should please you.
---------
toliko od njihovih obecanja da ce ostati verni falloutu :( nema ovo bash mnogo veze sa mozgom.... steta... action rpg again
 
Evo malo podsetnika na nesto sto je za Beth. tim samo misaona imenica i nedosanjan san.

Fallout 1:

1. Police box. You stumble upon a Police Box from the UK, circa 1960. When you get to close to it, it will disappear. When it is gone, a Motion Detector is visible. This one is straight out of Doctor Who.



2. Giant footprint. Looks like Godzilla just passed through the wastelands. Unfortunately, some unlucky peasant didn't see him coming. The strange thing is that this is the only footprint in the area. The body holds a Stealth Boy (gadget to make a creature nearly invisible when used).



3. Alien crash site. Hey, they're really out there. You find a crashed alien ship, complete with two alien skeletons. When you search the bodies you find an Alien Blaster and a picture from a singer. When you look at the craft, a label says: "Property of Area-51. Return if found."




Fallout 2:

1. Crashed Federal Shuttle. You encounter a crashed federal shuttle, straight out of Star Trek. You can find some hypo's here.



2. Guardian Of Forever Portal. Step through the stone portal and you'll be taken to Vault-13, 80 years back in time, to the moment when the water chip malfunctioned. Search all lockers and take whatever you want. Search the armory (the small room on the top left of the control room) and search the floor for the Solar Scorcher. Now examine the water control computer, otherwise your existence will be in jeopardy.



Reference to Fallout 1- you were on a quest to find a water chip. This is a comment from one of the Enclave soldiers. Spotted by Tony Ladriere



Reference to Star Trek the New Generation - This is a Pip boy record from one log. Read the picture and see "Picard" (d is added to Start Trek's hero). Spotted by Will Robb




This is from boxing ring in New Reno. When you beat Evan, you must fight Mastricator (Mike Tyson).





itd, itd............................ima ovih ludosti koliko ocesh
 
Poslednja izmena:
^^
eh koliko dobrih stvari je bilo :(, zaista si imao feeling da si u totalno izvrnutom paralelnom univerzumu, a sad cemo da se igramo u realnoj kolotechini gde ce krv da prsi na sve strane kao da je to poenta igre
 
Poslednja izmena:
a kada nadjete u Fallout 2 na spljeskanog kita i saksiju sa petunijama?

a cuveno pitanje na mostu ?!? dobijao se tada neki sasvim ok armor, zaboravillo se - sustigle godine..

ehehehe...
 
Mi mozemo ovako u nedogled da prepricavamo stvari iz F1,2 od pre 10 godina, a sta ce da se prica o Oblivionu. Vishe od pola teme koja je posvecena Oblivionu ovde na forumu, svela se na to kako podesiti da igra normalno radi, razna twikovanja, a onaj ostatak teme je bio posvecen ko zna kakvim nebulozama vezanim za igru. Cak sam se i ja primio na igru pre nego sto sam je dobio, citajuci sa neta najave, i kada sam je instalirao posle 4h je palo brisanje. Igra je jednolicna.
Zato su i poizbacivali ove exp. da bi bar malo odrzali igru u zivotu. Igra koja je na pocetku dozivela klinicku smrt, pa ovaj peh sa zadnjom exp., oko nestajanja stvari iz inventara. Koliko god se trudio neko da mi dokaze da ce Beth. uraditi dobar posao po pitanju F3, ne moze da me ubedi u to.
 
Poslednja izmena:
I dalje ne kapiram comabat system! Znaci pauza se stavlja samo da bi se radili targeted-shot-ovi!!!
To je van pameti-pa setite se da u Fallout 1 i 2 sa trait-om fast shot (moj omiljeni jer volim minigun-ove :) ) gubi mogucnost da se target-uje.
 
Igra koja je na pocetku dozivela klinicku smrt

:laugh:

Zezaš se ili stvarno misliš ovo što kažeš? Igra je u prvih mesec-dva prodana u preko 2 miliona primeraka, a mislim da je sada već dostigla 3 i po ili 4 miliona. Odmah se pojavila gomila dodatnog sadržaja, uglavnom nepotrebnog, ali uz par veoma interesantnih stvari, ne zato što je igra po difoltu loša, kako članovi Fallout mense žele da stvore sliku, već zato što je igra koja je ekstremno popularna dolazila sa editorom. Pride je postala standard i etalon za sve igre žanra, kao i grafički reper za testere, igra koja izgleda najbolje, best of both worlds. Ističite vi prednosti i mane, ali nemojte lagati ili pričati napamet...

P.S. ***, najbolje bi bilo da negde usred kamenja High Rocka na Tamrielu naiđem na govornicu Dr. Whoa i da dobijem kvest da spasim njega i ribu koja ga prati, ili još bolje da se sukobim sa patrolom Klingonaca koja se spustila u nevidljivom Bird of Prey brodu, baš bih bio srećan, a i tako je intelektualno i parodično...:trust: Pretpostavljam da bi izazov u kvestu bio da se setim šta je Dr. Who rekao Dalecima u 8. epizodi 24. sezone i da se pomoću toga iskobeljam pričom umesto fajtom ili tako nešto.

Mi mozemo ovako u nedogled da prepricavamo stvari iz F1,2 od pre 10 godina, a sta ce da se prica o Oblivionu
Mi o Oblivionu itekako pričamo o kvestovima, pričama koje prate pojedine karaktere, sporednim misijama, uvrnuto-ispričanim pričama...ali i neverovatnim prizorima, osećaju koji se stekne kada se vidi imperijalni grad po prvi put, ledenic dvorac, vampirsko leglo od kojeg se ledi krv u žilama, ili osećaju kada se prisustvuje borbi zmaja akatoša i mehrunesa dagona. Problem je samo što ovu drugu klasu "divnih momenata" u Falloutu možete da zaboravite, a prva klasa se ne vezuje za parodične elemente koji podsećaju na naš svet. Što se tiče primedbi o tome kako puno od treda ode na tvikovanje, to je potpuno prirodno kada se napravi grafički izuzetna igra za koju će onda pola ljudi da kuka kako ne može da je pokrene na 9550 ili nečemu sličnom, ili pak kada nagrne masa likova kojima je jedini cilj podesiti otpimalnu rezoluciju + 8xAA + 16xAF i da to sve radi na nekoj 6600 GT.

Mislim, o čemu se uopšte priča ovde. Raspravljamo o dve odlične igre koje deli 10 godina, pa sad jedni koji su gotivili onu koja je stara 10 godina pljuju ovu drugu, zato što će nastavak te od pre 10 godina da bude po izvođenju ovoj drugoj. Svašta. Kao da se u međuvremenu ništa nije desilo. Daggerfall, System Shock, Deus Ex, Oblivion...vas pozdravljaju!

P.P.S. a ovaj topik se drži na pljuvanju Obliviona i Bethesde, gde je 3/4 strana posvećeno frustracijama šačice Fallout akademskočetvorofakultetskih zaluđenika.
 
Poslednja izmena:
pa zar to koliko se primeraka neke igre prodalo pokazatelj da je neka igra dobra?

:)) zasto onda bas ti filipenko, izmedju ostalih, kazes da su nfs, barbi, i sta sve ne, lose igra?
 
Zato što se NFS, Barbi i Simsi prodaju i bez reklame, s obzirom da nema alternativnih igara sličnog karaktera na PC-ju. A drugo, ciljna grupa Obliviona i ciljna grupa NFS-a/Barbija/Simsa nije ista. Mislim ljudi, dozovite se pameti, i Fallout i Oblivion i svaki drugi RPG koji valja, na igračkim sajtovima (npr. strategyinformer.com) imaju prosečnu ocenu preko 9 od strane čitalaca. I šta, na Oblivion stranicu su se sjatile hiljade klinaca bez mozga i davale desetke bez razmišljanja, a na Fallout stranicu dolaze sve sami članovi Mense koji daju desetke tako što prethodno duboko razmisle i razvrstaju sve detalje igre u pro i cons kolone? Jea rajt :)
 
Poslednja izmena:
:laugh:

Zezaš se ili stvarno misliš ovo što kažeš? Igra je u prvih mesec-dva prodana u preko 2 miliona primeraka, a mislim da je sada već dostigla 3 i po ili 4 miliona. Odmah se pojavila gomila dodatnog sadržaja, uglavnom nepotrebnog, ali uz par veoma interesantnih stvari, ne zato što je igra po difoltu loša, kako članovi Fallout mense žele da stvore sliku, već zato što je igra koja je ekstremno popularna dolazila sa editorom. Pride je postala standard i etalon za sve igre žanra, kao i grafički reper za testere, igra koja izgleda najbolje, best of both worlds. Ističite vi prednosti i mane, ali nemojte lagati ili pričati napamet...

P.S. ***, najbolje bi bilo da negde usred kamenja High Rocka na Tamrielu naiđem na govornicu Dr. Whoa i da dobijem kvest da spasim njega i ribu koja ga prati, ili još bolje da se sukobim sa patrolom Klingonaca koja se spustila u nevidljivom Bird of Prey brodu, baš bih bio srećan, a i tako je intelektualno i parodično...:trust:

Ok. Aj da je prodato toliko, ali toj igri nesto debelo fali. Tebi sigurno ne, jer si manijak za ES franshizu. Meni igra ne lezi. Pa ne morash da naidjesh na govornicu ili na Klingonce jer ES nema ama bash nikakve veze sa tim, ali to su neke fore koje opasni likovi ubace u igru da bi te ostavili na kraju bez daha i pokazali da igre mogu da se prave i na malo drugaciji nacin. Beth. je mogla da ubaci lika koji je kroz jednu od kapija dosao da ti da quest da pronadjesh mach Kralja Artura, ili neki energetski luk, a da bi ga posedovao morash da nadjesh nekoliko delova koji su razbacani po celoj mapi i kovaca koji je zarobljen duboko pod morem, a da bi dosao do njega morash da nadjesh ronilacko odelo:d . Oruzja su mogla da budu i inteligentnije napravljena, a ne mac koji se prilagodjava protivnicima, kao onaj Mehrune Razor??? (jel se tako zove)???
 
Poslednja izmena:
pa zar to koliko se primeraka neke igre prodalo pokazatelj da je neka igra dobra?

Ne, ali je indikator popularnosti i egzaktan pokazatelj koji pobija tvrdnju "da je igra bila klinički mrtva čim je izašla".

ili neki energetski luk, a da bi ga posedovao morash da nadjesh nekoliko delova koji su razbacani po celoj mapi i kovaca koji je zarobljen duboko pod morem, a da bi dosao do njega morash da nadjesh ronilacko odelo
Misliš, kao na primer što moraš, da bi došao do Goldbranda, da dobiješ kvest od poludeloj Khajita na severoistoku o potonulom podvodnom gradu na zapadu, odeš tamo i roniš dok ga ne pronađeš, pričaš sa glavom polomljenog kipa boginje Beotije, pronađeš vajara i platiš mu da uradi ogroman kip na velikoj steni na ulazu u obližnji zaliv, počistivši pri tome par rudnika od bandita da bi on dobio stene, nakon čega ti boginja podaruje vatreni mač? Ima...

Oruzja su mogla da budu i inteligentnije napravljena, a ne mac koji se prilagodjava protivnicima, kao onaj Mehrune Razor??? (jel se tako zove)???
Prilagođavanje protivniku? Mehrunes Razor ima šansu po svakom udarcu da ukrade dušu, odnosno da ubije protivnika instantno. Ali se to desi jednom u ko zna koliko udaraca, pošto je šansa mala, nekih 2-3 posto. Moguće je da taj procenat varira od levela i snage stvorenja.


Sve na stranu, ok, kapiram ja da će se dosta toga promeniti u Falloutu. Ako primetite, nigde nisam kritikovao vaše argumente o tome zašto se nešto menja, već samo kada pljujete Oblivion :)
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno