G!!!
Čuven
- Učlanjen(a)
- 30.06.2000
- Poruke
- 5,672
- Poena
- 780
Moja oprema
- Laptop
- HP Spectre x360
- Mobilni telefon
- s24u
- Steam
- mocnijogurt
- Pristup internetu
- Kablovski internet
- Mobilni internet
I dalje ne kapiram comabat system! Znaci pauza se stavlja samo da bi se radili targeted-shot-ovi!!!
To je van pameti-pa setite se da u Fallout 1 i 2 sa trait-om fast shot (moj omiljeni jer volim minigun-ove) gubi mogucnost da se target-uje.
pa zar nisi chuo?!?!?!?
oni uvode termine "reinventing" u RPG!!!
posto ce igra biti FPS sa pauzom mozesh da zaboravish na SPECIAL kakav si poznavao, 100% ce morati da ga izmene i prilagode svom Max Pain sistemu (tj kao u Obliviona samo sto sada neces imati Staminu da regenerishesh vec AP koje troshish na aimed shots u pauziranom vremenu, a AP se obnavlja kada otpauziras i nastavish da se rokash u dobrom starom FPS fazonu)
http://www.youtube.com/watch?v=s8tMPOeTcYw
http://www.youtube.com/watch?v=dRpun7dnQ9E
http://www.youtube.com/watch?v=zE3xEea_3ok
da li je neko procitao onaj intervju gore
Cak ce i Dijalozi biti na nivou Obliviona, to je bash loshe drugari :|
Q: Is this another Oblivion but with a Fallout theme?
A: In short: no. Sure, Fallout 3 plays primarily from a first-person perspective like Oblivion, and conversations with NPCs use a similar style of dialogue tree, but combat, questing, character creation and most importantly the tone and style of the gameplay shares more in common with Fallout 1 and 2 than Oblivion.
i onda procitas ostatak teksta i padensh u nesvest :/
Poslednja izmena: