Šta je novo?

F. E. A. R. 2: Project Origin

Meni je fps uglavnom zakucan na 60 ali ponekad naglo padne i odmah se vrati, izgleda kao da sve zastane za sekundu i totalno je nezavisno od ucitavanja nivoa
 
To zastajkivanje na milisec je mozda autosave, koji u demou nije podrzhan tj. ne ispisuje na ekranu. :) U Svim FEAR-ovima se deshavalo to "seckanje" kad uradi autosave.

I kod mene je to prisutno, shto se da videti iz videa:

[YOUTUBE]uZ6SqkBL6J4&feature=channel_page[/YOUTUBE]

P.S. Demo mozhe da se predje za celih 6 mniuta. :D
 
To zastajkivanje na milisec je mozda autosave, koji u demou nije podrzhan tj. ne ispisuje na ekranu. :) U Svim FEAR-ovima se deshavalo to "seckanje" kad uradi autosave.

I kod mene je to prisutno, shto se da videti iz videa:

[YOUTUBE]uZ6SqkBL6J4&feature=channel_page[/YOUTUBE]

P.S. Demo mozhe da se predje za celih 6 mniuta. :D

Moguce da je to. Autosave radi, samo ne ispisuje na ekranu.
 
Uklizavanje, sut u glavu i slicne fore su jos iz prvog FEAR-a...cak su mogli i kombo udarci da se izvode.Ma sve isto kao u mirror's edge lol...sta li je sledece -A-HA- trcanje!Isto ko u mirror's edge:d



Ne znam...presao sam keca vise puta, meni botovi ovde deluju "aktivnije"...bar ovako na prvi pogled.Mislim da je vise stvar licnog ukusa u pitanju, nekome se svidja jedno, nekome drugo...

Sto se shtreca tice, FEAR je FEAR, standardne fore "na prepad"...vise mi nije to toliko upecatljivo kao pre.No dobro, ovo je tek mali deo igre.Ne ocekujem nesto epohalno, ali mi eto, u principu razlike u odnosu na kec ne smetaju i uostalom nisu mi toliko velike.

Igra (demo) je napravljena za konzole. To se vidi na svakom koraku. Sve je previse pojednostavljeno.

@gx-x:
Mozes li ti izraziti svoj zadovoljstvo ili nezadovoljstvo ovom igrom bez da mene bez veze citiras?
 
koje mikro seckanje? ja sam napisao da sam imao tzv pauzu kad se menja deonica, ali samo to - sledeci nivo, ali bukvalno. u toku igranja jednog nivoa, recimo skola, nije bilo seckanja...Ostalima kojima secka na drugim mestima - sorry, ne znam sta je, meni nije nista seckalo.
edit: kad malo bolje razmislim - mozda je vezano za praznjenje i punjenje vram buffera kod atija, ne znam sta bi drugo bilo...
Procitaj gore.
Ja nemam ATI
 
Stvarno ne znam sta je pojednostavljeno...cak bih rekao da botovi trpe vise demidza nego oni iz keca na hard (a tek je desetinka prvog nivoa u pitanju).
Ono sa dugmencetom na HUDu vuce na konzole, ali mi ostalo deluje OK...pa ni prvi FEAR nije bio nesto sto bih mogao da nazovem PC-only iskustvom sto se tice gameplaya.Red linearnog napucavanja, pa onda BOSS fight sa nekim robotom ili bajom u oklopu.Nije bilo neke taktike ili sta ti ja znam, samo uletis sa shotgunom, slow-mo i rokanje...
 
Probah demo i stvarno nema smisla kako mi radi igra,1280,sve max,AA4x aniso16x i nisam video da mi je palo ispod 50fpsa:D uglavnom je 60+ :p svidja mi se posto je dosta "strasniji" nego prethodni,atmosfera je bolje odradjena a napucavanje je fantasticno,uz mnogo bolju grafiku.
E sad ne bih po ovom kratkom demou donosio zakljucke kakva cje u potpunosti biti igra,ali mogu recji da sam jako zadovoljan ovim sto sam "video".
 
Zato i izbacujeu demo. Ne da bi se naigrali, vec da bi dobili feedback od usera (pirata).
Nemojte mi reci da secka sa 4Gb Rama.
Znaci teraju nas da predjemo na 64-bitne platforme sa 8Gb rama?
Nesto mi se tu ne slaze.
 
Pa izgleda da ima problem kao i prvi FEAR, setite se demoa kako je riljao...
 
meni je podesio sve na minimum automatski, ja sam sam stavio sve na max i povećao rezoluciju na native od monitora, i nije mi secnulo nijednom. nisam igrao fear jer nemam živaca za te horrore i strahote, video sam kod druga kako izgleda. ova dvojka je strašnija (atmosfera) najviše zbog grafike.
sviđa mi se pucanje, i ništa više. preskačem, daću demo drugu nek on pichi.
 
Meni se bogami dopada!
Atmosfera mi je bolja nego u prvom delu, i prilicno sam se strecnuo par puta.
 
Demo radi odlično, automatski je sve postavio na max, radi na 45+ fps, deluje obećavajuće :)
 
Give-a-fuck-o-meter :D Vrh, maznucu ti gif :D

Probao demo na PS3, ugasio svetlo, odvrno zvucnike i nije mi dobro bilo, definitivno mi ne prijaju horor igre vise, ne uzivam uopste :)

Ja isto ugasio sva svetla, pojacao zvucnike na 30% i osecao sam se kao kad igram Counter Strike. Sta je ovde toliko strasno, meni nije jasno. Oni pokusaji pravljenja horor atmosfere prilikom pojavljivanja Alme na ekranu su jadni.
Mada, ipak cu uzeti igru. Moram da igram neki FPS dok Killzone 2 ne dodje...
 
Ma... nije strasno, vec jednostavno mi vise ne prijaju ove horor igre, sa tim naglim shokovima, iznenadnim prepadima i ostalo :)
 
Ne volim ni ja horor igre, tj. ne uzivam u njima, ali Project Origin je skroz na fazon FEAR-a 1.
Na potpuno isti nacin su pokusali da uspostave horor atmosferu.
Ko je igrao prvi deo, ovaj mu nece uliti strah u kosti. XD
 
Ja nemam mikro seckanje :)

@Starac:

evo mogu :p NHF bre, sta si se uzvrpoljio 'oma ;)


Ko sto rekose ranije, ne pada frame rate prilikom seckanja, tako da ne pomaze ti tu tvoja 260 :p

Stvarno ne znam u cemu je vic
 
Ne dopada mi se ovaj demo uopste... Atmosfera je nekako previse sinteticka, teksture pomalo blurovane, dok sami objekti, poput stolica, stolova, ormarica i posebno razrushenih objekata i sl. nekako ne deluju ubedljivo, dakle grafika reklo bi se vise nego uobicajena. Nisam bas do kraja uspeo da objasnim sebi o cemu je rec, ali iz nekog razloga vizuelno mi je ova igra totalno neubedljiva i neodredjena, u smislu da kao da se nije islo na fotorealizam kao sto je to bio slucaj sa recimo Crysis-om, a nema se takodje jasan osecaj ni namenski modifikovanih likovnih i uopste odredjenih estetkih elemenata koji bi trebalo da budu u funkciji atmosfere u igri kao napr. sto to ima jedan Gears of War. Ne dopada mi se ni dizajn ovih protivnickih vojnika (ko da su iskocili iz onog futuristickog Battlefield 2142), a kretanje kamere je srozano do daske. Ako je ista zaista bilo efektno reseno u prvoj igri onda su to bili pre svega vrhunski zvuci koraka, i cvsto i veoma ubedljivo kretanje i okretanje kamere sto je zaista cinlio da trcanje i posebno ono trzanje automatske puske navise ima odredjeni shmek. Ovo kako je sad napravljeno je dobar primer kako se mogu lako srozati odredjeni elementi u igrama i za tili cas. Mislim da je to nameski promenjeno zbog konzola, ali ko bi ga znao sta je tu presudilo... Efekti poput rasprskavanja krvi takodje izgledaju neuverljivo i to iz prostog razloga sto granulacija kapljica nije uvek u skladu sa perspektivom i velicinom modela... Sve u svemu rekao bih da je ovo cist promasaj... Voleo bih da gresim, te se iskreno nadam da ce me ova igra kada se konacno bude pojavila, iznenanditi u nekim kasnijim etapama, ili mozda nekakvom zanimljivom radnjom, ali nesto me ne greje sunce da ce to zaista i biti tako... Videcemo vec...

S druge strane, ono sto je odradjeno vrhunski i za svaku pohvalu su cut scene, posebno one sa Almom...
 
Poslednja izmena:
Ne dopada mi se ovaj demo uopste... Atmosfera je nekako previse sinteticka, teksture pomalo blurovane, dok sami objekti, poput stolica, stolova, ormarica i posebno razrushenih objekata i sl. nekako ne deluju ubedljivo, dakle grafika reklo bi se vise nego uobicajena. Nisam bas do kraja uspeo da objasnim sebi o cemu je rec, ali iz nekog razloga vizuelno mi je ova igra totalno neubedljiva i neodredjena, u smislu da kao da se nije islo na fotorealizam kao sto je to bio slucaj sa recimo Crysis-om, a nema se takodje jasan osecaj ni namenski modifikovanih likovnih i uopste odredjenih estetkih elemenata koji bi trebalo da budu u funkciji atmosfere u igri kao napr. sto to ima jedan Gears of War. Ne dopada mi se ni dizajn ovih protivnickih vojnika (ko da su iskocili iz onog futuristickog Battlefield 2142), a kretanje kamere je srozano do daske. Ako je ista zaista bilo efektno reseno u prvoj igri onda su to bili pre svega vrhunski zvuci koraka, i cvsto i veoma ubedljivo kretanje i okretanje kamere sto je zaista cinlio da trcanje i posebno ono trzanje automatske puske navise ima odredjeni shmek. Ovo kako je sad napravljeno je dobar primer kako se mogu lako srozati odredjeni elementi u igrama i za tili cas. Mislim da je to nameski promenjeno zbog konzola, ali ko bi ga znao sta je tu presudilo... Efekti poput rasprskavanja krvi takodje izgledaju neuverljivo i to iz prostog razloga sto granulacija kapljica nije uvek u skladu sa perspektivom i velicinom modela... Sve u svemu rekao bih da je ovo cist promasaj... Voleo bih da gresim, te se iskreno nadam da ce me ova igra kada se konacno bude pojavila, iznenanditi u nekim kasnijim etapama, ili mozda nekakvom zanimljivom radnjom, ali nesto me ne greje sunce da ce to zaista i biti tako... Videcemo vec...

S druge strane, ono sto je odradjeno vrhunski i za svaku pohvalu su cut scene, posebno one sa Almom...

od svega sto si reko jedino mi se "svidja" ovo u signaturi "iQuantum" :smoke:
 
O ukusima ne vredi raspravljati. Uvek se nađe neko ko će da traži dlaku u jajetu. Fear2 koristi već oprobani recept iz prvog dela. Zašto uopšte menjati? Ja sam očekivao za nijansu bolju grafiku. To smo i dobili. Vrhunsko napucavanje je i dalje tu. Atmosfera sa sve trippy efektima je opet tu i mislim da je još bolje odrađena. Mnoge od vas je Crysis mnogo razmazio. Naravno da je grafika bitan faktor ali vi ga preteraste jer je stavljate u prvi plan. Čoveku smeta granulacija kapljice krvi. Eeeej. Kako nije niko spomenuo vodene površine koje izgledaju katastrofalno i koje se ne mogu porediti čak ni sa onom iz prastarog HL2. Gimme a break. Ako bi tako gledao našao bi 1000 zamerki. Isto tako bi našao milion zamerki i svim drugim igrama koje su do sada izašle. Sve što nam je doneo Fear 1 doneo je i Fear 2 u još boljoj varijanti. Fear2 nije zamišljen kao igra koja će biti konkurent Crysis-u, Killzone-u ili ne znam već kojoj igri. Kome se ne sviđa neka zaobiđe. Kratko i jasno.
 
Nadam se da nisu sjebali AI. Grafika mi je nebitna. Bitan mi osecaj pri puškaranju koji je kod FEAR-a je bio najbolji.
 
Stvarno ne znam sta je pojednostavljeno...cak bih rekao da botovi trpe vise demidza nego oni iz keca na hard (a tek je desetinka prvog nivoa u pitanju).
Ono sa dugmencetom na HUDu vuce na konzole, ali mi ostalo deluje OK...pa ni prvi FEAR nije bio nesto sto bih mogao da nazovem PC-only iskustvom sto se tice gameplaya.Red linearnog napucavanja, pa onda BOSS fight sa nekim robotom ili bajom u oklopu.Nije bilo neke taktike ili sta ti ja znam, samo uletis sa shotgunom, slow-mo i rokanje...

Gomila ljudi po netu je to primjetila. Odi na FEAR forum - http://www.projectorigincommunity.com/forum/showthread.php?t=4121&page=2

Nije mi jasno kako ti ne vidis neke stvari ovdje? Prvo kreni od grafike, koja je duplo losija u odnosu na neke danasnje PC ekskluzivne naslove. A razlog je taj sto konzole ne mogu podnijeti takvu grafiku. Ista stvar i sa fizikom.

Dalje, demo je na hard tezini prelagan. Slow motion uopce ne treba koristiti. Imas onaj tipicni konzolaski gameplay gdje se svakih nekoliko koraka spawnuju samo 2-3 neprijatelja. Treba prilagoditi gameplay deckima s gamepadom.

Nigdje nisu najavili da ce PC verzija biti poboljasana, pa samim tim i ne vjerujem da ce ostatak biti bolji od ovog demoa. Ali se ipak nadam.

I probaj opet FEAR na extreme tezini. Uleti u prostoriju sa vise neprijatelja.
 
Gomila ljudi po netu je to primjetila. Odi na FEAR forum - http://www.projectorigincommunity.com/forum/showthread.php?t=4121&page=2

Nije mi jasno kako ti ne vidis neke stvari ovdje? Prvo kreni od grafike, koja je duplo losija u odnosu na neke danasnje PC ekskluzivne naslove. A razlog je taj sto konzole ne mogu podnijeti takvu grafiku. Ista stvar i sa fizikom.

Dalje, demo je na hard tezini prelagan. Slow motion uopce ne treba koristiti. Imas onaj tipicni konzolaski gameplay gdje se svakih nekoliko koraka spawnuju samo 2-3 neprijatelja. Treba prilagoditi gameplay deckima s gamepadom.

Nigdje nisu najavili da ce PC verzija biti poboljasana, pa samim tim i ne vjerujem da ce ostatak biti bolji od ovog demoa. Ali se ipak nadam.

I probaj opet FEAR na extreme tezini. Uleti u prostoriju sa vise neprijatelja.
Oko tezine odnosno lakocje demoa se moram sloziti,presao sam demo na hard i stvarno je jako lak ,ne znam da li je bas kao fear 1 na easy ali skoro da ti u opste ne treba slow motion da bi prelazio igru,presao sam fear 1 na svim tezinama i znam da na hard i extreme uzasno tesko(skoro nemogucje) precji bez koriscjenja slow motiona jer se toliko brzo igra odvija da te izrokaju za sekund.
 
pa i svetlosni izvori ne daju senke.. tj ne daju svi kao u fear1, cak ni flashlight ne baca senke... skroz bzvz :/
 
Konzole ne mogu podneti takvu grafiku... Ti bas voliš da ti se svet smeje. Skini te amove i progledaj malo.

Ako se taj svijet razumije u ovu materiju tako dobro kao i ti, nije niti cudno sto se smiju!

Ovaj demo nema recimo parallax mapping, sto je danas standard na PC-u. Dalje, FEAR ima soft shadows, a ovdje ne postoji. Dalje, nema full dinamicno osvjetljenje, znaci nema pola sjenki... Ima jos toga za navesti.

Sve ovo sto sam naveo je danas standard na PC-u. I kako nece demo dobro raditi i na slabijem PC-u, kada pola toga fali!
 
Kakva grafika? Pa prvi deo je izgledao super u svoje vreme ali i tada je najveca zamerka bila to da je sve kockasto.....od zidova,kutija,prostorija, nigde neki ovalni objekat, neki stub, neki polukruzhni zid. Tako da FEAR nikad ni nije bio neka benchmark igra. Sto sada od svake ocekujete Crysis?
 
Kakva grafika? Pa prvi deo je izgledao super u svoje vreme ali i tada je najveca zamerka bila to da je sve kockasto.....od zidova,kutija,prostorija, nigde neki ovalni objekat, neki stub, neki polukruzhni zid. Tako da FEAR nikad ni nije bio neka benchmark igra. Sto sada od svake ocekujete Crysis?
Prvi deo je tada imao najbolju grafiku koja je u to vreme bila dostupna,to je period kada su se pojavile 7800GTX i TOP,tada najbzi graficki akceleratori.
 
Nazad
Vrh Dno