Šta je novo?

F. E. A. R. 2: Project Origin

Ako se taj svijet razumije u ovu materiju tako dobro kao i ti, nije niti cudno sto se smiju!

Ovaj demo nema recimo parallax mapping, sto je danas standard na PC-u. Dalje, FEAR ima soft shadows, a ovdje ne postoji. Dalje, nema full dinamicno osvjetljenje, znaci nema pola sjenki... Ima jos toga za navesti.

Sve ovo sto sam naveo je danas standard na PC-u. I kako nece demo dobro raditi i na slabijem PC-u, kada pola toga fali!
slazhem se da je malo razocharenje shto nije najlepsha igra svog vremena kao prvi deo
 
O ukusima ne vredi raspravljati. Uvek se nađe neko ko će da traži dlaku u jajetu. Fear2 koristi već oprobani recept iz prvog dela. Zašto uopšte menjati? Ja sam očekivao za nijansu bolju grafiku. To smo i dobili. Vrhunsko napucavanje je i dalje tu. Atmosfera sa sve trippy efektima je opet tu i mislim da je još bolje odrađena. Mnoge od vas je Crysis mnogo razmazio. Naravno da je grafika bitan faktor ali vi ga preteraste jer je stavljate u prvi plan. Čoveku smeta granulacija kapljice krvi. Eeeej. Kako nije niko spomenuo vodene površine koje izgledaju katastrofalno i koje se ne mogu porediti čak ni sa onom iz prastarog HL2. Gimme a break. Ako bi tako gledao našao bi 1000 zamerki. Isto tako bi našao milion zamerki i svim drugim igrama koje su do sada izašle. Sve što nam je doneo Fear 1 doneo je i Fear 2 u još boljoj varijanti. Fear2 nije zamišljen kao igra koja će biti konkurent Crysis-u, Killzone-u ili ne znam već kojoj igri. Kome se ne sviđa neka zaobiđe. Kratko i jasno.

Ne slazem se s ovom tvojom konstatacijom uopste... Ako bi tako gledali na stvari ispalo bi da sve moze i da nista nije vazno, a to nije slucaj nigde u svetu... Uvek ce biti elemenata koji su manje i vise bitni, to nije sporno i mislim da je krajnje besmisleno da polemisemo o tome sta je bitnije ili bez cega se moze! U principu to je nebitno ali ono sto jeste bitno je to, da svi ovi elemetni skupa cine jednu celinu i iz tog ugla gledano ako je odredjeni efekat ili element upotrebljen onda on treba da bude primereno i krajnje efektno upotrebljen, a ne da smeta ili mozda u izvesnom smislu cak i degradira vizuelni ili bilo koji drugi segment price! Jer naposletku svi se trude da naprave sto veci profit a garancija toga je kvalitet u svakom smilsu te reci! O tome se moze polemisati ko ima zelje i umenja da polemise o tome, a o ukusima svakako ne treba raspravljati... Uostalom pokusaj da definises i stavis na papir sve graficke elemente koje cini danas moderni FPS i videces da ce sve ove stvari koje sam nabrojao doci na taj spisak. Takodje, neosporno i nemoguce je zaobici odredjene naslove koji su referentni u odredjenim zanrovima, kao sto su to pomenute igre koje si naveo, jer to su igre koje su svojim kvalitetom pre svega zasluzile takvu poziciju. I to je tako u svim oblastima. Ako pogledas recimo trziste mobilnih telefona, videces da nema vise brenda koji ne pokusava da nadmasi iPhone, jer je isti apsolutno referentan u svakom pogledu...

A to kako su Fear 2 zamisljali autori ove igre i da li je ona trebala da bude konkurent nekoj od igara koje si naveo, bojim se da je to pravo pitanje za autore ove igre i to mi ne znamo. To je samo tvoje misljenje da ona nije nikada bila zamisljena tako, ali istina je da ti o tome nemas pojma, bas kao ni mi svi ostali ovde...

S druge strane, zelim jos i to da dodam, moja kritika je samo moja, takodje je to sto jeste tj. samo kritika. Drugim recima ocu da kazem svledece... To svakako ne treba da bude razlog da bilo ko ovde pada u vatru i da mu to predstavlja problem zbog koga nece moci da uziva u igri. Onaj ko zeli da odigra ovu igru odigrace je i sve ovo mu nece biti vazno ukoliko mu ova igra obezbedi dobru zabavu...
 
Sa'ce jedno desetak gifova da poklopi starca:D

Btw...

Vlada>>> je napisao(la):
...Efekti poput rasprskavanja krvi takodje izgledaju neuverljivo i to iz prostog razloga sto granulacija kapljica nije uvek u skladu sa perspektivom i velicinom modela...

:D:bottle::D
 
Poslednja izmena:
Ne slazem se s ovom tvojom konstatacijom uopste... Ako bi tako gledali na stvari ispalo bi da sve moze i da nista nije vazno, a to nije slucaj nigde u svetu... Uvek ce biti elemenata koji su manje i vise bitni, to nije sporno i mislim da je krajnje besmisleno da polemisemo o tome sta je bitnije ili bez cega se moze!

Nisi me razumeo. Rekao sam da je grafika nebitna. Ali to svakako ne mora da znači da grafika može da bude kao ona u Quake2. Poenta je da ova grafika završava posao kada je fear 2 u pitanju.

Takodje, neosporno i nemoguce je zaobici odredjene naslove koji su referentni u odredjenim zanrovima, kao sto su to pomenute igre koje si naveo, jer to su igre koje su svojim kvalitetom pre svega zasluzile takvu poziciju.

Crysis može da bude referent samo za grafiku i ništa više. Ako pogledaš sve ostalo, to je jedan običan fps sa otrcanom pričom. Sem grafike, on nema da ponudi ništa novo što već nije viđeno. Ali opet, grafika je toliko dobra da to sve jednostavno pada u vodu.

S druge strane, zelim jos i to da dodam, moja kritika je samo moja, takodje je to sto jeste tj. samo kritika. Drugim recima ocu da kazem svledece... To svakako ne treba da bude razlog da bilo ko ovde pada u vatru i da mu to predstavlja problem zbog koga nece moci da uziva u igri. Onaj ko zeli da odigra ovu igru odigrace je i sve ovo mu nece biti vazno ukoliko mu ova igra obezbedi dobru zabavu...

Ja neću da se zapalim ne sekiraj se. ;) Eto ja sam jedan od onih koji je obrno Crysis onako kako treba. I sada ako bi gledao samo grafiku ja bi naravno rekao da je fear2 smeće i zaobišao bi ga u širokom luku. Ali kao što vidiš to nije slučaj. Ono što sam video u fear2 demou me je oduševilo. I ja sam siguran da će mi fear2 pružiti super zabavu i dosta straha. Na kraju samo je to i bitno. Ne ?
 
odlicna grafika, odlican fearovski prepoznatljivi gameplay, nije toliki horor kakav je bila fear 1 ali su scenski efekti odlicni tako da se coek ponekad zapita: "sta je ovo u q?" :zgran:

AI isti ko u fear 1, znaci botovi se bacaju, traze zaklon, veoma su precizni, bacaju bombe kad god im se ukaze prilika, mada je generalno sama game 2x laksa od prethodnika na hard tezini sto je velika mana a pitam se zasto? :D

kapiram da ce final game biti veoma zabavna a da ovih scenskih efekata bude u izobilju, a zamerku prilazem na upravljivost koje je sramno tromo sto nije bio slucaj u fear 1 i opet pitam se zasto? :D

na ovo sekvencijalno stucanje sam naviko iz f1 mada je kod mene svedeno na neki minimum posto sam upravo prislonio ati 8.12 drivere (sa hotfix_xp32-64_dd_ccc_70516 na 8.12) pa je stucanje manje, skoro zanemarljivo ali i dalje bode ochi

od mene stabilna osmica :smash:
 
ja sam zaboravio desavanje u fearu... moze neku u par rechi da me podseti :)


omatorilo se ;)
 
Poslednja izmena:
Pa ono, glavni baja neplasljiv do jaja... znas ovo ono vec :d :p.

Ma koga briga, nesto kao glavni lik je valjda buraz od alme, pa zato kao i ona ima natprirodne moci, nisu bas dali mnogo detalja...
 
Eee...nije buraz od Alme, Alma tj. Sadako mu je keva...a buraz mu je Paxton Fettel (ah al pamtim:D)...

Armacam ili kako se vetj zvase kompanija koja pravi svakakva cudesa (i ima extra sajt ofkors :D), kao i oruzja (koja su vidjena u Shogo-u recimo (xe-xe)) je od klinke sa nadprirodnim mocima napravila zamorce jelte...zasad znamo za dva njena sina, jedan je Paxton, koji je zbog svojijeh mentalnih sposobnosti odabran da upravlja vojnicima-klonovima, a drugi je nekako dospeo napolje, i ima nadljudski brze reflekse, i usao je u FEAR odred...

E sad, iako zanemarimo ekspanzije, kao sto su i autori uradili, ovde vodimo opet lika sa nadljudskim refleksima...dakle jos jedan od brace/klonova/whatewera...

Tako ja kapiram, a sad cu morati da googlam posto sam zaintrigiran lol :D

Yep, wiki je kewa...

Almin cale je Harlan Wade,tj vodja projekta - "Project Origin" gde su eksperimetisali sa njom i njenim mentalnim sposobnostima, pa je ona malo pobesnela i resila da se sveti, pomocu svojih sinova.
Prvo je koristila Fettela da se oslobodi iz instituta, pa onda i glavnog junaka.
Na kraju keca saznajemo i da je glavni lik deo eksperimenta (secam se da ga je neko nazvao "bices BOG medju ljudima"), tj da je dodeljen FEAR jedinici da se malo istestira...Na kraju posle creditsa se cuje i razgovor izmedju nekog senatora i glavnog baje u Armacamu da je glavni lik "bio uspesan"...tj. nazvali su ga "prvi prototip" jer je Almin prvi sin, tj Fettelov stariji brat.
 
Poslednja izmena:
^
Ma scenario ko spanska serija :D

Oce 8800gt da gura F.E.A.R. 2 u 1680x1050 sa high podesavanjima ??
 
Kod mene radi u 60FPS-a zakucano (sa manjim padovima koje su mnogi iskusili, ali kod mene je to bilo na negde oko 40-ak na par mesta), u 1280*1024...sa sve 4AA i 4AF ...verujem da moze na toj rezoluciji fino da sljaka sa svim na high (ali verovatno bez AA i vsync off naravno).E sad, tu mozda bude znacio i procesor...:)
 
Eee...nije buraz od Alme, Alma tj. Sadako mu je keva...a buraz mu je Paxton Fettel (ah al pamtim:D)...

Armacam ili kako se vetj zvase kompanija koja pravi svakakva cudesa (i ima extra sajt ofkors :D), kao i oruzja (koja su vidjena u Shogo-u recimo (xe-xe)) je od klinke sa nadprirodnim mocima napravila zamorce jelte...zasad znamo za dva njena sina, jedan je Paxton, koji je zbog svojijeh mentalnih sposobnosti odabran da upravlja vojnicima-klonovima, a drugi je nekako dospeo napolje, i ima nadljudski brze reflekse, i usao je u FEAR odred...

E sad, iako zanemarimo ekspanzije, kao sto su i autori uradili, ovde vodimo opet lika sa nadljudskim refleksima...dakle jos jedan od brace/klonova/whatewera...

Tako ja kapiram, a sad cu morati da googlam posto sam zaintrigiran lol :D

Yep, wiki je kewa...

Almin cale je Harlan Wade,tj vodja projekta - "Project Origin" gde su eksperimetisali sa njom i njenim mentalnim sposobnostima, pa je ona malo pobesnela i resila da se sveti, pomocu svojih sinova.
Prvo je koristila Fettela da se oslobodi iz instituta, pa onda i glavnog junaka.
Na kraju keca saznajemo i da je glavni lik deo eksperimenta (secam se da ga je neko nazvao "bices BOG medju ljudima"), tj da je dodeljen FEAR jedinici da se malo istestira...Na kraju posle creditsa se cuje i razgovor izmedju nekog senatora i glavnog baje u Armacamu da je glavni lik "bio uspesan"...tj. nazvali su ga "prvi prototip" jer je Almin prvi sin, tj Fettelov stariji brat.

au covece, dakle tip posalje svoju cerku na kojekakve experimente a ona kasnije sa svojim sinovima se sveti :) ti si jedan od sinova... ako sam dobro skapirao :d

vish nije loshe, ja mislim da nisam uopste tako skapirao pricu kada sam igrao fear, valjda jer je fps pa se malo kad obazirem

hvala ;)

edit: zapravo glavni protagonist je prvi klonirani alimin sin, i prvi prototip projekta Origin (pretpostavlja se da su njegove moci takve zahvaljujuci istrazivanjima u okviru tog projekta)... samo ne razumem povezanost alice wade i alme wade :p
 
Poslednja izmena:
Pa, sestre su :D S tim da je Alice zavrsila kao dorucak svom sestricu:D

Inace, za one koje mrzi da kopaju po netu:

Project Origin- Alma i njeni sinovi
Project Perseus- vojnici klonovi
Project Ikarus - oni zayebani stelt vojnici iz keca

:)
 
Kod mene radi u 60FPS-a zakucano (sa manjim padovima koje su mnogi iskusili, ali kod mene je to bilo na negde oko 40-ak na par mesta), u 1280*1024...sa sve 4AA i 4AF ...verujem da moze na toj rezoluciji fino da sljaka sa svim na high (ali verovatno bez AA i vsync off naravno).E sad, tu mozda bude znacio i procesor...:)

Kod mene na 1680x1050 igra radi odlicno, moguce da ima negde neki FPS drop ali ja ga nisam tolko primetio. Jedino sto strasno nervira su auto sejvovi ili sta god vec... svaki put igra smrzne na tren, i to jako cesto.
 
Poslednja izmena:
Zanima me koliko ima delova ukupno i kako idu po redu.Hvala unapred

F.E.A.R
F.E.A.R: Extraction Point (ekspanzija, potreban F.E.A.R)
F.E.A.R: Persus Mandate (standalone ekspanzija)
F.E.A.R 2: Project Origin (izlazi polovinom februara)
 
Poslednja izmena:
Pa, sestre su :D S tim da je Alice zavrsila kao dorucak svom sestricu:D

Inace, za one koje mrzi da kopaju po netu:

Project Origin- Alma i njeni sinovi
Project Perseus- vojnici klonovi
Project Ikarus - oni zayebani stelt vojnici iz keca

:)

ahaaaa! sad je sve kristalno jasno :d
 
PC Zone UK

What it adds - the more capacious level design, the daylight, the mech bits, the cover system - doesn't amount to much more than a garnish of new ideas on an old chicken salad of a game. But as I said, the magic of F.E.A.R. is certainly in position. That basic pleasure of time slowing, of watching a death ballet unfold as glass shatters, masonry crumbles and bodies cartwheel with morbid elegance - it's all intact, and it's as incredible to behold as ever.

80/100
 
PC Zone UK

What it adds - the more capacious level design, the daylight, the mech bits, the cover system - doesn't amount to much more than a garnish of new ideas on an old chicken salad of a game. But as I said, the magic of F.E.A.R. is certainly in position. That basic pleasure of time slowing, of watching a death ballet unfold as glass shatters, masonry crumbles and bodies cartwheel with morbid elegance - it's all intact, and it's as incredible to behold as ever.

80/100
Који ретард мора човек да буде да каже да бољи левел дизајн, дневно светло, делови игре са меховима и нови елемент у борби - заклон нису довољни новитети за наставак и да све делује као нове идеје применјене у старој игри.
 
Poslednja izmena:
Da li ja to primećujem ili napucavanje socijalno izgleda u odnosu na prvi deo gde je to urađeno maestralno? I koji moj su im trebali mech-ovi...
 
Poslednja izmena:
Можеш ли поновити овај први део, није ми баш јасан. Него што, мислим не знам како су га уклопили пошто нисам ни демо играо, тако да немојте ме осуђивати што сам прошли пост написао на основу чисте логике.
 
Можеш ли поновити овај први део, није ми баш јасан. Него што, мислим не знам како су га уклопили пошто нисам ни демо играо, тако да немојте ме осуђивати што сам прошли пост написао на основу чисте логике.
Ne znam kako nisam bio jasan: nema prštanja varnica, papira i odvaljivanja maltera pri napucavanju. Važno da su umetnuli transformersa:mad:
 
Napucavanje iz demoa: http://www.youtube.com/watch?v=5bdIZxR7DgI

Ima i varnica, munja, krv siklja na sve strane, papira, otpadaka do mile volje (a tek knjige u fajtu u biblioteci), krsenje stubova, itd.

A mech je bio i u kecu i u ekspanzijama, samo sto nije mogao da se vozi.
 
Poslednja izmena:
Bicu dobar decko i prostudiracu FEAR pricu, deluje zanimljivo, cisto da se pripremim za FEAR 2 :)
 
Nisam ni rekao da su isti...ali po meni nisu nista manje impresivni.
Uostalom demo je kratak i osim fajta po biblioteci, par ucionica i jednoj ulici nema vise akcije.

Ono sto mi smeta jesu crne trake na ekranu.
Zatim fishtank HUD sa *****skim pokazateljima (heeej, klikni me ja sam dzebana/pancir- pokupi me... otvori me, ja sam vrata, itd) i svetleci neprijatelji u slow-mo.Te stvari su pravljene za ono "iz fotelje s dzojpedom" a ne za PC pucacinu.

Za "AI" i tezinu iskreno ne mogu da tvrdim nista jer, kao sto rekoh, ovo je tek mali deo prvog nivoa.
 
Poslednja izmena:
FEAR 2 bice u svakom slucaju mnogo dobra igra.ali ono sto je evidentno da se igre polako degradiraju gube na komleksnosti,polako se priblizavaju fliperima,samo klik i odma udri,jer cilj izdavaca je da se priblizi sto vecoj "masi", odnosno casual gejmerima.Nisam mislio da su igre drasticno krenule nizbrdo ali ove stvari su evidentne.
 
FEAR 2 bice u svakom slucaju mnogo dobra igra.ali ono sto je evidentno da se igre polako degradiraju gube na komleksnosti,polako se priblizavaju fliperima,samo klik i odma udri,jer cilj izdavaca je da se priblizi sto vecoj "masi", odnosno casual gejmerima.Nisam mislio da su igre drasticno krenule nizbrdo ali ove stvari su evidentne.

Kad se samo setim kako je Doom1 bio tezak na nightmare-u. :D
 
E ljudi, fear nema AI. Diskutovano vec ranije i objasnjeno. Ko ima fear demo nek proba najobicniji rush. Trigeruju se najobicnije skripte, ja pretrcim napred odakle izlaze i rokam ih, oni trce na poziciju iza mene, kad roknem ove ispred, ovi iza i dalje trce svoj program. Nema nista od AI ovde.
edit: iskreno receno, kao iskusan quake igrac ni prvi deo mi nije bio izazovan, skripte su provaljive iz aviona, ne razumem sada, kao ni onda, opstu pompu oko nadrkanog AI-a koji nesto radi, samo ga flenkujes i to je to.
 
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno