Šta je novo?

F. E. A. R. 2: Project Origin

Slazem se da noise treba da bude umeren, ali ne moze negde da ga ima negde ne, mora biti konstantan ako ga ima.

Mislio sam konkretno na noise u ovoj igri. Da treba da se javi samo kada se pojavljuje Alma i ona prividjanja ili sta vec. :)
 
Poslednja izmena:
Neznam dali se neko seća starog fear demo-a, posto da sam u ono vreme sudio po njemu mogao sam isto reci kako je igra laka ili kako je ai shit. Mislim, ako cemo da govorimo o knjizi po njenim koricama...Al dobro, kako kazu - bez starca nema polemike:D
 
Ne mogu da verujem, jos jedna igra koja je dosta igriva na mojoj slabasnoj konfi u 1024x768, kombinacija low i ponegde medium detalja. Svidja mi se jako atmosfera i sto se svasta desava. Samo se nisam nesto uplasio. Izgleda da sam se navikao na scary fazone iz prvog dela, ali sam demo igrao dosta srcano predostrozno.
 
Ne mogu da verujem, jos jedna igra koja je dosta igriva na mojoj slabasnoj konfi u 1024x768, kombinacija low i ponegde medium detalja. Svidja mi se jako atmosfera i sto se svasta desava. Samo se nisam nesto uplasio. Izgleda da sam se navikao na scary fazone iz prvog dela, ali sam demo igrao dosta srcano predostrozno.

Problem kod većine igrača koji kažu da im igra nije strašna je to što ne znaju kako da je igraju. Igru posmatraju kao još jednu igru koju će preleteti ne obazirući se pri tome na detalje, atmosferu, priču. Introe gotovo većina ni ne gleda već omdah udara ESC po tastaturi kako bi skipovao "smaranje" i prešao na "rokanje". Da bi se horor igra pravilno doživela potrebno je kvalitetno ozvučenje koje može da reprodukuje zvuk onako kako su to game developeri to zamislili. Svi znamo da je potrebna i dobra grafička i dobar monitor, mrak u sobi, samoća, i solidno pojačan zvuk.

Oni koji to ne poseduju, nisu kompetentni da donose bilo kakve zaključke.
 
Ne mogu da verujem, jos jedna igra koja je dosta igriva na mojoj slabasnoj konfi u 1024x768, kombinacija low i ponegde medium detalja. Svidja mi se jako atmosfera i sto se svasta desava. Samo se nisam nesto uplasio. Izgleda da sam se navikao na scary fazone iz prvog dela, ali sam demo igrao dosta srcano predostrozno.

Pa ti si bas neustrasiv:D Ja stavio slusalice, odvrnuo zvuk i u skoli je bilo :zgran:, stvarno odlicna atmosfera.
 
Problem kod većine igrača koji kažu da im igra nije strašna je to što ne znaju kako da je igraju. Igru posmatraju kao još jednu igru koju će preleteti ne obazirući se pri tome na detalje, atmosferu, priču. Introe gotovo većina ni ne gleda već omdah udara ESC po tastaturi kako bi skipovao "smaranje" i prešao na "rokanje". Da bi se horor igra pravilno doživela potrebno je kvalitetno ozvučenje koje može da reprodukuje zvuk onako kako su to game developeri to zamislili. Svi znamo da je potrebna i dobra grafička i dobar monitor, mrak u sobi, samoća, i solidno pojačan zvuk.

Oni koji to ne poseduju, nisu kompetentni da donose bilo kakve zaključke.

Ili mozda oni znaju kako treba da izgleda horror zanr, pa im se cini cela igra puna klisea? Ja nisam se ni strecnuo dok sam igrao demo. Iskreno, jako zamara kad znas sta ce da se desi - kao i u proslom FEARu, imas deo kada juris i pucas, a imas deo kad hodas kroz hodnik i dobijas epilepticki napad od svih pokvarenih neonki koji se nekim cudom posle par sekundi same 'isceljuju', posto u svakom horor zanru ako ne svetlucaju kao bozicna jelka, onda to nije horor.

Sa druge strane, igra je jako dobro optimizovana sem onih delova gde 'stuca' na sekundu-dve, nepostojanje mouse-a za PDA (aka Doom 3 style), pogresan nisan na laser-gun-u (il kako se vec zove) i... pa toliko za demo, jer je previse kratak. Preskakanje stolova ima Mirror's Edge deja-vu feeling sto i nije lose, eto nama neka lepa novina koja je trebala biti prisutna u prvom delu FEARa. Drago mi je sto nisu prepucali igru parkourom, wallrunom u slicnim glupostima. Arsenal mi deluje neverovatan, snajper je kao slag na torti.

Sudeci po demou, FEAR 2 ce biti dobra igra, dobice multiplayer fanbase (jos ako Monolith odradi potez kao sa FEAR: Combat), ali nece biti nista revolucionarno niti spektakularno. Igra je solidan nastavak jedne dobre pucacine, nadam se da cela igra nece biti toliko kratka kao demo :)
 
Poslednja izmena:
Ili mozda oni znaju kako treba da izgleda horror zanr, pa im se cini cela igra puna klisea? Ja nisam se ni strecnuo dok sam igrao demo. Iskreno, jako zamara kad znas sta ce da se desi - kao i u proslom FEARu, imas deo kada juris i pucas, a imas deo kad hodas kroz hodnik i dobijas epilepticki napad od svih pokvarenih neonki koji se nekim cudom posle par sekundi same 'isceljuju', posto u svakom horor zanru ako ne svetlucaju kao bozicna jelka, onda to nije horor.

Sa druge strane, igra je jako dobro optimizovana sem onih delova gde 'stuca' na sekundu-dve, nepostojanje mouse-a za PDA (aka Doom 3 style), pogresan nisan na laser-gun-u (il kako se vec zove) i... pa toliko za demo, jer je previse kratak. Preskakanje stolova ima Mirror's Edge deja-vu feeling sto i nije lose, eto nama neka lepa novina koja je trebala biti prisutna u prvom delu FEARa. Drago mi je sto nisu prepucali igru parkourom, wallrunom u slicnim glupostima. Arsenal mi deluje neverovatan, snajper je kao slag na torti.

Sudeci po demou, FEAR 2 ce biti dobra igra, dobice multiplayer fanbase (jos ako Monolith odradi potez kao sa FEAR: Combat), ali nece biti nista revolucionarno niti spektakularno. Igra je solidan nastavak jedne dobre pucacine, nadam se da cela igra nece biti toliko kratka kao demo :)

Cekaj, polako, koje veze imaju FEAR2 i Mirror's edge? Kakvo "preskakanje" stolova? Nisam pokusao da ga preskocim ili nisam zapazio, ali pretpostavljam da mislis na animaciju. Stolovi se ovde koristite kao zaklon pa ih tako treba i koristiti. I naravno da nisu preterali sa tim cudesima zato sto su to totalno razlicite igre sa potpuno razlicitom tematikom i atmosferom i nemoguce ih je uporedjivati.
 
Hm, ipak je ovo samo delic prvog nivoa...tako da tezina igre i ne moze da se vidi odmah.Po ovome sto sam video u demou AI se ponasa identicno kao u kecu, preskace prepreke, hvata zaklone i sl.I da, opet su to skriptovani "trikovi" koji prave iluziju AI-ja.Inace, sad znaju da obaraju stolove i da otvaraju vrata od kola da naprave sebi zaklon, tako da mi deluju zanimljivije.
Grafika u odnosu na kec je nebo i zemlja...sve teksture su vece rezolucije, modeli su daleko detaljniji, osvetljenje je jako dobro, vise objekata podloznih destrukciji, botovi "reaguju" kad se zapale, itd...

Odusevljava me odlicno odradjena rukavica lika btw:D

Smeta mi "push this button" (pa sve sa crtezom dugmeta i strelicom koja ide gore-dole) ispred svih vrata i interaktivnih objekata.Moglo je da prodje bez toga, makar u PC verziji.:S:

Odigraj opet FEAR, pa se podsjeti kako je to izgledalo. Tu uopce nema onog fillinga kakav ima prvi dio. A za grafiku se definitivno ne slazem. Bolja jeste, ali ne puno.
 
Ne zurim ja nigde :) Preskakanje barova i niskih zidova, slicna je animacija kao u Mirror's Edgeu. Igre su slicne po onom jump-kicku i melee punch sistemu, kao i uklizavanju tj krljaju protivnika, otud meni taj ME deja-vu.
 
Horor u FEAR-u uopste nije toliko bitan, tu je da popuni praznine izmedju rostiljanja i zbog kao neke price, ko je odgledao dovoljno horor filmova i odigrao dovoljno pravih horor igara FEAR mu nece biti strasan ali prija zbog same atmosfere i napetosti...
 
Ne zurim ja nigde :) Preskakanje barova i niskih zidova, slicna je animacija kao u Mirror's Edgeu. Igre su slicne po onom jump-kicku i melee punch sistemu, kao i uklizavanju tj krljaju protivnika, otud meni taj ME deja-vu.

Jasno. Ja sam se odmah latio puske i nisam zapazio te detalje koji su vezani za melee combat. Samo gde si nasao niske zidove? Moracu jos jednom da predjem demo, ipak je bilo 3h ujutru kad sam ga odigrao prvi put :p
 
Jasno. Ja sam se odmah latio puske i nisam zapazio te detalje koji su vezani za melee combat. Samo gde si nasao niske zidove? Moracu jos jednom da predjem demo, ipak je bilo 3h ujutru kad sam ga odigrao prvi put :p

Pa 'niski zidovi' su zapravo prozori na pocetku demoa gde je prva fajta :)
 
Definitivno pozitivan utisak posle demoa, presece me par puta. Nadam se da nije sve sto igra nudi samo u demou. Cini mi se da ce dvojka imati vise tih horor elemenata i da se nece sve svesti na strecanje nego da ce atmosfera biti dublja. Meni je takodje par puta seckala sa 4gb rama, mislio sam da pravi checkpointe ali se na par mesta precesto desavalo... Igra definitivno obecava, bez obzira da li je neko fan igre ili ne
 
Pa 'niski zidovi' su zapravo prozori na pocetku demoa gde je prva fajta :)

U pravu si. Takodje i kod onog autobusa tako preskace. Ali ono, fini detalji. Cudo kako padaju nakon jednog jump-kick-a i uklizavanja, a sacmarom ponekad treba i vise od 1 metka :p
 
Definitivno pozitivan utisak posle demoa, presece me par puta. Nadam se da nije sve sto igra nudi samo u demou. Cini mi se da ce dvojka imati vise tih horor elemenata i da se nece sve svesti na strecanje nego da ce atmosfera biti dublja. Meni je takodje par puta seckala sa 4gb rama, mislio sam da pravi checkpointe ali se na par mesta precesto desavalo... Igra definitivno obecava, bez obzira da li je neko fan igre ili ne

Izgleda da to seckanje se resava defragmentovanjem HDDa. Probacu sad, javljam kasnije dal' radi.
 
Problem kod većine igrača koji kažu da im igra nije strašna je to što ne znaju kako da je igraju. Igru posmatraju kao još jednu igru koju će preleteti ne obazirući se pri tome na detalje, atmosferu, priču. Introe gotovo većina ni ne gleda već omdah udara ESC po tastaturi kako bi skipovao "smaranje" i prešao na "rokanje". Da bi se horor igra pravilno doživela potrebno je kvalitetno ozvučenje koje može da reprodukuje zvuk onako kako su to game developeri to zamislili. Svi znamo da je potrebna i dobra grafička i dobar monitor, mrak u sobi, samoća, i solidno pojačan zvuk.

Oni koji to ne poseduju, nisu kompetentni da donose bilo kakve zaključke.

Istina je da mi treba jaci komp i bolji zvucni sistem da bi horor atmosfera igre bila na najvisem nivou, ali me jednostavno ovaj tip horora ne plasi. Dok me horor atmosfera u Silent Hill-u uzasava u svakom obliku. Ta atmosfera mi je toliko bolesna da mi nije svejedno kada igram.
 
Uklizavanje, sut u glavu i slicne fore su jos iz prvog FEAR-a...cak su mogli i kombo udarci da se izvode.Ma sve isto kao u mirror's edge lol...sta li je sledece -A-HA- trcanje!Isto ko u mirror's edge:d

starac je napisao(la):
Odigraj opet FEAR, pa se podsjeti kako je to izgledalo. Tu uopce nema onog fillinga kakav ima prvi dio. A za grafiku se definitivno ne slazem. Bolja jeste, ali ne puno.

Ne znam...presao sam keca vise puta, meni botovi ovde deluju "aktivnije"...bar ovako na prvi pogled.Mislim da je vise stvar licnog ukusa u pitanju, nekome se svidja jedno, nekome drugo...

Sto se shtreca tice, FEAR je FEAR, standardne fore "na prepad"...vise mi nije to toliko upecatljivo kao pre.No dobro, ovo je tek mali deo igre.Ne ocekujem nesto epohalno, ali mi eto, u principu razlike u odnosu na kec ne smetaju i uostalom nisu mi toliko velike.
 
Poslednja izmena:
Izgleda da to seckanje se resava defragmentovanjem HDDa. Probacu sad, javljam kasnije dal' radi.

Vidim da i ti imas radeon karticu, koje drajvere koristis? Prvo sam na to i posumnjao, svez mi je sistem... Nije da je nesto strasno ali me opet zanima sta je
 
Vidim da i ti imas radeon karticu, koje drajvere koristis? Prvo sam na to i posumnjao, svez mi je sistem... Nije da je nesto strasno ali me opet zanima sta je

Sumnjam da je do ATI kartica, I nvidia juzeri su se javili sa istim problemom. I ja sam ga primetio izgleda, ali je toliko kratka pauza da je jedva primetna (ni 1/2 sec.) ako je to uopste to :)
 
^ Nja, nema sanse da je nesto do toga. Ja imam Nv, HD defragmentovao pre manje od 7 dana. Mikro seckanje je tu. Mada, i nisam probao niza podesavanja od preporucenih, ali Fraps nije pokazivao manje od 60ak frejmova.
 
Jos jedan cross-platform shooter!
Na hard nivou je kao FEAR ne easy. Leaning ne postoji, a nije niti potreban jer je igra lagana. AI je truba. Prica vjerovatno isti slucaj? Jedino je nesto malo bolja grafika u odnosu na prvi dio.

Ovo definitivno necu podrzati.

gof-meter.gif
 
gx-x, post ti je 101% na mestu. Who gives a F**k!
 
Poslednja izmena:
Probao na dva kompa i neema seeckjna, sory pijan sam ko majka
 
Give-a-fuck-o-meter :D Vrh, maznucu ti gif :D

Probao demo na PS3, ugasio svetlo, odvrno zvucnike i nije mi dobro bilo, definitivno mi ne prijaju horor igre vise, ne uzivam uopste :)
 
Poslednja izmena:
Vidim da i ti imas radeon karticu, koje drajvere koristis? Prvo sam na to i posumnjao, svez mi je sistem... Nije da je nesto strasno ali me opet zanima sta je

8.12

Sumnjam da je do ATI kartica, I nvidia juzeri su se javili sa istim problemom. I ja sam ga primetio izgleda, ali je toliko kratka pauza da je jedva primetna (ni 1/2 sec.) ako je to uopste to :)

Ne da je primetna, nego zivci ti mi se kidaju. Mislim da je do pagefilea problem, no resice se to u full verziji.

^ Nja, nema sanse da je nesto do toga. Ja imam Nv, HD defragmentovao pre manje od 7 dana. Mikro seckanje je tu. Mada, i nisam probao niza podesavanja od preporucenih, ali Fraps nije pokazivao manje od 60ak frejmova.

Ne pomaze defrag, izgleda da jos gore radi posle defraga.

Probao na dva kompa i neema seeckjna, sory pijan sam ko majka

Petak.
 
Interesantno je da se to mikro seckanje ne odrazava na FPS, merio sam min, max i average FPS sa fraps i utvrdio sam da nije bilo mesta gde je FPS bio 0. Minimalni FPS kod mene je bio oko 18, tako da je moguce da je ovaj problem vezan do same igre a ne tolko do kolicine RAM i stepen fragmentacije HDD-a.
 
koje mikro seckanje? ja sam napisao da sam imao tzv pauzu kad se menja deonica, ali samo to - sledeci nivo, ali bukvalno. u toku igranja jednog nivoa, recimo skola, nije bilo seckanja...Ostalima kojima secka na drugim mestima - sorry, ne znam sta je, meni nije nista seckalo.
edit: kad malo bolje razmislim - mozda je vezano za praznjenje i punjenje vram buffera kod atija, ne znam sta bi drugo bilo...
 
Poslednja izmena:
Ja sam iskusio to "mikroseckanje".
 
Vrh Dno