Šta je novo?

Evolve

Deluje cool igra voleo bi da probam, ako neko ima kodova viska nek salje na PM, ovako public kada su samo zgrabe neki botovi bez da kazu hvala.
 
Ako zagines od monstera moras 2 minuta da cekas pre nego se respawn (sa sve opet scenom iskakanja iz aviona).
Rekao bih da je namerno tako i da se neće menjati. Pogibija na taj način vuče veću težinu nego kada bi se igrač vraćao u igru u roku od par sekindi.
 
filmic pred iskakanje je tu da bi cudovistu dao sansu da malo pobegne. filmic posle smrti je nebitan jer svakako cekas dropship 2 min
 
To su mogli da rese tako sto bi se cudoviste na pocetku meca spawnovalo na random lokaciji u krugu od 100-tinak metara od zone iskakanja.
 
Nije stvar samo u tome, čudovište mora da iskoristi to vreme da pojede nešto :)
 
Ni jednom nisam igrao kao monster, pa mi to nije ni proslo kroz glavu. :)
 
Ja sam odigrao jedan mec i cini mi se da su mape prevelike i nekako je sve vreme jurnjava za cudovistem koje ne mozemo nikako da stignemo. E sad da li je to do mog tima/mene ili je zaista tako nemam pojma... Prvo nabadanje je pocelo posle 7-8 min i monster je vec bio u nekoj trecoj fazi ili treci lvl i tu nas je izubijao ko nemce. Moracu jos da cepam da vidim sta i kako zapravo stoje stvari...
 
Kad je lvl 3 tad je game over po onome sto sam ja video...
Poenta je da ga skenjate dok je jos na pocetku levelovanja
 
Mi ovog nikako nismo mogli da stignemo. Ja sam igrao assaulta pa nisam ni imao neki boost za brzinu ili nesto sl, ne znam sta ima trapper i ostala kompanija...
 
Poslednja izmena:
Na steamu.
 
Probao. Prvi utisak je da mi igra ne lezi.
 
Da bi uhvatili monstera dok je lvl 1 mora bas da je pajser, sa lvl 2 je vec teze ubiti ga cak iako je ekipa dobra jer je brzi od svih i izlevelovace se do 3 i onda je gg. Po meni je monster previse agilan ali ovo je ALpha verovatno ce biti nekog nerfa mada mislim da igra i nema neku buducnost.
 
Odigrao nekoliko partija,i sta reci a ne zaplakati?Dzaba im Cry engine kad je sve u nekom mraku i magli.Partije kratko traju,duze traje loading screen i ono cekanje,nego sama partija.Vise vremena trazis "monstera" nego sto ti treba da ga ubijes.Mape onako bez ideje,nabacane,bez destrukcije.Pao je uninstal.
 
i da se boris protiv jednoroga :)
 
Za sada mi se ni malo ne svidja. U svakoj partiji koju sam odigrao (i kao cudoviste i kao lovac), cudoviste se nalazi u okviru minuta, i to je to - gotovo. Deo problema je sto nema nikakvog tutoriala (onaj beskorisni filmic da ne racunam), nego te ubace i kao provaljuj u hodu sta je i kako je ali ovi ce te naci za 30sec pa vidi sta ces :S: Ma super. I sad ti gledaj u pasulj sta lovci mogu i cime raspolazu umesto da ti lepo daju tutorial da prodjes sve klase na miru. A cudoviste mrtvo, sporo, tromo... isto se krece kao tenk u sest godina starijem L4D-u.

Ima tu jos gomila drugih mana, dobar deo kojih ce se ispraviti za full verziju (nadam se), ali koliko sam video, previse se oslanja igra na jednog igraca i njegov skill. K'o sto neko rece, ne verujem da ce ovo zaziveti.
 
Poslednja izmena:
Igra nije ni blizu ispeglane. Balance im je potpuno neispeglan. Performance je potpuno neispeglan. Nista od ovoga nisu trebali da puste da vide milioni igraca. Nikad nisam video goru odluku u istoriji losih odluka. Trebali su da imaju small scale alpha testove dok nisu sve ispeglali da bi im ostalo samo da testiraju servere kroz masivnu pre-release betu. Ovi likovi kao da nikad nisu culi kako se radi big multiplayer release i kao da mmorpg igre nikad nisu postojale (i imale svoje probleme koje su u medjuvremenu standardizovane).

Najveci problem ovde jeste verovatno bas to sto ovi likovi verovatno su mislili da im je igra u ovom stanju kakva je sad dovoljno izbalansirana i polished da mogu da je prikazu milionskom auditorijumu. Moje misljenje je da igra u trenutnom stanju ne zasluzuje previse paznje i to ne zbog nedostatka contenta vez zbog celokupne neozbiljnosti u ovoj fazi (tj. u ovom build-u). Dakle - igra pada na svemu - gameplay-u, balancu i performansama - ne samo na grafici.

Kod gameplay-a me najvise nervira sto se oruzja ponasaju potpuno retardirano. Sniper i tranq gun kod healera toliko grozno se izvlace da posle standardnih shootera ovo je nocna mora. Zoom i preciznost su cista muka. Pritiskanje onog AOE heal-a u kom nemas pojma sta radis realno je isto potpuni promasaj. Postavljanje zamki - grozna animacija i to sto mozes da ispucas zamku na zemlju negde ali tu sve nesto sece i tamno je - nemas pojma gde sta postavljas. Sa monsterom mi je bilo jos gore. Ubijem neke zivotinje - nit znam dal mogu da ih jedem ili ne jer igra nekad prikaze ono E to eat ali iz drugog ugla vec ne (znam da mogu i bez tog E to eat ali je nepotrebno konfuzno). Kada bacam kamen on kao pokaze neki krug na zemlji gde ce da baci ali taj krug je toliko lose resen iz te perspektive iz koje gledas da je jako neprijatno nisanjenje. Isto vazi i za druge monster skillove. Cak ni jet pack nema lep osecaj - posebno posle igranja Destiny i Borderlands gde je sve to barem 4 klase iznad. Animacija monster melee attack-ova za koje nemam nikakvog pojma da li su i koliki damage napravili i kome je onako bas fuj. Sve u svemu - veoma nedovrsena igra.

Inace - za ljude koji su pitali ovde - ako uradite double jump onda brze poletite napred i lakse sustignete lvl1 monster. Verovatno ga necete u prvoj konfrontaciji ubiti. Monster samo treba da bezi dok ne evolve. KOristi onaj charge attack a posle sneak da zagubi trag. Sve u svemu - ne bi je pre-order, a kupovina samo ako se znacajno popravi do februara sledece godine.
 
Da bi uhvatili monstera dok je lvl 1 mora bas da je pajser, sa lvl 2 je vec teze ubiti ga cak iako je ekipa dobra jer je brzi od svih i izlevelovace se do 3 i onda je gg. Po meni je monster previse agilan ali ovo je ALpha verovatno ce biti nekog nerfa mada mislim da igra i nema neku buducnost.

Za sada mi se ni malo ne svidja. U svakoj partiji koju sam odigrao (i kao cudoviste i kao lovac), cudoviste se nalazi u okviru minuta, i to je to - gotovo. Deo problema je sto nema nikakvog tutoriala (onaj beskorisni filmic da ne racunam), nego te ubace i kao provaljuj u hodu sta je i kako je ali ovi ce te naci za 30sec pa vidi sta ces :S: Ma super. I sad ti gledaj u pasulj sta lovci mogu i cime raspolazu umesto da ti lepo daju tutorial da prodjes sve klase na miru. A cudoviste mrtvo, sporo, tromo... isto se krece kao tenk u sest godina starijem L4D-u.



I šta ste se na kraju dogovorili, jel čudovište op ili su to ipak marinci? :D

Ne možete pričati o balansu ako igrači još nisu izradili ni najosnovnije taktike.
 
Poslednja izmena:
I šta ste se na kraju dogovorili, jel čudovište op ili su to ipak marinci?

Kazem da samo noob monster zagine na prvom levelu, odigrao sam ga dvaput, prvi put su me skenjali zato sto nisam bas pohvatao komande za eat i evolve, u drugom sam uhvatio lvl 3 i onda mozes da im radis sta hoces. Monster je brzi od huntera i ako koristi climb moze da bezi sve do lvl 3 a onda realno hunteri mogu na lalanje. Mozda hunteri sa izlevelovanim perkovima mogu brzo da stignu na lvl 1 ali ko moze ovu dosadu da odigra toliko. Kao ideja je bila ok, cak je i izvedba solidna, nema tu previse glitchea i bugova ali je dozivljaj posle par partija mlak, nista te ne vuche da igras dalje.
 
Poslednja izmena:
Problem su saigraci. brdo random *****a koji upropaste igru.
Igrao sam sa svim klasama i kao monster.
Kraken (drugi monster koji se otkljucava) je OP preko svake granice. Svi igrači moraju da imaju tier 2 huntere da bi imali šanse.

Level 3 monster nije op i može se ubiti lako, ali je potrebna koordinacija. Uglavnom sam viđao da tim gubi zbog lošeg supporta. Support ima štit za bilo koga na isti način na koji medic radi heal. Plus ima invis za sebe i one u okruženju. Jednostavno ljudi ne iskoriste skillove na pravi način pa izginu. Jedna od stvari koja me je nervirala je što ljudi pucaju čim vide monstera, a trapper ne postavi arenu. Ovaj jede i ne zna da smo tu, a ovi mu daju šansu da pobegne pa onda opet jurimo par minuta i tako dok se monster ne najede.

Što se monstera tiče, tačno je da ga je jako teško ubiti u jednom trajanju arene, ali to ne smeta. Lako je skinuti shield i naneti neku štetu pa je sledeći put sve lakše. Greške koje su igrači pravili su stalno trčanje. Monster mora da se šunja da bi dobio na vremenu.
Dobri timovi su me nalazili i pored šunjanja i tu je bilo dosta borbe jer sam morao da bežim čim se približe, a loše timove sam tuko bez problema.


Što se mene tiče, bila mi je super igra. Jeste nedovršena, ali je vrlo zabavna bila. Žao mi je što nismo mogli da se sastavimo sa bencha, ali sam imao saigrače sa drugih zajednica pa je bilo ok. Kao što sam rekao u drugoj temi, 50e ne vredi nikako, ali za 10-15 bi moglo da prođe.
 
Kao što sam rekao u drugoj temi, 50e ne vredi nikako, ali za 10-15 bi moglo da prođe.

Slazem se, 50 eura za ovo je previse za 15 bih se i ja razmislio i uzeo. Ali ako recimo uporedimo BF4 Alphu i ovu Alphu tehnicki je Evolve superiorniji tj bugless.
Problem su saigraci. brdo random *****a koji upropaste igru.

Za timsku igru je prerano jos uvek, ALpha je khm hkm :) Opet sto se tiche igrivosti L4D i L4D2 su igretine za ovo. Jednostavno cak i ako otkljucas perkove nista te ne vuche preterano da igras :)

Ne znam da li je neko probao da ide split sistemom 2 x 2 i koliko je bolje od klasicne jurnjave, recimo jedna od stvari koja je mene nervirala je " Tranq ", mozda kad bi te 2 samo pratila i usporavala a druga dvojica radila na " trap makingu " bilo bolje ?
 
Poslednja izmena:
Hajde da napisem neko svoje misljenje za ovo malo sto sam igrao..

Prije svega, imao sam probleme u vidu igranja koje mi je pravio internet, ili losa grafika, losa optimizacija ili sta god od ovoga, pa je igra malo sjeckala, ali hajde nema veze. Glavno sto mi je zapalo za oci je da se u igru duze ulazi i ucitava nego sto traje sama igra.

Isto tako problem je pravio veliki broj igraca koji umjesto da idu u grupama oni setaju po mapi i beru sumske jagode, a ja sam moram da se bahcem sa grdosijom.

Takodje, igra je previse linearna i uglavnom smori brzo jer se uglavnom ponavlja stalno ista procedura, nema modova sem ovog jednog i nema posebno te raznovrsnosti koja bi malo razbila tu monotonost. Takodje ne svidja mi se dizajn mapa, jer izgleda poprilicno nabacan i bez nekog posebnog smisla, neke gradjevine iz 2544. godine sa dinosaurusima, onako razabacano i neporedjano.

Dobra stvar kod igre je vec kad stignes do te grdosije i kad krenes da se ganjas sa njom pa ako imas dobre co op drugove mozete bas dobro da smislite na koji cete nacin da se borite, a ovako sa nepoznatim ljudima uglavnom se svede da ti i jos neki koji se odlucite da igrate protiv cudovista (dok ostali setkaju po mapi) trcite za cudovistem kao djeca u osnovnoj skoli bez neke posebne logike i smisla, odnosno sve se svede na izivljavanje. Mada tek je pocelo i ljudi vjerovatno isprobavaju igru i ne mare za taktikama i nacinima na koji se ubija cudoviste.

Isto tako, previse bljestila na mapama koje su tamne, a naravno meni bi pasao neki tamniji mat element tekstura, a ne ovo drecanje, odsjaji i slicno.

Uglavnom da svedem na krako, dobre stvari su zabava i taj neki hajp, kao i sustina glavnog *jedninog* moda, dok su mane nedostatak modova odnosno razlicitih operacija, krativnije mape, i naporno kreiranje igre. Ovo za lag ne znam zbog cega je, ali nadam se da je uglavnom optimizacija u pitanju. Jer ne vidim sta je ovde tako spektakularno da bi trazilo jak racunar + ovih suludih 50eura koje naravno ne vrijedi ni u cetvrt..
 
Poslednja izmena:
Igra traži dosta memorije, morao sam da gasim Chrome sa 40-ak tabova dok igram, inače je swap-ovalo na 8GB (nikako da uzmem 16GB, retko kad zafali kao u ovoj situaciji).
 
onaj loading je kriminalan i tragikomican. loading screen da samo odaberemo likove!? lolz :p
 
ovo je tragikomično, treba se to još ispolirati pa onda puknuti u javnost
 
Vrh Dno