Šta je novo?

EPS račun preko neta

Račun za februar 10.700
Račun za mart 10.500 (nema šanse da je toliko bilo i prva sumnja da nisu očitali i da su uzeli neki prosjek ili prethodni račun kao reper)
Račun za april 2.700 (prvi put preko aplikacije 1.maja očitao i poslao slike stanja) - potvrda prethodne stavke.
I sta sada, staako je mart bio mnogo manji od tih 10k kako to ispraviti?
 
E moj druže. To samo oni znaju, a mi možemo samo da šizimo. Ja već tri godine tražim da mi se provjeri ili zamijeni brojilo za koje su i oni rekli da je zrelo za baždarenje ili zamjenu. Ma nema šanse.
 
E moj druže. To samo oni znaju, a mi možemo samo da šizimo. Ja već tri godine tražim da mi se provjeri ili zamijeni brojilo za koje su i oni rekli da je zrelo za baždarenje ili zamjenu. Ma nema šanse.
E moje brojilo je na banderi, obarano vise puta, pukla plomba, namesteno je pre 20 godina, mogu da zamislim sta ce biti kada sledeci put ga neko obori i vidi da fali jedna plomba.
 
(nema šanse da je toliko bilo i prva sumnja da nisu očitali i da su uzeli neki prosjek ili prethodni račun kao reper)
Ne razumem ovo 'sumnja"?

sta ima da sumnjas, pogledas u racun,
pogledas u brojilo
i nema sumnje, jer odmah mozes da vidis o cemu se radi.

izgleda da neki i dalje ne razumeju kako se "cita" struja.
 
Kod mene na portalu juče stigao račun, poslao sam preko app 3. aprila i sad 1. maja ali iako je monter dolazio da očita 15. aprila prihvatili su stanje koje sam ja slikao

Na mejl jos nisu poslali ali svakako skidam sa app pdf
 
Posle koliko se pojavi uplata u aplikaciji kad se plati preko QR koda,dva dana prodje i dalje nema nista?
 
Imam registrovana tri brojila, 3 razlicita dela grada i nema nigde racun na portalu, proslog meseca su se pojavili razlicitih dana, zadnji se pijavio na adresi gde zivimo.
 
Prosli mesec sam racun na mejl dobio 04.04.2025 , novog jos uvek nema ni na mejl ni na portalu.
 
Najčešće nakon dva dana, ali dešavalo se i više od toga, opušteno za to.



Identično za Beograd, izgleda da su rešili a smaraju sa ovim samoočitavanjem ili šta god da su već osmislili.
Nadam se da ce sutra onda,bitno mi je samo pre 16-og zbog opomene a i nije mala suma (70.000) pa da urgiram odma ako nesto
 
Oni gledaju kad je uplaćeno i to ti je važno, a ovo na sajtu redovno kasni u prikazu.
 
Kaže da je opomena, ne redovna uplata, u kom slučaju je petak u sredini meseca, što sad stvarno jeste sutra, šesnaesti.
 
danas dobio prepisane kilovate od aprila prosle godine.

Mislim da je merodavnije da su uzeli neki prosek ovo je bas gruba procena.
 
Stigli tri racuna , sva tri poslato stanje preko aplikacije , daleko vecu ,potrosnju prosle godine imam nego sad
 
Zaboravio sam lozinku,kada kliknem pojavi se ovo za proveru robota i tako stoji,nema da iskoci ono prozorce i tako to,jel se desavalo nekom ovo?
 

Prilozi

  • IMG_5791.png
    IMG_5791.png
    185.2 KB · Pregleda: 164
Efektiva po običaju detaljna i informativna.
 
Meni je stigao uvecan racun, makar 2000 dinara vise nego sto treba. Ja sam u medjuvremenu uveo centralno grejanje, a pre sam se grejao na struju, pa mi prosecna potrosnja iz prethodnih godina nije relevantna. Gledao sam stanje na strujomeru, nizu tarifu jos uvek nisam potrosio ono koliko su ocitali, a ko fol su ociltali struju 2. maja. 17 dana nakon toga jos uvek nisam dosao to tog stanja koji us oni ocitali.
 
Naravno, ne moze bez nista proci bez komplikacija i budalastina kad su u pitanju drzavna preduzeca. Elem, stigao novi racun nakon reklamacije. Novi racun je za 2000 dinara veci od prvobitnog. Prilikom reklamacije doneo sam fotografiju stanja od 19. maja. To sam naglasio liku kom sam podneo reklamaciju i on je to uneo kao stanje na dan 19. maja. Mozgovi iz EPSa su to stanje uneli kao stanje ocitano 2. maja, kad su navodno izvrsili ocitavanje. 10 minuta sam morao da objasnjavam liku iz u cemu su pogresili, da nije isto stanje na strujomeru 5. aprila i 19. maja, da je nelogicno da potrosnja u aprilu bude 60% veca u odonsu na prethodne mesece. Ceka se treci racun za mesec april.
 
Meni stigao račun dosta manji nego prethodnih meseci, manji nego i aprila prošle godine... Sigurno nisu očitavali pa lupili brojeve😅
Meni takođe lupili potrošnju. Kao očitavali 6.5. Skoro svakog meseca potrošim ukupno oko 350 kwh, a ovog mi napisali da sam kao potrošio 291 kwh (140 kwh skuplje i 51 kwh jeftinije). 19.5. kada sam pogledao na brojilo, stanje na skupljem brojčaniku mi je veće za 410 kwh nego dana očitavanja tj. 6.5. a stanje na jeftinijem 51 kwh manje nego 6.5. :) Račun san odmah platio i sad ima da me oderu za račun u maju. Kako ja uopšte da se žalim jer se brojilo još uvek vodi na pokojnog oca koji je umro pre 14 godina? Inače poslednjih par meseci mi je stao jeftiniji brojčanik sam i dok su stvarno očitavali, ukupnu potrošnju na skupljem brojčaniku su mi naplaćivali po formuli 2/3 potrošnje skuplja struja a 1/3 jeftinija.
 
Ваљда је више сваком (овде) јасно да читања као што је било, више неће бити. Преостаје да сами шаљете или да добијате оквирне рачуне, а корекцију на 6 месеци.
 
Mozgovi iz EPSa su to stanje uneli kao stanje ocitano 2. maja, kad su navodno izvrsili ocitavanje.
Nažalost, uobičajeno je da uz korekciju upišu isti datum. Baš sam skorije u drugoj temi pitao jednog člana da li su to promenili u međuvremenu i ovde mi je potvrdio da nisu. Ukratko, prvo mu nisu očitali brojilo, pa jesu naknadno, nakon njegove žabe, a opet kao datum čitanja stavili 1. april. Tako je oduvek bilo, odnosi se i na to kada sam pošalješ (tvoj slučaj), i nisam dosad čuo da je neko to rešio (naknadni prigovori su odbijani), pa baš javi šta se s tim desilo na kraju.

Kako ja uopšte da se žalim jer se brojilo još uvek vodi na pokojnog oca koji je umro pre 14 godina?
U opštem slučaju uvek možeš lažno da se predstaviš u mejlu, mada je to malo nezgodnije kad se vodi na nekog ko nije živ. Zapravo su ništavni ugovori koji se vode na pokojne, tako da bi zbog eventualnih drugih problema valjalo da to što pre rešiš. Alternativno, meni su jednom preko telefona dozvolili da podnesem prigovor u tuđe ime, nisu ni pitali zašto zove neko drugi.

Преостаје да сами шаљете или да добијате оквирне рачуне, а корекцију на 6 месеци.
Baš ovako, pogotovu što paušalno očitavanje uopšte nije nezakonito. Situacija je takva da su samo jednom godišnje u obavezi da izdaju račun na osnovu stvarne potrošnje. Sažeto, a opet dovoljno detaljno o tome ima u Efektivinom tekstu, koji je postavljen pet poruka iznad moje.
 
Meni takođe lupili potrošnju. Kao očitavali 6.5. Skoro svakog meseca potrošim ukupno oko 350 kwh, a ovog mi napisali da sam kao potrošio 291 kwh (140 kwh skuplje i 51 kwh jeftinije). 19.5. kada sam pogledao na brojilo, stanje na skupljem brojčaniku mi je veće za 410 kwh nego dana očitavanja tj. 6.5. a stanje na jeftinijem 51 kwh manje nego 6.5. :) Račun san odmah platio i sad ima da me oderu za račun u maju. Kako ja uopšte da se žalim jer se brojilo još uvek vodi na pokojnog oca koji je umro pre 14 godina? Inače poslednjih par meseci mi je stao jeftiniji brojčanik sam i dok su stvarno očitavali, ukupnu potrošnju na skupljem brojčaniku su mi naplaćivali po formuli 2/3 potrošnje skuplja struja a 1/3 jeftinija.
Meni je na dedu isto umro jos 2014 godine,iso sam na salter bez problema jikad niko nije ni pitao uopste,sada sve radim preko aplikacije,uzmi nadji izvod iz knjige umrlih i sa njegovim jmbg sve mozes preko aplikacije.
 
Nazad
Vrh Dno