Šta je novo?

Enemy Territory: Quake Wars - oficijelni thread

Mnogo je komplikovan QW i u opšte ne čudi to što se neki igrači smore zbog toga. Nema svako ni želje ni umeća da nauči da igra ovu igru koja se cela vrti samo oko teamplaya. Siguran sam da igra neće biti mnogo popularna zbog toga, ali je meni zbog toga još bolje :) Zato mogu da očekujem sve bolju timsku igru na public serverima kada retail konačno izađe.
 
Poslednja izmena:
Mnogo je komplikovan QW i u opšte ne čudi to što se neki igrači smore zbog toga. Nema svako ni želje ni umeća da nauči da igra ovu igru koja se cela vrti samo oko teamplaya. Siguran sam da igra neće biti mnogo popularna zbog toga, ali je meni zbog toga još bolje :) Zato mogu da očekujem sve bolju timsku igru na public serverima kada retail konačno izađe.

My thoughts exactly. Mada, kad malo bolje razmislim, uvek moze komplikovanije. Nisam fan "mindless" shootera, posebno kad je rech o MP.
 
Govorimo o licnom dozivljaju ... znam da se ne moze steci kompletan utisak za samo 2 - 3 sata ali neke igre se prime odmah a neke nikad. Ceo taj Sci Fi deo je jako odbojan ( meni ) i cak nisam ni primetio ( kad sam bio strog ) zasto smo dobili partiju. ,) mislim covek mora da procita kilograme manuala i da je bas napaljen za igru koju je pratio mesecima po najavama citajuci intervjue da bi znao o cemu se radi. E ja bas nisam hteo to da radim, hteo sam da " osetim " tu razliku u kvalitetu. Takodje mislim da se " prelako " gine ?! s obzirom na Sci Fi i " Oklop " mislim ako su napravili bog zna kakve Junake koji se bore po svemiru i ito tako jake puske koji otkidaju taj silni oklop jednim metkom ili sniper om onda su mogli komotno da ih razgolite podele po sekiru i udri + dodaju neke letilice ...

Uslov ogroman za dobru igru je da svi igraci odigraju svoj deo posla ... ?? a poznavajuci ozbiljnost TEAMPLAY-a na netu ( izuzev pojedinaca ) ovoj igri nema buducnosti :p

Covece pa u svim FPS-ovima ne mos skupiti 5 igraca da igraju zajedno kao Squad a kamoli za ovakav vid ... zar ne bi bilo bolje da prilikom ulaska " MORAS " recimo kao Inzenjer posto su se vec spawnovali assault i medic ? ili slicno ...

Eh da ... kalasnjikov je kalasnjikov ... taj osecaj nema takmaca
 
Poslednja izmena:
Daj molim te, kakvi meseci, kakvi kilogrami manuala. Sta, vojnik ide i puca, inzinjeri mogu da postave turet koji sam puca i da popravljaju vozila i turete, medici lece, field ops moze da postavi i poziva artiljeriju i mine, covert ops moze da dizejbluje turete i da se kamuflira? Tri reda. Skapirao sam igru za 20 minuta kad sam skinou demo...
 
Sve se pokapira za sat vremena igre, ali ne svidja mi se sto se likovi nerealno brzo krecu i citava
stvar se brzo odvija. Svidja mi se nacin izvodjenja , nema tiketa i ima misije. Sve u svemu, dobro je, ali se meni licno vise svidja gameplay u BF2.
 
Za sat vremena ne moz ni na HUD da se naviknes :p pa igra jeste o pucanju, ne govorim kapiranju pucanja nego kako da pomognem da moj tim dobije partiju, kod zastava vidis tikete i jasno ti je da gubis a sta se ovde vidi ... ili kod oruzja ... imas neke trakshitxxilixatore i sta oni rade .... sta mos njima da pobijes, koji je to moj ... o tome govorim ... za to ti treba vremena da sve iscitas ... ili ako naleti " nesto letece " ... cime to skinuti ... nije samo igra trci i pucaj .. moras da znas sta raditi ... u ranijim izdanjima ... imas rocket louncher .. pa sve sto leti i oklopno rokas ... a sta ov de imas ... :S:

govorim da je previse konfuzno ... bar se meni ucinilo sinoc dok sam uleteo na server gde je bilo 25 / 32 igraca ... znaci opsta ludnica ... ovaj vristi, onaj vice o nekoj misiji, pada artilerija ili nesto nalik... kao da sam utrcao u scenu snimanja Rat klonova ... ko narucuje artileriju ? otkud zadaci ..ko ih izdaje ...

ili da bi uradio bilo kakav zadatak ... ruke su ti zauzete ... a i pogled ... a sniperi samo cekaju ... na velikim mapama nema sanse da spotujes snipera jedino nekom elektronikom a sta kad je ona unistena .... mozes samo da budes glineni golub ... a to ubija svaku zelju za igranjem ...

u BF2 ... udjes na mapu imas pusku .. i kad te neko rokne znas sta eje bilo .. ili ako te rokne APC ...u sledecem spawnu uzmes AT i trazis tog istog ... a sta ovde ... koja su to vozila ??? cime se to unistava .... da ne govorim da su neka prebrza tj da je sve nekako prebrzo ...

Samo kazem ... ovako sam je ja doziveo ... mislim imam prijatelja sa kojima cu sigurno pokusati da dokucim sta je i kako je .. .ali nema onog :zgran: kad vidis novu igru ...

Kao recimo kod BioShock-a :eyebrows:
 
Daj molim te, kakvi meseci, kakvi kilogrami manuala. Sta, vojnik ide i puca, inzinjeri mogu da postave turet koji sam puca i da popravljaju vozila i turete, medici lece, field ops moze da postavi i poziva artiljeriju i mine, covert ops moze da dizejbluje turete i da se kamuflira? Tri reda. Skapirao sam igru za 20 minuta kad sam skinou demo...
Nije čovek o tome pričao.I to što znaš šta koja klasa radi,ne znači da si skapirao igu.Problem i jeste što su svi to skapirali i ništa više od toga.Zato se sve svodi na spawn i pucaj po crvenim trouglovima iz arsenala kojeg imaš dok te ne ubiju.A onda sve ispočetka.I zaista posle svega uvek izađe Strogg win.A zašto su pobedili pojma nemam,pogotovo što sam tokom celog meča u par navrata bio ubeđen da GDF ownuje Stroggove.
Potpuno potpisujem vkozmarov post.Ovo je stvar ličnog doživljaja igre.Meni bilo kakva SF atmosfera već kvari utisak.Još kad je ovako konfuzna,čovek izgubi volju posle par sati.A ****š igru koja te smara,pa nek je i remek-delo za nekog drugog.
Daj ti meni G36E ili FN2000 u ruke i pristojan squad i da me Bog vidi.Ovo ostavljam ET ili Quake entuzijastima ;)
 
vkozomar:

igraj jos malo, nije tolko komplikovano, prilagodi sebi kontrole, izmenjaj malo boje HUD-a , smanji transparenciju nisanu i stavi da ti umesto one tackice bude onaj mali krstic, gadjaj sve u vugla, budi stalno u pokretu, ne kreci se pravoliniski. Ostatak ces skontati. I ja sam imao isti osecaj kao ti posle prvih 2-3 sata u beti, posle kad sam skontao sta treba da se radi, tj kad provalis mapu, sve se promenulo.

ah da, nemoj srljati NIKAD, oceni prvo situaciju i onda vidi kaok mozes da pomognes da se izvrsi misija.

@fortres: Pobedili su zato sto se igra na vreme. Ako ne zavrsis misiju na vreme stroggovi pobede. Tako je na ovoj mapi. Naravno ima mapa na kojima je obrnuto, tj stroggovi napadaju a GDF brani... Veoma je jednostavno zapravo, prvo inzinjeri treba da drze "f" na onim gomilicama pored ivice mosta, zatim ti bace onaj ogromni kamion koji treba da sidje dole u bazu (da prodje kroz tunel), njega strogg-ovi gadjaju da ga onesposobe, kad ga onesposobe inzinjeri moraju da ga poprave. Da bi se kamion kretao neko mora da udje u njega i da ga vozi. Moze jos par ljudi da udje u njega i da puca iz njega. Ostatak ekipe prakticno treba da ne dozvoli da stroggovi gadjaju kamion, da ruse turete koje strogovi postave itd. Kad kamion udje u bazu, baza postaje vasa. Cilj je da miniras ono dole veliko postrojenje koje ce zagaditi vodu ako to ne uradis. Postrojenje ima stit (u sred baze onaj visoki crni stub) koji Spec ops mora da hakuje (pridje tome i drzi "f") sto je po meni i najtezi deo posla jer dok jedan hakuje ostali moraju da ubijaju strogove koji se tu pored odma spawnuju. Ako jedan sam dodje da hakuje - nahebo je (sem ako su strogg-ovi bas n00b-ovi), cilj je napraviti im haos tu da bi jedan mogao da hakuje (treba oko 15-tak sekundi), posle toga ides u onu ogromnu zgradu gde treba postaviti eksploziv (to rade "marinci") i braniti eksploziv da ga strogg-vi ne demontiraju. To je to. Kad eksplodira zgrada - GDF wins ! Imas 20 minuta za to sve.
 
Poslednja izmena:
Super mi je kad vidim ovolike kritike za igru jer već sada otpadaju svi koji su navikli samo da idu i pucaju u prostom deathmatch fazonu i koji (eventualno) ne kapiraju teamplay. Ovo uopšte nije loše po igru jer će za par meseci od kad izađe, ovu igru igrati uglavnom ljudi koji se prže na ET stil igre. S razlogom kažem da ovo nije igra za svakog jer je više namenjena nekoj ozbiljnijoj (i strpljivijoj) igračkoj zajednici.

Da bi ovo neko skapirao u potpunosti potrebno je oko 20 sati igre, a možda i više. Dok igrač ne skapira celu filozofiju kako_šta_gde_s_čim, ponašaće se ko Alisa u zemlji čuda, kao što se i vidi ovde u porukama na forumu. Tek posle toga može da se igra krajnje opušteno. Igračima koji su ranije igrali ET će sigurno trebati dosta manje vremena da se prilagode.

Sjajna igra!

p.s. Od kad je izašao ovaj demo, u 90% slučajeva kada sam igrao kao GDF smo uništili onaj kontaminator. Lako kao šetnja kroz park (pun noobova ;)). Ako neko hoće da se dogovorimo za termin za kolektivni upad u GDF tim na nekom serveru, da vidite kako se to radi, javite se ovde da se dogovorimo. ;)


p.p.s. Evo vam par saveta kako da sa GDF-om lako odradite ciljeve:

I DEO - most
Inženjer je ovde najbitnija klasa jer mora da izgradi ceo most. Fora je u tome da ih drugi igrači pokrivaju dok oni grade. Svaki inženjer bi blizu mosta trebalo da postavi po turret protiv pešadije najviše, potom protiv artiljerije, jer će strogovi gađati most Dark Matter topom obilato, i na kraju je potrebno postaviti i neki turret protiv vozila da se pozabavlja dosadnim Icarusima i Tormentorom.

Dok inženjeri grade most, svaka druga klasa može da pomogne: medici treba odmah da pozovu supply crate blizu mosta, Field Ops teba da postavi raketnu artiljeriju i da gađa strogovska vozila i turrete preko puta mosta i na brdu, Spec Ops treba da postavi radar negde i da ili non stop baca dimne bombe na most ILI da ode na brdo levo od glavne baze i odatle čisti strogove. Od običnih vojnika je ovde dobro imati samo onog sa bazukom koji treba da čisti sva vozila, turete i zbijene grupe strogova.


II DEO - transport MCP-a do baze.
Ovde je potrebno sprovesti MCP do baze što brže (i da se postavi na G kad stigne) dok se strogovi ne utvrde sa turetima i vozilima. Vozač MCP-a mora sve vreme da izbacuje mamce na 1 i mora tokom vožnje da puca na svu pešadiju, vozila i turrete. Mamci se brzo izbacuju tako da MCP može da preživi jedan AVT i pucanjem može lako da ga onesposobi. Ako u prvom talasu MCP prođe, a tada je i najlakše, onda se ide na drugi deo igre.

AKO MCP ne prođe u prvom talasu, onda teamplay stupa na snagu. Prvo je potrebno zauzeti forward spawn u tunelu i utvrditi ga minama. Spec ops ispred ulaza u tunel treba da postavi radar i onda sa brda snajpom da skida strogove dole u bazi. Field OPS treba da ima spremljen Hammer ili običnu artiljeriju (bez raketne jer ona ne prebacuje brdo) i da roka sve turete i vozila. Ako strogovi imaju onaj artillery interceptor, potrebno je nekako da dođe do njega i sa airstrikeom da ga onesposobi. Medic je poželjno da baci supply blizu MCP-a da inženjerci mogu da se leče i potrebno je da bude tu blizu njih i da ih oživljava dok oni popravljaju vozilo.
Ako svi to rade kako treba, veoma brzo se zauzima i ta baza.

III DEO - Hakovanje štita
Najbrži način da se štit hakuje je da se spec opsovi odmah po zauzimanju baze preruše u nekog stroga (sigurno će biti tona leševa za izbor ;)) i odmah pravac štit, ali preko reke. Ostali treba da zauzmu forward spawn (njega nije bilo u Beti 2 i bez njega se veoma teško hakuje štit) i odatle da napadaju strogove. Field opsovi gađaju turrete i vozila, Inženjerci postavljaju turete blizu forward spawna i čuvaju ga, a ostali jurišaju na štit. Strašno je korisno da kod forward spawna uvek bude i po jedan radar. Pre ulaska u deo sa štitom, nije loše da se baci i po neka bomba da očisti mine koje su sigurno nakačene tu negde.

Moguće je i da se dogura tenk na planinu iza levo od forward spawna i odatle lako može da se kontroliše cela strogovska baza. Tu je isto dobro i da se namesti neki snajp i da smara strogove.

IV DEO - Dizanje kontaminatora u vazduh
Jedini deo kad su obični vojnici najkorisniji je ovde - kada treba da postave dinamit na kontaminator. :) Kad raketa razvali zgradu, odmah treba da se utrči unutra i da se postavi dinamit. Ovde su najkorisniji medici i obični vojnici sa bazukama ili onim heavy mitraljezima. Ostale klase treba da čuvaju forward spawn i ulaz u zgradu.



Eto, to je to.

Naravno, i kad igram kao strog, postoji super taktika da se odbrani kontaminator, ali je to postalo malo dosadno jer svi sada igraju kao strogovi misleći da su ubedljivo jači od GDF-a :-devil-:
 
Poslednja izmena:
Pa nije bas tako, nije da je igra apsoutno najbolja i najlepsa, i sad svi koji nisu odusevljeni igrom su noobovi i ne kapiraju team-play. I igra je prosta kao pasulj, nema govora o nekoj naprednoj taktiktici, cak sta vise, vise lici na arkadnu pucacinu, nego simulaciju borbe, (nije vazno sto je SF) koja je namenjena za od 7 do 77, nego se ljudi loze previse :D.

Ne kazem da je losa, ali nije ni apsolutni paragon FPS zanra.
 
Poslednja izmena:
Danas sam odigrao par partija na nekom serveru. Igraci su bili malo bolji noobovi lol. Tjs vidi se da znaju da pucaju i sta treba da rade, ali vole rush do bola ;). Bio sam strogg inzenjer i zadavao sam im glavobolje od samog pocetka. Prvo AV turret, mine u tunelu (tu su par puta morali da popravljaju APC), opet turret - 10 minuta je strogg tim branio turret i nisu mogli nista sa APC :). Jedan je im je zadavao glavobolje onim strogg helihopterom. Na kraju sam isao i postavljao mine po Contaminator postrojenju - na zidove pored vrata i prolaza. To u kombinaciji sa grenadelauncherom (plasma launcher ili kako se vetj zove kod Strogga) je smrtonosno. Snajperista je cuvao mene i contaminator smoke granatom, mislim sta retji sem da su se muchili i casno izgubili! :eyebrows:

EDIT: @Dule13, ako si procitao prethodni post (by Roboto) video bi u cemu je ona "bolja" od ostalih (citaj: slicnih). U BF1942 nikako nemas toliko kombinovanja i zavisnosti od ostalih "teammate"-ova. A sad to sto se nekima ne svidjaju neke "sitnice" tipa SCIFI okruzenje, brzo kretanje etc. to je stvar lichnog ukusa, ali nikako ne kvari generalni.
 
Poslednja izmena:
Pa nije bas tako, nije da je igra apsoutno najbolja i najlepsa, i sad svi koji nisu odusevljeni igrom su noobovi i ne kapiraju team-play. I igra je prosta kao pasulj, nema govora o nekoj naprednoj taktiktici, cak sta vise, vise lici na arkadnu pucacinu, nego simulaciju borbe, (nije vazno sto je SF) koja je namenjena za od 7 do 77, nego se ljudi loze previse :D.

Ne kazem da je losa, ali nije ni apsolutni paragon FPS zanra.

Ja bih voleo da je ova igra još komplikovanija i sa još više raznovrsnosti, ali bi to onda bio već pravi hard core koji bi neslavno završio. I sam izlazak ove igre je veoma hrabar potez Splah Damage-a jer se u svetu igraju sve prostije i prostije igre. Ja bih baš voleo da znam koja je to komercijalna FPS igra komplikovanija od ove i gde su potrebne komplikovanije taktike nego ovde? U kojoj FPS igri postoji veća međusobna zavisnost različitih klasa?

Jedine dve igre (bez prvog ET-a) koje mi padaju na pamet, a koje mogu da se približe ovoj su Hidden and Dangerous 2 (zbog naizgled velike raznovrsnosti među vojnicima u multiplay-u) i C&C Renegade.

p.s. Što se tiče ovog vezanog za noobove, nije uvreda nikakva u pitanju. Igra se veoma sporo uči jer ima stvarno mnogo fora. Dok se one ne provale, svako je noob, a da li je najbolja i najlepša, to je skroz lična stvar ;) Meni jeste :)
 
Poslednja izmena:
Ahh da ja sam prvi ET rokao, nego jedva cekam da mi se skine demo pa da i ja malo probam Enemy Territory: Quake Wars.
 
Poslednja izmena:
Pogresno ste protumacli sta sam rekao, kazem nije losa igra ali, daleko od toga da je najbolja i a ko se svidja Roboto-u sad treba svi da secemo vene ili u suprotnom bivamo proglaseni za noobove, to je neozbiljno :).

Jeste tacno je ima vise kombinacija i mogucnosti i to je ok, to se i meni svidja, isto ono sto je dobro su misije, to bi trebali da ubace u BF2.

Ali ono sto je meni (opet kazem moj utisak) vaznije je sam osecaj tokom sukoba ponasanje likova i ponasanje oruzija tj sam gameplay, a ovaj u QW mi malo naginje na arkadu, ali kome se to svidja ok, ja se vise zabavim kad se moram malo nadmudrivati sa protivnikom, sunjati se kroz travu ili zgrade, nego pucati besomucno po masi protivnika.

Ono sto je glupo u QW je da se moze preko konzole kompletno iskljuciti drmusanje i ljuljanje lika tokom pomeranja zarad boljeg ciljanja, i to je koliko vidim ok :trust:, i sta sad svi koji dodju da igraju bez citanja tone komandi konzole su automatski hendikepirani u odnosu na ove sto poiskljucuju sve zivo, totalno glupo dozvoliti da se prcka po igri kako ko hoce. E da moze i da se iskljuci prikaz oruzija (zbog preglednosti) i bog zna sta josh sve moze, i kakva je to igra gde svi nisu ravnopravni.

Mislim ja pikam online fps da bi se zabavio, a ne da bi pobedio po cenu gasenja prikaza oruzija, gasenja drmanja i ostalih forica ala "boze molim te samo da pobedim" :D.

Krajnji zakljucak igra poseduje prednosti i mane, kao i sve ostalo na ovom svetu.
 
Poslednja izmena:
Pogresno ste protumacli sta sam rekao, kazem nije losa igra ali, daleko od toga da je najbolja i a ko se svidja Roboto-u sad treba svi da secemo vene ili u suprotnom bivamo proglaseni za noobove, to je neozbiljno :).

Ne, to je veoma ozbiljno NOOBOO :) Ahahahahhahaha idi seci vene :D

Iskuliraj se ;) Izgleda da se ne razumemo baš najbolje, ne optužujem te ja nizašta.

Ono sto je glupo u QW je da se moze preko konzole kompletno iskljuciti...

To sve jeste glupo i ja to ne radim jer kad igram igru, hoću da se zabavim, a ne po svaku cenu da pobedim. To isključivanje koje čega, bojenje tekstura igrača u jarko crvenu i plavu i bla bla ko zna šta još, to su uvek radili samo paćenici. Sem toga, mislim da Punkbuster sankcioniše takve stvari na "pure" i na rankovanim serverima.

+ varanje postoji u svim igrama pa i u BFu, to nije ništa novo. Odmah mogu da ti iskopam 30 filmova sa youtube-a gde su ljudi snimali kako se bez po muke cheatuje u BF-u 2(142).

Ova igra je SF, ali je u BF fizika oruzija potpuno SF. :D
^^ WORD! :)
(mada ja volim BF i pored toga :))
 
Poslednja izmena:
jel neko uspeo da iskljuci FPS cap u singleplayer modu ? Sve sam ukucao i radi u multiju, ali u SP je 30caps.
 
To sve jeste glupo i ja to ne radim jer kad igram igru, hoću da se zabavim, a ne po svaku cenu da pobedim. To isključivanje koje čega, bojenje tekstura igrača u jarko crvenu i plavu i bla bla ko zna šta još, to su uvek radili samo paćenici. Sem toga, mislim da Punkbuster sankcioniše takve stvari na "pure" i na rankovanim serverima.

Nesto misim da se 101% profi Quake igra sa tim unakazenim teksturama i osvetljenjem. Kad god vidim Fuse-ovce da igraju Q3 po igraonama sve je to sa pripremljenim cfg. fajlovima, sa picmpovma i drugim Quake magijama,
 
@Roboto

ccc... sta sad jel i ja da kazem "ne to je nooboovski" :).

Svasta "iskuliraj", pa gde sam se to ja uzrujao :d... , i nisam ni mislio da me otuzujesh, nego kazem svoje mishljenje.

Nisam ja rekao da je fizika realna u BF2, nego da mi gameplay vise odgovara, jer ima odredjenu "dozu" realnosti kao sto je kretanje relativno normalno, umor, nemogucnost skakutnja i ostalih quake tehnika.
 
meni posle svake runde ispadne igra u meni...znaci umesto da promeni na sledecu etapu ona samo prsne u glavni meni :( imam puno LAG-a (ne znam da li je do SBB-a) i kad je server pun igra mi jako lose radi, tipa pada i na ispod 30fps bez obzira na graficka podesavanja. Posto server odradjuje sve, a ne moj CPU cisto sumnjam da je do single-core CPU-a Posto kad igram sa botovima recimo nemam taj problem ni kad ih 20... (zakucano je na 30fps sa svime na high i 4xAA)... Probao sam na 20-tak servera i svuda isto. Kanda oni nisu jos zavrsili sa optimizacijom igre i net koda. Spustio sam max packets sa 16000 na 10000 i idalje je sve isto, u pozadini ne ide nista, a ping mi je oko 40-70, ali lagggg-g-g-g-g-gggg-gg je malo malo pa prisutan. Uzecu SBB surf paket 1024 sledeceg meseca pa cemo da vidimo da li je bilo mozda do 256/128 konekcije...
 
Ja sa tek zabog par pucanja QW video da mi je CPU previse OC, smanjio sam HTT za 5 mhz i sve je postalo stabilno.

Evo meni na WIFI vezi 256/64 bez truke lag-a sa 32 igraca sa 60-100 pingom. Radi mi exta glatko u proseku od 50 ide 100 (u nekim mestima) FPS ali tek kad izkljicim senke, osalo je vecinom na high, texture seting skoro na max i AF4 iz igre. Kad ukljucim senke FPS postane trzav i pocne da jako varira od 25-60.

Znaci dobitak zbog iskljucivanja senki je kod mene masivan.
 
@gx-x

Hmm, ja nisam imao tih problema, a razlika u fps-u na praznom serveru u odnosu na server sa 24 igraca je 100fps prema 30fps u nekim situacijama kod mene, tako da se fizika i ostale *****rije ipak i na klijentskim masinama rade. Mislim da ce igra traziti dual core cpu...

@ostali

Sto se tice configa i ostalih stvari. Ono sto je dozvoljeno da se koristi, mozes da se zalis koliko hoces ali to nisu varanja. Prckanje po konzoli je oduvek bilo aktuelno za sve quake igre (kao i stari et). Nekom odgovara sarenis, neko vise voli da pegla texture :d Postoji granica dokle je dozvoljeno ici, to odredjuje pb i autori igre.

Sto se tice gameplay-a, nije poenta da bude realno sad nesto, to jednostavno nije filozofija nijedne multiplayer igre iz id software-a, poenta je da bude kompetetivno. Uzmite obican quake za primer, rocket jump, strafe jumpovi, nema veze sa realnoscu, ali ne moze da se desi da slabijeg igraca usere da dobije (objektivno) boljeg od sebe, sreca tu ima jako malo udela, sem ako su igraci slicnog skilla. Ja to cenim kod mp igara, a ne neku sad realnost ak47, m16 przenje :D koje isto nema veze sa realnoscu. Ali ok ukusi su razliciti, ja ne volim sunjanje volim jednostavno skakutanje :)
http://www.youtube.com/watch?v=_YRiBxJWLy8

Kako ce to uspeti ovoj igri ne znam, u sustini ova mapa je takva da u njoj ima sve natrpano da se demonstriraju svi elementi igre. Cenim da ce biti i kompaktnijih dinamicnijih mapa. Mene recimo vozila smaraju, trebalo bi definitivno da imaju ogranicenu municiju i da im se nekako smanji uticaj u igri.

Igra ce se razvijati u dva smera, pub play i clan war play. Stari ET, na primer, posto je ipak bio besplatan, ubrzo je zapustio pub play, i skroz se posvetio clan war playu, sto je mozda malo naskodilo igri, jer se drasticno igra razlikuju sad u public igri i private matchevima. Jednostavno pub play sluzi za opustanje i izivljavanje nad zna_se_kome.

Ocekivati neki teamplay na public serverima je u najmanju ruku smesno, to nijedna igra nema, pogotovo igre koje su popularne, uzmite za primer DOTU i CS, mnogo ljudi igra i ako je DOTA zanimljiva i moze lepo da se igra timski 90% ljudi su retardirani jednostavno, samo sa poznatima ima smisla igrati :D

Ali ipak se nadam da ce uspeti da srede i pub play i clan play i ucine ih zanimljivim, puno ljudi (sa pravom) ocekuju od ove igre.
 
Poslednja izmena:
mogu ceje onda da je do toga, medjutim, pada fps i kad nema nikog na ekranu, ko zna sta igra sve racuna. Bice extra ako izadje OSP za ETQW :) jedva cekam da smanjim sve one fontove i one sve informacije sto sibaju po ekranu, nista ne vidim od silnog teksta :wall:
 
moze i sad da smanji sve i da se cak i poiskljucuje, moze da se namesti da tek od neke daljine pocinje da prikazuje, i boje isto za neke stvari mogu da se menjaju.

Mene je recimo uzasno nervirao onaj crveni trougao iznad neprijatelja, posto mi je i crosshair crven, u fajtu sam instinktivno stalno nisanio taj trougao :d A i mislim da je stvarno preterano, vide se tako protivnici i kroz vegetaciju sto je bezveze. Posle sam ga vratio samo sam ga smanjio.

Bio je info ovde ali su ga sklonili?
http://ucguides.savagehelp.com/

I ja se nadam osp, ili etpro modu kako se zvao u ET-u, samo mislim da nece to tako brzo...
 
pa daj neki info, poludecu od onog chat-a i onog status prozora, a nije mi bas potrebno ni da misije ispisuje onolikim slovima :D
 
...
Znaci dobitak zbog iskljucivanja senki je kod mene masivan.

Takodje. Taman sam bio razmisljao da stavim sve na MIN i da se pomolim (da ce raditi bolje). Kad se onda setim posta s foruma (verovatno tvojeg) da su senke neoptimizovane. Skinem taj x sa senki i najednom igra postane igriva :) Odma sam bio prvi na serveru na koji sam upao, fps je na mojoj strani sada :d
 
Istina, senke zaista utiču mnogo na igrivost. Ovo sada bez senki je u poređenju sa onim od ranije ko nebo i zemlja, a vizuelno i ne pričinjava neku bitnu razliku.
 
ja onda ne znam koji je ocin kod mene. Kao sto rekoh, mogu da stavim sta ocu od setingsa dok ima 2-3 igraca imam 60fps, cim se napuni server sa preko 15 igraca, mogu sve i da iskljucim ali na zadnjoj etapi (hack the shield gen.) je na 30 i manje fps
 
Ehh, bilo je objasnjenje komandi na upsetchapsu, ali su izgleda uklonili.

Evo u attachmentu config koji sam skinuo sa xfire-a u kome se nalazi vecina komandi. Config je ULTRA low quality :d, ali sam zakomentirao skoro sve sto utice na kvalitet, sad igram sa manje vise default grafikom.

Obrati paznju na komande sa prefiksom g_* ui_* i gui_* U njima se nalaze podesavanja za interfejs. Komande koje uzimaju 4 parametra su boje, 3 su rgb, a cetvrti parametar je transparentnost, ako se postavi na 0 trebalo bi da nestane.
 

Prilozi

  • bla.zip
    2.2 KB · Pregleda: 34
Vrh Dno