Šta je novo?

Enemy Territory: Quake Wars - oficijelni thread


Sve je stvar perspektive...odnosno kako posmatras stvari. Napucavanje jeste drugacije od onog BF2. Medjutim to drugacije s moje strane gledista je totalno bezveze. *** meci lete na sve strane...ne bi me zacudilo da se neko rokne sopsvenim oruzjem :D.
Sto se vozila tice...e tu se definitivno ne slazemo. Idu bre kao nekakve decije igracke...kontrola istih je nocna mora...pipnes wasd i odes u PM :). Ne znam sve to vezano za vozila odaje utisak totalno ne doradjene igre. Kao da su vozila iznudjeni potez...sto verovatno i nije daleko od istine.
Sto se razlicitosti ID i Activision-a od EA tice...pa ne vidim je. Izasla igra i odmah je izasao patch...sounds very familiar. Izgleda da je bolest od koje pati EA presla i na druge kuce.
Ne znam...nekako je ETQW ostavio na mene vrlo bled utisak (jos u beta fazi), za razliku od FoW.
 
Pa upravo je u perspektivi cela poenta, a to je šta tebi kao igraču odgovara da igraš. Ljudi ovde odmah misle da ako o nečemu pišeš pozitivno, da ih onda nagovaraš da to nešto moraju da igraju po svaku cenu. Pa ne moraju :)

I meni je posle voženja heliša u BF2 bila noćna mora da se naviknem na kontrole letelica u QWu, ali sam se navikao i evo sada nema nikakvih problema.

Još jedna zanimljiva stvar je ta da može da se podesi brzina same igre. Po default setovanjima je poprilično brza, ali sam nailazio na servere gde je igra usporena do nivoa BF-a 2.
 
moze li mi neko poslat account za igranje u online. skino sam patch al kda pravim profile trazi mi account. unaprijed hvala
 
Ne može ;) Za to već moraš da kupiš original igru i isprsiš se za 40€.
 
Ne može ;) Za to već moraš da kupiš original igru i isprsiš se za 40€.

http://www.zest.co.th/www/main/search_go.php

Zasto bi moralo 40e kada moze samo cdkey da kupi za 12e iliti 598baht... ali mora da se ima platna kartica ili paypal nalog... ili ako bi se nasao neki dobar benchmarkovac da uplati sa paypal naloga svima nama.. hahahah... naravno da mi prvo njemu posaljemo lovu... ja se nebih bunio ni da on sam naplati jos 5e za njegovu uslugu, ipak se covek trudi zar ne?
 
mozes demo da igras nline..napravis acc i to je to

Pa nije to to. Postoji LAN i offline nalog za koji ne treba CD key i postoji online nalog za koji je CD key neophodan. U demou ne postoji takva razlika.

Ova indijsko / vijetnamsko / tajvanska "fajv dolars saki saki" fora sa kupovinom CD key-a može da uspe jer igra uopšte ne mora da se krekuje da bi se instalirala. Nisam siguran ni da li postoji bilo kakva zaštita u QW-u na kraju krajeva, ali je ta kupovina po meni malo rizična jer je tamo na tim prostorima rasprostranjena piraterija koja je na totalno drugom nivou od ove naše. Pitanje je - ko tebi garantuje da ćeš imati unikatan CD key posle te kupovine kad je toliko jeftino? Mada na kraju krajeva i zašto ne bi uspelo kad je Kupidisk to redovno radio i preprodavao ovde :)

Kome ovo uspe, svaka mu čast, ja ipak više volim da budem siguran na ovaj način - kupiš lepo original igru u kutiji i miran si.
 
da li neko ima ili je imao problema sa ovom igrom? drzao sam neke stare drajvere od prosle godine, instalirao igru i radila je OK, i resih se da stavim nvidia 163 drajvere, i posle toga igra ne da secka, nego ko luda, cak i meniju secka mish, znaci totalno neupotrebljivo... sve ostalo, bioshock itd , rade extra, samo ova me hebava...... grafa je 7900gto, 2gb rama.... nemam pojma sta jos moze uticati na to.....
 
Patch 1.2

YEAH! Patch 1.2 je izašao i krase ga boljna poboljšanja igre, među kojima je i podrška za VOIP (konačno). Tweakovali su razna oružja, XP, performanse za računare sa multicore CPU-ovima...

Paul 'Locki' Wedgwood je napisao(la):
We couldn't have hoped for better reviews for our first ever retail game - over 30 publications and counting have scored the game at 90% or over, while we've achieved thirteen more awards from those same reviewers which brings ETQW's award and nomination count to over 50! On the retail front ETQW debuted in the US and the UK and immediately snatched the number 1 slot in the PC game charts of both countries. We're delighted, but don't have much time to hoot about it - the entire Splash Damage development team is still completely occupied with ongoing support of ETQW for the PC. It is less than a month since the game's retail release and we're almost ready with the next feature-packed update. Here's an overview:

Full Voice Communications Support

The ETQW 1.2 Update features full voice communications (VoIP) support, allowing rapid and easy coordination with your team-mates. You can select the input and output devices independently of your speakers which allows you to use dedicated headsets and microphones, communicate on three separate channels, mute all VoIP, specific channels, or just specific players (which incidentally also cuts all bandwidth usage), set the volume and test your devices in-game. There's full hardware refresh support for connecting and using USB headsets while the game is running too.
Better Game Balancing

Aside from playing a lot with all of you on the public servers, we also continually analyze data from statistics, read and research your forum feedback, and continue to conduct extensive internal play-testing. This has resulted in a number of improvements in game balance: Various weapons have undergone subtle changes to make them fairer, including tweaks in damage fall-off (increases and reductions to damage over distance), weapon spread, firing rates, and accuracy. Highlights include the Pistol and Blaster being more accurate, increased firing rates for the Shotgun and Nailgun, and tracers appearing over all distances for the Sniper Rifle and the Railgun.

Experience points have been improved in many areas too, with level four rewards easier to achieve across all categories in the course of a campaign. There are also increases in experience points for certain classes such as the Medic and Technician when reviving and dropping health packs, and fixes to the Statistics and Achievements site. On the vehicles front, we've discovered and solved a number of bugs, but most noticeably the Anansi and Tormentor will take longer to repair.

Refined Fireteams and StopWatch Mode


Another thing that a lot of you wanted is for Fireteams to stay together across maps instead of being disbanded at the end of a round. This is in the game now, so once you create a Fireteam on a server, it won't disappear unless you tell it to or switch teams, and this maintains your voice communications channel too. StopWatch mode now features a bit of added logic code to better deal with ties. If neither team wins the map outright, the team that progressed further through the objectives gets the win. While this is the only StopWatch improvement in this update, we have a separate push to add lots more features to tournament support overall. More on that in another Blog.

User Interface Improvements

We've also made several improvements to the user interface. Your number one request to be able to save your password has been added, while we've also improved the Instant Messaging functionality such that a log of recent conversations is maintained (so you'll know what you were last talking about), and you can keep the window open while talking.

The server browser has more features too – it will only poll your favorites if you wish (rather than requesting the entire list), while filtering is handled locally (also removing the need for a new list each time you change a filter). We've also made the server protocol more efficient so it uses less bandwidth – this should help players who were previously unable to get a full server list. Clicking a friend (in the friends or clans list) and selecting Find Server, now works correctly too.

There are many more improvements to the user interface here and there, including more obvious recognition that a Deployable or Vehicle has been disabled via new particle effects, a unique hit sound for when you get a head-shot, and the ability to disable the complaint pop-up when you're team killed (in case you're the automatically forgiving type).

Bot Fixes and Improvements

In the 1.2 Update the bots continue to become more devious and enjoyable to play with. Among some of the fixes and features recently added are improved vehicle handling and usage, bots better adapting to and dealing with enemy snipers and campers, bots being much more focussed on obeying player commands (especially in “Play Computer” matches), improved attacking of enemy Anti-Vehicle Turrets, and better usage of the Oppressor's Tactical Shield as cover while in combat.

Miscellaneous Features and Bug Fixes

There are hundreds of other features implemented, and bugs that have been fixed, too, from the big stuff like the addition of a threaded renderer (yielding even greater performance from quad core processors), to native support for Quadrophonic and 7.1 speaker systems. We've resolved several odd crashes in certain hardware set-ups, improved mouse input with RAW API support, enhanced the shadow code, and fixed numerous visual, collision, physics, and bot issues across the maps. For those of you with your own Ranked Server, you can now add four private slots reserved by password, so that you can join it even if it's full.

* * *

The Enemy Territory: QUAKE Wars 1.2 Update is currently with Activision's Quality Assurance Team, and undergoing exactly the same testing as if it were a full retail game. It takes a couple of weeks for this process to be completed, but it won't be long before we have the update in your hands.

We've already begun work on the 1.3 Update, which will feature even more improvements. In addition to that, we're currently putting polish to the Software Developers Kit, and, as I mentioned above, we're continuing work on comprehensive tournament support. More on all of that in future Blog updates!

See you on the servers!

Paul 'Locki' Wedgwood
Owner / Lead Game Designer
Splash Damage Ltd

Lista za download patcha i detaljni spisak ispravki je na http://community.enemyterritory.com/index.php?q=node/193
 
po meni:

1. Treba pod hitno da smanje rasipanje oruzja za bar duplo
2. Treba da povecaju health ili smanje damage oruzjima
3. Da srede HUD. Da se smanje fontovi za chat, da mapa bude manje sarena kako bi se jasnije videli coljevi i saborci na njoj, a ne da moram da becim oci da bi video sta je sta
Da reorganizuju taj HUD skroz, chat ne sme da izlazi na istom mestu gde izlaze i informacije ko je koga ubio. To sve globalno treba da se smanji za duplo, font je sad nekih 28pt, treba da bude 10-12pt u'vr glave. Presareno je to sve.

4. Da olaksaju rad sa tim firesquadovoima. Toliko je dobar taj F.Sqaud da je ne znam ni cemu sluzi, a jos manje kako da mu se prikljucim i kako se komanduje doticnim. jel nisu mogli da kod selekcije oruzja ubace i sve vezano za squad kao u BF-u ?

5. Da srede netcode. nemamo svi 10mbit veze sa bar 1mbit uploada posvecenog igranju ETQW. Paketi se tolko gube da mi se desavalo da lika bukvalno 4 puta pogodim snajperom, a da ni jednom ne primi metak (da pojasnim, lik je bio strog railer, stojao u osmatracnici, nije mrdao).

6. Vozila moraju imati vise HP tj otpornosti na klasicnu municiju, a ne da me strog inzinjer izuje iz tenka smao pucajuci sa nekog brdasca

7. Defanzivni tureti moraju imati manje HP. Gadjati jedan turet 8 pputa bazukom da bi ga unistio je besmisleno kad tenk umire od 4.

Kad ovo srede mozda budem i igrao. Ovako je to trcanje glavom bez obzira pa ko koga nabode, pucam ja, puca on, minut se promasujemo i onda nekog od nas dva metka ubiju...
 
Evo probao sam sa patchom da igram i vide se poboljšanja. Konačno sačmara vredi nečemu, GDF letelica ima bolji domet za alt rakete, lakše se dobijaju unlockovi...

To za rasipanje oružja je rešeno, ali kroz unlock za battlesense (bar mislim da je to u pitanju), treći po redu. Kada si dobar u napucavanju prvo dobiješ dodatni šaržer, pa extra granatu, onda dobiješ "reduced weapon spread" i na kraju dva pištolja. Do skoro je bilo veoma teško da se napreduje u battlesense-u (što mrzim ovo posrbljavanje engleskog), ali se sada primetno lakše dobija.

Extra health dobijaš na više načina, ili preko unlockova ili ako sa ljudske strane imate medica u timu. Ako imate, to je dodatnih 10hp svim igračima. Strogovi isto mogu da dobiju extra stroyent što im automatski povećava i municiju i hp.

Firesquadovi nemaju neku extra funkciju sem da se više ortaka pokupi u jedan i onda koriste privatni VOIP kanal. Naređenja se lako daju - ako si fire team leader, otvoriš onaj comm rose, uperiš na određeno mesto, klikneš i kao u BFu, u zavisnosti na šta si kliknuo, drugačija naredba će da se pojavi (reorganizujte se tu i tu, uništite to, popravite ono itd). Tek sada sa VOIPom fireteam ima neku svrhu.

Netcode... ja sam igrao bez problema i sa 256k, ali sam primetio da problem nije toliko u netcode-u koliko je u serverima - ima ih tona koji ne valjaju ni za q bukvalno. Ja sad igram samo na nemačkim i eventualno italijanskim i francuskim, na engleskim se dešava upravo to što si naveo. Sad posle patcha ih ima bar 3x više koji imaju bolji ping. Ne znam da li je do broja novih servera u okolini ili u poboljšanom netkodu.

Turet možeš veoma lako da onesposobiš (jedna ili dve rakete) i posle toga ne vredi ničemu. Da bi ga uništio treba jedno 4-5 raketa, ali čemu to kad je dovoljno da ga onesposobiš?
 
Evo probao sam sa patchom da igram i vide se poboljšanja. Konačno sačmara vredi nečemu, GDF letelica ima bolji domet za alt rakete, lakše se dobijaju unlockovi...

To za rasipanje oružja je rešeno, ali kroz unlock za battlesense (bar mislim da je to u pitanju), treći po redu. Kada si dobar u napucavanju prvo dobiješ dodatni šaržer, pa extra granatu, onda dobiješ "reduced weapon spread" i na kraju dva pištolja. Do skoro je bilo veoma teško da se napreduje u battlesense-u (što mrzim ovo posrbljavanje engleskog), ali se sada primetno lakše dobija.

Extra health dobijaš na više načina, ili preko unlockova ili ako sa ljudske strane imate medica u timu. Ako imate, to je dodatnih 10hp svim igračima. Strogovi isto mogu da dobiju extra stroyent što im automatski povećava i municiju i hp.

Firesquadovi nemaju neku extra funkciju sem da se više ortaka pokupi u jedan i onda koriste privatni VOIP kanal. Naređenja se lako daju - ako si fire team leader, otvoriš onaj comm rose, uperiš na određeno mesto, klikneš i kao u BFu, u zavisnosti na šta si kliknuo, drugačija naredba će da se pojavi (reorganizujte se tu i tu, uništite to, popravite ono itd). Tek sada sa VOIPom fireteam ima neku svrhu.

Netcode... ja sam igrao bez problema i sa 256k, ali sam primetio da problem nije toliko u netcode-u koliko je u serverima - ima ih tona koji ne valjaju ni za q bukvalno. Ja sad igram samo na nemačkim i eventualno italijanskim i francuskim, na engleskim se dešava upravo to što si naveo. Sad posle patcha ih ima bar 3x više koji imaju bolji ping. Ne znam da li je do broja novih servera u okolini ili u poboljšanom netkodu.

Turet možeš veoma lako da onesposobiš (jedna ili dve rakete) i posle toga ne vredi ničemu. Da bi ga uništio treba jedno 4-5 raketa, ali čemu to kad je dovoljno da ga onesposobiš?

Kada budes bio u prilici da probas Frontlines: Fuel Of War, zaboravices na ovo ;)
 
Ne sumnjam ;) Ali treba izdržati do tada, a QW je meni trenutno jedina igra sa kojom to mogu da postignem ;)
 
Nastavak iz ove teme.

A inace, mislim da nisi kompetentan da komentarises HUD :D Meni je on ok manje-vise, sem nametagova ocigledno, za razliku od ET:QW gde je HUD centar desavanja, obavestajni stab, saren ko sa pijace, ovaj u FOW je odlican ! :) U ETQW neznam ni kolko municije imam, ni gde sam, ni koji su moji na radaru, a ni gde je neprijatelj. O teamchat-u da ne govorim, od silnih info poruka o statusu, ubistvima i ko zna cemu, jedini nacin komunikacije medju clanovima tima je team speak.

Evo iskreno ću da ti odgovorim, ali ovde preteruješ sa izjavama da ne znaš gde ti je municija, gde se nalaziš i ostalo. Te stvari se skapiraju za minut. Možda je u beti kada si ti igrao bilo drugačije (meni je bilo ok i tada, mada je igra bila nedovršena), ali je sada sve krajnje intuitivno.

U QW možeš da namestiš HUD kako hoćeš. Šta ti ne treba od podataka, možeš da ugasiš i na kraju može da ti ostane spartanski ako ti se tako sviđa. Ja sam se navikao na default jer mi sve od podataka sa HUD-a treba za igranje. U svakom trenutku znam gde su mi članovi firetima, gde je označeni neprijatelj, gde su mesta od važnosti za igru... Kada je uključen radar, neprijatelje vidiš na mini-mapi u zoni radara. Čak vidiš i na koju su stranu okrenuti. Tada takođe vidiš i gde su postavljeni neprijateljski tureti, koliki im je domet i na na koju stranu su upereni. Na mapi se SVE vidi, samo treba da se gleda sa vremena na vreme. Mapu možeš i da zumiraš koliko ti je potrebno za igru ako ne vidiš lepo sve detalje. Pričam o minimapi, mada sve to može da se vidi i na velikoj.

Jel vi tu igru uopste igrate timski ili svako otprilike zna sta treba da radi i vidi koje klase fali pa to popunjava u zavisnosti od trenutnog objective-a ? Aj iskreno mi odgovori molim te. (ozbiljno) Mislim, nisam igrao 30 minuta, igrao sam dobrih 20 sati igru (betu) i skontao da su skoro svi "one man army" aka Rambo...

Ova igra ne može da se igra tako kako si ti opisao. Možda je moglo u beti i u demou kada su svi bili noobovi koji tek uče igru, ali takvi solo Rambo igrači sada čuvaju dno tabele na svakoj mapi. Fragovi ovde ne igraju ama baš nikakvu ulogu jer nisu presudni za pobedu i čak se ni ne vide na kraju mape u podacima igrača. Ne vide se ni na TAB-u. Vidi se samo jedan igrač koji je najviše fragova ostvario. Dvadeset sati igre možda nešto znači u ostalim igrama tipa COD4 ili BF2, ali ovde za toliko vremena možeš tek osnove igre da pohvataš. Tek tamo sa 60+ sati možeš da postaneš osrednji timski igrač kad naučiš fore za svaku mapu i najvažnije za svaku klasu. Ovo nije loženje da ja sad tebe nešto zezam i da na svaku tvoju brojku dodajem +40 sati da ti kažem da tek tada znaš da igraš, već je stvarno tako. Sa tim iskustvom od ranije iz bete bi se sada samo frustrirao jer se pojavilo mnogo dobrih igrača i timova.

Za svaku mapu postoji * iznad klase. Ta * označava klasu koja je neophodna da bi se izvršio određeni zadatak. Npr, na početku Valley mape iz demoa za GDF je * iznad inženjerca jer jedino on može da sagradi most. Ako tim u nejvećem broju nema klasu neophodnu da se izvrši neki zadatak uz podršku ostalih klasa koje ne treba da budu toliko brojčane, cilj teško da može da se ispuni. Opet ne valja ni kada su svi inženjerci ili svi snajperi jer je onda tim mnogo ranjiv sa svih ostalih strana.

Za komunikaciju postoji ingame VOIP koji je došao sa 1.2 patchom. Taj VOIP radi slično kao i onaj iz BF2 s tim da sada postoji mogućnost (po defaultu je ugašeno) da pričaš i sa neprijateljima. Svaki dobar fireteam koristi VOIP, baš kao što to radi i svaki dobar squad u BF-u.

U BF-u mapa može da se dobije čak i bez timske igre jer tamo individualci znače mnogo više nego ovde jer pojedinci direktno utiču na opadanje neprijateljskih ticketa, ali u QW nema teorije za tako nečim jer fragovi ne znače ništa. Računa se samo da li su ostvareni ciljevi ili ne, bilo da se ginulo na sve strane ili ne. Igra je sada, kada su svi naučili da je igraju, postala totalni timski hard core. Što je neko više igra i više uči fore, to je bolji. Sada je svako ispod ranka kapetana totalni noob. Dovoljno je da na početku mape vidiš koji tim ima više jačih činova, pa da shvatiš ko će da dobije.

Žao mi je što u to ne možeš i sam da se uveriš jer nemaš gde da isprobaš. Original je neophodan za takvo iskustvo.
 
Poslednja izmena:
Osnove o kojima si mi sad pricao veoma dobro znam. Uvek u novim igrama prvo udjem, provaljuje HUD, brzinu menjanja oruzja, naoruzanja itd. Znam da ima minimap zaboga, :) znam i za strelice i za pravac i sve to ali je taj minimap toliko nepregldan naspram recimo BF2 da je to uzas. Namestanje HUD-a koje si pomenuo i ranije si mi pominjao i 2 sata sam proveo u konzoli pokusavajuci da smanjim one uzasno velike fontove, da iskljucim podatke o tome koje koga i cime (posto sam odma skapirao da fragovi nisu bitni), nisam kanterash majku mu :D Ja ne znam za tebe i druge, ali meni, a i u om svetu drece zelena i narandzasta boja sluzi da eksplicitno naglasi nesto, a u QW je skoro sve sem onog bitnog u drece zelenoj boji. Zaboravio sam gde je sa na HUD-u stojalo (***, 2 meseca prodje...), ali znam da je chat i stat info (koje koga ubio, ko je sta razneo i sta vec) bilo u istom koshu, da to nikako nisam uspeo da smanjim niti razdvojim. Boja se mogla menjati. Voice chat mi ne znaci puno sa 512/64 vezom, sumnjam da bi bilo udobno i sa 128 uploada... Ono sto je meni najvise smetalo je napucavanje. Ne znam da li je to ispravljeno ali u 1 na 1 obracunima je maltene cista lutrija ko ce koga ubiti iako ja ovog drzim na nisanu a on ne zna ni odakle ga gadjam. Ista je situacija sad i u FOW i po meni to je jako loshe. Mozda je bilo do net code-a, ne znam. Ah da, tu je i 30fps sad se setih. Da, to je nepodnosljivo. MP ne igram ni jedan bez 75fps, makar gledao u blato umesto u teksture. ***. takav sam. Ja nisam od onih sto nisane koristeci strafe, ja igram na cimanje misha i refleks (ostalo od kvejka), 30fps meni dodje kao da nemam jednu nogu u igri...Znam da moze da se iskljuci taj limit ali posto to zavisi i od server cvarova uglavnom je nemoguce (lokovano na serveru 30fps) Ne pisem ovo da bi pljuvaotebe i ETQW vec obrazlazem zasto mi se ne svidja.

Velika steta sto se mene tice. Vozila su mi se svidela (neka) i klase su mi se jako svidele i samo izvodjenje misija, potrebno je nadmudriti protivnika, a ne samo kampovati i fragovati za poene. FOW mi se ucinio da ce biti takav, kad ono medjutim... :wall: Videcemo, mozda su samo loshe mape dali za FOW...
 
Imaš za hud tweaking dosta tutorijala na netu, neke stvari mogu da se promene, neke ne - http://4newbies.planetwolfenstein.gamespy.com/ETQW/tweaking.php Ja nisam menjao ništa jer volim da se naviknem da default. Sad kad sam se navikao, nikakvih problema nemam prilikom igranja ;)

Oružja su izmenili dosta u odnosu na betu, demo i v1.0. Ja se super snalazim u 1 na 1 duelima, pogotovo ako nosim sačmaru. To oružje je ranije bilo samo za bacanje, a sada praktično iz prve ubija na blizinu. Ostalo je to da ljudska oružja brže pucaju, a da je strogovsko sporije, ali jače kada se gleda jedan ispaljeni metak. Oružja na vozilima su takođe izmenili i sada su efikasnija za upotrebu.

Ja ne primećujem nikakvu razliku u igrama (ovim koje igram) kada je fps veći od 25, tako da tu ne mogu da ti pomognem.

Sve u svemu, ja sam zadovoljan i dobro je da sam igru kupio odmah na početku kada je moglo natenane da se nauči kako se igra. Sada je postalo baš BAŠ hard core. Pogotovo smara kada svi sa oficirskim činovima odu na jednu stranu, tada preostaje jedino da se menja server. Da sam tek sad počeo da igram QW, verovatno bih se smorio i batalio, ali mi ovako predstavlja pravi taktički izazov ;)
 
Poslednja izmena:
E aj da jednom vec zavrsimo sa tim "ne vidim vise od 25 fps"

http://www.tweakguides.com/files/FPSCompare_v05_beta.zip

skini ovo, upali, VIDI, uveri se, shvati i zapamti ;) (podesi vsync ili fps tako da ogovara refresh-u monitora). sad cu da otvorim novu temu da se vise zavrsi sa ovim glupostim. film i TV nisu isto sto i komp. igre. Film ima interlacing i motion blur, u igrama je svaka slicica ostra.
 
Patch 1.4

Izašao je patch 1.4

Enemy Territory: QUAKE Wars 1.4 Changelog

Front End


* Hot Servers listing added to the server browser (includes listing of number of players considering joining the server)
* Server browser now updates player count the instant somebody chooses to connect to it
* Added panel to the server browser screen that displays the users stats and awards progress
* Ticker on server browser screen now links to external web sites
* New options available on Play Computer screen
* Additional option on the Game Settings screen (Advanced HUD, Respawn Text, Draw Fireteam List etc)

Play Computer


* New Tutorial mode with pre-set bot skill levels
* Key tooltips now briefly pause the game in tutorial mode to help lead the player
* Tooltips played in tutorial mode now highlight corresponding HUD elements where appropriate
* Additional new tooltips
* Updated bot AI for Tutorial mode: bots play less aggressive, assist more and pace the completion of objectives

General

* Head hitbox for player models adjusted, damage now scales better based on accuracy
* New VO added for tooltips
* Subtle Motivators added - When players achieve various records in-game they are told so via a pop-up message
* Vehicles at the main base of either side are now immune to damage after spawning, immunity is lost when used by a player
* Spawning vehicles are now static until used by a player to avoid exploiting
* Mines are now highlighted by green or red dots on the HUD
* Fireteam leaders are now displayed with White player arrows, fireteams with Yellow arrows and friends with Cyan arrows
* Vampire Strike beacon smoke effect has been updated
* Revive missions for Medics/Technicians are now Tasks
* Matches can now be paused mid-game via 'pausegame' or 'admin pause/unpause'
* Player models on the limbo menu now rotate 360 degrees when a class is first selected
* Buttons added to mute limbo menu voice tutorial
* End game stats screen has been updated with new stats info (Next Award, Rewards gained this campaign, Personal Bests, Mouse over info on map awards like Best Engineer)
* Advanced HUD option (moves text, reduces space used by obituaries and moves subtle motivator pop-ups)
* Deployables now display the owner's name on Crosshair info
* New HUD icons for parachuting/air-shield and Third Eye Camera
* Reduced decoy fire rate on Tormentor and Anansi
* Reload time increased on Anansi Rockets and Tormentor Plasma Cannon
* Reduced damage done to deployables by Anansi Rockets and Tormentor Plasma Cannon
* Re-balanced Anansi and Tormentor XP
* Basic hacking has had its time reduced and can now also cause damage when hacking an already disabled deployable
* Slightly updated effects on Violator
* Sniper Rifle and Railgun trails are now more obvious/longer duration
* Stroybomb reload time increased slightly
* Adjusted the point at which the attacking team gets a reduced spawn time
* Progress decay on some objectives has been adjusted
* Player's now receive a warning when a turret is targeting them or when they have triggered a mine
* Added more support for loading mods
* A message is printed on the HUD when someone finishes hacking a shield generator
* The game running in fullscreen no longer forcefully captures the mouse, resulting in better multitask behaviour
* 'vstr' now evaluates immediately, rather than adding its output to the end of the command buffer
* Workaround for certain ISPs filtering out legitimate authentication and match making packets
* Multiplayer stereo sound separation algorithm alternative from Quake 4 added, s_earSeperationAlgo 1 to enable (Default and legacy is 0) two additional cvars for control: s_esa1_minVolume (sound never drops below this fraction for either ear), s_esa1_maxWindow (window size in which volume is maxed, fraction of full range)
* Text declarations now take priority over binary ones to make mod development easier
* WriteJumpStartDemo now overwrites existing files
* Added local stats tracking for offline play
* Increased XP reward for players picking up your Health Packs, Ammo Packs and Stroyent Cells
* Added green repair indicators if someone repairs your vehicle.
* The icarus is now more forgiving to lock on to
* The MCP auto-deploys when it has been in the deploy zone for half a second, deploy text on HUD removed.
* MCP does not take damage unless it can move
* MCP driver can now remain inside the MCP when it is disabled
* MCP driver MG cannot be used when the MCP is disabled
* Shotgun pellet count reduced and fire rate increased
* Assault Rifle and Lacerator base weapon accuracy increased
* Sprinting will now pull you out of sighted/scoped mode
* APT turrets now have a 1.5 second delay before it starts turning towards the player.

ETQW:TV

* Added support for spawning repeater server on dedicated server, net_spawnRepeater 1 to enable
* Added support for connecting repeater relay servers to other repeater servers, net_spawnRepeater 1 to enable
* The port the repeater will use can be controlled by net_repeaterPort, the default is 27833 is no port is specified
* Use ri_maxViewers to control viewer slot limit for repeater servers
* Access to the repeater can be limited by the use of ri_useViewerPass, g_viewerPassword, g_repeaterPassword, ri_privateViewers and g_privateViewerPassword
* Repeater server name can be controlled by ri_name
* Viewers may chat to other viewers on the same repeater server, this can be disabled with g_noTVChat
* Viewers may cycle through player views by pressing the attack key, and free fly using the alt attack key
* Broadcasting can be delayed by changing net_clientRepeaterDelay, this is only supported on repeater relays
* Repeaters can be set up to auto-download required content by setting net_clientRepeaterAutoDownload to 1
* For additional information on the ETQW TV feature, please see the ETQW TV Readme file.

Bug Fixes


* Fixed saving some passwords causing the local account to be corrupted
* Fixed typing quickly scrambling user input
* Fixed typing while holding down Shift sometimes causing text overwrites
* Fixed low apparent texture quality if texture quality settings were below the baseline
* Fixed an intermittent crash on startup during the "Loading UI..." stage
* Fixed crash when loading a map on ATI brand cards
* Fixed serverInfo command incorrectly reporting server status
* Fixed filters being applied to History and Favorites list
* Fixed auto-updater being used when running from the Steam version of the game
* Fixed ServerLauncher not reloading the last opened profile
* Fixed ServerLauncher not properly setting the mod
* Fixed being able to corrupt user chat history
* Fixed a crash when deleting the last item in the replay list
* Fixed sometimes being able to send empty messages when chatting
* Fixed jittery bots & vehicles when playing against the computer with unlockFPS on
* Fixed clipping through ceiling when getting out of the Husky in specific locations
* Fixed Player.cpp bad floating point dump-to-console error
* Fixed GDF deployable "jerk" on landing
* Fixed servers having incorrect antilag tuning - antilag tuning CVars are now read-only
* Fixed infiltrator being able to teleport without having full charge
* Fixed bugs with accurized lacerator/scoped assault rifle scoping & unscoping
* Prevented vehicle view FOV issues - FOV limited to 90 when in vehicles
* Fixed loading screen sometimes showing previous server's information
* Fixed relative directory name detection incorrectly marking certain paths as relative, resulting in problems when attempting to create directories or files
* Fixed offline friends in the friends list incorrectly appearing as if they were on a server
* Fixed 5.1 and 7.1 audio not working in certain surround configurations
* Fixed mouse buttons not being swapped correctly when the raw input api was used
* Fixed autocompletion not working in certain situations for files that exist in PK4s
* Fixed bindings.cfg able to be being executed multiple times in a frame due to input language switches, potentially resulting in keys not being bound
* Fixed projection matrix jittering being applied in cases where it shouldn't (for example, waypoint icon coordinate calculation)
* Fixed not always clearing the fireteam name edit box before opening it.
* Fixed 'create' on fireteam menu when trying to create more than 8 fireteams.
* Fixed playing OOB tooltip even though player was dead.
* Fixed inverted "blocked you"/"unlbocked you" tooltips in the friends list.
* Fixed campaign tab being fullscreen when restarting map and going straight to the vote tab.
* Fixed seeing the action icon on enemy mines even though disarming was impossible from that distance.

Download linkovi na http://community.enemyterritory.com/index.php?q=node/220
 
Isprobao sam patch i smorio se... što znači da bi se sada igra svidela svima kojima se nije svidela ranije. Previšeeeee noob friendly, upozorenja na sve strane za sve i svašta, potpuni rebalans oružja, preciznije osnovne puške... ko BF da igram :-/

Još jedan ovakav patch i onda ću slobodno moći da kažem da je PC Gaming potpuno mrtav. Jedino će modovi u buduće moći da budu izvor dobre zabave :(
 
znaci popravili su igru ? :)

Mada, to sa upozorenjima mi se uopste ne svidja, ja bi, kao sto ranije rekoh, pola tog hud-a iskljucio. Ni dalje ne kontam sta je fire squad, cemu sluzi, zasto ima skroz odvojene komande za njega itd. Ako je to isto sto i squad u BF serijalu onda je to moglo i moralo mnogo elegantnije i jednostavnije..blah, nije ni bitno. Izlazi modtools za COD4 :D
 
znaci popravili su igru ? :)

Tebi bi se sad svidela igra. Za HUD i puške ko tebe da su slušali ;)

Novi demo je isto patchovan na v1.4, a ubačen je i tutorijal mod za sve koji nemaju pojma šta da rade.
 
ok, skinucu demo da probam igru sada. Zainteresovao si me.

:wave:
 
Nisam to zato napisao, odavno nikog ne ubeđujem da proba QW ;) Mada ako ti se svidi - super. :d (Ja u poslednje vreme najviše FH2 pičim, ništa bolje od Granta i otvaranja pancera ko konzervi) :D

Ja nešto sad i nisam oduševljen jer je svo oružje uglavnom slabije nego ranije. Puške zaista jesu preciznije i mnogo se lakše ubija jer se preciznije grupišu meci iz rafala. Snajperi su oslabljeni i ne ubijaju iz prve kao ranije sem ako nije headshot (koji je mnogo teže postići nego ranije). Hakovanje je ekstremno brzo, artiljerija se brže puni, sačmare upropašćene kao da su iz V1.0, letelicama oslabljeni mamci i imaju manji dmg protiv turreta, nemoguće je uništiti vozila na spawnu dok u njih neko ne uđe, MCP je moguće oštetiti tek kad počne da se kreće čime je GDF sada u velikoj prednosti, izbačeni su činovi u TAB pogledu i samim tim više nema rank stackinga... sve u svemu, ovako je igra trebalo da izgleda kada se pojavila jer bi je daleko više ljudi igralo. Ono što je najvažnije je da sada postoji tutorijal kako se igra igra. Ima tu i dobrih i loših stvari, ali meni sada izgleda suviše razvodnjeno... ko neka EA Games igra. :( Na žalost, mislim da je kasno za sve te modifikacije jer su ljudi uglavnom formirali svoje mišljenje i prešli na neke druge igre.
 
Poslednja izmena:
u pravu si, i ja mislim da je sad vec kasno za to. Ja cu probati demo ali sumnjam da cu igrati igru.

Sve izmene mi deluju bas kao da su sa ciljem da privuku masu. Masa je u beti 2 igrala ono sto je igrala, a to je bilo frustrirajuce, bar meni. Hakovati shield generator je bilo ultra tesko i svi su bezali u strogg-ove jer im je dosadilo da budu GDF, a u GDF upadaju ovi tek konektovani i to je to. U pocetku je jos i moglo, medjutim par dana kasnije kad su ljudi naucili da gadjaju, kampuju i sve ostalo, organizovati tim od 5 ljudi da ode u isto vreme i da hakuje shield g je bilo prakticno nemoguce. Misija se zavrsavala maltene samo kada strogg-ovima dosadi pa krenu da vijaju GDF-ovce i onda se neko provuce i odradi zadatak.

Nece vecina ljudi tolko da se cima oko tima i to je to. Ostali ste samo vi HC igraci.
 
nece vecina ljudi tolko da se cima oko tima i to je to. Ostali ste samo vi HC igraci.

Ove dve recenice su suva istina. Izgleda da ne može da se napravi igra koja bi ljude na javnim serverima naterala da se organizuju i da timski igraju. QW je napravljen upravo sa tom idejom, napravljena je odlična međuzavisnost među klasama i date su sve predispozicije za dobar teamplay, ali džaba kad ljudi to jednostavno ne žele da iskoriste (mislim na gro igračke populacije koja na kraju i odlučuje o popularnosti igara).

Dobar teamplay u ovoj igri je moguć samo sa veteranima koji imaju 200+ sati igre.

...

Ima nešto neobično što ne postoji u ostalim igrama, što su developeri izgleda sasvim slučajno uspeli da postignu u Quake Warsu, a što je meni fascinantno skoro kao i dobar teamplay - na javnim serverima u 99% igara nema prostakluka, nema kažnjavanja za TK, a na svakom koraku se čuje "Thank you", "Sorry", "Your welcome" i sl kad nekog oživiš, daš mu municiju, popraviš ga, pomogneš mu na neki način... :) Da ne bude zabune, nema cenzure reči kao u Battlefieldu, a postoji opcija za kažnjavanje posle TK-a i kickovanje kao kazna. :) Uspeli su da skroz pozitivno povežu igrače i da naprave odličnu atmosferu.

Posle više meseci pikanja QW-a počeo sam da pikam i FH2 mod za BF2 (jedan od razloga zašto sam uopšte i kupio BF2), a tamo totalni kontrast, čak i ako je u pitanju teamplay orijentisan mod, i totalno drugačija atmosfera: psovanje, uvrede i prozivanje na sve strane, masovno kažnjavanje za 99% tk-ova, nema trunke od teamplaya :zgran:

Prost primer: napraviš slučajan TK i posle toga otkucaš u chatu sorry
QW odgovor: "your welcome m8, np" i oprost TK-a
BF2 odgovor: "Stupid noob, whatch where u shoot noob!" i kazna za TK ili "np" i opet kazna za TK

Zanimljivo štivo za razmišljanje.
 
Poslednja izmena:
*** brate, to su uglavnom besna deca...Upravo je u tome fazon. Stariji uglavnom rade i kad dodju sa posla i ako sednu za komp da odigraju nesto verovatno nisu u fazonu da stavljaju headset i organizuju dobar teamplay u QW i pate se po mapi. Suvise je to informacija za umoran mozak. Zamisli da radis od 8 do 16h, ustajes u 6:30, dolazis kuci u 16:30, jedes i..i.i.i.i.i.i..kao plais ETQW ? Ma da...bole te uvo. Palis neki film.seriju/muziku ili neku laganu zabavu, moze i multiplejer ali da ne razmisljas puno o drugima...kakav crni voice in-gmae chat :) 200 sati igre ? :p Skupio bi za godinu dana...

Sto ce reci da ti ostaju uglavnom klinci koji igraju i cine vecinu MP populacije...Na kraju krajeva igraj na nekom Francuskom serveru :)
 
Mislim da nije to u pitanju i da nije vezano za godine igrača. Onaj ko je kupio QW to nije uradio da bi se patio u organizovanju teamplaya (sem toga i nema šta da se organizuje, al da ne pričam ponovo o tome), već da bi uživao u tome ;) QW jeste komplikovana igra, a mene posle tone posla uopšte ne zamara da je igram, čak naprotiv - opusti me ;)

Htedoh reći u ranijim porukama da je upravo ta nepopularnost QW-a stvorila neku vrstu zajednice igrača gde su prevaziđene flejmerske gluposti od kojih pate mnogo popularnije i igranije igre. Upravo zbog toga je opuštencija igrati ovu igru. FH2 je sa druge strane recimo odličan mod za BF2 i jeste ga zadovoljstvo igrati do onog trenutka kad ne počne klinačko prozivanje i iživljavanje. Kupio sam i megapopularni Crysis i realno... meni je to očaj za igranje, razmišljam se dal' da ga prodam ili da sačekam onaj Mechwarrior mod.
 
Poslednja izmena:
@voodoo_

Ima, ali... :p

@roboto:

ja kupih q3 arena, a ni net nisam imao, tj. jesam, 56k dialup. :) Samo sam u LAN-u igrao i uopste nisam imao potrebe za originalom. Ima raznih ljudi. Neko je video ima botova pa kupio da igra...kad mu dosadi menjace za nesto drugo... Sto se ostatka tice: kapiram te 100%.
 
Ima botova, veoma su ih pametno isprogramirali i određenim trenucima se ponašaju kao ljudi, potpuno nepredvidljivo. Igrao sam sa ortakom kod mene u LANu sa botovima i pravili su nam užasne probleme ;) Najgore kad te bot zakolje i počne preko chata da likuje :d
 
Vrh Dno