Nesto si omasio,Ko god da im je smislio ovu predstavu, svaka mu čast. Stvarno izgleda i zvuči lepo upakovano.
Ali to ne znači u stvari ništa. Isto kao kada je organizovano nadvlačenje sa dva vozila. U stvari pobedi onaj koji je teži i nema veze sa snagom kako to izgleda na prvi pogled.
Ili kada je Ford vukao voz. A u stvari vagon može i malo jači čovek da pogura.
Da. Na ovom snimku je to. Ne vidim gde sam napisao da nije. Cybertruck zaista ubrzava brže od ovog Poršea. To što vuče dodatni teret je još impresivnije.ovde je stvar bas u ubrzanju pod teretom jer je ovo trka na 400m, a ne u vucenju tereta.
Napisao si "pobedi koji je teži"
Šta si pod tim mislio?
Fiat u nekim konceptima ima baš to. Paket baterija koji je zamenjljiv, a u vozilu možeš imati jednu do tri, u zavisnosti od potreba.Meni nisu jasni inženjerski umovi u tim fabrikama da svi automobili/modeli moraju da imaju ogromne baterija, a statistika upotrebe i sa istraživanja korisnika i sa vozila koja šalju podatke u centralu (sasvim sigurno) pokazuju da je 95% vožnje kraće od 100km (neka bude tako, a znamo da je to 40-50 km), pa ne mogu da naprave baterije u 3-4 kapaciteta koje mogu relativno lako da se zamijene za tipa pola sata i na taj način da se “žonglira” sa svim potrebama...
Veliku bateriju ne moraš da puniš do kraja.Slažem se, ali napuniti “veliku” i “malu” bateriju nikako nije isto, ni vremenski, i po potrebnim kapacitetima infrastrukture.
Računica nije realna. Koliko znaš ljudi koji svaki dan prelaze 500km ? Koliko bi to bilo para, svaki drugi dan pun rezervoar dizela od 100e, 1500e mesečno.Ne znam da li je vec bilo spomenuto ali masovno koriscenje EV je ravno nemogucem.
U srbiji ima oko 2 miliona vozila.
Da bude npr oko 200.000 EV
Za EV koji ima domet oko 400-500km treba punjac od 10kw odprilike (uzimam Model 3 konkretno primer 75kw baterija jer toliko inace prelaze kola sa punim rezervoraom).
10kw x 8h - 80kw da se puni preko noci inace gubi smisao da se puni preko dana po skupoj.
Pomozimo to sa brojem automobila 10kw x 100.000 koji se ukljuce tokom noci zbog jeftine struje.
Pogledajte prilog 431204
Prozvodnja HE Djerdap je:
Pogledajte prilog 431205
2 Djerdapa na trenutnu potrosnju srbije je potrebno.
E sada, mozda vi dobijete odobrenje od EPS za tu potrosnju ali vas komsija nece jer vec upada u preopterecenje za trafo..zamisliste sada koliko bi morala infrastkuktura da se menja ako bi imalo 100k vozila koji prelaze sa jednim punjenjem 400-500km
Pa teško 30-50 godina ako već moraju da prestanu da proizvode dizel/benzin vozila mnogo skorije od toga.Ko nema svoj priključak za punjenje pa još vozi i velike kilometraže, biće poslednji koji prelazi na EV. Za tih 30-50god...
15kw 84km?Računica nije realna. Koliko znaš ljudi koji svaki dan prelaze 500km ? Koliko bi to bilo para, svaki drugi dan pun rezervoar dizela od 100e, 1500e mesečno.
Kod nas se prelazi 15-20km dnevno, ne 500. Ja sam najekstremniji slučaj u svojoj okolini, svaki dan pređem 84km do posla i nazad, što je oko 15kWh ako baš ne štedim, odnosno noću u nižoj tarifi 50-60 dinara struje. Većina ljudi će trošiti još manje.
Već sad bi ovde moglo da bude desetine hiljada ev bez da ih primeti energetski sistem, koliko je to zapravo malo.
150MWh nije ništa strašno, a još smo jako daleko od tog, izvozimo jeftinu struju, uvozimo skupo gorivo. Racionalnije je da manje trošimo resurs koji nemamo, više koji imamo.15kw 84km?
Kako? Koji auto? Vozis van grada?
Edit
Opet ti izadje na isto, 100000 vozila koji svaki dan vuku 15kw je 150mw
pricam o 100000 na 2.2mil automobila.. 4.5%
Koliko bi bilo na 20-30%
Zato sam napisao masovno koriscenje
Kazete 100MW ne bi osetili za 3-5god?
15kw 84km?
Kako? Koji auto? Vozis van grada?
Edit
Opet ti izadje na isto, 100000 vozila koji svaki dan vuku 15kw je 150mw
Izvozimo nesto, ali uvozimo mnogo više.150MWh nije ništa strašno, a još smo jako daleko od tog, izvozimo jeftinu struju, uvozimo skupo gorivo. Racionalnije je da manje trošimo resurs koji nemamo, više koji imamo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari