Šta je novo?

Elden Ring

Ja nisam jurio nijedan. Lvl 32 sam, podigao sam samo lvl katani na +3 od opreme. Nisam siguran da u ovom delu igre (mape) imaš farmu, ako neko zna neka "baci" hint :). U principu, za 10-min možeš da napraviš dovoljno za jedan upgrade. Ja uletim sa Torrentom u "masu", pozovem vukove i u principu kroz jedan prolaz nakupim za jedan lvl. Više vremena sam izgubio na pećine i mini bos-eve.

Zmaja sam lagano iz par pokušaja sredio (baš noćas, lvl 32), 4-6 mini bos-ova, džinove, ..., Jedva pobegoh iz zamke na
Dragon Burnt Ruins tražeći Twinblade (mada mi za sada katana odgovara, otvorih pogrešan kovčeg, nisam ni znao da ih ima dva i da ovaj drugi je portal ka drugoj lokaciji izvan Limgrave-a
Bilo je kuku-lele jer biju sa svih strana. :D

Kad me bacio na nepoznatu lokaciju morao sam da pogledam na netu kako da pobegnem odatle jer je bilo besmisleno (preslab sam bio za tu pećinu). Mislim da sam počistio sve u donjem plavom delu ove mape, kao i dobar deo ljubičastog dela i vreme je da krenem na prvog bos-a. :ROFLMAO:

1648714857348.png
 
Može neka preporuka za rani rune farm? Lvl 28 sam trenutno.
DragonBarrow, imaš portal iza Third church of Marika. Kad izađeš iz dvorane, zaobiđi minibosa i spusti se u dolinu. Imaš gomilu Voulgar Militia mobova koji su dovoljno odmaknuti jedan od drugog da možeš pojedinačno da ih ubijaš. Samo štit gore i backstab, nađi neko dobro backstab oružje. Svaki daje preko 1000 runa.
 
Pa i posle 200 sati i sa najboljim oružjem i oklopom i Vigor na 99 će ga Malenia ubiti za 5 sekundi ako ne zna da igra. Ljudi level 1 u gaćama prelaze celu igru, za njih je igra laka, daj još teže :)
Znam , ali zasluzi da te ne ubije. :)
Potrudi se , nauci, probaj drugacije... Ako nista drugo, cak i ona moze da se cheesuje. E bas ako cheesing ne radi, onda lepo nazad na ass..asion's creed, pa lepo klikces do iznemoglosti a onaj sve sam radi, i skace, i vrti se, i sece. 3 sive celije ti za borbu ne trebaju, da ne spominjem reflekse ili neki osecaj za improvizaciju.
Neke zanimljive sličke ,opet se nakupile xD
 

Prilozi

  • RDT_20220331_1301114208211658455375612.jpg
    RDT_20220331_1301114208211658455375612.jpg
    56 KB · Pregleda: 57
  • RDT_20220331_1224411837366248813682753.png
    RDT_20220331_1224411837366248813682753.png
    60.7 KB · Pregleda: 38
  • RDT_20220330_1157466078502696210009750.jpg
    RDT_20220330_1157466078502696210009750.jpg
    114.7 KB · Pregleda: 40
  • RDT_20220326_1609481430645683898762513.png
    RDT_20220326_1609481430645683898762513.png
    1.8 MB · Pregleda: 37
  • RDT_20220326_1612022346862630393940692.jpg
    RDT_20220326_1612022346862630393940692.jpg
    120.5 KB · Pregleda: 59
Opet malo igrao i opet izgubih 120k runa na onu napravu sto sjecka.
Ona osovina sto melje sve pred sobom u katakombama.
Ja ne kontam kako to preci, bem ti igru.


 
... Pitanje je bilo, zasto ljudi misle da bi se njihovo igracko iskustvo upropastilo uvodjenjem mogucnosti izbora tezine igre ako bi oni i dalje mogli da igraju na nekom nightmare ili cemu god?...
Zato što u 99% slučajeva developeri rade AI igre, podešavaju parametre, vode računa o balansu, samo za jedan nivo težine, dok su (po pravilu) niži nivoi težine osakaćeni fo retardiranosti, a teži nivoi težine nepravedno teški.

Ovde je developer odlučio da se igra jedino može igrati samo onako kako su oni to prvobitno i zamislili...
 
Opet malo igrao i opet izgubih 120k runa na onu napravu sto sjecka.
Ona osovina sto melje sve pred sobom u katakombama.
Ja ne kontam kako to preci, bem ti igru.

Prostudiraš joj kretanje pa trčiš dok ne nađeš udubinu u zidu da se zavučeš i tako redom dok ne dođeš do bezbednog mesta.
Za bar 2 ili 3 takve tamnice s kočijama ima fora da se one unište (i dobiješ loot) ali treba provaliti.
Takođe, ako kupiš/nađeš Morgot's ili Mogh's Shackle item i upotrebiš u tamnici, spuštaju se sve ove statue što bljuju vatru i mislim da se u jednoj i razbucaju kočije...
 
Nisam znao za Shackle, odlična fora. Al da, u jednoj je upravo fora da se dođe do statue koja bljuje vatru i da se udari po njoj da promeni položaj
 
Kažu ljudi da Souls igre nemaju priču a likovi kao VaatiVidya izgradili karijeru na tome, toliko je ima da treba godine da se sve analizira i sastavi.
Za sada je potvrdjeno 6 razlicitih zavrsetaka igre, u zavisnosti od toga kako ste kompetirali questove (Quest u igri bez price?? Blasphemy!) , a jos par kombinacija se i dalje utvrdjuje.
Ja sam zavrsio sasvim slucajno sa Ranni , iako sam mislio da je prica oko nje gotova pretvorivsi se u lutku.
Ispade da ona u stvari zapocinje novo doba meseca i zvezda, nesto sto je starscourge Radhan drzao pod svoje kada ga je Melania inficirala rot-om.
 
Tako sam i radio @jurodivi. I dodjem prilicno duboko u toj tamnici. I onda me ceka mostici uski i neki item je na tom mosticu, al nema shanse da pretrcis na vrijeme.
Izgubio sam zivce pokusavajuci, i odustao. Ionako cu dobiti neki ash a ne koristim ni jedan. Probao sam samo onaj bleed ash na katani.
Ili neku magiju koju ne mogu koristiti jer sam sve slupao u str i dex.

Mislim da je vrijeme da idem u onaj snijezni dio mape koji mi se ne svidja. Tu negdje bi i trebao biti kraj igre.

Ovo ostalo sam istrazio i mislim da sam 90% stvari otkrio i zavrsio.
Ima i par vrata kaja su imala onaj neki znak i nisam mogao uci, al sam zaboravio gdje su koja. Igra je ogromna, nemos sve zapamtiti.

Btw, onaj veliki koloseum sto je zatvoren.
Na mapi je iznad "Warmaster's Shack" grace u Limgrave.
Ima li tu sta interesantno?
 
Ubih jednog "crvenog" i pade mi Sword of St. Trina.

Gledam njegove k-ke, ima magic, pa se pitam da li da batalim katanu i da idem na njega.

Da li ga je neko koristio?
 
Izlete mi pa reko da podelim. Ko bi rekao da se neko bavio ovom mehanikom.

 
Ubih jednog "crvenog" i pade mi Sword of St. Trina.

Gledam njegove k-ke, ima magic, pa se pitam da li da batalim katanu i da idem na njega.

Da li ga je neko koristio?
Ne bataljuj katanu, taj mač nije ništa posebno.
Ima sleep kao efekat, što je efektno protiv debelog Godskina i možda još par neprijatelja ali to je to...
 
Upravo sam ga isprobao na onoj farmi. Farma je odlična, za 30-ak min sam se podigao na 42 lvl. Podigao sam Intelligence na 14. lvl zbog onog mača (da bih ga probao), poslužiće valjda kadnije za nešto.

Katana me odlično služi, ovaj ću da stavim u čest, da se ne baci. :)
 
Postoje igre koje nisam imao sanse da predjem na hard ili nightmare tezini, elden ring presao 2x i sada sam kupio igru tako da planiram i treci put da je zavrsim.
Ova igra zahteva samo malo gledanja i ucenja kod svakog bossa , naravno moze se preci i sa button mashing ako imas pravi build .


Nije ovo jedini lik , znam za jos jednog lika koji prelazi igru na ovaj nacin.
 
Izlete mi pa reko da podelim. Ko bi rekao da se neko bavio ovom mehanikom.


Divno, svaki dan nesto novo naucis. U ER ce verovatno mesecima, ako ne i godinama, da s vremena na vreme ispliva nesto ovako.
 
Kao da sam oslobodio Beograd..

uf.jpg
 
Da li ste za to da napravimo bench password grupu za multiplayer? Mozda i discord?
 
Nakon skoro 100 sati zavrsih igru. Imao sam pauzu od jedno 20 dana. Video Putrid Avatara u Brace of the Haligtree, nekako pronasao put do njega, odmah poginuo, zapitao se zasto stalno radim to, i nisam usao skoro 20 dana. Preksinoc nastavio i zavrsio za jedno 10 sati igru.

Odlicna igra od pocetka do kraja, sem
Erdtree Beast borbe tokom koje sam vise jurio bossa nego napadao. Bas su ga lose odradili.

Mislim da mi je istrazivanje nabolji deo igre. Ovde su ceo taj exploration loop odradili kao malo gde drugde. Dungeoni, a i overworld, su dizajnirani tako da zavirujes iza svakog coska i to vremenom postane skroz normalno. A i skriveni putevi su organski nastavci nivoa tako da sam se non-stop gubio svuda po mapi i nalazio gomilu itema i loota. Kao u BoTW. Pa jos opcioni delovi, kao sto je Siofra River i okolina, fantasticno. Uglavnom, level dizajn je nepobediv.

Vizuelni dizajn je jos jedna pobeda. Sve deluje tako epic i sve je ogromno. Gradjevine su ogromne ali takodje i veoma detaljno uradjene a dungeoni su puni detalja. I svet je jako raznovrstan i prepun kontrasta. Grafika nije najbolja ali zato art dizajn briljira i cini igru veoma lepom. Jedino sto su katakombe i rudnici skroz jednolicni, sto je i jedini klasicni open-world™ deo igre. Kvestovi su prilicno dobro odradjeni. Jedino sto bi meni dobro dosao neki rudimentarni quest log. Neki opis kvesta, kao i naznaka da je kvest gotov ili da li i dalje traje. Nista u vezi markera ili tako neceg.

Borba je takodje odlicna. Ne zahteva brze reflekse sto je uvek plus. Samo zahteva strpljenje, cega bas i nemam ali nasao sam za ovu igru. Nakon sto sam se navikao na ritmicni rolling (igrao kao samuraj sa katanama od pocetka do kraja, stit i magije nisam ni pipnuo) boss borbe su postale mnogo lakse. Inace, igra ima gomilu jako mocnih oruzja - prvo sam koristio Uchigatanu sa Unsheathe, pa Nagakibu sa Unsheathe pa kasnije onim cheesy frost breathom, i na kraju Rivers of Blood i Corpse Piler koji je smesno jak u kombinaciji sa pravom opremom i medaljonima - , summona, i weapon skillova sto, u kombinaciji sa tonama side contenta, cini vecinu kasnijih boss borbi bas lakim. Maleniju sam ubio iz prve kao 140 i neki level i zaboravio sam tokom borbe da se hiluje kad nanosi stetu jer se sve zavrsilo bas brzo. Godskin duo takodje, Black Blade, i jos gomilu drugih bosseva. Vrv bi i beast (5 pokusaja mi je trebalo valjda) da nije odradjen da se krece kao zmaj samo sto sad igraci nemaju konja.

Ali igra ima i neke bas dobre boss borbe. Radahn, Godskin Priest u podrumu Caelid kule, Margit (najteza borba meni licno, a vrv i najbolja zajedno sa Radahnom), sve verzije Fallingstar Beasta, prvi Tree Sentinel (jos jedna bas teska borba), kao ona dva crucible knighta (teska, ali ne kao Margit i prvi Tree Sentinel).

Meni su mnogo tezi odredjeni dungeoni i sam put do bosseva nego bossevi. Miquella's Haligtree je uzas zivi, pa i Stormveil Castle kad se prolazi prvi put. Obicni mobovi mogu da naprave haos za par sekundi i to konstantno rade.

U svakom slucaju, odlicna igra. Nije savrsena, jer nijedna igra nije. Tehnicki problemi, to sto sam vecinu odigrao offline jer nisu mogli da odrade podrsku za ultrawide, stuttering i 60fps lock, lock-on mehanika iz pakla zbog koje sam poginuo tonu puta, jednolicne katakombe, to sto je D-par na gore rezervisam samo sa spellove, udarci koji prolaze kroz zidove (nije cest problem al umelo je da bas zasmeta par puta), kao i losa optimizacija.

Definitivno igra godine. Posledja igra koja me je ovako odusevila je RDR2 pre toga Witcher 3. Tu je i BoTW samo sto nju nisam igrao kao manijak nedeljama vec sam je prelazio mesecima, lagano.
 
Ne kapiram ovo u vezi Ash of War.

Uzeo sam (
ubio onog na tornju
) Bloody Slash i kad ga uparim sa katanom on mi smanji dmg na maču, malo poveća pasivan efekat blood loos (onaj desno sa 45 na 61). Skalira Arc na D ali ne vidim koliko mi je to bitno. Nije mi jasno kako se ovo isplati. 🤔

Ubio sam i onog opcionog bosa, dobio Bloodhound Fang. Ima veći dmg od katane ali ne kapiram kako izaziva onaj pasivan efekat blood loss.

Kako mi je katana na +4, a on na +1, ostao sam na katani.

Ako može neko da objasni to, čitao sam wiki ali dilema je ista. Kako se to isplati ako se smanjuje dmg?

uzeo sam i meteorite staff, upario sa rock sling i ono "ludilo" šta radi o_O
 
Leyndell je prva regija koja mi zadaje ogromne muke. Level 80 sam, katana x14 apgrejdovana i nemam sanse sa ovim vitezovima, psima i random bosovima koji se samo stvore.. probam da prospartam nekako do nekog grace sitea, ma kakvi... Preslab sam... Da se krecu samostalno, ok. Ali svuda ih je po dvoje troje cetvoro... Nista od toga ne bi bio problem da nisam sve drugo sa mape (a nisam sve regije otrkio) ocistio.

Pretezak deo. Ocisto moram na farmanje neko. Iako nemam pojma gde, nista specijalno nisam otkrio.
 
Za vitezove koji blokiraju je "meni" naj jednostavnije da ga shutnem nogom i razvalim mu blok, onda ga iskasapim macem.
Imas i par maceva koji imaju onaj super stance potez koji razbijaju block.
Mozda ima i neki ash koji je dobar za razbijanje blocka, al ko ce to sve isprobavati, ja to simple i old school.
A imas throwing knife da provuces paznju jednog po jednog.

Farmanje farmanja radi je gubljenje vremena. Vrati se u prethodne dijelovi i istrazuj jos, vjeruj mi da si dosta tog skrivenog propustio i usput farmas dok istrazujes.

Sad u razumijem kritike od jurodivi. Naletio sam na par bossova koji rade super kombo i pokrivaju ogromnu povsinu, nemoguce je blokirati ili izbjeci sa roll. Moras biti na distanci i magic da bi bila fer borba.
Tu su bas zeznuli balans za mele igrace.
 
Ha ha vratili su Radhana. Malo su preterali sa nerfovanjem.

The item included in the latest update
  • Fixed a bug in the balance adjustment of the boss "Starscourge Radahn" in update 1.03, in which the power of some attacks was unintentionally reduced.
 
Meni je to bio ubedljivo najtezi boss, varijanta pre patcha, dzaba svi oni summoni, trajalo je i trajalo.
Zlatane probaj bloodhound step, malo se pomucis da ga dobiješ ali resice probleme koje spominjes, ne prelazi na mracnu stranu sa magijama i distancama, easy mode po meni.
Uzeo platinum nakon 140h, prevrnuo svaki kamen, tek sad krece igra 😀
 
Moraju strimeri da glume, nema para inače.

Mislim da me je Bloodhound Knight Darriwil ubio jedno 50-ak puta, nisam odustajao tri dana dok ga nisam ubio. ;)

Tree Sentinel na početku igre - nebrojeno puta, naravno ne odmah jer sam znao da treba da ga zaobiđem, neko kasnije kad sam pomislio da sam "glavni baja". :ROFLMAO:
 
Nazad
Vrh Dno