Šta je novo?

Elden Ring

Nekako se izborih sa
kosturima
u nekoj pećini i "pade mi" Uchigatana.
Vredi li trošiti resurse na upgrade za taj mač ili da "tražim" dalje?
Crveni
na raznim lokacijama me odvaljuju.
Najgori je onaj u onom potoku (kad mi nestane konj) pa ne mogu da pobegnem od njega. 😂
Džinove cepam relativno lagano sa osnovnom opremom.
Uzeo sam i onaj medaljon, ubio onog kamenog džina, za bust dmg sa konja. Za sada nosim njega.
Navikao sam na Bloodborne pa slabo koristim štit. Mada nisam nešto primetio da mi to pomaže kod "
crvenih
".
 
Kako da mu se svidja kad je 80% igre "odigrao" gledajuci klipove na yt. :p
Znaš ti koliko sam igrao i video...

Ti i tebi slični su razlog što fanovi bilo čega daju loš glas stvarima čega su fanovi...

@old_bookmaker

Ako ti se sviđa katana i ako ti leži, što da ne...
Flexibilna je, možeš da nakačiš razne ash of war, ima bleed (ako se dobro sećam)...jedino što je muka skupiti materijale za apgrejd.

Koji, bre, crveni?
 
može bez štita komotno.

Učigatana je odlično oružje, maltene do kraja, kad pređeš na Moonveil (ukoliko si Int+Dex) ili na Rivers of Blood (Arc + Dex)
Opcija dva je mnogo bolja za Maleniu (po mom mišljenju jedinog protivnika dostojnog FROM imena u ovoj igri).
 
Opcija dva je mnogo bolja za Maleniu (po mom mišljenju jedinog protivnika dostojnog FROM imena u ovoj igri).
Meni se taj boss nikako nije svideo (citav health gimmick bih pre ocekivao od recimo ljudi koji su pravili DmC).
Ali da, jeste najtezi u citavoj igri.
 
Meni se taj boss nikako nije svideo (citav health ep.gimmick bih pre ocekivao od recimo ljudi koji su pravili DmC).
Ali da, jeste najtezi u citavoj igri.
Realno, onaj njen flurry napad je jedina teška stvar, 100-0 bilo kad...
Mada, ima leka i za to: Bloodhound Step. Taj ash of war je toliko dobar da sam siguran da je sledeći na redu za nerf, uz Rivers of Blood i Carian Retaliation...

Sem toga, može lako da se ubije jer praktično nema poise i slaba je na bleed.

Meni su Valiant Gargoyles mnogo teži. Mada i za njih su našli cheese...
 
Koji, bre, crveni?
Ne znam kako da ih drugačije opišem. Skroz sz crvene boje - ratnici, nisu monstrumi.

Ovo je najbolji opis:

Nidam siguran ali mi izgleda da me taj pred tom pećinom prilično muči. Zapravo, problem je što nisam u blizini našao mesto za respon pa mi je mrsko da jašem do njega prilično dugo. Odvali me za manje od 5-10 sekundi. Doduše, tek sam na početku pa je verovatno to razlog. Lutam, pokušavam da se levelujem ubijajući razbojnike uz put, neke džinove i one "obične" ratnike. :)

Ne volim ovo da pretražujem ali ovo je definitivno taj. Neki drugi se pojavljuju na drugom mestu ali ovaj mi je najgori. Vidim da ima i ponuđeno rešenje za njega, nisam to ni stigao ds dočekam. 😂

 
Poslednja izmena:
Aaaa...NPC invaderi. Da, ima ih tu i tamo, neki su baš nezgodni.
Konkretno za tog, ako si pre dolaska tu našao jednoh NPC-ja i pričao s njim, on se takođe pojavi i pomaže ti da ubiješ "crvenog". Ako ga nisi našao, namučićeš se.
Šta da ti kažem, vrati se tu kad budeš jači...
 
Isto ne bi bila losa ideja da markiras to mesto na mapi (otvoris mapu pa pogledaj dole u levom uglu koje su ti kontrole za markere)
Stavis tu recimo "lobanju" marker i kasnije , kada ojacas i kada se mapa jos vise otkrije i zakomplikuje, znaces gde da ga trazis.
Isto bih ti preporucio da markiras :
-One vazdusne skakaonice, posto znaju da budu zesca precica ;
-Katakombe i pecine koje si pocistio;
-Pozicije na kojima su portali (na njih ces naletati kasnije)...

Mislim da je generalno dobra praksa, a i na kraju ces znati koje predele nisi dovoljno istrazio.
 
Isprobao malo pre Framerate unlocker (experiment), druga igra sa duplo vecim fps.
Skokovi su malo ubrzani ali je tako bilo i sa prethodnim naslovima i unlockerima.
 
Slabo sam prizivao vukove u pomoc.
Sad se vratio po Margita, pustio ih na njega i pobedili su ga sami, bez da sam ijedan potez katanom povukao.
Agresivni su i prilicno OP.
 
AKo se neko pitao zašto oni mali bleed kerovi trenutno ubijaju bilo kog lika:



Taj bag je prisutan i identifikovan od početka, ne znam koliko će da im treba da isprave to...

PS: Flame of the Redmanes je top tier ash of war.
 
Poslednja izmena:
Vrlo moguce. Drugaciji je feel generalno, kao da igrate sa DS2 optimizacijom (najboljom u soulsbourbe svetu). Ako nista drugo ,kao da se controller input popravio drasticno.
Pomenuo sam da su rolovi ubrzani - ispostavilo se da se antivirus updateovao u pozadini, pa se to nekako cudno odrazavalo na igru. Sve sad radi dobro sa frame unlockerom.
Jedina stvar - ne mozete igrati online.
Ali dobro imate zasebni pokretac igre, pa po potrebi. Topla preporuka.

Inicijalni testovi sa mojom 1080ti u 1440p na max:
Na otvorenom je neki prosek oko 74fps a zna da padne i na oko 48 kad se naglo okrece kamera i sevaju magije.
U zatvorenom (pecine, grobnice, donji svetovi..) framerate je cesto preko 120, kad krene frka padne na oko 80 fps.
 
Haha..."story mode", grinding for gear, difficulty levels so "everybody" can enjoy....

"Bragging rights" 😂
A ladno najlaksa souls igra ikada.
RDT_20220330_1609456236251284870321395.jpg

Kad smo vec kod difficulty-a:
RDT_20220329_0800108521504184176516068.jpg
 
Čisto razmišljam naglas :)
Ne znam kako bi davanje opcija težine unesrecilo one kojima ova igra “nije to to” ako se ne mucis. Oni bi i dalje imali opciju da je igraju na način na koji oni misle da treba i odvrnu najteži mod i igraju tako. Postoje igrači koji jednostavno možda nemaju motoriku neophodnu za igranje na težem nivou ali bi i dalje želeli da iskuse taj svet jer im se dopada sve u vezi igre sem težine itd. Ne znam zašto je to problem :)
 
Čisto razmišljam naglas :)
Ne znam kako bi davanje opcija težine unesrecilo one kojima ova igra “nije to to” ako se ne mucis. Oni bi i dalje imali opciju da je igraju na način na koji oni misle da treba i odvrnu najteži mod i igraju tako. Postoje igrači koji jednostavno možda nemaju motoriku neophodnu za igranje na težem nivou ali bi i dalje želeli da iskuse taj svet jer im se dopada sve u vezi igre sem težine itd. Ne znam zašto je to problem :)

Ne bih voleo da se developersko/testersko vreme "traci" na to.
U krajnjoj liniji, ako svi vidovi pomoci nisu dovoljni (a realno, bice ljudi kojima nece biti), postoje traineri koji cine igru dosta laksom, tako da postoji nacin da se igra odigra i tako.
 
Nije to argument, ne treba niko ništa ovde da dokazuje. Čovek podržava (očigledno na duže staze uspešnu) filozofiju FROM-a da igrači igraju igru onako kakvom su je oni zamislili, bez da udovoljavaju baš svakom igraču. Ne vidim u čemu je problem preskočiti igru koja ti se ne dopada i igrati onu koja ti se dopada?!? Smatraš da svaka igra treba da bude prilagođena tebi?
 
Ne vidim u čemu je problem preskočiti igru koja ti se ne dopada i igrati onu koja ti se dopada?!?
nije mi problem da preskocim bilo koju igru, nigde to nisam rekao :) igru sam kupio i igram je, ako mi se ne svidi preci cu na drugu (kao i milion puta do sada)
Smatraš da svaka igra treba da bude prilagođena tebi?
ne, takodje ni ovo nisam nigde rekao. Ne znam zasto se (izuzev shin-bojan) moje pitanje cita na pogresan nacin i odgovara mi se agresivno?
Pitanje je bilo, zasto ljudi misle da bi se njihovo igracko iskustvo upropastilo uvodjenjem mogucnosti izbora tezine igre ako bi oni i dalje mogli da igraju na nekom nightmare ili cemu god?
To je sve sto pitam, bez osude bilo koga, bez ikakvih gluposti da meni neko treba da udovoljava ili bilo sta, pitanje je za razmisljanje i diskusiju (ako neko hoce), ako nece nek ide da igra super mario :)
 
Mislim da smanjenje težine ne ide sa gameplay mehanikom i level dizajnom From igara.
Npr. imaš zamak sa 20 neprijatelja i većina okršaja je 1 na 1. Ako igraš na smanjenoj težini i sve ih one-shot-uješ šta dalje onda. Borba je ipak na prvom mestu. U Elden Ring-u je čak i olakšana težina uvodjenjem spirit summon-a i mogućnošću overlevel-ovanja.
Ako hoćeš da igraš samo zbog priče onda je bolje pogledati neki video na YT jer ionako se ne može sve pohvatati. Ja obožavam lore i opet sam po završetku igre morao da se konsultujem šta se zapravo desilo u Lands Between.
 
Mozes da propratis ali je stvarno neprakticno jer moras da hvatas beleske i povezujes ili imas neverovatno dobro pamcenje. Cak i tad mnoge stvari ce ostati nejasne, mozda zbog nekog predstojeceg dlc-a, kome je FromSoft ostavio prostor ili neceg treceg.

Vi se zezate gore pominjuci super maria, ali super mario je teska igra :)
Ogranicen broj zivota i trazi veliku preciznost narocito sa doskocima na kasnijim nivoima.
One japanske verzije super maria neću ni da spominjem.

Anyways, behold the secret option.
RDT_20220330_1829355298700444996348937.png
 
nije mi problem da preskocim bilo koju igru, nigde to nisam rekao :) igru sam kupio i igram je, ako mi se ne svidi preci cu na drugu (kao i milion puta do sada)

ne, takodje ni ovo nisam nigde rekao. Ne znam zasto se (izuzev shin-bojan) moje pitanje cita na pogresan nacin i odgovara mi se agresivno?
Pitanje je bilo, zasto ljudi misle da bi se njihovo igracko iskustvo upropastilo uvodjenjem mogucnosti izbora tezine igre ako bi oni i dalje mogli da igraju na nekom nightmare ili cemu god?
To je sve sto pitam, bez osude bilo koga, bez ikakvih gluposti da meni neko treba da udovoljava ili bilo sta, pitanje je za razmisljanje i diskusiju (ako neko hoce), ako nece nek ide da igra super mario :)
Jedan jedini razlog je to što Souls igre nemaju priču i ako oduzmeš borbu, bukvalno više nemaš igru, imaš tetris gde padaju samo oni "I" delovi.

Dok igre sa jakom i dobrom pričom najlaganije možeš da igraš i u story mode-u i da uživaš prateći radnju uz povremenu laganu borbu.
 
Pitanje je bilo, zasto ljudi misle da bi se njihovo igracko iskustvo upropastilo uvodjenjem mogucnosti izbora tezine igre ako bi oni i dalje mogli da igraju na nekom nightmare ili cemu god?
Uticalo bi na razvoj igre. Mora da se posveti paznja svim nivoima tezine. Borba je, bar meni, 80% souls igara, i uglavnom ubodu tezinu. Mogu da pretpostavim da im taj deo oduzima mnogo vremena - dodavanje jos nivoa tezine komplikuje to jos vise, i na kraju nijedan nivo tezine ne bi bio dobar kao jedan, jedinstven.
I - easy mod oduvek postoji i to je da summonujes pomoc. Ja sam tako presao jedinog bossa kojeg nisam mogao sam (Nameless King, DS3), prakticno bez veceg truda.
 
nije mi problem da preskocim bilo koju igru, nigde to nisam rekao :) igru sam kupio i igram je, ako mi se ne svidi preci cu na drugu (kao i milion puta do sada)

ne, takodje ni ovo nisam nigde rekao. Ne znam zasto se (izuzev shin-bojan) moje pitanje cita na pogresan nacin i odgovara mi se agresivno?
Pitanje je bilo, zasto ljudi misle da bi se njihovo igracko iskustvo upropastilo uvodjenjem mogucnosti izbora tezine igre ako bi oni i dalje mogli da igraju na nekom nightmare ili cemu god?
To je sve sto pitam, bez osude bilo koga, bez ikakvih gluposti da meni neko treba da udovoljava ili bilo sta, pitanje je za razmisljanje i diskusiju (ako neko hoce), ako nece nek ide da igra super mario :)
Ne možeš da implementuješ tako prost i crno-beo sistem bez da pretvoriš igru u Ubisoft i pomeranje slajdera za HP i damage neprijatelja.

Rekavši to, problema ima mnogo. Jedan je je u tome što su odvrnuli sve slajdere na max i ostavili tako. Drugi što su izbacili nedovršenu igru. Treći što su počev od Dark Souls 2 krenuli postojano da gaze u "artificial difficulty" teritoriju da bi svaka naredna igra nadmašila prethodnu po pitanju težine, kao da imaju neku nezrelu potrebu da viču ljudima "evo, teška igra, vidite kako je teška, to izgleda frajerski kad se opisuje po sajtovima!"...zaboravljajući da su izgrafili reputaciju na tome što je bilo teško ali i fer. Sada su zarad težine zaboravili na fer i omašili onaj delikatni balans između zabavne i frustrirajuće igre.

Sledeći problem je što su pokušali nešto potpuno novo ali zadržali stare navike bez da adaptiraju svoj dizajn, koji je funkcionisao ok (manje-više) u starijim igrama koje su bile na isti kalup pa si mogao da kopiraš sisteme, ali se ne prevodi dobro na ovu. Neko je lepo opisao to, igra je Dark Souls 3.5...hteli su nešto novo ali su napravili extenziju te igre, sa sve zezancijama.

Naravno, ne može da se ugodi svima ali mislim da su odbili mnogo ljudi, ne samo novajlije već i veterane, koje nisu morali. Igra je stara svega...koliko, mesec dana? Hype prolazi, stvari počinju da bodu oči i kako bude prolazilo vreme mane će biti sve primetnije. Koliko sam video, pritužbe se svode na ono što sam i sam pisao: svet i istraživanje su dobri, borba i neprijatelji kvare utisak.

Logično je da mana ima, igre nisu savršene, problem je što From nikad nije uspevao da ih ljudski identifikuje i ispravi, oduvek su kuburili sa post-release balansom...
 
Ni potpuni balans nije resenje. Znam recimo kako su DS3 posle 7 patcheva izbalansirali, sva oruzja su na max budzenju pravila slican dmg, sto mozda nije lose za pvp (fer borbe?).
ALI.... ne moze jedan dzinovski cekic koji udara kao da ima 3 tone a pri tom jos i stun-lock protivnika da pravi isti dmg kao neki mac (koji eventualno ima neki build-up al dzabe kad ne mozes da povezes 2 udarca od ovog).
I na sta su se svele pvp borbe? - na razlicite skinove maltene.
Svi imaju razlicite buildove i razlicita oruzja ali svi oduzimaju svima isti dmg.
I onda gledas ovaj ga sakati katanama, a oduzme mu eventualno 1/4 hp. Wow, how arkadish is that.
Isto kao mortal kombat, krljam se sa drugarom, lomimo kosti i kidamo udove jedni drugima - nista, 7% hp ode mozda.

Znam , ne treba forsirati da svi igraju iste buildove, bilo PVE ili PVP, al ni igra nije fer dok ne naucis (bossovi koji vezuju kombo-e dok ne istrosis staminu na izbegavanje i onda eventualno uradis 1 udarac). Ako je posle PVE OP - neka je. Igrac je zasluzio.
 
I ovde imaš male razlike u dmg između "standardnih" i većih oružja. Iznenadio sam se, jedan običan hammer ima manje od 100 AR razlike u odnosu na greathammer, a možeš da zamahneš brže i troši manje stamine. Fora je koliki im je poise damage, veća i teža oružja brže staggeruju, što je vrlo bitno u ER...Verovatno su hteli da izbegnu situaciju iz DS3 gde su straight swordovi bili top oružja.

Meni je išlo na živce što su od DS2 nerfovali crit dmg, u DS3 je 99% oružja nije imalo boost na backstab/reposte dmg sem par njih. Jedno od omiljenih DS2 oružja su mi bila koplja jer su imali 140% crit dmg i cool backstab animaciju...Sada u ER samo šačica oružja ima 110% i Misericord dagger ima 140% kao izuzetak jer je namenjen baš za critove.
 
Razumem potrebu ljudi da se našale. Ima takvih.
Takođe postoje i ljudi koji su razmaženi i navikli su da se udovoljava njihovim hirovima. Ne treba suditi ljudima. Svako ima svoj put.
Ali, reći da FROM igre nemaju priču (i to veoma dobru priču), ne može biti dalje od istine.

Takođe može i ljude odbiti od čitanja, istraživanja i uopšte angažovanja mentalno/emotivnog aparata.
A to je brisanje same suštine umetnosti.
Čitali ste V for vendetta od Mura, farenhajt od bredberija, evo sad neki zabranjuju čehova, čajkovskog i dostojevskog.
Ne spaljujte knjige, jer rukopisi ionako ne gore.

 
Može neka preporuka za rani rune farm? Lvl 28 sam trenutno.
 
Nazad
Vrh Dno