Šta je novo?

eFakture

Meni rekoše da je rok za prihvatanje e fakture 30 dana i da su ozbiljne kazne u pitanju ako se prekorači
 
Glupo pitanje... Ako dobijem mail da imam fakturu, a tamo je nema, znači da je neko slao kao demo?
Konkretno sam dobio od Raiffeisena fakturu koju ne vidim na SEF, a obaveštenje je stiglo sa [email protected]
Beogradske toplane i zaboravih ko još od tih JP, ne odustaju od slanja na demo.
Dopisivali se sa njima, imamo u mail prepisci da će to da reše i opet isto.
 
Da li neko zna da li može sa SEFa da se preuzme pregled svih npr poslatih faktura i njihovi statusi ?

Da se napravi konekcija neka npr u excelu i da donese sve podatke tabelarno ?
 
Hvala
Ako saznas kako doći do toga napisi koju da probam
 
Ne znam tacno koji api za sta sluzi, ima u dokumentaciji na efakture.rs
 
Na koji mail mogu da pošaljem jedan predlog, a to je da se kada mi stiže obaveštenje da imam novu fakturu na SEF-u, uz obaveštenje sa brojem fakture i nazivom pošiljaoca stavi i iznos fakture, njima ne znači ništa a meni znači mnogo :D
 
Jedino što stiže je email sa obaveštenjem o prispeću e fakture. Za sve ostalo se očekuje da korisnik ima sklopljen ugovor sa nekim posrednikom (koji to sve naplaćuje).
 
Sve i da je tako, ne menja činjenicu da nakon obaveštenja o prispeloj fakturi, sa tri četiri klika se pristupa istoj, čak i na telefonu. Nije drama
 
Pa sad, mnogo toga nije drama.
Medjutim, pre neki dan nije bio moguć pristup sajtu dok je preko posrednika to moglo,
 
Im logike, da stigne a opet nema jer posrednici ne bi imali sta da rade. Da bi neko bio posrednik treba da da 5 miliona mislim eura garancije. Cuo sam a jednu firmu koja obecava da ce cak i zvati klijenta, posaljes mu fakturu a posrednik zove i kaze stigla vam je faktura od te i te firme
 
5 miliona evra garancija za šta?!
Nisam siguran da smo još uvek na istoj temi.
 
Im logike, da stigne a opet nema jer posrednici ne bi imali sta da rade. Da bi neko bio posrednik treba da da 5 miliona mislim eura garancije. Cuo sam a jednu firmu koja obecava da ce cak i zvati klijenta, posaljes mu fakturu a posrednik zove i kaze stigla vam je faktura od te i te firme
5 mil eura garancija?
Ajde da nam otkriješ izvor te informacije
 
Kada sam čitao pre godinu dana bilo je potrebno oko 20-ak hiljada evra za polisu osiguranja za posrednika.
 
Da li postoji način da skinem sve prispele fakture odjednom? Ili moram peške..... :(
 
Šta je zapravo "informacioni posrednik"?

Ovo je tema o e fakturama, računam da razgovaramo o kreiranju i preuzimanju istih kroz određeni interfejs, a nije mi verovatno da neko ko želi da u svoj software integriše funkciju e-faktura, mora da obezbedi depozit (keš, bankarska garancija, šta god...) u iznosu koji za većinu tih kompanija premašuje višegodišnji prihod.

Update: čitam onaj tekst i ne verujem. Prema broju ponuda koje sam dobio, mislio sam da je API dostupan svima koji ispune neki minimum uslova.
 
Ovo i jeste minimum uslova.
Nije u pitanju nikakav depozit od 5 miliona, već je reč o osiguranoj sumi ugovorenog osiguranja od odgovornosti.
Pretpostavljam da je godišnji trošak ovakvog osiguranja nekih desetak hiljada evra, što je ništa kada vam je ovo osnovna delatnost kojom se bavite, imate hiljade klijenata i time odgovornost za isplatu eventualne štete klijentima koja je nastala vašim nečinjenjem ili lošem činjenjem prebacite na osiguravajuću kuću.
Ovo osiguranje je opcija koju svaka ozbiljna kompanija koja se bavi sličnim poslovima koristi, nezavisno od zakonske obaveze koja je propisana u ovom slučaju.
 
Informacioni posrednik je neko koga država ovlasti da klijentima čuva fakture kod sebe a ne na SEF-u i to je trenutno samo jedna firma u državi.
Tako da 99% firmi nemaju sad neke vajde od takve usluge. A što se tiče integracije nekog softvera sa SEF-om to može svako ko zna da programira i aktivira api ključ na sajtu.
 
@ckvrlj je ukazao da nije 5 miliona depozit, već osigurana suma, tako da nije nerealno da to plati i manja kompanija.

Sada je pitanje zašto samo Docloop (moj E-račun) ima status posrednika, ali ne i ostali koji se bave uslugom naplate software-a za izdavanju i primanju e-faktura? Šta oni mogu više od ostalih, a šta je kod ostalih hendikep, jer nemaju taj status?

Naravno, sve iz ugla nas korisnika.
 
Informacioni posrednik je neko koga država ovlasti da klijentima čuva fakture kod sebe a ne na SEF-u i to je trenutno samo jedna firma u državi.
Tako da 99% firmi nemaju sad neke vajde od takve usluge. A što se tiče integracije nekog softvera sa SEF-om to može svako ko zna da programira i aktivira api ključ na sajtu.
Ja radim u firmi koja se između ostalog bavi razvojem ERP rešenja i mi smo odradili integraciju svog ERP-a sa SEF. I prvi put čujem za informacione posrednike.
 
Pitanje, zar ne bi Telekom trebalo pravnim subjektima sada da šalje e-fakturu za usluge interneta i telefona? Mi smo nastavili da dobijamo papirne račune u sanduče, u SEF-u ništa.
 
Proveri da ti ne šalju na demo nalog SEFa.
Dešava se javnim preduzećima.
 
Pitanje, zar ne bi Telekom trebalo pravnim subjektima sada da šalje e-fakturu za usluge interneta i telefona? Mi smo nastavili da dobijamo papirne račune u sanduče, u SEF-u ništa.
Upravo sam proverio, sada su stigle Telekom e-fakture za usluge u februaru, ali za januar nisu, već klasično na mail.

Inače podešeno mi je da mi stižu obaveštenja na mail kada stigne neka nova faktura, međutim od početka marta mi nije stiglo nijedno obaveštenej za pristigle fakture. Da li još neko ima problem?
 
Meni od telekoma računi stižu i kroz SEF i u papirnom obliku.
 
Nazad
Vrh Dno