Šta je novo?

eFakture

Jel postoji način da na SEF-u podesim da mi npr za dolazne fakture stiže email obaveštenje kako ne bih morao da ulazim i ručno proveravam?

Vidim da neke firme koje imaju softverska rešenja poput Kancelarka pošalju email obaveštenje. Međutim mene zanima da li bih ja s moje strane mogao nešto da preduzmem?
 
Samo u API podešavanjima uključiš notifikacije putem e-maila i upišeš adresu na koju da ti se šalje.
Meni je jedini problem što neće da promeni e-mail adresu na koju stižu notifikacije, odnosno i dalje šalje na onu koju sam prvu upisao iako sam naknadno promenio.
 
E-mail adresa se menja na 2 mesta: na produkcionoj i demo platformi.

E-mail poruka koju šalje SEF ne prikazuje da je u pitanju faktura poslata sa demo platforme; jedino gde se može proveriti je e-mail adresa pošiljaoca; ona je [email protected]
 
Ne vredi ništa što se promeni e-mail adresa, notifikacije stižu na prvu koja je uneta. Jedino može da se onemoguće notifikacije.
 
9. januar i već ne radi stranica za prijavu na platformu. Koliko je to dana u funkciji ako se izuzmu praznici? 4-5? :D
 
Nisam baš očekivao da ćemo biti zatrpani fakturama od banke za tipa provizije od 30 dinara, ako za svaku tako budu slali (a hoće) samo će nas zatrpati nepotrebno glupostima. Pakao.
 
Koja banka? Kako ste do sada dobijali račune?
Nama je Intesa nastavila da šalje isti broj računa kao i pre, samo što sada idu u sanduče. Koliko sam video, 3 komada. Valjda provizija, održavanje računa i e-banking.
 
Banca Intesa.
Do sada nisam dobijao račune, imao sam sve na izvodima.
Sada su mi poslali takođe 3 računa, jedan za mesečno održavanje, jedan za e-banking i jedan naknada za bezgotovinske naloge platnog promena od 39 dinara. Na ovaj poslednji sam mislio, ako će svaku sitnu proviziju za svaki nalog da mi šalju kroz e-fakture, onda veselo.
 
Verovatno si imao samo jedno plaćanje karticom u prethodnom mesecu, pa je to 39 dinara. Ja sam video 3 e-maila, ali nisam gledao račune, nije moj deo posla...
 
Izgleda je SEF prs'o unazad 30 min. Ne moze mu se pristupiti preko browsera (beo ekran nakon prijave),
niti se moze okaciti e-faktura preko poslovnog programa (cudnu neku gresku izbacuje, nikad ranije vidjenu)
 
Dešavalo se to više puta u poslednjih par meseci.
 
izbacili su novi hotfix 3.1 koji je dosta u konfliktu sa prethodnim resenjima,oni koji koriste API,mogu sad ocekivati da ce svasta prolaziti kroz sisitem(mislim na fkature koje nemaju dobar zbir)
 
Gde si to pročitao?
 
Izgleda je SEF prs'o unazad 30 min. Ne moze mu se pristupiti preko browsera (beo ekran nakon prijave),
niti se moze okaciti e-faktura preko poslovnog programa (cudnu neku gresku izbacuje, nikad ranije vidjenu)
Dobro je, znači nisam jedini sa ovim problemom.
Ne radi ni demo verzija.
 
To nek citaju software developeri, nas krajnje korisnike to ne treba da zanima, samo dal' radi ili ne :)
 
Ima, ubacili su i dosta opcija kod filtriranja, ali da sacekamo da vidimo kako ce to sve da radi
 
Da li je negde ili nekako moguće preuzeti listu mailova za korisnike?
Kada se radi direktno preko efakture, dovoljno je upisati MB, ali preko posrednika ili u većim sistemima gde se radi export, mora da se zna mail unapred.
 
Pretraga je užasna na samom sistemu. CRF je mnogo bolje odradio filter, ovde ste zavisni od latinice i ćirilice.
Na primer: ako napišete u pretrazi Apoteka, neće vam izbaciti dobavljača ili njegove fakture ako je on upisan kao "Апотека". U CRF-u je to mnogo bolje odrađeno i radi kao filter, a ovde otvarate novu stranu za koju nekad treba i 10 sekundi da se učita iz ne znam kog razloga.
 
Mislim da su im serveri opterecni,jer vec nekoliko dana na demo okreuzenju ima dosta stucanja. Fileteri unutar samo interface je uzasan,ali mislim da se generalno trebaju fokusirati na vaznije stvari,jer bukvalno u xml mozes imati jedan tekuci racun,a na PDF kada se generise upise skro drugi racun...
Da ne spominjem da onaj ko korisit API moze da salje poreskne napomene bez osnova za oslobodjenja (mislim na strani kljuc poreske napomene)
 
Glupo pitanje... Ako dobijem mail da imam fakturu, a tamo je nema, znači da je neko slao kao demo?
Konkretno sam dobio od Raiffeisena fakturu koju ne vidim na SEF, a obaveštenje je stiglo sa [email protected]
 
Glupo pitanje... Ako dobijem mail da imam fakturu, a tamo je nema, znači da je neko slao kao demo?
Konkretno sam dobio od Raiffeisena fakturu koju ne vidim na SEF, a obaveštenje je stiglo sa [email protected]
sto bi se reklo sam sebi si odgovorio,poslato je samo demo okruzenja.
 
Sta se desava ako je faktura okacena na SEF, placena isti dan od strane kupca i isprucena mu roba, a kupac iz nekog razloga e-fakturu ne odobri za xx dana (zaboravi, ili ne prati..)?
 
Vrh Dno