Šta je novo?

eFakture

Ja sam dobio Telekom e-račun i kao prilog tome onaj račun koji su do sada slali poštom.
 
Inače podešeno mi je da mi stižu obaveštenja na mail kada stigne neka nova faktura, međutim od početka marta mi nije stiglo nijedno obaveštenej za pristigle fakture. Da li još neko ima problem?
Ja imam (sličan) problem, nisu mi stigla obaveštenja na mail za nekoliko faktura od 28.02. kao i za nekoliko faktura od juče, 06.03. Za ostale fakture između ova dva datuma mi je sve stiglo. To mi stvara veliki problem, jer tako kontrolišem knjigovodstvo šta je stiglo od faktura na SEF i da li su mi sve poslali (jer ja nemam pristup istom, a ne daju mi gospođe da budem Revizor :ROFLMAO:)
 
Mislim da je jedna od novina da više ne stiže e-mail kada pristigne dokument na demo okruženje. Naravno, to ne bi trebalo da je povezano sa ovim problemom, ali... :)
 
A tek to što su mi napravili haos da ne pričam, zavodili demo fakture kao prave fakture, i tako... :ROFLMAO:
 
Zato što su to gospođetine koje žive ne u 20. nego u 19. veku, gde se fakture i dalje štampaju i zavode, gde šest ljudi radi jednu stvar "zbog kontrole" i tako... :ROFLMAO:

Inače, poslao sam primedbu na eFakture da vidimo zašto ne stižu (sva) obaveštenja, javljam odgovor.

EDIT: Evo brzinskog odgovora :)
Поштовани,
Упознати смо са новонасталом грешком. Послата је на виши ниво подршке и очекујемо одговор и решење у што краћем року. Хвала Вам на разумевању.
Срдачaн поздрав,
Корисничка подршка СЕФ
 
Poslednja izmena:
Ne mogu da se ulogujem na SEF preko elektronskog sertifikata, javlja ono

Пријављивање електронским сертификатом није успешно из једног од следећих разлога​

Probao i Chrome i Firefox. Do sad sljakalo bolje na Firefox nego na Chrome, medjutim sad nece nikako.
 
Ne mogu da se ulogujem na SEF preko elektronskog sertifikata, javlja ono

Пријављивање електронским сертификатом није успешно из једног од следећих разлога​

Probao i Chrome i Firefox. Do sad sljakalo bolje na Firefox nego na Chrome, medjutim sad nece nikako.
Probaj sa CTRL + F5 da obrises cache memoriju...
 
Da nisi izabrao pogresan sertifikat?
Ima 2 verzije, jedna je auth druga sign.
Za login koristis auth.
Za potpis sign.
Imao sam slicnu gresku ali sam izabrao pogresan sert. sign. umesto auth.

Probaj edge.
 
I na tim sajtovima e-uprave obavezno isključite ad-blokere.
 
Za svaki slucaj. Kod on-line bankinga isto.
 
Inače, poslao sam primedbu na eFakture da vidimo zašto ne stižu (sva) obaveštenja, javljam odgovor.
EDIT: Evo brzinskog odgovora :)
Поштовани,
Упознати смо са новонасталом грешком. Послата је на виши ниво подршке и очекујемо одговор и решење у што краћем року. Хвала Вам на разумевању.
Срдачaн поздрав,
Корисничка подршка СЕФ
I dalje ne stižu obaveštenja na mail, mada je danas stiglo jedno (ali da je jedna faktura odbijena)... I to sa maila podrskaefaktura@... a ne kao do sada do_not_reply@...
 
Baš kada sam se nosio mišlju da otkažem tu email pretplatu, jer je sanduče i ovako prepuno pa se osećam ko poštar.
Treba mi nazad ova usluga. 😐
 
Da nisi izabrao pogresan sertifikat?
Ima 2 verzije, jedna je auth druga sign.
Za login koristis auth.
Za potpis sign.
Imao sam slicnu gresku ali sam izabrao pogresan sert. sign. umesto auth.

Probaj edge.
Nista nije pomoglo. Pricao sam sa jos par ljudi i svi se zale na taj problem, a svima je zajednicko da je OS Windows 7 i da imaju problem od pre 10-ak dana kada je bila valjda poslednja nadogradnja sistema E-faktura.
 
Da li je još neko primetio: koristim third party middleware za slanje e-faktura i 10.03 (petak) i 14.03 (juče, utorak) se dešava da se određeni broj gotovih dokumenata ima status "Slanje", "Greška prilikom slanja", "Nacrt"?

Inače, da li neko može da predloži neki smisleni način za pretraživanje pojedinačnih evidencija pdv? Sortiranje po broju dokumenta ili po datumu ne radi.
 
Nista nije pomoglo. Pricao sam sa jos par ljudi i svi se zale na taj problem, a svima je zajednicko da je OS Windows 7 i da imaju problem od pre 10-ak dana kada je bila valjda poslednja nadogradnja sistema E-faktura.
Uspeo sam upravo. Izgleda po svemu sudeci da je ostecen cip na LK, pa treba dosta pokusaja.
 
Da li je još neko primetio: koristim third party middleware za slanje e-faktura i 10.03 (petak) i 14.03 (juče, utorak) se dešava da se određeni broj gotovih dokumenata ima status "Slanje", "Greška prilikom slanja", "Nacrt"?

Inače, da li neko može da predloži neki smisleni način za pretraživanje pojedinačnih evidencija pdv? Sortiranje po broju dokumenta ili po datumu ne radi.
Zadnjih par dana je bilo problema sa slanjem, pa su morale da se otkazu i ponovo posalju
 
Jel' se dešava još nekom da mu se ne prikazuju ulazne fakture?
Izlazne se uredno prikazuju, a za ulazne dokumente piše "Redovi nisu pronađeni",
dakle nestale su.
 
Nešto je do njih definitivno, odradio više puta refresh i log out/log in i ništa.
Evo upravo se pojavile same od sebe.
 
Više puta mi se to dešavalo. Prvi put kada sam video uhvatila me je panika, posle par restartovanja se sve pojavilo.
Definitivno je napravljeno da radi samo preko posrednika, tada se ne vide njihove sistemske greške.
 
Osim što sada ne stižu email obaveštenja o prispelim fakturama, nisam imao problema sa sistemom.
Možda sam samo srećnik? Direkt se logujem, koristim ConsentID app za auth. i to je to.
Pravim lokalni bekap svih dokumenata, dosta toga se i štampa pa mi je usput.
 
Danas su definitivno imali velikih problema sa sistemom. Kad pritisnem slanje, vrti po 5 minuta. Pa napiše poslata, a u evidenciji je nema. Za drugu kaže da nije poslata, a ustvari jeste itd.
Posle sam pričao sa još nekima i svibsu imali problema, nekima uopšte nije ni radilo.
I dalje ne stižu obaveštenja na mail, mada je danas stiglo jedno (ali da je jedna faktura odbijena)... I to sa maila podrskaefaktura@... a ne kao do sada do_not_reply@...
Jel ima kakvih novosti oko mail obaveštenja? Ovo definitivno i meni smeta
 
^^ da, mailovi ne stižu već nekoliko dana.
 
Ja sam prestao da pratim i mailove, i da ulazim na sef, prebacio sam se da radim sve kroz program, sto koristim i za fiskalizaciju, svakog jutra povucem fakture, kada nesto ne radi, pozovem njihovu tehnicku podrsku, lepo mi objasne sta i kako da uradim. Zadnjih par dana je bilo problema na SEF-u, a od podrske sa SEF-a, nikakav odgovor nisam dobio kada sam imao problem. U ponedeljak sam ih zvao bio sam 32 na cekanju.
 
Potrebna mi je mala pomoc.
Dnevno, preko efaktura, saljem po jednu fakturu.
Stvar je, sto uskoro, idem na 10 dana u inostranstvo.
Na efaktura se logujem, sa svojom licnom kartom.
Koja je opcija, da neko od ukucana salje te fakture, dok nisam ja tu, a ni moja licna karta?
 
^^ da, mailovi ne stižu već nekoliko dana.
Evo već više od mesec dana, mailovi i dalje ne stižu, ali samo obaveštenje da imam nove fakture na SEF-u, dok obaveštenje da je faktura stornirana uredno stiže... :unsure:
 
Potrebna mi je mala pomoc.
Dnevno, preko efaktura, saljem po jednu fakturu.
Stvar je, sto uskoro, idem na 10 dana u inostranstvo.
Na efaktura se logujem, sa svojom licnom kartom.
Koja je opcija, da neko od ukucana salje te fakture, dok nisam ja tu, a ni moja licna karta?
Povežeš nekoga od ukućana ko ima elektronski potpis sa nalogom na poreskoj upravi
 
Vrh Dno