Šta je novo?

Diablo 3

Nerfovali Crusaderov beam i izbacili immunity ringove kao i immunity stats iz igre. Ne dobijaju se vise torbe za zavrsavanje bountija, takodje su smanjili XP i gold nagradu za zavrsavanje istih.

EDIT: Procitao patch notes, jos uvek nisu nerfovali gloves sa shrine buffom. Dat balancing team.
 
Poslednja izmena:
Nerfovali Crusaderov beam i izbacili immunity ringove kao i immunity stats iz igre. Ne dobijaju se vise torbe za zavrsavanje bountija, takodje su smanjili XP i gold nagradu za zavrsavanje istih.

EDIT: Procitao patch notes, jos uvek nisu nerfovali gloves sa shrine buffom. Dat balancing team.

Jel se to meni cini ili oni jedu go*na sa velikom kasikom za supu? I sada ocekuju da posle ovoga igraci siroke ruke iskesiraju lovu opet za poluprozivod. JEdino ako na ulici budem nasao pare ili dobijem nekim slucajem neke pare pa se zaj*bem pa kupim ovo ali ovako mislim da nema sanse da cu regularne (mislim iz svog novcanika koje sam teskom mukom zaradio) pare da dam za ovo.
 
Jel se to meni cini ili oni jedu go*na sa velikom kasikom za supu? I sada ocekuju da posle ovoga igraci siroke ruke iskesiraju lovu opet za poluprozivod. JEdino ako na ulici budem nasao pare ili dobijem nekim slucajem neke pare pa se zaj*bem pa kupim ovo ali ovako mislim da nema sanse da cu regularne (mislim iz svog novcanika koje sam teskom mukom zaradio) pare da dam za ovo.

Eh... Kao sto neko rece kad je bio Blizzcon... Gledajuci sve timove Blizzarda, Diablo tim je ubedljivo najlosiji. I to se vidi po kvalitetu igre koju prave...
 
@Unknown_Name
Nickovi se menjaju (posle svakog bana), ali razumljivost tvojih postovan, ne... :d

Edit:
Potvrđeno da je trenutni Legendary drop rate veći nego što će biti kada igra zvanično izađe, kako bi Beta testeri mogli da isprobaju iteme...
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/10703970369#2
 
Poslednja izmena:
Jel se to meni cini ili oni jedu go*na sa velikom kasikom za supu? I sada ocekuju da posle ovoga igraci siroke ruke iskesiraju lovu opet za poluprozivod. JEdino ako na ulici budem nasao pare ili dobijem nekim slucajem neke pare pa se zaj*bem pa kupim ovo ali ovako mislim da nema sanse da cu regularne (mislim iz svog novcanika koje sam teskom mukom zaradio) pare da dam za ovo.

da da najbolje bi bilo da ostave ovako sve i nista ne diraju, posle kad igra izadje zvanicno kupis je i smoris se posle dan-dva i kukas kako je prelako doci do najboljeg gira. ti u stvari ne znas sta oces,mnogo si izhajpovan od tih strimova xD

poenta cele price ja da svaka klasa ima nekoliko razlicitih buildova koji su validni za igru i da bude zabavna za svakog a ne da udjem u public game i vidim samo cusadere sa laserima xD
 
Problem je sto su ti sada na strimu pokazali jednu igru a na kraju kada je budte kupili ce te dobijte sasvim drugu igru, i koji djavo onda ovi stremeri igraju i kao nesto testiraju kada ce oni da to sve promene ili izbace i da vam tako sa tim promenama koje nisu testirane izbace finalni prozivod i onda ce se opet cudite sto u igri ima bagova. Jesu i D3 bili prikazali kao sasvim drugaciju igru pre prodaje a sta smo bili dobili kao finalni prozivod?

tomasbg nisam ja izhajpovan nicime nego ti sada igru predstavljaju u jednom svetlu i navlacete sa svime i svacime sto su ti prikazali i onda odjedared skontaju a to nije ok i mesto da to malo umanje i umanje efekat tih itema oni retardi ili naprave item da je toliko jak ili jednostavno ne umeju da ga izbalansiraju da sada bude ni previse OP a ni previse neupotrebljiv.

Ni ja ne zelim da u roku jednog prelaska dobijem najbolju opremu ali videces imaces onih ljudi koji ce ovo cim se pojavi imati vec manje vise opremu koja ce vredeti nesto a nece proci ni 24 sata od izlaska igre.
 
predlog : sacekaj 15-20 kad bude izasla ekspanzija. Pogledaj neki stream, iscitaj forume sa utiscima pa odluci.
 
Pa ne znam sta vam sad odgovara.... Do juce ste kukali kako je lose sto nista ne pada, a sad kukate sto se lako dodje do dobre opreme....
Sto se mene licno tice ja bih cak i ostavio AH u odredjenom delu, samo bih uveo soulbound iteme koji su dobri i to je to... Iskereno ROS mi izgleda kao igra sa nasfiranijom grafikom, ali nista preterano odusevljavajuce sto se tice gameplay-a.
 
Poslednja izmena:
Pa ne znam sta vam sad odgovara.... Do juce ste kukali kako je lose sto nista ne pada, a sad kukate sto se lako dodje do dobre opreme....

Krippu su pali skoro svi legendary za samo dva dana igranja, zato se ljudi bune. Ali valjda ce da rese problem do izlaska.
 
Pa dobro to je beta... Ali generalno ce biti povecan loot.
 
Pa dobro to je beta... Ali generalno ce biti povecan loot.

Valjda ce ljudi da ukapiraju jednog dana da "beta" ne znaci stanje igre u kojem je sve dozvoljeno i oprosteno, nego stanje koje eventualno treba da zadovolji retail. Ove stvari sto se danas menjaju i neke koje jos uvek nisu promenili su bile bolno ocigledne koliko ne valjaju od prvog minuta bete, sto dovodi u pitanje sposobnost ljudi koji rade na igri, kao i internog tima koji je ovo trebao da testira. Zbog ovakvih stvari oni ne ulivaju nadu ljudima i rizikuju gomilu razocaranih fanova. Sa Illidanom sam bas pricao na TSu sinoc i obojica se slazemo da je ova beta trebala biti pod NDA-om, kao sto je bio i ranije slucaj sa friends & family testiranjem.
 
Poslednja izmena:
to sto ste se slozili oko NDA vise govori o igracima nego o Blizzardu, tj. ispada da je Blizz precenio inteligenciju svoje publike.
 
Precenio u smislu da su ocekivali da ce ljudi biti dovoljno pametni da razumeju da je "beta", da ce se sve popraviti do retaila? Naravno, takvo misljenje moze poteci samo od nekog ko je zadovoljan igrajuci poluzavrseni proizvod svo ovo vreme, cekajuci pola godine na patch i Loot 2.0 koji nikad da dodje, ignorisuci cinjenicu da nisu uspeli da poprave situaciju tokom ovih godinu i po dana, ali sada ce se sve promeniti za 3-4 meseca bete. Samo nam jos mrmot nedostaje koji ce nas uveriti da je ova beta stvarno smisljena za popravku igre, a ne promotivni/marketinski materijal za stvaranje koliko-toliko hypa pre izlaska (posto su ipak streameri Athene, Sodapoppin i ostali ti koji znaju najbolje, cast izuzecima kojima nisu ni hteli dati key zbog moguce kritike tipa Kripp). Daj molim te...
 
Poslednja izmena:
Ne dobijaju se vise torbe za zavrsavanje bountija

Neeeee... E ***, ovo je stvaralo baš neki wow feeling, barem kod mene... :(

Gledao sam Stream možda sat vremena ukupno i sada se kajem. Izložio sam se pošteno, a sada znači nerfuju jedno po jedno i izbacuju.
 
Poslednja izmena:
Ostavili su bag reward kad se zavrse svi bountiji u Act-u, ali je opet 4-5 puta manje nego ranije.
 
@Versus
precenio u smislu da je drop enormno povecan u odnosu na ono sto nas ceka kada izadje igra. U cilju testiranja itema i otkrivanja OP buildova..
Precenio publiku koja to ne kapira.

a ako mislis na mene, zamenio si me sa nekim.
Ja se od kada je izasao D3 nisam zalio na drop, i ne smatram ga poluzavrsenim proizvodom.
Igrao se, nabudzio heroje da gaze mp10 ko DBraveZ Maju Mandzuku onomad 2005-te.


nikakav loot 2.0 mi ne treba trenutno, i ne znam sta je to trebalo da se popravlja ovih godinu ipo dana.
Sta ce nama sa foruma bolji drop, nama treba jos sadrzaja, veca tezina itd..
Meni je i onaj prvi ne-nerfovani ultra teski inferno bio zanimljiv.

Dosta ljudi ima neka nerealna ocekivanja, ali i posle ekspanzije D3 ce ostati casual igra, ni nalik PoE gde mora mnogo pazljivije da se igra, planira, gde se greske skuplje placaju. I dobro je sto postoje dve razlicite igre iz istog zanra, za svaciji ukus.
U tom kontekstu, Blizz i ne mora puno toga da popravlja, imaju fantasticno odradjenu bazu (grafika, mehanika borbe, engine...) i samo treba pametno da nasteluju drop i izbalansiraju buildove, sto verujem da mogu da urade u narednih par meseci.
A onda sa vremena na vreme dodaju i neki end game sadrzaj u vidu patcha.

Igra izasla u maju 2012, godinu ipo je igramo, dosta nas ovde ima 1000+ sati, normalno je i da su mnogi i odustali, smorili se, presli na nesto drugo. I DBraveZ nije morao 1000 sati da gazi Marijanu Micic da bi presao na Mariju Kilibardu pre 2 godine.
Nema ljutnje, losih osecanja ili teskih reci.

Ustalom, ti se najvise zalis ovde, a ja i dalje ne shvatam sta ti zelis od ove igre, i u kom pravcu da se razvija.
Napisi konkretno 5 bitnih stvari koje bi promenio ( da nisu sitnice tipa "jos nisu sredili prstenje").
Ja sam na dan kada je ukinuta AH napisao ovde da ako su se odlucili na taj korak, onda treba i sve da bude account bound, i to se i desava i zadovoljan sam. To je krupna stvar, a finese oko dropa i balansiranja i pojedinih op itema se lako doteraju.
 
Davno sam jos pricao sta treba da se menja, ali ako ljudima treba casual igra, iako cisto sumnjam da je to odgovor posto je D3 mrtav vec duze vreme, onda bolje da nastave sa ovom politikom.

1) AH ukloniti (hvala Bogu pa ce se uraditi), ali ne i praviti stvari Soulbound/Account-bound osim u jedan-dva slucaja. Trading je jako vazan aspekt igre, kao i sto je deljenje itema prijateljima
2) Da se vrate Ladder i sezone
3) Uklanjanje Paragon levela i vracanje 1-99 sa penalima na ginjenje
4) Kompletna reorganizacija sistema skillova i onemogucavanje konstantnog menjanja buildova
5) Endgame content posto ovi riftovi nisu dovoljni (ako ikada odluce da ubace Nephalem Trials, a ne kao PvP da odlagaju u beskonacnost)

Tj. da igra bude pravi naslednik D2, a ne igra pravljenja za 6 dugmica na konzoli gde se sve dobija na izvol'te.
 
Poslednja izmena:
1) AH se uklanja, a deljenje itema prijateljima je isto ko da im das 1, 10 ili 100 miliona i oni kupe sta zele na AH.
Deljenje itema je precica, isto kao i AH. Poznati strimer moze da ima 100 prijatelja koji mu "dele" iteme, a on njima "udeli" neki evro kao nagradu :)

2) vratice se ladder i sezone, pratis sve vesti za D3 i znas i sam, iako jos nije zvanicno najavljeno. Jedino sto mozda ne budu sa izlaskom Rosa vec koji mesec kasnije.

3)sto da se ukloni paragon ?
Sto se tice penala moze, recimo gubitak expa ili slicno. Igralo bi se pazljivije i verovatno bi jos veca prednost bila u timskoj igri, jer glas canoni ne bi isli solo.

4) D3 je casual, nije kao PoE. Ja volim sto su drugaciji jer su oba stila zanimljivi na svoj nacin.
Mislim da nema sanse da promene to sa skilovima.

5) Ok, vise sadrzaja, tu se svi slazemo. Naravno, kao i svaka kompanija koja bi da zaradi stotine miliona, nesto cuvaju i za buducnost.
Nije ovo poslednja ekspanzija pa se sigurno i stekaju.
Zato i kazem, ne mora da se uzme pre order. Sacekas malo i vidis na sta lici.
Nije Blizzard pretplacen na nicije pare, ako ekspanzija izgleda siromasno osetice po broju prodatih kopija.

@Alister
nisi jedini, vecina se ne slaze samnom. Zato ce i drop izgledati potpuno drugacije nego sada.
Nece ti trebati toliko mnogo ulozenog vremena da igras najvece tezine
 
Sto se tice deljenja itema, naravno da ce uvek biti "poznati" ljudi i streameri koji ce dobijati dzabe stvari, ali ovde pricam o prosecnom igracu kojem bi cesto bilo drago da moze da pokloni item koji je nasao prijatelju sa kojim igra, itd. Naravno da je precica, ali daleko od toga da je kao AH gde si mogao svakog karaktera da opremis za manje od dva minuta. Njihovom opcijom da svi itemi budu soulbound se opet vracaju u situaciju gde 99% loota ce biti beskorisno, posto ces samo vijati jednu odredjenu stvar. Koja je uopste svrha onolikog stasha i inventara onda? Inace, ovaj vanilla D3 sistem loota su preuzeli od originalnog D2 tima, tj. tima koji je kasnije otvorio Flagship Studios i radio na Hellgate: London i Mythos gde su ga i smislili, tako da me ne cudi da se danasnji D3 tim bas ne snalazi najbolje niti ima ideje.

Za ladder i sezone nista nije potvrdjeno. Obradovao sam se kad sam cuo da su data-minovali podatke o tome, ali to je kratko trajalo posle dev-ovog komentara da im je interesantno kako ljudi reaguju na data-mining iako dosta tih stvari nece biti u retailu.

Paragon da se ukloni zato sto je mazanje ociju, pravljenje azijskog MMORPG grind festa zarad laznog izgleda endgame contenta. Treba ti 2000 paragon levela da bi mogao da iskoristis sve statove, a tuzna stvar je da ce biti ljudi koji ce to i vijati.
 
Sto se tice deljenja itema, naravno da ce uvek biti "poznati" ljudi i streameri koji ce dobijati dzabe stvari, ali ovde pricam o prosecnom igracu kojem bi cesto bilo drago da moze da pokloni item koji je nasao prijatelju sa kojim igra, itd. Naravno da je precica, ali daleko od toga da je kao AH gde si mogao svakog karaktera da opremis za manje od dva minuta.

Pa ako nisu acc bound, ne treba ti ni 2min, vec 10sekundi.
Ja igram dugo, ti si nov, tek si dosao na lvl 60-70, bacim ti na pod opremu za 200k dpsa.
Preskocio si 200-300 sati igre, polakog apgrejda, igranja mp1 pa mp2 pa posle pola godine mp10.

Ili pustis AH, da su svi ravnopravni (manje vise, da ne ulazimo u pricu o itemima iznad 2bil i zasto Blizz ne ume da podigne taj cap na AH i ispravi zero bid bug), ili stavis acc bound ogranicenje.
Sistem sa trejdom je isto sto i AH, ali treba da ulozis vise vremena kako bi uspesno odradio trejd.

Nije 2000, treba ti 800 da popunis capovane, a main statsi su neograniceni.
Znaci p800 ce biti neki breaking point :)
Mislim da nece biti potrebno puno vremena za to.

A stash ce sluziti sigurno, recimo trebace ti 5-6 specificnih itema za thorns build, pa isto toliko za stun build.
Kako nemas AH, moraces da cuvas iteme ako zelis da promenis build. Po meni ce stash biti mozda i mali za te potrebe.
Trenutno WD koji igra zero dog proda iteme i kupi one za cob.
U ekspanziji ces morati da ih nadjes, cuvas dok ne nabavis sta ti je potrebno.
 
Ne razumem ovo najbolje ???

Bolji drop, cesce ispadaju jaci itemi, trebace ti manje vremena da nadjes najbolju opremu u igri i krenes da razvaljujes elite na mp10 kao DBraveZ Sandru Afriku leta 2011-te.
 
Pa ne zalim se ja na provedeno vreme, nego na uzasan drop ...nego kakva sandra afrika ???
 
Meni je zao sto ukidaju AH. Ne razumem zasto je bolje resenje ici na third party site koji indexira oglase na forumu, ili gubiti sate na trade chat kanalu.
Najveci problem je bilo postojanje RMAH, kao i mozda preveliki broj slotova za postavljanje itema. Ali o tome vise i ne razmisljam posto uvode acc bound iteme.
Po meni je ovo bolje resenje nego patnja kroz koju prolazis recimo u PoE pri nabavci/prodaji itema.

Sto se tice novina koje videh u par odgledanih strimova:
Neku dubinu pravljenja karaktera od D3 ne mozemo ocekivati, jer tako je jednostavno dizajnirana igra od pocetka. Novi paragon sistem ce pruziti odredjenu dozu customizacije, sto je u odnosu na vanila D3 bar neki korak napred.
Nemoguce je sada praviti taj sistem od nule, za tako nesto je potreban D4.

Novi itemi i dalje imaju veliki problem sa dizajnom. Nagruvali su statse, podigli HP monsterima, i u sustini ne videh nesto mnogo toga revolucionarnog, osim par game breaking itema koju se tek tezak fail.
Imam osecaj da ljudi zaduzeni za odredjeni segment igre nemaju pojma o mehanici nekih drugih elemenata, jer ne razumem kako je neko uopste mogao da dodje do dizajna onog itema za shrine buff od 1h.
Nisam video ni jedan item oko kojeg bih mogao da baziram build, tako da od ovog segmenta ne ocekujem puno. Ima nekih lepih novina tipa "always crit when low life", ali ocekivao sam vise iskreno.
Itemizacija je od pocetka najveci problem ove igre, a oni i dalje mute iz supljeg u prazno, sramota malo.

Crusader kao nova klasa je skroz cool, jedva cekam da ga isprobam. :)

RoS cu sigurno uzeti jer pare od prodaje itema cekaju na battlenet racunu, a i znam da ce pruziti zabavu odredjeni period sigurno.

Zaboravih... Ove trke sto imaju u PoE su mnogo fina stvar, mogli bi tako nesto da ukradu i ubace pored laddera.
 
tako je brate Spirite, vidimo se u igri.
Vec vidim kako po 4 Crusadera galopiraju u svakom partiju po izlasku ekspanzije.
 
Vidimo se!
Sreca ako bude toliko Crusadera na pocetku, znaci da su taj deo lepo odradili. :)
 
Pa ako nisu acc bound, ne treba ti ni 2min, vec 10sekundi.
Ja igram dugo, ti si nov, tek si dosao na lvl 60-70, bacim ti na pod opremu za 200k dpsa.
Preskocio si 200-300 sati igre, polakog apgrejda, igranja mp1 pa mp2 pa posle pola godine mp10.

Ili pustis AH, da su svi ravnopravni (manje vise, da ne ulazimo u pricu o itemima iznad 2bil i zasto Blizz ne ume da podigne taj cap na AH i ispravi zero bid bug), ili stavis acc bound ogranicenje.
Sistem sa trejdom je isto sto i AH, ali treba da ulozis vise vremena kako bi uspesno odradio trejd.

Ti sad ovo ozbiljno? Mozes da pozajmis par dobrih itema mozda 2-3 ljudi, ali definitivno ne da opremis 11 miliona igraca koliko je bilo na pocetku. Razlog zasto je bolje imati trade naspram AH je zato sto daje opciju onima koji su "hardcore" i koji zele vise, bolje iteme, itd. da lakse eventualno nadju upgrade kroz trade, dok onemogucava onim casual igracima da lako stignu do geara kojim ce cistiti mp10 zato sto zahteva vise ulaganja u taj aspekt igre. A ne da kliknes dva dugmeta i da se nadjes u AH. Oni koji su casual nastavljaju da igraju kao self-found, sto znaci da nece bataliti igru posle dve nedelje igranja, a ovi hardcore uvek imaju opciju trade u slucaju da duze vreme ne nadju nista pa se samim tim ne smore. Tim si sredio dva problema. A ovo njihovo je prelazak iz AH ekstrema u soulbound ekstrem, nikakav balans.
 
Poslednja izmena:
kako to da opremis 11 miliona na pocetku ?
Tek posle par meseci ili pola godine smo krenuli da nalazimo najbolje iteme, trebalo je dugo da se AH napuni best in slot opremom.

Ekonomija i stanje na AH evoluiraju zajedno sa igrom, nemas ti odmah na pocetku dobre iteme na AH.
Da je Blizzard malo ozbiljnije shvatio borbu protiv botova, mi bi verovatno sada imali losiji gear, jer oni ne bi odradili veliki deo grinda za nas.

A i ovo sto si rekao, da opremim 2-3 coveka. Pa i to je dovoljno, neka svako ko duze igra opremi jos jednog i eto :)
Bitna je poenta, mozes novajliji za 10 sekundi da ustedis 200 sati grinda.
 
Poslednja izmena:
Hoces da kazes da apsolutno niko nije koristio AH pola godine? "Best in slot" gear tada je bilo koji item da je bio najbolji u to vreme na AH, a ne teorijski sta je najbolje i koliki roll moze da bude.

I to da nemas dobre iteme na AH na samom pocetku igre nije tacno niti ima ikakve veze sa tim kakvi itemi mogu da eventualno postoje u igri. Ako smo tek poceli da igramo RoS, svi krecemo nove Crusadere i neko postavi level 15 legendary shield, to je automatski najbolji offhand item sto trenutno postoji za Crusadera. Jel' to stvarno toliko tesko razumeti? To sto mozda ima nova verzija stormshielda na 70-om nivou ima 0 uticaja na ovaj level 15 shield posto prethodni jos nije nikom ni dropao.

Ljudi koji "duze" igraju su manji od nekoliko procenata u D3. Kojom logikom ces sa 2-3% uspeti da opremis ostalih 97-98%? Opet, botovi na stranu, posto kad bi se uveli penali koje sam predlozio gore, resio bi se i problem sa botovima na vecim nivoima.
 
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno