Šta je novo?

Deus Ex: Human Revolution

Hehe, koliko vidim jedino ja jos nisam krenuo da igram... Sta cu, cekam ENB patch za color paletu i koliko vidim dosta bolji HDR i SSAO.




dxhr2011090720035882.jpg
dxhr2011090720041537.jpg

dxhr2011090720134089.jpg
dxhr2011090720133201.jpg
 
Nisi jedini, ali ja iz drugih razloga jer sam jos na odmoru. ,)
 
^^Pa lepo je to, odmoriti se malo od gejminga. :p
 
steta samo sto su snimci na 15 fps.

Ladno kada nije moguce preneti xp u sledeci playthorugh. Ceo prvi prelazak se mucim da skupljam xp i taman kada postanem ultimate badass igra se zavrsi. Sad ce neko da kaze da bi igra bila prelaka. Pa i neka bude. Ne mora da bude obavezno sa time, ali ako neko zeli neka ima mogucnost. Stvarno bih voleo da mogu malo da se izivljavam. Super aug vs the world
Ako ikada budem igrao igru opet, igracu iskljucivo nabudzenim revolverom.
 
Upgradeovani pistolj sa silencerom je najjace oruzije u igri. One headshot kills everyone.
 
Zanimljivo je koliko ljudi nije igralo prvi Deus Ex a registrovali su se na forum pre deset godina :)
 
pa sta bi to odsupalo da su napravili vise sadrzaja, bogatiju igru, svet koji zivi oko igraca... oni hubovi su smesni kakvi su...

Onda bi to bio GTA18 :p Mislim da se nas dvojica ili ne razumemo ili ne slazemo po stavu sta deus ex treba da predstavlja :)
U svakom slucaju, ako si gledao film Blade Runner, onda bi trebao da imas malo bolju predstavu koja je poenta deus ex igre ;)
 
ne bi to bio gta...
ali ne znam, ocekivao sam vise, bogatije sve, vise sporednih misija, cijim bi zavrsavanjem, sklapao parcice price, ili otkljucavao neke stvari kako bi lakse zarsavao glavne misije... pa malo vise neke nelinearnosti, ovako je sve manje vise hodnik, prica pre svega... pa da neke stvari imaju posledice kasnije u igri... jedine posledice sada su sto ne mozes da uradis preraspodelu praxisa...
ili sam previse ocekivao... ovako smo samo dobili jos jednu igricu, izhajpovanu, koja se oslanja na ime igre od pre 10tak godina...
 
Ne bi rekao da se oslanja na prvi deo (osim po koncepciji), 99% sadasnjih igraca nije culo a kamoli videlo deus ex 1..., naravno da uvek moze vise ali koja igra ima sve?
 
Igra jeste malo previše linearna, fali malo sporednih kvestova, možda i još jedna lokacija. Ali zanimljivo je da se to primeti tek posle odigrane igre. Iako igra ima nekih 25-30 sati (ako se igra na ghost način), kao da fali još jedno 10 sati da bi bila kompletna. Ali sve u svemu, odlična igra.
 
Igra jeste malo previše linearna,

...nisam primetio da je igra linearna. Glavni kvest mogu uvek resavati na 2-3 nacina, i od mog izbora puta u tom glavnom, otvaram ili ne otvaram sporedne kvestove, koji opet zavisno od nacina i odluka resavanja nose neke svoje posledice, nove price i grananja.
Ne znam za multi-linearniju igru od ove, a napravljenu u poslednjih nekoliko godina? ... da li sam propustio neku ?
 
koje to odluke nose posledice? i koje nove price i grananja, osim onog na kraju, kada biras koju ces animaciju da gledas.
to sto mozes neki nivo da zavrsis stealth ili kao rambo i nije neka nelinearnost
 
DusaN@
koje to odluke nose posledice?
... npr. odma na pocetku: da li ce mi preziveti taoci ili ne, ili da li ostaviti zivog otmicara ili ne(zaboravio sam mu ime), da li dati oruzije hakeru, uzeti pare ili ne od O'Malleya... sve te odluke i redosled resavanja , pa cak i tajminzi nose svoje posledice i nova granajna, a da ne govorim o posledicama ishoda i nacina razgovora sa nekim bitnijim NPC*om... tek se tu otvaraju ili zatvaraju vrata...klasican story-driven singleplayer RPG...
Po meni igra nije nelinearna ako mi omoguce da trckaram po prirodi ili se vozikam po gradu.


to sto mozes neki nivo da zavrsis stealth ili kao rambo i nije neka nelinearnost
...naravno vecina ovih posledica ili side kvestova, novih NPC-ova i njihovih prica se nece videti ako se na rambov nacin resavaju problemi.

edit:
Po meni je problem sto je igra dosta laka, i onaj pravi gameplay kada kalkulisem sa trosenjem XP*a na augmente je slab zbog izobilja tog XP*a i praxi.
 
Poslednja izmena:
Ima poprilicno situacija kad se prica "grana" ili se desi dogadjaj zbog nekih ranijih odluka ili uspesno/neuspesno odradjenih delova.

Zavrsio...odlicna igra...Prica, glasovna gluma, na vrhunskom nivou. Jos da vidimo taj ENB mod, pa da se obrne ponovo kasnije i sa delicem koji jedini kaska za ostalima - dobrom grafikom:)
 
DusaN@
... npr. odma na pocetku: da li ce mi preziveti taoci ili ne, ili da li ostaviti zivog otmicara ili ne(zaboravio sam mu ime), da li dati oruzije hakeru, uzeti pare ili ne od O'Malleya... sve te odluke i redosled resavanja , pa cak i tajminzi nose svoje posledice i nova granajna, a da ne govorim o posledicama ishoda i nacina razgovora sa nekim bitnijim NPC*om... tek se tu otvaraju ili zatvaraju vrata...klasican story-driven singleplayer RPG...
Po meni igra nije nelinearna ako mi omoguce da trckaram po prirodi ili se vozikam po gradu.

Postoji par odluka, ali one ne prave nikakvu razliku. Osim da li će ti ćeš dobiti nešto dodatno na bankovni račun, bonus praxu, ili će one dve rečenice koje izgovaraju obični NPC-ovi biti drugačije, a u najboljem slučaju otvoriti neki side quest, kojih ionako nema previše u igri.

Što se tiče priče sa bitnim NPC-ovima, uglavnom se sve svodi na to da li ćeš nešto izboriti rečima, ili ćeš to isto morati da odradiš na teži način. Ono što uću reći je da ima više puteva do cilja, ali cilj je uvek isti. Do samog kraja i izbora onih prekidača praktično ništa ne utiče na glavnu priču. Mada bilo je zanimljivo pritisnuti svaki prekidač, jel su oni filmići poprilično qul. Ali više bi voleo da su tvoje odluke tokom igre dovele to odluke da li si za ili protiv augmentacije, a ne biranje prekidača koji ćeš pritisnuti.

Da me neko ne shvati pogrešno, igra je odlična, jedna od boljih posle dužeg vremena, ali mogla je da bude još više epic :)
 
Poslednja izmena:
Postoji par odluka, ali one ne prave nikakvu razliku. Osim da li će ti ćeš dobiti nešto dodatno na bankovni račun, bonus praxu, ili će one dve rečenice koje izgovaraju obični NPC-ovi biti drugačije, a u najboljem slučaju otvoriti neki side quest, kojih ionako nema previše u igri.

Što se tiče priče sa bitnim NPC-ovima, uglavnom se sve svodi na to da li ćeš nešto izboriti rečima, ili ćeš to isto morati da odradiš na teži način. Ono što uću reći je da ima više puteva do cilja, ali cilj je uvek isti. Do samog kraja i izbora onih prekidača praktično ništa ne utiče na glavnu priču. Mada bilo je zanimljivo pritisnuti svaki prekidač, jel su oni filmići poprilično qul. Ali više bi voleo da su tvoje odluke tokom igre dovele to odluke da li si za ili protiv augmentacije, a ne biranje prekidača koji ćeš pritisnuti.

Da me neko ne shvati pogrešno, igra je odlična, jedna od boljih posle dužeg vremena, ali mogla je da bude još više epic :)

+1
 
Postoji par odluka, ali one ne prave nikakvu razliku. Osim da li će ti ćeš dobiti nešto dodatno na bankovni račun, bonus praxu, ili će one dve rečenice koje izgovaraju obični NPC-ovi biti drugačije, a u najboljem slučaju otvoriti neki side quest, kojih ionako nema previše u igri.

...koja te je igra u danasnje vreme toliko castila ili kaznajvala zavisno od nacina igranja? Po meni nema vece kazne nego da ti uskrate neki sporedni zadatak zbog brzopletih resenja(osim mozda metlanja manastira ili ciscenja svinjaca).
Svako malo procitam na forumima da je neko nesto drugacije resio u odnosu na moj nacin, ili zatvorio/otvorio sebi nova vrata. Gde je tu linearnost?
Mnogi devovi bi trebali da dobro pogledaju ovakve C&C RPG sa toliko okidaca novih puteva, a ne samo loot i gradja lika i eto nam RPG...
 
Mnogi devovi bi trebali da dobro pogledaju ovakve C&C RPG sa toliko okidaca novih puteva, a ne samo loot i gradja lika i eto nam RPG...

Upravo tako. Svestan sam da nam se kasne '90-te i rane '00-te vise nikada nece ponoviti, tako da od mainstream naslova vec duze vreme ne ocekujem taj nivo nelineranosti, slobode i kvaliteta u scenariju i dijalozima. No, gledano iz perspektive danasnjice, Human Revolution je izuzetno kvalitetna igra u svakom pogledu. Bio bih presrecan sa makar 3 ovakva naslova godisnje...
 
Upravo sam je prešao drugi put, na gotovo isti način :D Ali sam odradio nekoliko side questova više (prvi put sam žurio da je što pre pređem). Međutim, na jutjubu imate gomilu klipova kako preći ovo ili ono, i zapanjuje me "različitost" u reakciji NPC-ova ili "polu bossova" u sidequestovima, prilikom dijaloga. ljudima se oktrivaju meni potpuno nepoznate rečenice/priče, što nekako zaokružuje priču. Cilj na kraju igre je potpuno isti

Neutralisati com tower koji emituje signal zbog kojeg su svi ljudi sa zamenjenim čipovima poludeli (što i jeste nekako primarni zadatak)


ali priča vam može biti ispričana na različite načine.

Od mene 9/10.
 
Upravo tako. Svestan sam da nam se kasne '90-te i rane '00-te vise nikada nece ponoviti, tako da od mainstream naslova vec duze vreme ne ocekujem taj nivo nelineranosti, slobode i kvaliteta u scenariju i dijalozima. No, gledano iz perspektive danasnjice, Human Revolution je izuzetno kvalitetna igra u svakom pogledu. Bio bih presrecan sa makar 3 ovakva naslova godisnje...

...ne ocekujem ni ja ponovo takve igre, ali realno gledano mislim da ovakav C&C gameplay nije tesko napraviti. Preteruju sa melodramaticnim pricama i budzenjem grafike, a slabo vode racuna o ponudi raznovrsnog nacina igranja... Da mi je do grafike i price ja bih filmove gledao... u igrama trazim ovakvu vrstu zabave kao ovde.
 
Poslednja izmena:
Odlična igra, ne bi imao ništa protiv da je duža.

Nego,
Ko bi doleteo da spasi Megan i naučnike iz Singapura ako Malik nije spašena?
 
koliko vidim megan sama pilotira helikopterom koji se vec nalazi u hangaru. Samo je potrebno da ti pocistis vojnike
 
Интересује ме нешто у вези игре. Да ли је то само до мене, или игра само сачувава послењи сејв ? Зар је могуће да нису могли да одраде тако, барем да има лоад за свако поглевље, а не само за последњи сејв ?

Хвала :)
 
mozes ti sam da snimas kada god zelis, imas 20 savegame slotova
 
@subtractor
Hvala
Znači to je razlika, jer ako se spasi Malik onda ona doleće i počisti vojnike.
 
Nazad
Vrh Dno