Šta je novo?

Crysis 2 [pc only]

To neka fora kao onaj davni x64 patch za far cry?
 
uh,ovo sam cekao!!!pa makar i nemao iznad 20 fps:) izgleda da ce kriza ponovo da melje graficke karte kao od sale! :)tako i treba,radujem se tome,kako bi inace i menjali grafulje :) :)
 
ceka se kepler i ati 7xx za full dozivljaj :)

neterba kukat za 64bit, cujem da ce cene memorije jos dosta pasti ovih dana... 50$ 8GB... 64bit treba od sledeceg windows-a da bude realnost
 
Poslednja izmena:
Pa da, ljudi su cak kukali kako im radi dobro :d
Mada na osnovu ss sumnjam ja da ce preterano namuciti jace dx11 graficke. A jos su ovi ss prosli i PS ;)
 
Ljudi neće nikad bizi zadovoljni, prvi kukaju zbog toga što nije donelo ništa novo, a radi dobro, sad će da kukaju kako je prezahtevno :D

haha,druze,e ova ti je zlatna!nikako ugoditi ljudima kako god okrenes! :)
 
Pa to je ra fora :) taman se ljudi ohladili i sada masivna reinstalacija krize i obaranje mycrysis servera :)

I neko rece bice kasno kada budu izbacili..... Viiiidim :)

Tapatalk
 
o Bogu hvala sto i dalje imam 1280x1024 monitor :D
Ovo moram da vidim svojim ocima kako izgleda.

Nego me zanima da li je nesto od ovoga ekskluziva za NVidia vlasnike, kao sto npr PsyX ne radi na Ati kartama ?

I sta znaci:
"A tu je i PoM, ko ne zeli teselaciju" sta je POM i sto on iskljucuje teselaciju ?
 
Ljudi neće nikad bizi zadovoljni, prvi kukaju zbog toga što nije donelo ništa novo, a radi dobro, sad će da kukaju kako je prezahtevno :D

^ +1 :D

Tako ti je to, uvjek ce se naci neko da zakera :).

Meni je dobar i ovakav kakav je sada, a naravno da cu vrlo rado da probam i ovu DX11 verziju... jedva cekam da izbace :)
 
"A tu je i PoM, ko ne zeli teselaciju" sta je POM i sto on iskljucuje teselaciju ?

Parallax Occlusion Mapping je tehnika pomocu koje smo u DirectX 9.0c doba dobijali prividno ispupcene povrsine pre pojave teselacije. To ti je ono u FEAR sto cini da cigle izgledaju kao cigle, da rupe deluju kao da si stvarno izbusio zid, sto u Crysisu daje kamenju pored potoka izgled kao da je stvarno tu a ne nalepljena tekstura itd. Sada nam teselacija sluzi za te stvari i bolja jer teselacija stvarno stvara novu geometriju, nije privid kao POM.
 
Ok, hvala, na objasnjenju, nadam se da ce mi raditi sa teselacijom :) Mada ako je zahtevno kao Metro2033 to onda nikome nece raditi :D
Jos ako neko zna neka odgovori da li ce bilo sta biti NVidia ekskluziva kao PsyX.
 
o Bogu hvala sto i dalje imam 1280x1024 monitor :D
Ovo moram da vidim svojim ocima kako izgleda.

Nego me zanima da li je nesto od ovoga ekskluziva za NVidia vlasnike, kao sto npr PsyX ne radi na Ati kartama ?

I sta znaci:
"A tu je i PoM, ko ne zeli teselaciju" sta je POM i sto on iskljucuje teselaciju ?

Mislio sam na to da ce valjda ostaviti mogucnost da se stvari ukljucuju/iskljucuju...pa ako je sa teselacijom prezahtevno, da tu bude POM koji opet dosta znaci...jeste neprecizniji i pravi samo ispupcenja i udubljenja na objektima/terenu, ali opet fino izgleda

Ovo je sve DX11, i teksture koje ce biti i za DX9, tako da - ne, nece biti nv eksluzive...
 
Poslednja izmena:
Ne vidim poentu da POM i teselacija rade zajedno (ako je uopste moguce da rade zajedno). Kada je POM ukljucen onda nemas AF (morace neki patch da sredjuje to kao u prvom Crysisu) tako da je teselacija svakako mnogo bolji izbor. Takodje mislim da POM ne funkcionise dobro na modelima/objektima tj. da mora biti sto ravnija povrsina u pitanju. I u igrama koje podrzavaju POM se obicno koristi bump mapping za likove i objekte.
 
cek malo,na koju foru ce sve to da funkcionise?to ce da bude samo patch koji se odradi na vec instaliranu verziju igre?
 
pa definitivno ces morati da skines novi paket tekstura, i jedan ogroman update (mozda ce i teksture biti automatski u njemu ili ce se posebno skidati)
 
cek malo,na koju foru ce sve to da funkcionise?to ce da bude samo patch koji se odradi na vec instaliranu verziju igre?

Ne moraces sam da kodiras sve izmene [recimo 1000 redova koda] da to kompajliras sa SDK-om koga moras platiti 500evra i onda poslati na sertifikaciju odvojeno i kod Cryteka i kod EA-a [svaki cert im traje oko 2 nedelje].
 
Ne vidim poentu da POM i teselacija rade zajedno (ako je uopste moguce da rade zajedno). Kada je POM ukljucen onda nemas AF (morace neki patch da sredjuje to kao u prvom Crysisu) tako da je teselacija svakako mnogo bolji izbor. Takodje mislim da POM ne funkcionise dobro na modelima/objektima tj. da mora biti sto ravnija povrsina u pitanju. I u igrama koje podrzavaju POM se obicno koristi bump mapping za likove i objekte.

POM i AF funkcionisu zajedno, kreator moda je sada njihov zaposleni...pa su valjda nesto i iskoristili od njegovog rada.

A POM i teselacija mogu zajedno, sto da ne. Teselacija na objekte koji imaju koristi od dodavanja geometrije (likovi, objekti sa krivim linijama, cigle i poplocanja i sl), dok POM moze da ostane za detaljisanje na terenu, (staticni objekti na kojima su tragovi, blato, neka ispupcenja itd), gde je teze provaliti fakeness istog...

Uostalom, zato kazem da ce biti dobro ako se ostavi mogucnost da se stvari gase/pale po zelji...pa ko sta hoce.
 
Poslednja izmena:
drollll :) konacno nesto sto izgleda napredno
 
Sledece nedelje :)

Hi guys,

Below are the patch notes for Patch 1.9, this is also the patch that will enable DX11 Support (available via a separate download). We're aiming to have this patch live and available to you all next week. As always we're interested to hear your comments/thoughts on these changes so please post them below.

Crysis 2 Patch 1.9

• Added Contact Shadows
• Added DX11 benchmark level
• Added DX11 support for Crysis 2 (the following features only work when downloading the optional DX11 package here):
• - Tessellation + Displacement Mapping
• - High Quality HDR Motion Blur
• - Realistic Shadows with Variable Penumbra
• - Sprite Based Bokeh Depth of Field
• - Parallax Occlusion Mapping
• - Particles Motion Blur, Shadows and Art Updates
• - Water Rendering improvements and using Tessellation + Displacement Mapping
• Added Realtime Local Reflections
• Added support for Higher Res Textures Package
• Added various new console variables to whitelist
• Fixed bullet penetration, which had been broken by a bug introduced with the DLC 2 patch
• Fixed issue in MP where player stats weren't always saved at the end of a game
• Fixed issue in MP where player stats would sometimes randomly reset
• Fixed issue with MP time played statistic, which would sometimes be too low on leaderboards and in stats
• Fixed issue with JAW rocket not firing through window's containing broken glass
• Fixed rare issue where a user could not access MP with a valid CD key if they had previously used an invalid CD key
• Improved advanced graphics options menu
• Improved anti-cheat measurements: fixed exploit which could prevent vote kicking working against a user
• Improved multi-GPU support
• Improved Tone Mapping
• Re-added possibility to enable r_StereoSupportAMD via config file (unsupported)
 
Сад су се сетили, кад су људи одавно прешли СП и баталили игру.
 
bythepowerofgreyskull.jpg


http://www.mycrysis.com/download/Crysis_2_DX11_Pack.exe
http://www.mycrysis.com/download/Crysis_2_HiResTexture_Pack.exe

Alternative download:
http://www.techpowerup.com/downloads/2015/Crysis_2_High-Res_Texture_Pack.html
http://www.techpowerup.com/downloads/2014/Crysis_2_DirectX_11_Upgrade_Pack.html
 
Poslednja izmena od urednika:
Opa

Nek se masiraju bradavice i nek cvile zavojnice:p
 
I opet 64bit za texture... valjda ce biti neki mod kao ranije za konverziju.
 
Nece ovo moci da se instalira bez 1.9 Patcha, izgleda.
 
Jedno pitanje, ako skinem High-Res Texture pack to znaci da ne moram da skidam DX11 pack, jer ovaj prvi vec ima u sebi DX11, zar ne?
 
Nece ovo moci da se instalira bez 1.9 Patcha, izgleda.

Crysis 2 DX11 and High Res Textures Update
As a number of users were able to download the DX11 and High res texture packages from our test environment we would like to take this opportunity to explain how these files will work and our future plans via a short FAQ;

Where can I download these files?
We have removed the files from our websites until the full release date.

How do I install these packs?
Both the DX11 and High Res texture packages require Crysis 2 PC Patch 1.9 to work. Without this patch they cannot be installed.


When will patch 1.9 be available?
Crysis 2 PC patch 1.9 AND the DX11 and High Res Texture packages will be made available on MyCrysis.com on Monday April 27th!
 
Nazad
Vrh Dno