Šta je novo?

Crysis 2 [pc only]

pa ko je realno mogao da igra prvi deo kada se pojavio (mislim sve na maximum)? niko :D

tako i treba da nastave, vrhunski software za vrhunski hardware :) neka se muce malo komponente, e ne ova 5870 vise radi u idle nego sto se znoji
 
Poslednja izmena:
Poenta je sto se 5870 "muci" i sa tim od pre dve godine, al ste mazohisti ***...
 
Ja opet ponavljam, ne vidim ništa loše u tome da igra može da proguta hardver koji joj se pruži sledećih par godina.
Prvi Crysis je radio odlično na HD2600 koji je tada bio neka srednja klasa u medium-high detaljima. Ja se tada sit izigrah... a opet je i tako izgledao bolje od bilo čega drugog što je bilo aktuelno.
Kako se pojavljivao bolji hardver, tako su ljudi mogli da dižu detalje i... vidi čuda... Crysis i dalje najbolje izgleda.
Ja ne kapiram zašto ljudi misle da moraju nešto uvek da igraju na maksimumu detalja?
 
da bi igrali onako kako je kreator zamislio da to sve izgleda :)
 
Ne mora bas na maksimumu, al glavna stavka u marketingu im je maximum,maximum,maximum... nadam se da ce taj "maximum" da usmere na ostatak igre, valjda su naucili da treba napraviti neki razuman kompromis.

@illidan potpuno si u pravu, dovoljno je pogledati onaj intro iz igre, to tek danas moze da pruzi 5970.
 
Poslednja izmena:
Neka traži koliko hoće ali to mora da opravda kvalitetom prikaza. U prevodu ako ne bude bio skok kakav je bio sa FC1 na Crysis džaba su krečili. Mislim da u današnje vreme nije lako postići da grafika toliko napreduje a da pritom ima "normalne" hardverske zahteve (kad kažem normalne mislim da zahteva PC hardver pa makar i onaj tri generacije ispred a ne nešto što renderuje Avatar).
 
Neka traži koliko hoće ali to mora da opravda kvalitetom prikaza. U prevodu ako ne bude bio skok kakav je bio sa FC1 na Crysis džaba su krečili. Mislim da u današnje vreme nije lako postići da grafika toliko napreduje a da pritom ima "normalne" hardverske zahteve (kad kažem normalne mislim da zahteva PC hardver pa makar i onaj tri generacije ispred a ne nešto što renderuje Avatar).

To je poenta, skok u kvalitetu prikaza tesko da ce biti direktno proporcionalan napredovanju brzine hardwear-a, jer je crysis postao isuvise dobar, u odnosu na realnost.

Vrlo prosto, sa jednim prevoznim sredstvom, sa odredjenim utroskom resursa predjete neku razdaljinu za 30s, uz napor i trud, tehnololgiju i mnogo vise utrosenog resursa, spustili ste vreme na 3s, da bi ste isli duplo brze treba ovo prethodno duplirati, a ucinak je skracenje svega 1.5s.E sad koliko je "brz" crysis procenite sami...
 
Skenovi iz PCGames.de :

2yxnl07.jpg

http://img11.abload.de/img/scannen00084xx0.jpg
http://img11.abload.de/img/scannen0009y9kg.jpg
http://img11.abload.de/img/scannen0010mxf7.jpg
http://www.abload.de/img/scannen0011vwca.jpg
http://www.abload.de/img/scannen0012fk3m.jpg
http://www.abload.de/img/scannen0013tvfp.jpg
http://img9.abload.de/img/scannen0014bsye.jpg
http://img11.abload.de/img/scannen00153xko.jpg
http://www.abload.de/img/scannen0016hjmv.jpg
http://img13.abload.de/img/scannen0017q15y.jpg

Inace, demo koji su imali prilike da vide je bio na X360.
 
Poslednja izmena:
Iako su slike dosta losheg kvaliteta, jedino poslednje dve izgledaju kao neshto realno (to je iz onog demoa za Cry Engine 3). Sve ostalo izgleda kao oni prvi shotovi za Crysis...
 
Dobro, ti prvi shotovi za Crysis na kraju nisu bili nista preterano bolji od onoga iz finalne igre, jedina razlika je sto su ih pravili u ogromnoj rezoluciji i koristili hi-poly model nanosuit-a...:) Ako vidimo sta se danas moze videti od modovanja i slicnog, neke stvari su u istoj ligi, pa cak i lepse...
 
Poslednja izmena:
Osvetljenje super izgleda, teksture ne baš.
 
Tesko je proceniti izgled textura sa ovakvim skenovima.
 
Texture sigurno nece biti problem u verziji za PC.
 
Dobro, ti prvi shotovi za Crysis na kraju nisu bili nista preterano bolji od onoga iz finalne igre, jedina razlika je sto su ih pravili u ogromnoj rezoluciji i koristili hi-poly model nanosuit-a...:) Ako vidimo sta se danas moze videti od modovanja i slicnog, neke stvari su u istoj ligi, pa cak i lepse...

Ja ne vidim nigde nijedno ćoše da štrči niti bilo kakvu nepravilnost na ovom prvom skenu kada je odelo u pitanju. To znači da su i ovde koristili hi-poly modele!

I ne mlatite se sa teksturama jer su ovi skenovi očajni, premda bi ja rekao da su ovde teksture ipak malo bolje i to ne zato što su ih zamenili drugim detaljnijim već zato što je osvetljenje unapređeno.

Znači modeli su svi hi-poly na ovim skenovima i ne znam šta su uradili sa svetlom ali izgleda dosta bolje i prirodnije od prve igre.
 
Nove informacije (mislim, nikada mi nije isao ovaj nemacki :D):

http://translate.google.com/translate?js=y&prev=_t&hl=en&ie=UTF-8&layout=1&eotf=1&u=http%3A%2F%2Fwww.pcgames.de%2Faid%2C704507%2FCrysis-2-Interview-Nathan-Camarillo-ueber-Schauplatz-vertikales-Gameplay-und-Nanosuit%2FPC%2FSpecial%2F&sl=de&tl=en

Intervju sa Cevatom

Crysis 2 is set in New York, three years after Crysis. It's about survival survive - the player needs to save himself, New York and the entire humanity.

PC Games: What gameplay advantages of setting New York?
The urban environment, of course, has its own visual language, based on things that can be done on objects with which we can interact. For example, how players can use coverings or vehicles. We know what we werfenkann on the enemy what the enemy might use as cover.

PC Games: As it tries to integrate vertical gameplay?
In an urban environment there are obviously more opportunities for vertical gameplay than in the jungle. In the city you can hop on buses, on trucks, in the first floor, in the crater - there are different levels-levels. Players can even jump from one building to another, where you can discover interesting things. The fight, however, must take place within a certain framework. Rooftops own very well to plan their own approach and to gain an advantage.

PC Games: We have seen opponents called Crynet Ops. What does it mean?
bout one final name of this enemy, we are yet to decide. There are no U.S. Marines, they belong to another group, paramilitary or similar. No North Koreans.

PCGH: We expect the PC version of an outstanding graphical experience, but how big is the difference between the PC and the console version of his (s)? Which one will be able to see visual effects in comparison to the maximum settings of the PC version of Xbox 360 and PS3?

Cevat Yerli: For PC fans, we will devote ourselves to the very stuff and do our best to the positive experiences they have had with Crysis, to surpass.

In addition, supports the Cryengine 3 multi-core processors, offers a streaming functionality and includes a new rendering technology. The so-called deferred lighting "allows you to integrate an incredibly high number of dynamic lights in a scene, without, however, take much computing power all available. In addition, we have "real-time global illumination integrated in the engine: Without giving prior calculations or geometric limitations are present flashes of light, color ranges and mirror effects in a real-time engine - both static and dynamic objects.
 
Gamereactor intervju, tj bitne stavke:

- You play as Jake 'Nomad' Dunn.
- Compared to Crysis there will be more openness and freedom of choice, larger gameplay areas and more tactical warfare.
- Nanosuit 2 will give players more freedom in how to tackle situations in the battlefield.
- The different aspects of nanosuit 2 are designed to further encourage experimental and fit-for-your-own-style usage of nanosuit's features.
- Cevat thinks that the weakest parts of Crysis were 1) the story, which lacked originality and details 2) the on-rails gameplay style in the end and 3) that there were no console versions.
- Compared to the majority of console games, the console gamers will see Crysis 2's freedom and openness as a new and interesting gameplay style.
- The player has again the freedom of choosing what weapons to use and how to use them, or how to take advantage of the environment.
- Crysis 2 will again feature the familiar "Veni Vidi Vici" (I came, I saw, I conquered) gameplay style.
- In Crysis 2 Crytek will, of course, try to surpass the previous Crysis games in graphical splendour and technical features.
- Setting the events of Crysis 2 to New York City was a result of a long thought process; Crytek did not choose New York City because of "console limitations".
- With three previous games set in the jungle Crytek decidedly wanted to avoid making a fourth "jungle game".
- New York as the setting was chosen in the early stages of development; Crytek wanted to see Nomad in a metropol and make the area as a huge sandbox for the player.
- Compared to jungle, urban environment offers more opportunities for gameplay based on vertical differences and the player will have more freedom to choose how to progress and plan their attacks.
- Player will be able to jump between floors and buildings, and roll down along a crater wall.
- Cevat did not want to share details on Crysis 2 multiplayer... yet.
- The transition from one nanosuit ability to another will be "softened" in Crysis 2: for a short while before speed changes to power, the player will have both abilities in his possession.
- In the battle against the aliens, New York City will offer plenty of architecture that the player can destroy, protect, climb on and take advantage of.
- Fighting against the alien invasion will be "catastrophically beautiful".
- Crytek have tried to actively avoid of using dark dystopian colors and tones that have been plaguing many games these days.
- Details on the story will not be revealed until summer.

Skenovi: http://crysis.site11.com/bilder/Crysis 2/Crysis 2 webalbum/Crysis2scans/index.html

xn5kw3.jpg

34ybosi.jpg

In their latest investor call publisher Electronic Arts confirmed that Crysis 2 will be out this year, between October 1st and December 31st.
 
Poslednja izmena:
Cevat thinks that the weakest parts of Crysis were 1) the story, which lacked originality and details 2) the on-rails gameplay style in the end and 3) that there were no console versions. I beg to differ. :smash:

Steta sto moramo da cekamo na detalje o prici do leta, ali mi je nejasno zasto je radnja smestena cak 3 godine posle Crysis-a. Probudili su aliene, za te tri godine bih ocekivao da se rat zavrsi u neciju korist, ili ljudi, ili aliena.
 
Hvala Bogu da neko želi da napravi nešto što nije po sistemu "Ero sa onoga sveta" u suludom okruženju sa nemrtvima i drogiranim karakondžulama. Meni se dopada ovo o čemu govori, mada u principu ne volim gradove i gradska okruženja u fpsovima (tj. nije da ih ne volim, samo su smorila koliko ih je :) )
 
Šta to vredi kada nema dušu i gejmplej je dosadan, za razliku od fpsova koji te opčine...:d

Živo me zanima gde će biti u odnosu na sandbox igre. Ako ispune obećanja, možda bude i njihov predstavnik.
 
Poslednja izmena:
Jel ti uopste igras nesto ili samo kukas na sve sto izadje ili treba da izadje?
 
Nije mi se svidjala ideja o smestanju igre u NY, ali posle ovih slika ...
 
Jel ti uopste igras nesto ili samo kukas na sve sto izadje ili treba da izadje?

Sarkastičan sam :) Obožavam Crysis, ali ima onih drugih koji su malobrojni, ali dosta glasniji :d

Half Life 3 anyone? :D

Uf, ne bi valjalo. Iskreno, malo se čudim šta su zamislili sa smeštanjem u grad, dosta će zavisiti od izvedbe. Može da bude super, može da bude loše. Doduše, verovatno će se razgrabiti u USA samo zbog ovoga, sve i da se zove "NY Random Shooter".
 
:cigar: btw.nekako drugi ss deluje kao da je sa konzole ?
 

Prilozi

  • 46671_14.jpg
    46671_14.jpg
    173.2 KB · Pregleda: 93
  • 46682_Screenshot1.jpg
    46682_Screenshot1.jpg
    147.7 KB · Pregleda: 98
Poslednja izmena:
Oba su sa konzole, i po 101. put - nisu iz Crysis 2.
 
Poslednja izmena:
Obožavam Crysis, ali ima onih drugih koji su malobrojni

Pa to smo već znali. Sveto trojstvo KOK (Killzone, Oblivion i Krajzis).

ali dosta glasniji :d

To teško :)

Meni je ok što se će radnja biti smeštena u New York. Mnogo je zabavnije rušiti zidove nego palme (sa sve realističnom fizikom palminog pada na tlo...)

Bilo bi gotivno kada bi Crytek znao da pravi prave video igre a ne samo tech demoe. U tom slučaju bi se mogli nadati nekom miksu shooter-a i RPG ala Deus Ex, sa sve propratnom pričom koja bi, za promenu, imala smisla :)

FPS je tako zakržljao žanr da se potpuno slažem sa ovom sarkastičnom izjavom:

Šta to vredi kada nema dušu i gejmplej je dosadan, za razliku od fpsova koji te opčine...
 
Nazad
Vrh Dno