Šta je novo?

Crysis 2 [pc only]

Ako jeste NY radnja sto :(, mnogi su kukali kako je Crysis monoton u dzungli. Sada cemo moci da vozimo Crown Victoria-u umesto Hummer-a, a mora da bude i subway :D

Mozda ce cela igra da bude smestena u Central Park-u. :)
 
Ovo PayStation uopšte nije smešno.

Što se tiče New York-a, super ako se radnja bude odvijala u dotičnom gradu. Ko ne kapira zašto je urbana sredina a pogotovo New York bolji od tropskih vrelina nek pogleda serijal Max Payne.
 
Moze urbana sredina, ali da mogu da udjem u svaku zgradu/gradjevinu ;).
 
To ne možeš ni u GTA :)
 
27. januar...novi screenovi, nove informationen...

10s95xz.jpg


http://www.pcgames.de/aid,686641/Cr...ermin-Update-New-York-als-Schauplatz/PC/News/
 
Nista, cekamo taj 27. januar, ali ako mi ovaj google dobro prevodi tek ce od 9. februara biti online informacije.
 
Poslednja izmena:
Ako budu upotrebili ovo...

[YOUTUBE]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/AtC0lpKKE38&hl=en_US&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/AtC0lpKKE38&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/YOUTUBE]

Autor je Crytekov programer, inace...
 
Igra ce sigurno biti "brutalna". Ne moram ni da gledam sc-ove i ostalo pre nego sto izadje da bih znao da ce biti ekstra.

Samo da mi je znati kakav ce komp trebati za ovo cudo.
 
Poslednja izmena:
Ovi ljudi iz Crytek-a su stvarno profesionalci. Svaka cast. Ovaj video je fenomenalan. Ako ovo implementiraju u Crysis-u 2... Bice veca ludnica nego za prvi deo, samo toliko mogu reci.
 
Ovo je ipak samo demo na kome su radila 2 coveka. Naravno da je tako nesto moguce i izvodljivo. Kec je imao proceduralnu destrukciju palmi, recimo...mogle su se iscepkati na sitnije komade. Sve zavisi dokle bi zeleli da idu. Gameplay, resursi na raspolaganju...

U nekom od CE3 trejlera se videlo unistavanje niskog zida, i to je prilicno dobro izgledalo.
 
Kec je imao proceduralnu destrukciju palmi, recimo...mogle su se iscepkati na sitnije komade..

Hahah, daj nemo da zekiš. Poređenje tehnologije prezentovane u onom klipu i rušenja palmi iz keca je u najmanju ruku neozbiljno. Pa u kecu upucaš jednu palmu i odmah znaš kako će to izgledati kod svih ostalih palmi na ostrvu. Nema tu ništa impresivno, čak bi rekao da im je to velika greška što su ubacili. Em nema svrhu em igru prikazuje u lošem svetlu jer je repetitivno i deluje kao da je fora iz 2000. godine.

Nema šanse da u Crysis 2 bude implementirana bilo kakva tehnologija rušenja jer Xbox360 nema snage za to a da pritom grafika bude onakva kakvu očekujemo.
 
Tehnologija je ista...sta si ti igrao, ja ne znam.
Ali palma se lomi na onom delu u koji pucas. Tehnologija koja stoji iza toga je ista kao i ona upotrebljena za ovaj klip. I repetitivno je samo u smislu sto palme, tj delovi - padaju na zemlju...Ako si ti 2000. godine igrao nesto sto mi nismo, onda...

I bez prica o snazi bilo koje od konzola u ovoj temi, ok?
 
Poslednja izmena:
Potpisujem da su se palme lomile tamo gde si pucao u prvom delu. Da ne pricham shto je fizika kroshnje palme pri padu na zemlju bila odlichno odradjena.
 
Tzv. "Predator" efekat :D
 
Naopako da nisu ubacili lomljenje palmi, pa kriza ne bi bila to sto jeste da nije bilo toga :)
Mislim da je prva stvar koju sam probao kada sam pokrenuo krizu bila upravo da opustosim okolne palme :)
 
Bio je jedan tech demo, u kome su prikazali fino lomljenje zidova u CryEngine 3 engineu.
 
Za ovo rusenje zidova samo da ubace neki generator koji ce na slucajan nacin odabirati velicinu i oblik otkinutog komada zida ili bilo cega i to ce biti super. Pre par godina sam govorio da jedva cekam igru u kojoj ces moci ama bas sve da unistavas. Za koju godinu ce se i to pojaviti.
 
Za ovo rusenje zidova samo da ubace neki generator koji ce na slucajan nacin odabirati velicinu i oblik otkinutog komada zida ili bilo cega i to ce biti super. Pre par godina sam govorio da jedva cekam igru u kojoj ces moci ama bas sve da unistavas. Za koju godinu ce se i to pojaviti.

Red Faction: Guerrilla :)
 
Tehnologija je ista...sta si ti igrao, ja ne znam.
Ali palma se lomi na onom delu u koji pucas. Tehnologija koja stoji iza toga je ista kao i ona upotrebljena za ovaj klip. I repetitivno je samo u smislu sto palme, tj delovi - padaju na zemlju...Ako si ti 2000. godine igrao nesto sto mi nismo, onda...

I bez prica o snazi bilo koje od konzola u ovoj temi, ok?

Ma tehnologija je WOW. Drago mi je da ste konačno priznali da je najveći kvalitet Crysisa (pored grafike) upravo to rušenje palmi :p

Svaka palma ima možda 4-5 tačaka gde se slomiti. Fizika padanja LOL. Koja fizika? Znaš li šta je prava stvar? Prava stvar je simulacija širenja vatre u FC2. Crysis palme su smejurija u odnosu na to. Naravno ova što si okačio jeste impresivno ali jedini način da me ubediš da je to evolucija "fizike" palmi jeste da mi pokažeš source code ;)

Sorry za pominjanje konzola. Ja sam navikao da diskutujem o svemu pošto je li ne padam u vatru i započinjem svađe preko interneta (ono što ja smatram svađom jeste vređanje drugih membera, to što kažem da je neka firma takva i takva ne spada u vređanje). Vi (moderatori) ko da održavate mir u pojasu Gaze a ne da uspostavljate red na forumu :D. S obzirom da je većina igara mutliplatform i da je taj trend u porastu nemoj da te začudi ako te neko za par godina pita: Šta će vama dva podforuma gde se priča o istim igrama ;)

E ovo za random biranje otkunutog komada je malo nedovršen koncept. To bi dovelo do situacije da sa RPG napraviš rupu kroz koju ne može ekser da prođe dok sa druge strane pištolj 9mm sruši zgradu od 50 metara iz jednog hica. Razumem ja da to nije baš toliko jednostavno ali ipak manja razrada ideje pri postovanju nije na odmet ;)
 
Ma tehnologija je WOW. Drago mi je da ste konačno priznali da je najveći kvalitet Crysisa (pored grafike) upravo to rušenje palmi :p

Svaka palma ima možda 4-5 tačaka gde se slomiti. Fizika padanja LOL. Koja fizika? Znaš li šta je prava stvar? Prava stvar je simulacija širenja vatre u FC2. Crysis palme su smejurija u odnosu na to. Naravno ova što si okačio jeste impresivno ali jedini način da me ubediš da je to evolucija "fizike" palmi jeste da mi pokažeš source code ;)

Ne kapiras zbog cega je to tako. Broj tacaka na kojima se palme lome zavisi od broja poligona. Mogu oni da idu dokle god zelis sa time, ali bi onda jedna palma imala isuvise poligona za nivo.
Ja ne znam kako ti zamisljas kako bi odlomljeni komad palme padao na zemlju, ali ono sto je u igri je odradjeno sjajno. Mozda palma treba da eksplodira?:trust:

Ako te sirenje vatre iz FC2 toliko odusevljava, eno ti jedan mini mod na crymod forumu, lik ga je sam napravio...vatrica se siri, unistava sve i svasta...ta vatra (kao i ona u FC2) niti je simulacija niti ima veze sa fizikom.

Nemam vremena da ubedjujem nikoga ni u sta, ali proceduralna destrukcija je - proceduralna destrukcija. U kecu je upotrebljena za palme, u ovom videu za ceo proceduralno generisani grad. Hoce li sta od toga upotrebiti u dvojci, videcemo. Autor objasnjava koliko malo resursa stvar zahteva...


U svakom slucaju, ne mogu da se raspravljam oko toga uopste...kome se svidjaju staticni objekti, koji ne reaguju ni na sta na sceni, ni na igraca, ni na efekte, ima maltene sve ostale igre na raspolaganju. Uvek cu se rado setiti neke random situacije iz krize koja se dogodila zbog padajuceg komada palme, ili osecaja da oruzje ispaljuje metke a ne magiju...
 
Poslednja izmena:
Ontopic.
Iz PCGames, google translate:

So now have the book. The screens are simple hammer! Sowas had not expected! They've seen you must!
Everything fits! Too bad that we can publish nothing here, she would too happy to show.
Allegemeine Crysis 2 is more somber than its predecessor.
Auschaut As it will be started directly from New York. What happened between Crysis 1 p.m. to 2 a.m., is summarized in a video, aliens invade cities like London, Tokyo etc.
Humanity is almost extinct.What you see on a scan a few weeks ago was that "destroyed road ".... what one sees there is a probe of the aliens to be shot in the cities, similar to HL2, hold only more powerful.
About New York sees several spacecraft, which have similarities with beetles. Eini Sölder trying to ward off the attack. So we will fight against aliens, but also against men. Crytek does not know against whom still repays NO Koreans.
General Crytek wants to tell the story much deeper and denser, which was indeed criticizes predecessor. For this they also take extra time. New York is half in ruins, geplatz water, destroyed buildings, broken streets ...

Now I can write pages, but only make it in bullet points.

Nanosuit 2.0 Nanosuit 2.0
- Sprint and strength were combined (Power Mode)
- You can once again become invisible footsteps and ambient sounds are attenuated (infiltration mode)
- You can see the outlines of enemies through the wall, it also scans the environment for useful tools, doors, weapons, etc (tactics mode)
- It absobiert damage is stronger armor, but makes more noise (Armor mode, known from Crysis 1)

- Modifiable, ie you can swap modules, it is not clear what exactly. Villt Crytek is building a role-playing elements, so you can unlock them.

The story will begin in this way that one sees a high rise building collapsed and we seek protection. The author of PC Games said it would cause determined at some memories of 9 / 11. The story starts in New York.

In addition, it is addressed as a prophet. Whether he plays or whether you really only think of the others wanted to be Crytek not tell you yet.

There will also human opponents, probably mercenaries, but NO Koreans!

The gameplay will seem very different, with the skyscrapers you can either climb up the houses and make a view from above, or attack with wide-open streets and from below. The enemy can also use it as well. It will be fought on several levels.

Probably there will be more than just a Alienart. Some will have a more human form, like the Predator.
Whether it will or not Open World, has also not been revealed.


Technical:
Cryengine 3
PS3, Xbox 360 and PC.
Will offer you the best graphics on all 3 platforms has ever seen, combined with sound, physics and AI.

On the PC, there will be many more light sources. HDR rendering, global illumination and deferred Lightning will create ambient occlusion with a matching dynamic lighting. Texture should be very high resolution and embellish with Paralaxx mapping the gaming world on.
The water is a realistic simulation of waves and wind represented as real as never before.
The characters and the AI were again processed, light can penetrate through the skin and the facial expressions has been improved. Skeletteanimationen should act more human and the AI will have become smarter.
There will be an interactive and destructible physics, using multi-core support should be fully utilized (that means nearly everything is destructible?)
Full DX11 support is suspected, but not confirmed.
 
Poslednja izmena:
Sve je to lepo, ali samo da ne bude zahtevniji od prethodnika.
 
Pa dali su proizvodjachima hardvera 3 godine fore :d
 
Pa mozda i nece biti zahtevniji, jer su i sami priznali da ce igra biti "smanjena" radi toga da mozde da se portuje na konzole.

Mozda ce ostati ista zahtevnost, ali ce uspeti da poboljsaju izgled igre. [slabe sase, ima da nafuraju zahtevnost do neba. :D I treba.]
 
Što se mene tiče, Crysis 2 treba da bude bar duplo zahtevniji na maksimumu detalja od prvog dela. Naravno, treba i da izgleda bolje.
 
Al si ti lud:p, i nemoj da se ljutis, pa kud vise, ko da ga igra? ja znam da nesto treba da potera prodaju famoznih 5970 i gtx380 i 395.
A i da bi se napravio korak, kao sto je prvi napravio u odnosu na druge igre, ne treba duplo bolje nego pet puta bolje da izgleda od keca, sto je u praksi nemoguce.

Pazi ako bude duplo zahtevniji, buduci gtx380 ima da ga ter u 30 i kusur frejmova, kome to treba? mnogo je jaci dozivljaj sa manje detalja ali sa visokim i tecnim frejmom.
Ja mislim da je realno da ostane slicna zahtevnost, samo ce jos mozda traziti dx11 mogucnosti uz to...
 
Nazad
Vrh Dno