Šta je novo?

Crysis 2 [pc only]

Ja vala idem na 6xxx, moram da se drzim tradicije: jedna ATI (ups AMD) pa jedna Nvidija. :D
 
S obzirom da je ovo prvi bitan Crytekov ispad na konzole, ni ne cudi sto je tako...konzol-publika maltene u vecini veruje da je kec bio prazna pucacina koja je topila PC i nista vise, i koja nije ni blizu velicinama kakve su Halo, KZ2 ili modern vorfejr...
I sad se mora dvojka predstaviti kao prirodan konzol naslov...novo trziste, treba se izboriti sa konkurentskim igrama ... x360 je dobio ekskluziv mp betu, PS3 verovatno nece, da se mi ne osetimo zaboravljenim lol
 
Poslednja izmena:
Moja generacijska krv je plava, ovaj zelena, crvenu sam razvodnjio jos u trecem kolenu. :D
U svakom slucaju obe su dobra kupovina, ipak je ovo multiplatformski naslov, tako da nece biti poteskoca izvuci max iz 7800gt i x1800. :whip:


@Nex
Ima smisla za ovo Zaboravljeni:

Izgleda da Crytek u razvoju igre dosta slusa Pilote: Kazu nam da smo svi, rodjeni jednaki... :D
 
Poslednja izmena:
Znaci uskoro u minimalnoj preporucenoj konfi za bilo koji fps ce da stoji gamepad required? :D Datum izlaska igre se priblizava, a koliko vidim na veliku zalost i ovo ce da bude jedan multiplatform naslov sa grafikom na pc-u koja nece mnogo da odskace od svojih konzolnih verzija...

Ma ne sekiraj se. Naravno da ce PC verzija najbolje izgledati. Izacice nakndadno i dx11a patch itd. ...
Ne, ozbiljno, izgledace najbolje.
 
Opet ona dosadna stanica sa E3, ali sa PC navodno...tj bar se cuje kliktanje misa:D...

[YOUTUBE]yRTkAUq1ups[/YOUTUBE]

nije sa PC-a jer na par mesta se na ekranu pojavljuje da se stisne Y a to je sa box-a a u ovim drugim trejlerima ispod imaš i Y i X, takođe box.
Ja kontam da kad dođe vreme da igra izađe izaćiće samo za konzole a PC verziju će da odlože opet, čim oni dosad nisu ništa pokazali sa PC-a a već bi trebali da se hvale iako ima vremena do izlaska, a i činjenica da beta na dolazi na PC sve govori.
 
Ovo gore je PC u koga je uboden xbox360 kontroler ali se igra sa misem. Nisan se previse precizno [i u nekim trenutcima previshe brzo] krece da bi to bio kontroler.
 
Bas tako...igra se sa tast-mis kombinacijom, na PC, HUD i dalje ima X,Y,ZNJ slovca jer nije ni zavrsen / odvojen za razlicite platforme. Inace na netu se mogu naci utisci sa Gamescom-a, gde su ljudi isprobali single na PC i na X360.
 
Poslednja izmena:
Da ne ubijam bandwith, ovde su u ~4k x 2k rezoluciji:

http://www.eurogamer.net/gallery.php?game_id=11875&article_id=1297640

ss_preview_pier_5.jpg.jpg


ss_preview_ambush_4.jpg.jpg
 
Poslednja izmena:
Informacije o priči:
http://www.mycrysis.com/news/crysis_2/crysis-2-novel-announced

The world has been ravaged by a series of climatic disasters and society is on the verge of total breakdown. Now the aliens have returned, with a full invasion force bent on nothing less than the total annihilation of mankind, starting by trying to rip the heart out of Earth's most iconic city.

In New York, terrifying alien invaders stalk the streets and a nightmare plague strikes down the city's myriad inhabitants with brutal epidemic speed. The city's systems are in chaos, its streets and skyline are smashed and in flaming ruin. This is New York City like you've never seen it before.

Neither paramilitary law enforcement nor the might of the US military machine can stand against the invaders, and all who choose not to flee are dead men walking. Just to survive in this maelstrom of death will require technology beyond anything any modern soldier has ever seen. One man will inherit that means to survive.

One supersoldier, wielding the combat enhancement technology of the future with Nanosuit 2, will make the last stand to save humanity from destruction in the urban jungle that is New York City.

Joj...




[YOUTUBE]wS4Fac1NyjE&start=160[/YOUTUBE]


Hehe...

Jedva čekam Cevatovu izjavu kada prodaja ovoga ne bude išla po očekivanjima.
 
Jel ovo novi Kolodjuti? :)
 
Ljudi rece covek iz Cryteka da ce crysis 2 biti lepsi a mnogo manje zahtevan od keca, dal je moguce, a ja mislio da ce trebati masina od 1000e pa na gore :D
 
Pa dobro si i mislio, posto je prvi deo trazio masinu od dve 'iljade. :D
 
Koliko se ja sjecam kad je Kriza 1 izasla , mogao je da je igra samo onaj ko je imao 8800 GTX ULTRA i to na HIGH , VERY HIGH na visti je klao , a sve ovo pricam bez AA
 
Kad je kec izašao i na medium je izgledao bolje od svega što je tada postojalo :)
 
Ako su pametni napravice skalabilniji engine , tako da ce moci da se sroza za konzole , a ko ima da se perverzira sa PC hardverom da to zaista zasija na PC ...
 
Pa i prvi Crysis je bio vrlo skalabilan. Ne vidim problem u tome. Jedino što treba da urade je da pronađu optimalno podešavanje za odnos FPS/kvalitet na konzolama i da gledaju da ujednače kompleksnost scena po nivoima da ne bi performanse drastično opale u nekim delovima igre.
 
Ja se sve plašim da će atmosfera da bude truba :(
 
Niko da prokomentariše raspali generički multiplejer?
 
Znaš li šta je prava stvar? Prava stvar je simulacija širenja vatre u FC2.

To nije simulacija. Ovo je:

[YOUTUBE]z_7DgpJK-eI[/YOUTUBE]

Kako si to zamislio da izvedu?

Biće prilično manje zahtevna nego prvi deo, možeš biti skoro 100% siguran u to. Osim ako ne zeznu PC verziju, nastavak će raditi dosta bolje nego original. Mnogo kraća daljina iscrtavanja, occlusion culling i gradska okruženja idu ruku pod ruku, drastično smanjen broj DrawPrimitives poziva po frejmu koji u odnosu na original (sličan problem je postojao i u Far Cry-u - Show me the island), što je naravno odlično za perfomanse, ali je posledica smanjene kompleksnosti okruženja i geometrije da bi to sve stalo u 512MB RAM-a, "more tightly focused" i tako to... Plus mnogo bolja multi-core podrška za razliku od prve dve igre koje ne koriste ni dva jezgra u potpunosti. Izgledaće dobro naravno, samo će se to odraziti na druge, mnogo važnije aspekte.


Crytek spada među tehničare kao nekada id, Epic, Monolith.

Um, ne, daleko od istine... Monolith je napravio NOLF, jednu od najboljih FPS igara u istoriji. Level dizajn, izbor oružja/gedžeta, art style, scenario, VA; nijedan drugi FPS nije tako kompletan. NOLF 1 i 2 su Monolith na vrhuncu. Miljama su bolji od današnjih health regen-straight down the corridor-shootera. Šteta što verovatno skoro nećemo videti nastavak/sličnu igru, jer većina današnje igračke populacije hoće da se oseća kao "badass" i likovi moraju da da budu over the top, GI Joe/space marines, inače će proći loše u prodaji.
iFs7N.gif
 
Niko da prokomentariše raspali generički multiplejer?

Da, izgleda prilično jadno. Ne znam kako planiraju da idu "after the Halo market" sa ovim.


http://www.crymod.com/thread.php?threadid=64279
1. Asked if there would be dedi server, he said nothing official but hinted they had looked at the options and didn't go for the one that is unpolular. Slight dig at MW2's p2p servers.

2. Asked about support for the modding community he said it was very important to Crytek, especially as the recruit people from the modding community, Sam Howels been the best known one. (don't forget I was asked too lol) Said there will be a big announcement soon about that ans that the modding community wouldn't be disappointed. "we have a strong package giving you everything you need" EDITOR/SDK ?

3, Now this one sounds like a bombshell which will be a ****. Asked about team sizes he said 6v6, console AND PC, saying that they have focused very much on tight gameplay. oh noes


Episode 13 - The Gamescon Experience
http://goc.kinichie.com/index.php?id=home
no prone and no vehicles


http://www.pcgamer.com/2010/08/20/crysis-2-multiplayer-gamescom-impressions/
Crysis 2’s nano-a-nano (suited) deathmatch takes elements from free-running, Bad Company, and TF2’s Spy, and mixes them into a crumbling New York. How crumbling? One old building has crashed sideways into an office block, mixing two floors together in one, creating this oddly beautiful collision of old and new. Crysis 2 has five character classes, taking advantage of different Nanosuit configs. They’re broadly what you’s expect of a weaponised power suit, with variations built on power and stealthy. I chose ‘Scout’ (speed, shotgun, stealth), and was encouraged by an attending dev to hold jump and press ‘crouch’ at the apex. WHAM. The enhanced muscle-suit equivalent of a Mario head stomp.
 
To nije simulacija.

Pa nisam mislio da je verodostojna simulacija u pitanju već da je to jedna od boljih stvari u FC2 i da bi igre trebale da sadrže takve sitnice, a ne da jedna ima to implementirano a druga ne. Nije poenta u realističnom širenju vatre, poenta je što to dodaje novu opciju za rešavanje problema (problem u pucačinama se sastoji u eliminisanju protivnika dok u nekoj drugoj igri se može iskoristiti na drugačiji način). Problem današnjih igara je što se za osnovu igre uzimaju takvi sporedni momenti. Imamo gomilu igara čiji upravljačka šema u potpunosti zavisi od cover sistema umesto da to bude samo od jedna od opcija. Imamo igre u kojima se može uništavati okolina poput Red Factiona ali se ceo gejmplej formira oko toga. Kompleksne igre o kojima ja pričam bi imale više opcija za rešavanje problema i nijedan pristup ne bi bio dominantan već bi to bilo ostavljeno igraču da odabere način za rešavanje (otud ona odrednica inteligentna igra). Takvih igara danas ima jako malo a pre deset godina sam bio ubeđen da će 2010. to biti standard.

Um, ne, daleko od istine... Monolith je napravio NOLF, jednu od najboljih FPS igara u istoriji. Level dizajn, izbor oružja/gedžeta, art style, scenario, VA; nijedan drugi FPS nije tako kompletan. NOLF 1 i 2 su Monolith na vrhuncu. Miljama su bolji od današnjih health regen-straight down the corridor-shootera. Šteta što verovatno skoro nećemo videti nastavak/sličnu igru, jer većina današnje igračke populacije hoće da se oseća kao "badass" i likovi moraju da da budu over the top, GI Joe/space marines, inače će proći loše u prodaji.
iFs7N.gif

Nisam rekao da njihovo umeće u kreiranju kvalitetnih game engine-a isključuje sposobnost da prave kvalitetne igre. Činjenica je da su od Blood-a pa do FEAR-a barem na kratko preuzimali titulu najbolje grafike u igrama. Nije NOLF prva igra gde su pokazali da znaju napraviti odličnu igru. Posle bezumnog Blood-a kreirali su Shogo, jednu od najboljih igara te godine (koja će inače ostati zapamćena kao možda i najbolja PC gejming godina).
 
Vrh Dno