Podseti me leba ti kakva je to drama bila za dx10. Ja se nesto ne secam neke specijalno drame oko svega toga, niti da su nesto mnogo slagali za dx10. Secam se samo da se igra izuzetno vukla na Visti u to vreme, al sta se inace ne vuce na Visti, heh... I naravno secam se jos bolje da su svi zinuli kada su konacno dobili priliku da odigraju igru, jer otprilike se sve svelo na to...
Filovanje ili laganje ako hoces nazovi ga i tako, kada su video igre u pitanju, koliko sam ja do sada mogao da primetim se uglavnom vezuje iskljucivo i samo za 2 stvari. Gameplay i najcesce Ai, jer to su stvari koje niko ne moze da provali dok ne sedne i ne odigra igru, a tad je vec kasno... Primera radi Valve je svojevremeno filovao kako je Ai u HL2 ubitacan, i stvarno je izgledao tako na prezentaciji ali se kasnije ispostavilo da je sve bilo skriptovano! Zatim zadnji Wolfenstein kada je trebalo da izadje onaj debeljko (ne secam mu se vise imena) iz Raven softwarea je *****o kako ce igra imati ubitacan gameplay i tako to, premda u sutini nije nista konkretnije tom prilikom ni rekao, niti je objasnio na sta se to odnosi i narvno imali smo sve samo ne zanimljiv gameplay, zapravo je isti bio po meni najslabija tacka od svega ponudjenog. Sve ostalo je prilicno lako uocljivo a kad su tehnikalije u pitanju tu vazi samo jedno a to je ili radi ili ne radi!
Dakle ja ga cenim da niko nije lud da se blamira i da prica ne istine za ovakve stvari, tim pre sto su koliko sam mogao da primetim najvise problema imali u radu sa PS3-kom a ne sa X-box-om...! A da je igra poterana sa devkita to stoji, ali ne vidim sta ti je tu toliko sporno... Poenta je da ce oni svakako to napraviti da fercera na sve tri konzole, pa shodno tome u ovom momentu potpuno je nebitno sa koje platforme je isla prezentacija. Covek je lepo rekao da igra treba da izadje krajem leta, znaci ne da ima da radi na sve tri platforme, nego ce uz to i da peva sve u 16 ako zatreba! :guitar: