Šta je novo?

Colin McRae: DIRT

Pa vidim da nisi imao previse uspeha sa RBR, mnogi su odustali, jer nece da se naviknu na handrd prsent simulacion...:D :p.
Tako da uradi kao sto si i napisao, bolje ti igraj neke neke zabavne arkadice bombonice limunadice :d, RBR je odvec ozbiljno stivo za tebe :smoke:.

Ja takodje igram polu arkade-simulacije kao sto su bili svi prethodni delovi Colin McRaeRally-ja, od kojih se kvalitetom isticu 2. i 4. deo, ali ako cemo o realizmu tu prostora za CMRally nema mesta... RBR rules !!!

Pa ne moramo se vredjati odma :) RBR nisam puno igrao, imao sam osecaj da vozim praznu limenku koka kole, nije mi se svidelo, nekako...ma ne znam, jednostavno nije mi se svidelo i to je to ,) Vise volim Colin 2, bolji mi je osecaj iako nije simulacija. Imas osecaj da auto ima neku tezinu...
 
Pa ne moramo se vredjati odma :) RBR nisam puno igrao, imao sam osecaj da vozim praznu limenku koka kole, nije mi se svidelo, nekako...ma ne znam, jednostavno nije mi se svidelo i to je to ,) Vise volim Colin 2, bolji mi je osecaj iako nije simulacija. Imas osecaj da auto ima neku tezinu...

Nema vredjanja, al ima zaje.bancije :d.
Pazi ovako, ja sam otkidao na Colin 2., manje na 3. (delovala mi je kao poluproizvod, kao neka beta 4. deo, sto i jeste, losije radi a losije izgleda, a staze 100% iste kao u 4. delu), otkidao na 4. deo...
5. deo nisam probao, bila mi je tada prezahtevna, ali videlo se cemu to vodi, bila je mnoogo arkadnija nego 4. deo. Na kraju smo dobili DIRT, totalnu arkadu...
A kada je izasao 5. deo, malo i pre toga, bio je izasao RBR, to kad sam probao nije bilo smisla vise igrati CMR 4. ili 5., ali kao sto rekoh, pre RBR uzivao sam u njima...

Jednostavno u RBR je fenomenalno odradjeno kretanje kola, prolazak kroz ostre krivine, uz kocenje i pozicioniranje kola tokom kontrolisanog kocenja, pa onda izlazak iz krivine pod doziranim gasom, tu realnost nema nijedan druga trka... Kazem realnost, ali ne mora uopste biti da je realno, bitno je da je osecaj dobar, kada se savlada ovo gradivo... ;).
 
To ocigledno nisi fan simulacija voznje, kada te raspametila ova igra u svakom pogledu. Mene samo graficki, ali je 100% arkada, e sad nekome se zbog toga bas svidja...
Meni ne, pogotovo sto prethodne Colin igre nisu bile 100% arkade, vec nesto pola arkada pola simulacija...
Odigraj ti Richard Burns Rally, pa onda odgledaj replay, to je kao da gledas WRC uzivo, dok kad gledas replay iz DIRT-a onda ovo izgleda kao da je replay iz neke igre :p :D.
RBR rules...

Čekaj, ako neko pohvali fiziku u arkadi, onda automatski nema pojma i nije kompetentan da ocenjuje. Dirt ima odličnu fiziku, još bolji damage model i do sada najkvalitetniju grafiku. Glow efekat i orange tint možda ne doprinose realnosti, ali je engine zaista moćan, ceo lightning engine je globalan, senku koju pravi svaki kamen, pravi i ceo vrh brda, pa je sa jedne strane osvetljeno, a sa druge na suncu (lepo se vidi u hillclimb stazama). Ne postoje klasične shadow mape, već samo prave dinamičke senke. Nerealno je to što one nisu oštre kao što bi trebalo da budu, već su, da bi bile lepše, meke, a uticaj ambijentalnog osvetljenja je malo veći nego što bi trebalo, možda i zbog naknadnog postprocessinga i pomenutog gold-tinta. Kod fizike je nerealno što su automobili lakši nego što bi trebalo i imaju super-kočnice, pogotovo ovi novi, koji su u odnosu na automobile iz 70-ih i 80-ih svemirska vozila. Ove pežoe i citroene je 100x lakše voziti od italijanskih RWD vozila koji se ne mogu kontrolisati ni na ravnom putu, a koja su, čini se 8x teža (valjda sve zbog nedostatka ABS-a). Kad se na sve navikneš, dobijaš odličnu arkadnu vožnju koja je dosta izazovna i pre svega, vrhunski imerzivna... ostali mogu da igraju one realne vožnje sa drvećem kao iz kinder jaja, u kojima ti treba najmanje momo racing wheel i 10 dana trial-and-error isprobavanja, dok se ne nauči svaki kamen na stazi. Mislite li da reli vozači imaju mogućnost da svaku svoju stazu tako nauče...?
Svi ovi ložači koji glorifikuju RBR i LFS, verovatno sami nemaju dozvolu, a ako imaju, često tog juga nisu vozili brže od 120 :)
 
Čekaj, ako neko pohvali fiziku u arkadi, onda automatski nema pojma i nije kompetentan da ocenjuje. Dirt ima odličnu fiziku, još bolji damage model i do sada najkvalitetniju grafiku. Glow efekat i orange tint možda ne doprinose realnosti, ali je engine zaista moćan, ceo lightning engine je globalan, senku koju pravi svaki kamen, pravi i ceo vrh brda, pa je sa jedne strane osvetljeno, a sa druge na suncu (lepo se vidi u hillclimb stazama). Ne postoje klasične shadow mape, već samo prave dinamičke senke. Nerealno je to što one nisu oštre kao što bi trebalo da budu, već su, da bi bile lepše, meke, a uticaj ambijentalnog osvetljenja je malo veći nego što bi trebalo, možda i zbog naknadnog postprocessinga i pomenutog gold-tinta. Kod fizike je nerealno što su automobili lakši nego što bi trebalo i imaju super-kočnice, pogotovo ovi novi, koji su u odnosu na automobile iz 70-ih i 80-ih svemirska vozila. Ove pežoe i citroene je 100x lakše voziti od italijanskih RWD vozila koji se ne mogu kontrolisati ni na ravnom putu, a koja su, čini se 8x teža (valjda sve zbog nedostatka ABS-a). Kad se na sve navikneš, dobijaš odličnu arkadnu vožnju koja je dosta izazovna i pre svega, vrhunski imerzivna... ostali mogu da igraju one realne vožnje sa drvećem kao iz kinder jaja, u kojima ti treba najmanje momo racing wheel i 10 dana trial-and-error isprobavanja, dok se ne nauči svaki kamen na stazi. Mislite li da reli vozači imaju mogućnost da svaku svoju stazu tako nauče...?
Svi ovi ložači koji glorifikuju RBR i LFS, verovatno sami nemaju dozvolu, a ako imaju, često tog juga nisu vozili brže od 120 :)

Da, meni je trebalo 10-tak dana da naucim da vozim odlicno na TASTATURI, sta znaci odlicno, znaci da osovjim titulu na najtezem nivou i da oborim skoro sve Burnsove rekorde u igri...

O cemu ti covece pricas, o fizici u DIRT-u, ne znam sta ti smatras za fiziku, ali ja pod tim smatram kretanje vozila...
U arkadi, a pogotovo u DIRT-u, kada pred veoma ostru krivinu pustis gas, kola fucking stanu u sred krivine, malo vise zakocis ona krenu unazad :smash:, kao da su od vazduha...

Ajde lepo opet procitaj ovaj deo dole iz moje prethodne poruke o RBR-u, pa ako opet ne kapiras, onda stvarno ne znam sta da ti kazem...

Jednostavno u RBR je fenomenalno odradjeno kretanje kola, prolazak kroz ostre krivine, uz kocenje i pozicioniranje kola tokom kontrolisanog kocenja, pa onda izlazak iz krivine pod doziranim gasom, tu realnost nema nijedna druga trka... ;).


Ne nemam dozvolu, ali kakvu ti imas prednost na mnom, da nisi slucajno vozio rally...
Dovoljno je odgledati par stage-eva sa nekog rally-ja i odmah je jasno da RBR tezi da simulira takvo kretanje... a DIRT, DIRT je tu da nam testira kompjutere da zasija svojom grafikom, i to je to.
Meni DIRT stoji vec instaliran 2-3 meseca (otkad je izasao), i igram ga skoro svaki dan, da ne bude zabune da mislim da je igra losa, ne to je jedna dobra 100% arkada.
 
Poslednja izmena:
Ne znam u čemu je stvar? Slažemo se obojica 100%. od RBR-a, koji po meni nema smisla igrati osim sa extra volanom i koji je frustrirajući jer ja nisam niti težim da budem reli vozač, do Dirta koji ima extra grafiku. Drugo je to što svi pod fizikom misle na kretanje automobila, a ne i na interakciju sa okolinom ili oštećena automobila i objekata pored puta (ograde od drveta, reklama i manjeg rastinja).
 
Ne znam u čemu je stvar? Slažemo se obojica 100%. od RBR-a, koji po meni nema smisla igrati osim sa extra volanom i koji je frustrirajući jer ja nisam niti težim da budem reli vozač, do Dirta koji ima extra grafiku. Drugo je to što svi pod fizikom misle na kretanje automobila, a ne i na interakciju sa okolinom ili oštećena automobila i objekata pored puta (ograde od drveta, reklama i manjeg rastinja).

Pa meni je bitnije da ovaj segment fizike (kretanje automobila) bude odlicno uradjeno, ostecenja su meni manje bitna. Naravno da su ona uradjena ok u RBR-u...
U DIRT-u su ostecenja u vizuelnom smislu si odlicno uradjena, ali u tehnickom smislu katastrofalno.. kada u meniju pise Engine, i jos nesto na 0%, kola meni i dalje jure... :trust:.

Ali dobro da ne davimo vise, ko voli arkadne voznje, ja mu savetujem da proba DIRT, naravno ako ima odgovarajuci hardver za to, jer je ipak njegov glavni plus grafika...
 
Ne znam vise jel se tripujem ili ne ali jel i kod vas zvuk turba neverovato iritirajuci? Vozim neku stazu sa kliom i nervira me ali ne toliko i onda predjem na neku offroad sa toyotom i ono je uzas.
Neki visok vrishtav zvuk se javlja kad dam gas i upali se turbo. Postaje neverovatno izrazen kad se prebacim u pogled iz kabine, toliko izrazen da tako ne mogu da vozim. Imam integrusu pa zato pitam, mislim da je problem do mene neverovatno mi da je neko onako iritantnu stvar stavio u igru?
 
Ni meni se ne svidja zvuk turbina u vecini manjih zujalica, ali drajver je rekao da je zvuk dobro odradjen. Valjda zna o tome više nego ja :)
 
Gledajuci ovaj snimak zainteresovao sam se za "kupovinu" ove igre preko interneta... pa me zanima kakva je razlika izmedju ponudjenih verzija od 8GB (koje su verovatno DL-DVD) i na pr. "ponovo-ucitane" verzije koja je samo 4.5GB...??
Da li toj manjoj fali nesto ili je 100% kompletna?

Ipak bih volio da igram ovu igricu u njenom punom kapacitetu... a da ne provalim tek kasnije da joj nesto fali, pa da bude "dzaba ste krecili"..?? :d
Thnx

p.s. Da li uz igru stize i ovaj super soundtrack, posto bih volio i sam da 'vako vozim kamijon kao na spotu?
 
Poslednja izmena:
Koliko ja znam ne postoji verzija od 8 GB.... Jedina prava je reloudovana verzija od nesto vise od 4.5 GB
 
Meni je osećaj vožnje u RBR neponovljiv, i njemu se uvek vraćam, DiRT mi je bio instalisan dve nedelje taman koliko je trebalo da me prođe oduševljenje njegovom neverovatnom grafikom, po nekad odigram i GTR 2 ali za njega zaista nemam živaca.
 
Koliko ja znam ne postoji verzija od 8 GB.... Jedina prava je reloudovana verzija od nesto vise od 4.5 GB

Ja imam verziju od 8.5GB. Evo sad skidam ovu manju jer imam problem da mi igra izlece na nekim stazama i na tacno odredjenom delu i pored instaliranih patch 1.1 i 1.2. Bas me zanima da li ce mi se to ponoviti i sa manjom verzijom. Ne znam koja je razlika, mozda sound podrska za druge jezike?!
 
Fizika je kao da vozis kartonsku kutiju... totalno nerealno... NFS u vecini izdanja ima bolju fiziku od ovoga, a i grafika je nista posebno... bode oci previse sa onim zutim... texture su sredjnje zalosne... isprane... itd.
 
Fizika je kao da vozis kartonsku kutiju... totalno nerealno... NFS u vecini izdanja ima bolju fiziku od ovoga, a i grafika je nista posebno... bode oci previse sa onim zutim... texture su sredjnje zalosne... isprane... itd.

Ako je grafika u ovoj igri nista posebno, onda ti decko: ili nemas odgovarajuci hardver ili imas problema sa vidom :smash:. Teksture isprane, oh my god :zgran:.
 
Poslednja izmena:
pa ovaj ima 4 seedera, a ovaj od 4.5gb je mrtav :d

salu na stranu, mislim da je 4GB securom kod. Tako su pricali kad se pojavila ta 4.5GB verzija. Napunjeni su skinuli taj securom i osta 4.5GB
 
A možda su skinuli sve jezike osim engleskog... tako sam ja napravio svoju DVD5 verziju.
 
Ma dajte ljudi sta je tu posebno, texture jesu isprane sto je posledica dolaska igre sa konzole, a grafika je napucana sa 2-3 shadera koja bodu oci i daju onu odvratnu zutu drecavu nijansu... i imam odgovarajuci hardver uopste u tome nije problem. Problem je sto nisam igrao 3 igre do sada i sto znam sta treba da gledam...
 
Pa dobro... kad vec kazes da ima i verzija od 4.5 i od 8... (a posto ti skidas tu od 8)... Koja je razlika?? :)
Ljudi o cemu vi to pricate:wall:
Kompletno instaliran Dirt na kompu zauzima 12,5Gb ne znam ni ja sto je tako a slazem se da je zuta nijansa usrala celu grafiku a sto se tice fizike stelujte svaki auto ponaosob kao i osetljivost bilo joypad-a bilo volana ako ste ocekivali arcadnu voznju igrajte NFS i ne mesajte babe i zabe MCRAE je institucija za sebe barem meni koji ne volim da predjem voznju za 24sata:wave:
 
Pa vidim da nisi imao previse uspeha sa RBR, mnogi su odustali, jer nece da se naviknu na handrd prsent simulacion...:D :p.
100% simulacija gde kola nemaju šansi da se iskontrolišu ako u krivinu uđeš sa više od 40, a uveče gledaš reli izveštaj na SOSu gde u takvu istu krivinu kola ulaze sa 80-90? Naravno, ne može i ne treba svaki segment igre da bude realan, ne bi se ni moglo igrati, ali valjda trebaju one osnovne stvari da budu što realnije.

Jednostavno u RBR je fenomenalno odradjeno kretanje kola, prolazak kroz ostre krivine, uz kocenje i pozicioniranje kola tokom kontrolisanog kocenja, pa onda izlazak iz krivine pod doziranim gasom, tu realnost nema nijedan druga trka... Kazem realnost, ali ne mora uopste biti da je realno, bitno je da je osecaj dobar, kada se savlada ovo gradivo... ;).
I to je 100% simulacija, nije bitno da je realno?

Stvar je u tome što je RBRally težak. On uopšte nije realan, samo je zaj*eban. Kao kada bi u fpsu dobio da se umoriš posle 1 minut pešačenja, ili da ogluviš posle 10 ispaljenih metaka, pa moraš da pauziraš jedno pola minuta. To su svi provalili odavno. Upravo je tu bilo najviše primedbi u vezi sa igrom i njenim simulacionim aspektom, gde ti kažeš da joj je glavna prednost.

Što opet ne znači da je igra kao igra loša. Ona je sasvim ok, kada se čovek navikne na ponašanje automobila. Koje je od realnosti podjednako udaljeno gotovo koliko i u "poluarkadnim" ranijim CMR i sličnim igrama. A igra kao igra je kilometrima ispred DiRT-a, tu se svakako slažemo.
 
filipenko, potrebno je samo malo odvojiti vremena za RBR i moci ces da kontrolises auto u krivini bez problema i pri mnogo vecim brzuinama od 40Km/h. jednostavno, igra trazi vremena i vezbe, ali kada se jednom covek navikne moze dobro da je vozi i preko tastature. i naravno da je simulacija i jako je realna...
 
Ma može se sve to kada se provali sistem igre, ali taj sistem igre nema veze sa onim koji je u realnosti i tu je poenta. RBR je otišao u drugu krajnost kada je simulacija vožnje u pitanju. Ponavljam, što ne znači da nije dobra igra, naprotiv.
 
Ako bude kao ostali delovi....bice igra godine....
Igrao sam sve delove,a ovaj cu tek da probam,
nadam se da je dobar,kao sto govore...
Nista nije tesko samo treba voleti to...opustiti se i uzivati...
 
Fizika nije dobro odradjena. Mogli su da naprave malo bolju podrsku za volan. Grafika je dobra, ali nista posebno.
 
Ma može se sve to kada se provali sistem igre, ali taj sistem igre nema veze sa onim koji je u realnosti i tu je poenta. RBR je otišao u drugu krajnost kada je simulacija vožnje u pitanju. Ponavljam, što ne znači da nije dobra igra, naprotiv.

definisi realnost igre. ja mislim da je RBR izuzetno realan :) fizicki model je manje vise savrsenstvo...
 
100% simulacija gde kola nemaju šansi da se iskontrolišu ako u krivinu uđeš sa više od 40, a uveče gledaš reli izveštaj na SOSu gde u takvu istu krivinu kola ulaze sa 80-90? Naravno, ne može i ne treba svaki segment igre da bude realan, ne bi se ni moglo igrati, ali valjda trebaju one osnovne stvari da budu što realnije.

I to je 100% simulacija, nije bitno da je realno?

Stvar je u tome što je RBRally težak. On uopšte nije realan, samo je zaj*eban. Kao kada bi u fpsu dobio da se umoriš posle 1 minut pešačenja, ili da ogluviš posle 10 ispaljenih metaka, pa moraš da pauziraš jedno pola minuta. To su svi provalili odavno. Upravo je tu bilo najviše primedbi u vezi sa igrom i njenim simulacionim aspektom, gde ti kažeš da joj je glavna prednost.

Što opet ne znači da je igra kao igra loša. Ona je sasvim ok, kada se čovek navikne na ponašanje automobila. Koje je od realnosti podjednako udaljeno gotovo koliko i u "poluarkadnim" ranijim CMR i sličnim igrama. A igra kao igra je kilometrima ispred DiRT-a, tu se svakako slažemo.

Ma može se sve to kada se provali sistem igre, ali taj sistem igre nema veze sa onim koji je u realnosti i tu je poenta. RBR je otišao u drugu krajnost kada je simulacija vožnje u pitanju. Ponavljam, što ne znači da nije dobra igra, naprotiv.

filipenko, potrebno je samo malo odvojiti vremena za RBR i moci ces da kontrolises auto u krivini bez problema i pri mnogo vecim brzuinama od 40Km/h. jednostavno, igra trazi vremena i vezbe, ali kada se jednom covek navikne moze dobro da je vozi i preko tastature. i naravno da je simulacija i jako je realna...

Slazem se sa obojicom :d.
1.) Mr Chinaski ;) je u pravu u potpunosti, jednostavno treba mnogo vezbe. Ja sam posle par nedelja uspeo da izobaram skoro sve Burnsove rekorde. I onda sam napravio pauzu od mesec-dva, instalirao igru i nisam mogao da sastavim dve krivine, pa sam se iznervirao i obrisao je. E zbog ovoga..
2.)... se donekle slazem sa filipenkom, da je igra malo otisla u krajnost, dostaje cudan nacin upravljanjam, ne znam da li je 100% realna (nikad nisam vozio reli), ali znam da je 100% zabavna, ako covek nauci da je igra.

A kad se pogleda koji snimak na Eurosportu WRC-a, a ne na Sos-u ovih domacih relija, onda se lakse ipak moze zakljuciti da je igra itekako realna. U igri, a bogami i na prenosima/snimcima na Eurosportu se lepo vidi, da je volanom potrebno intervenisati cak i na pravom putu bez krivina, jednostavno vidis ruke vozaca koji stalno nesto vrte/kontriraju :D, bas kao sto sam i ja radio u igri.
Ali igra zahteva dosta vremena i ne bi mogao opet da je igram, pogotovo sto sam sada oduzet od vozackog osecaja, jer predjoh DIRT :d.
Trebalo bi opet tu par nedelja navikavanja, vremena koje nemam/ ne zelim da dam :).
 
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno