joriq
Čuven
- Učlanjen(a)
- 04.01.2004
- Poruke
- 5,612
- Poena
- 795
Jel postoji mogucnost da nekako pokrenem ovu igru sa HIS X800GTO?
Grafika ima shreder 2.0.
shreder!
Jel postoji mogucnost da nekako pokrenem ovu igru sa HIS X800GTO?
Grafika ima shreder 2.0.
Pa vidim da nisi imao previse uspeha sa RBR, mnogi su odustali, jer nece da se naviknu na handrd prsent simulacion...![]()
.
Tako da uradi kao sto si i napisao, bolje ti igraj neke neke zabavne arkadice bombonice limunadice :d, RBR je odvec ozbiljno stivo za tebe :smoke:.
Ja takodje igram polu arkade-simulacije kao sto su bili svi prethodni delovi Colin McRaeRally-ja, od kojih se kvalitetom isticu 2. i 4. deo, ali ako cemo o realizmu tu prostora za CMRally nema mesta... RBR rules !!!
Pa ne moramo se vredjati odmaRBR nisam puno igrao, imao sam osecaj da vozim praznu limenku koka kole, nije mi se svidelo, nekako...ma ne znam, jednostavno nije mi se svidelo i to je to ,) Vise volim Colin 2, bolji mi je osecaj iako nije simulacija. Imas osecaj da auto ima neku tezinu...
To ocigledno nisi fan simulacija voznje, kada te raspametila ova igra u svakom pogledu. Mene samo graficki, ali je 100% arkada, e sad nekome se zbog toga bas svidja...
Meni ne, pogotovo sto prethodne Colin igre nisu bile 100% arkade, vec nesto pola arkada pola simulacija...
Odigraj ti Richard Burns Rally, pa onda odgledaj replay, to je kao da gledas WRC uzivo, dok kad gledas replay iz DIRT-a onda ovo izgleda kao da je replay iz neke igre![]()
.
RBR rules...
Čekaj, ako neko pohvali fiziku u arkadi, onda automatski nema pojma i nije kompetentan da ocenjuje. Dirt ima odličnu fiziku, još bolji damage model i do sada najkvalitetniju grafiku. Glow efekat i orange tint možda ne doprinose realnosti, ali je engine zaista moćan, ceo lightning engine je globalan, senku koju pravi svaki kamen, pravi i ceo vrh brda, pa je sa jedne strane osvetljeno, a sa druge na suncu (lepo se vidi u hillclimb stazama). Ne postoje klasične shadow mape, već samo prave dinamičke senke. Nerealno je to što one nisu oštre kao što bi trebalo da budu, već su, da bi bile lepše, meke, a uticaj ambijentalnog osvetljenja je malo veći nego što bi trebalo, možda i zbog naknadnog postprocessinga i pomenutog gold-tinta. Kod fizike je nerealno što su automobili lakši nego što bi trebalo i imaju super-kočnice, pogotovo ovi novi, koji su u odnosu na automobile iz 70-ih i 80-ih svemirska vozila. Ove pežoe i citroene je 100x lakše voziti od italijanskih RWD vozila koji se ne mogu kontrolisati ni na ravnom putu, a koja su, čini se 8x teža (valjda sve zbog nedostatka ABS-a). Kad se na sve navikneš, dobijaš odličnu arkadnu vožnju koja je dosta izazovna i pre svega, vrhunski imerzivna... ostali mogu da igraju one realne vožnje sa drvećem kao iz kinder jaja, u kojima ti treba najmanje momo racing wheel i 10 dana trial-and-error isprobavanja, dok se ne nauči svaki kamen na stazi. Mislite li da reli vozači imaju mogućnost da svaku svoju stazu tako nauče...?
Svi ovi ložači koji glorifikuju RBR i LFS, verovatno sami nemaju dozvolu, a ako imaju, često tog juga nisu vozili brže od 120![]()
Jednostavno u RBR je fenomenalno odradjeno kretanje kola, prolazak kroz ostre krivine, uz kocenje i pozicioniranje kola tokom kontrolisanog kocenja, pa onda izlazak iz krivine pod doziranim gasom, tu realnost nema nijedna druga trka....
Ne znam u čemu je stvar? Slažemo se obojica 100%. od RBR-a, koji po meni nema smisla igrati osim sa extra volanom i koji je frustrirajući jer ja nisam niti težim da budem reli vozač, do Dirta koji ima extra grafiku. Drugo je to što svi pod fizikom misle na kretanje automobila, a ne i na interakciju sa okolinom ili oštećena automobila i objekata pored puta (ograde od drveta, reklama i manjeg rastinja).
Ko zeli, moze da skine video koji prikazuje voznju kamiona. Obratite paznju na atmosferu koju stvara muzicka podloga
http://www.pcigre.com/temp/video/DiRT_-_Truck_Racing_Serbian_Style.zip
Koliko ja znam ne postoji verzija od 8 GB.... Jedina prava je reloudovana verzija od nesto vise od 4.5 GB
Koliko ja znam ne postoji verzija od 8 GB.... Jedina prava je reloudovana verzija od nesto vise od 4.5 GB
Fizika je kao da vozis kartonsku kutiju... totalno nerealno... NFS u vecini izdanja ima bolju fiziku od ovoga, a i grafika je nista posebno... bode oci previse sa onim zutim... texture su sredjnje zalosne... isprane... itd.
sedi jedan(i ja upravo skidam verziju od 8gb )
Ljudi o cemu vi to pricate:wall:Pa dobro... kad vec kazes da ima i verzija od 4.5 i od 8... (a posto ti skidas tu od 8)... Koja je razlika??![]()
100% simulacija gde kola nemaju šansi da se iskontrolišu ako u krivinu uđeš sa više od 40, a uveče gledaš reli izveštaj na SOSu gde u takvu istu krivinu kola ulaze sa 80-90? Naravno, ne može i ne treba svaki segment igre da bude realan, ne bi se ni moglo igrati, ali valjda trebaju one osnovne stvari da budu što realnije.Pa vidim da nisi imao previse uspeha sa RBR, mnogi su odustali, jer nece da se naviknu na handrd prsent simulacion...![]()
.
I to je 100% simulacija, nije bitno da je realno?Jednostavno u RBR je fenomenalno odradjeno kretanje kola, prolazak kroz ostre krivine, uz kocenje i pozicioniranje kola tokom kontrolisanog kocenja, pa onda izlazak iz krivine pod doziranim gasom, tu realnost nema nijedan druga trka... Kazem realnost, ali ne mora uopste biti da je realno, bitno je da je osecaj dobar, kada se savlada ovo gradivo....
Ma može se sve to kada se provali sistem igre, ali taj sistem igre nema veze sa onim koji je u realnosti i tu je poenta. RBR je otišao u drugu krajnost kada je simulacija vožnje u pitanju. Ponavljam, što ne znači da nije dobra igra, naprotiv.
Ako bude kao ostali delovi....bice igra godine....
Igrao sam sve delove,a ovaj cu tek da probam,
nadam se da je dobar,kao sto govore...
Nista nije tesko samo treba voleti to...opustiti se i uzivati...
100% simulacija gde kola nemaju šansi da se iskontrolišu ako u krivinu uđeš sa više od 40, a uveče gledaš reli izveštaj na SOSu gde u takvu istu krivinu kola ulaze sa 80-90? Naravno, ne može i ne treba svaki segment igre da bude realan, ne bi se ni moglo igrati, ali valjda trebaju one osnovne stvari da budu što realnije.
I to je 100% simulacija, nije bitno da je realno?
Stvar je u tome što je RBRally težak. On uopšte nije realan, samo je zaj*eban. Kao kada bi u fpsu dobio da se umoriš posle 1 minut pešačenja, ili da ogluviš posle 10 ispaljenih metaka, pa moraš da pauziraš jedno pola minuta. To su svi provalili odavno. Upravo je tu bilo najviše primedbi u vezi sa igrom i njenim simulacionim aspektom, gde ti kažeš da joj je glavna prednost.
Što opet ne znači da je igra kao igra loša. Ona je sasvim ok, kada se čovek navikne na ponašanje automobila. Koje je od realnosti podjednako udaljeno gotovo koliko i u "poluarkadnim" ranijim CMR i sličnim igrama. A igra kao igra je kilometrima ispred DiRT-a, tu se svakako slažemo.
Ma može se sve to kada se provali sistem igre, ali taj sistem igre nema veze sa onim koji je u realnosti i tu je poenta. RBR je otišao u drugu krajnost kada je simulacija vožnje u pitanju. Ponavljam, što ne znači da nije dobra igra, naprotiv.
filipenko, potrebno je samo malo odvojiti vremena za RBR i moci ces da kontrolises auto u krivini bez problema i pri mnogo vecim brzuinama od 40Km/h. jednostavno, igra trazi vremena i vezbe, ali kada se jednom covek navikne moze dobro da je vozi i preko tastature. i naravno da je simulacija i jako je realna...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari