Šta je novo?

Black Mesa: Source

Kome je do tih kvazi-realnih FPS momenata ima ARMA a uskoro će i svemirska verzija u formi modula za Star Citizen tj. Star Marine. Samo što je to meni dosadno, volim UT/Kvejk oldskul fazon.

ko se potrudi zna i okvirno gde mu je centar ekrana i bez "kroshera".

Uzmeš crveni marker i nacrtaš tačku na monitoru, rešen problem.
 
Poslednja izmena:
Ne znam da li je bilo, evo ga jedan rivju Early Access verzije.

Kao što rekoh :p gore u đeneralnoj diskusiji:

The main issues with Black Mesa are the issues that come along with Half-Life itself: the over-reliance on platforming puzzles, vent crawling, ladder climbing, and laser beam hopping. Too much time hunting through a massive complex looking for that one door that will actually open or that one switch that can actually be flipped. Too many similar fights against the same small handful of enemy types. Too many long, slow trips down to some water-filled, body-strewn section of the complex to push a button that starts a generator or pump or giant fan, followed by the long slog back through enemies who suddenly teleport into your path. Too many goddamn barnacle monsters that will never, ever actually kill you but simply force you to sigh and fire a shotgun blast at the ceiling when they snare you.
 
Ne znam da li je bilo, evo ga jedan rivju Early Access verzije.

Kao što rekoh :p gore u đeneralnoj diskusiji:

Isto tako nikome ne smeta da pesaci 5 minuta da bi stigao od A do B u nekom akcionom rpg-u ali ispada da je problem ako se neko spusta niz merdevine da bi pritisnuo prekidac pa mora da se vrati...Sve te sitnice koje si citirao ustvari odvajaju HL od vecine retardiranih shootera I doprinose atmosferi, da bas to puzanje I to spustanje u bunar u mraku da bi prtisnuo prekidac generatora, ti iste teleportovane babaroge, puzzle...Ja sam zbog toga I igrao HL, zbog toga mi je Black Mesa odlicna igra koja sije vecinu danasnjih jer nudi neki sadrzaj i omogucava ti da se uzivis u masta to bilo...
 
Poslednja izmena:
Baš zato se i HL, System Shock, Bioshock 1 izdvajaju o odnosu na prosečnu fps splačinu :)
 
Isto tako nikome ne smeta da pesaci 5 minuta da bi stigao od A do B u nekom akcionom rpg-u ali ispada da je problem ako se neko spusta niz merdevine da bi pritisnuo prekidac pa mora da se vrati...Sve te sitnice koje si citirao ustvari odvajaju HL od vecine retardiranih shootera I doprinose atmosferi, da bas to puzanje I to spustanje u bunar u mraku da bi prtisnuo prekidac generatora, ti iste teleportovane babaroge, puzzle...Ja sam zbog toga I igrao HL, zbog toga mi je Black Mesa odlicna igra koja sije vecinu danasnjih jer nudi neki sadrzaj i omogucava ti da se uzivis u masta to bilo...

+1

Ne vidim kako je igranje Skyrim questa gde (doslovno) 3 dana jases konja da bi u nekoj supi nekoga pitao nesto a onda jos 3 dana jases dok ne nadjes ulaz u pecinu i ides kroz genericke hodnike boreci se sa uglavnom istim ili u najboljem slucaju, slicnim neprijateljima na istu foru (tj. jednu od dve). A, da... ima zmajeva. Wow.
 
Isto tako nikome ne smeta da pesaci 5 minuta da bi stigao od A do B u nekom akcionom rpg-u ali ispada da je problem ako se neko spusta niz merdevine da bi pritisnuo prekidac pa mora da se vrati...Sve te sitnice koje si citirao ustvari odvajaju HL od vecine retardiranih shootera I doprinose atmosferi, da bas to puzanje I to spustanje u bunar u mraku da bi prtisnuo prekidac generatora, ti iste teleportovane babaroge, puzzle...Ja sam zbog toga I igrao HL, zbog toga mi je Black Mesa odlicna igra koja sije vecinu danasnjih jer nudi neki sadrzaj i omogucava ti da se uzivis u masta to bilo...

Ali, ali, ali ona ne šije većinu današnjih igara. U tome i jeste poenta onoga što govorimo. Zagonetke nisu zagonetke jer su domišljate ili kompleksne, samo ima da se pešači do njih. Napucavanje nije napucavanje na nivou kakvom danas imamo a da ga smatramo dobrim. Priča nema dobar tempo, niti je naročito jasno šta se zapravo dešava - što je zapravo dobro u početku, ali posle kada odeš u Zen shvatiš da tu nikakve velike misterije nema, niti nekog posebnog objašnjenja šta se dešava i zbog čega. I tako dalje...

A u svoje vreme, naravno da je bila miljama ispred svega što je tada postojalo. To niko ne spori.


Baš zato se i HL, System Shock, Bioshock 1 izdvajaju o odnosu na prosečnu fps splačinu :)


Molim, ne mešati System Shock, igru koja i danas sa svojim gejmplejem, atmosferom i tenzijom može da se igra sa neverovatnim uživanjem (jedino je izdaje grafika) sa igrama kojima je mesto u nekim prošlim vremenima. Srećom, ima modova.


System Shock bih danas opet komotno igrao po X-ti put i ne bi bilo nikakvih praznih deonica, niti delova koje bih mirno prolazio ili se u njima dosađivao. Obaška što po difoltu može da se igra na X načina. I 2000. godine je na spisku Top 5 igara meni bio System Shock, a Half Life ni blizu...Bioshock spominjati u istom postu sa ovim igrama mi je nekako degutantno, btw :p
 
Poslednja izmena:
Ali, ali, ali ona ne šije većinu današnjih igara. U tome i jeste poenta onoga što govorimo. Zagonetke nisu zagonetke jer su domišljate ili kompleksne, samo ima da se pešači do njih. Napucavanje nije napucavanje na nivou kakvom danas imamo a da ga smatramo dobrim. Priča nema dobar tempo, niti je naročito jasno šta se zapravo dešava - što je zapravo dobro u početku, ali posle kada odeš u Zen shvatiš da tu nikakve velike misterije nema, niti nekog posebnog objašnjenja šta se dešava i zbog čega. I tako dalje...

A u svoje vreme, naravno da je bila miljama ispred svega što je tada postojalo. To niko ne spori.

Šije kako da ne, koji je to fps u poslednjih godinu dana bolji od Black Mese? Wolfestajn...nije to je igrica za decu...COD-ovi i njihovi klonovi...smesno...ja se ne secam krstenog FPS-a u rangu Black Mese, jedno mi pada na pamet Metro i Dead Space iako su ovo igre koje imau rpg elemente I nisu cist fps kao BM ali mislim da ni one nisu toliko raznovrsne kao sto je Black Mesa iako obe ove igre imaju svoje svetle trenutke...Neke su stvari stvar ukusa ali zagoneteke u HL-su za danasnje pojmove vrhunske odradjene, jer danasnji fps-ovi, gle, i nemaju zagenetke uopste, a ako ih i imaju uglavnom se svode na pomeranje ormana da se otkrije "tajni" prolaz...A napucavanje tek, pa sta moyes da ocekujes od endzina toliko matorog...uostalom da li je bas to ta zabava koja se trazi od dobrog fps-a? Da zvuk kalasha bude veran I da kada ga pogodis pada na pravu stranu i da lipti krv kao da je stvarna? Kome je to zabavno i koji je to etalon? Smesno. Ni realna balistika nije ono sto se trazi u HL-u to nije igra tog tipa...
 
Poslednja izmena:
Molim, ne mešati System Shock, igru koja i danas sa svojim gejmplejem, atmosferom i tenzijom može da se igra sa neverovatnim uživanjem (jedino je izdaje grafika) sa igrama kojima je mesto u nekim prošlim vremenima. Srećom, ima modova.
Ne samo frafika, nego i kontrole/interfejs... Ako misliš na SS1.
 
Nije reč o tome, već da moraš uvek (ili skoro uvek) da nanišaniš down the sights. To je ista mehanika koju bi morao da koristiš i u realnosti. Posle u nekom trenutku igre oružje možeš da "obogatiš" laserskim nišanom pa tada možeš opet sa kuka da pucaš, kao u običnom FPSu. Ipak, uopšte se ne radi samo o tome. Na najjačem nivou težine sve je teže, neprijatelji te lako ubijaju (ali i ti njih lako ubijaš ako si precizan), AI se usložava, drugačije reaguje, jasno vidiš koordinisane akcije neprijateljskog odreda itd. itd.

Naravno da bi bilo glupo da uklone krosher a da, recimo, ostave sve na istom nivou, da se ponašanje protivnika ne razlikuje ili da ne postoji razlika u ponašanju, da na glup način jednostavno uvećaju armor i demidž protivniku, a tebi smanje, pa onda umesto da protivnik padne od 4 metka moraš da ga upucaš sa 10. To je glupo i u takvim igrama nema nikakve poente igrati sa većom težinom. Dakle, nije reč samo o pogledu. Ili u tvom primeru, svakako da bi pogled iz kabine bio bolja stvar kada bi ga adekvatno optimizovali, ali to je nemoguće jer je jako teško pomiriti in-car perspektivu sa percepcijom prostora i okoline.
Znas kako, obicno u takvoj igri vodis nekog specijalca ili vojnika koji puca cio zivot, i onda kad potpuno uklone kros teze ti je u igri da pogodis cijela vrata npr nego sto bi ti u stvarnosti bilo duplo manju metu da pogodis, da ti sad neko da pusku da pucas sa kuka.
Taj osjecaj koji ti instant imas cim stavis pusku u ruke se odlicno docarava velikim krosom kao od sacmare, gde meci random saraju po krugu.

Odma sam se sjetio onih *****a iz project reality moda za bf2, sto su ga iz svakom novom verzijom sve vise upropastavali. Vrhunac mi je bilo kad su ubacili(u multiplejer igru ne verujem) gadjanje minobacacem gde plotujes cilj teze nego torpedo u simulaciji podmornice:banghead:
 
Poslednja izmena:
Napokon neki termin:Q2 2019, deluje lepo odrađeno,)
 
Poslednja izmena:
Da, nisam ocekivao da ce ga ovoliko srediti, lepo, bar to da se igra, kad nema nista od HL3...
 
Ali zato se pravi Borealis
 
Šta je Borealis?
 
Prave ljudi (vise od 70 njih) epizodu 3 po onom Lejdlouovom nacrtu /prici.

https://www.projectborealis.com

U prilog im ide to sto Valve zabole k za sve zivo pa im niko nece smetati :d
Pricali su i na dev streamu i za sada deluju daleko profesionalnije od svih slicnih pokusaja.
Ali i da, ne daj boze, nista ne bude od svega toga, barem imamo muziku koju su vec delom odradili i apsolutno je fenomenalna:

https://www.youtube.com/channel/UCk8l6-02Nui9gbdfc1aL6Uw/videos
 
Uzasno me je razocarao Valve, za koji sam mislio da prave igre iz ljubavi, jer ne bi Half Life bio toliko kvalitetan, da se nije pravio sa dosta ljubavi, a oni brate cim su izbacili Steam i poceli da uzimaju toliku lovu, za sve ove godine nisu ni pomislili da udostoje igrace nastavka price najvece igre svih vremena.
Sad kad imaju love, mrzi ih da prave igre, a ovaj debeli se nije ni udostojio da barem kaze dal ce ikad biti ili ako nece, zasto nece, jako je drsko samo precutati to, a prosle tolke godine, ko da mu je tesko da potvrdi da ce je nekad biti ili jednostavno da kaze, ne nece nikad biti... vise bi ga postovao makar da kaze da nece nikad biti, nego sto samo cuti, samo pokazuje koliko je G od coveka.
 
Poslednja izmena:
Valve odavno nije nikakav developer vec samo Steam kompanija, a presvetog Gejba su cak i oni okoreli elitisti pobrisali sa avatara i raznoraznih master rejs fora.
 
Pa nekada i jesu pravili igre iz ljubavi ali od tada su prerasli u lenju, nesposobnu stoku - a ne pomaze ni to sto je dosta sposobnih ljudi videlo da tamo od pravljenja igara nema nista pa su zbrisali. E bre, ne mogu ni onaj Steam da odrade kako treba, discoverability 0, video player krs od pocetka, neupotrebljive opcije poput downvotinga, nikakva kontrola nad kategorijama, crappy downloader i bezbroj drugih "malih" mana. Pih...

Ali dobro, nadam se da ce kad-tad debeli da da otkaz, te da ga zameni sin :d
Za razliku od caleta, mali vec sada radi na nekim igrama.
 
Hoće li biti onda cijela igra dostupna, sve sa Xen? Pošto vidim da je na Steamu i dalje u Early Access.
Da li je ovo cijela igra ili samo Xen, pošto je u naslovu Black Mesa a na slici sa strane piše Xen?
 
Hoće li biti onda cijela igra dostupna, sve sa Xen? Pošto vidim da je na Steamu i dalje u Early Access.
Da li je ovo cijela igra ili samo Xen, pošto je u naslovu Black Mesa a na slici sa strane piše Xen?

U pitanju je cela igra, samo su sad dodali Xen nivo koji je falio pre par godina kad sam ja kupio igru. A Early Access je zato sto igra tehnicki jos nije gotova.
Mozda i to sklone kad ispeglaju Xen nivo :)
 
Valve odavno nije nikakav developer vec samo Steam kompanija, a presvetog Gejba su cak i oni okoreli elitisti pobrisali sa avatara i raznoraznih master rejs fora.

Tačno tako. Između ostalog o tome svedoči upravo i ovaj video recimo... ;)

 
Ali su najveci VR developer. ;)
 
Poslednja izmena:
Do skora svakako ne, a i sa ovom HL VR najavom diskutabilno je da ce biti najveci. Sony sa PS VR i ekskluzivama od firsty party i ostalih manjih studija svakako drzi najveci VR hardware i games marketshare. Guranje VR gejminga kroz svoj najjaci IP svakako ce privuci jos dosta ljudi ali opet to je VR i mnogi nece dodatno da investiraju niti imaju prostora i volje/zelje za to. Iskreno drago mi je sto se ista novo HL pojavilo i svakako ce biti nesto sto cekam da odigram, ali cela ta najava mi vise deluje kao alatka za guranje neke HW sales price nego kao ozbiljno vracanje Valve-a svojim korenima. Slicno je i sa MOH IP-em, najava pre nekih mesec dva, ali samo za Oculus VR.

Inace, sto se tice Black Mese, odigrao sam onaj prvi deo jos pre koliko godina tako da cu opet morati da sastavim oba, taman sad kad je ovaj Xen deo izasao iz bete za koju me je iskreno bas mrzelo da instaliram i drugima jurim bagove. :)
 
Nazad
Vrh Dno