Nije reč o tome, već da moraš uvek (ili skoro uvek) da nanišaniš down the sights. To je ista mehanika koju bi morao da koristiš i u realnosti. Posle u nekom trenutku igre oružje možeš da "obogatiš" laserskim nišanom pa tada možeš opet sa kuka da pucaš, kao u običnom FPSu. Ipak, uopšte se ne radi samo o tome. Na najjačem nivou težine sve je teže, neprijatelji te lako ubijaju (ali i ti njih lako ubijaš ako si precizan), AI se usložava, drugačije reaguje, jasno vidiš koordinisane akcije neprijateljskog odreda itd. itd.
Naravno da bi bilo glupo da uklone krosher a da, recimo, ostave sve na istom nivou, da se ponašanje protivnika ne razlikuje ili da ne postoji razlika u ponašanju, da na glup način jednostavno uvećaju armor i demidž protivniku, a tebi smanje, pa onda umesto da protivnik padne od 4 metka moraš da ga upucaš sa 10. To je glupo i u takvim igrama nema nikakve poente igrati sa većom težinom. Dakle, nije reč samo o pogledu. Ili u tvom primeru, svakako da bi pogled iz kabine bio bolja stvar kada bi ga adekvatno optimizovali, ali to je nemoguće jer je jako teško pomiriti in-car perspektivu sa percepcijom prostora i okoline.