Šta je novo?

Benchmark biciklistička sekcija

Da li je neko stavljao gripove za teniske rekete,kao zastitni sloj na gumi tj. povrsina koja je prva u dodiru s gumom i koja najcesce slaba zastita od stakla po ulicama...
koliko ti je tako nešto bezbedno za vožnju? Da li se isplati odnos rizik - eventualno dobit ako i kad naiđeš na staklo

Pretpostavljam da je zelepio na unutrašnju stranu spoljašnje gume kao unutrašnju zaštitni sloj, to mi uopšte ne zvuči nebezbedno.
 
@ivan90BG Da bas tako,jos uz sve to u samoj sredini gripa ima sloj koji se jedva i s iglom probija,koliko je gust.Mislim da ce delovati,obzirom da nema defekta,niti smanjene udobnosti,prilikom voznje.
 
Da li je neko stavljao gripove za teniske rekete,kao zastitni sloj na gumi tj. povrsina koja je prva u dodiru s gumom i koja najcesce slaba zastita od stakla po ulicama.
Imam 2 metra koznog gripa(od po 1.5 mm debljine),kojeg sam vec stavljao i s par kapi lepka pricvrstio za gumu(spoljasnju).Nema nikakvih defekta,pa mi deluje da moze proci :D
Da li je neko jos pokusavao ?
Ne kapiram, sto bi to radio?
Koliko ti se to cesto busi guma?

Ja ne pamtim da sam probusio gumu, ima bar 15 ako ne i 20 godina.
 
Ne kapiram, sto bi to radio?
Koliko ti se to cesto busi guma?

Ja ne pamtim da sam probusio gumu, ima bar 15 ako ne i 20 godina.

Pun je Beograd staklica i drugih otpada,koji vrlo lako probuse gumu.Obzirom da koristim gume samo za drum,jer ne vozim po brdima(trenutno),nekada je vrlo ucestalo krpljenje guma(s moje strane).
Ovo mi izadje kao jeftinija alternativa,jer guma sa zastitnim slojem(protiv busenja),kosta briblizno 3.500 din.
 
Stvarno ne znam...
ja takodje vozim uglavnom drum, i drumske gume, napravim oko 5000km godisnje.

Nosim i rezervnu i flekice sa sobom...
 
Meni se desavalo da za mesec dana 10x busim gume na staklo, trnje, neke male eksere.. ili na ostro kamenje u off road-u. Za to su krive i jeftine spoljasnje koje su i matore.. ali sada kada sam kupio ove Rubena nemam tih problema i ako sam bar 20x za ova 2 i po meseca presao preko stakla/srce. Stanje ulica posle praznika je katastrofalno, posle svakog vikenda ima na tone srce.
 
U NSu nije moguce voziti po biciklistickoj stazi jer neko stalno razbija flase. Na naselju redovno izbusim gume, jer su staze polivene staklom.
 
I da pitam za velicinu rama, sta bi mi odgovaralo, ja sam ~ 1,85m visok?

Najbolje da proveriš neki od online "kalkulatora". Ovako napamet, nešto oko 20 inča, ali dosta zavisi. Važno je kako je visina raspoređena, jer neko ima duže noge, a neko gornji deo tela. A nemaju ni svi ramovi istu geometriju. Što se kočnica tiče, dobre v-brake mogu da budu mnogo bolje od jeftinih diskova, posebno mehaničkih. Osim za vožnju po snegu i blatu. Prednji amortizer je koristan ako ćeš da voziš po lošim ulicama ili po mnogo ivičnjaka. Čuvaju i bajk i tebe, naročito ruke. Ako planiraš samo drum i uglavnom dobar asfalt, može da ti bude i bolje bez njega.

@telep Ja sam letos bio oduševljen novosadskim stazama, ali ljudi lako upropaste. :(
 
natakarite tubeles, ~100ml "mleka" i milina...mirni ste ~3 meseca, posle toga mora da se obnovi technost...jedino ne pomaze ako napravite rasekotinu ~5+ mm

ja danas odradio drugu voznju ove godine od jedno ~50km....sutra trecu...zadovoljan sam :)
 
Ja juče s društvom odvozih 27km. Raspade mi se gu*ica. :D

Nisam vozio 5mj.
 
Najbolje da proveriš neki od online "kalkulatora". Ovako napamet, nešto oko 20 inča, ali dosta zavisi. Važno je kako je visina raspoređena, jer neko ima duže noge, a neko gornji deo tela. A nemaju ni svi ramovi istu geometriju. Što se kočnica tiče, dobre v-brake mogu da budu mnogo bolje od jeftinih diskova, posebno mehaničkih. Osim za vožnju po snegu i blatu. Prednji amortizer je koristan ako ćeš da voziš po lošim ulicama ili po mnogo ivičnjaka. Čuvaju i bajk i tebe, naročito ruke. Ako planiraš samo drum i uglavnom dobar asfalt, može da ti bude i bolje bez njega.

@telep Ja sam letos bio oduševljen novosadskim stazama, ali ljudi lako upropaste. :(
@Rapture
Mislim da bi 21 inc bio sasvim ok.
Treba napomenuti da jeftini amortizeri mogu praviti mnogo problema.Izbegavati logan,zoom i ostale ZLJ klase.Obicno cene malo boljih amortizera,idu od 70 eura,pa nadalje.Bolje je voziti sa krutom vilom,nego sa losim amortizerom.Ja vec 2 sezone teram sa krutom vilom,stoji da su vibracije malo vece,ali s odgovarajucim mekanim ruckama,voznja je itekako udobna.
 
I ja danas odvezoh prvu duzu turu ove godine.Tradicionalno nedeljno okupljanje ispred Integre i voznja do Svojinova manastira Svetog Nikole,povratak preko Chepura,Paracina i Cuprije.Islo nas je 14-oro sa svim vrstama bicikala(najner,tresking,mtb,drumasi...) laganim penzos tempom,prosecna brzina posle 62 km oko 18km/h.Doduse pobi nas vetar k'o s' granu u oba pravca:)

Evo i slika....

https://www.dropbox.com/sh/o5282ekeqh1q7jy/5VBV1coZmu/Sveti Nikola - Svojnovo


https://www.dropbox.com/sh/uyeqiv6gg1oqf8c/Sbehc2a9aA?n=70811452
 
Bas lepo :) Ja sam juce samo do Avale isao, nisam stigao vise :/ A dan je bio fantastican za voznju, temperatura idealna (u kombinaciji sa niskim, tj. slabim, suncem). Ali sam se obradovao jer sam 2 puta video novi 991 Turbo, oba puta pod punim gasom, milina :)
 
Boljevački nasip do Železnika
Poslednji deo vožnje do Obrenovca, Tarzan plaže i Obedske bare. Završetak fantastičnog nasipa od Boljevaca do Ostružničkog mosta, pa potom do Železnika. Nažalost, sâm Železnik nije baš naročito prikazan, ali će to biti nadoknađeno u poslednjem filmu sezone zakoji sam već istakao da stiže.. uskoro. ;) Definitivno najlepša vožnja u i oko Beograda, pravo uživanje. U ovom delu možete da vidite i kako sam skoro zaginuo i kako sam dovoljno lud da vozim po biciklističkoj stazi na Ostružničkom mostu. Dule će znati o čemu pričam, ostali će saznati iz filma, a vidi se i na slici. :) Da imate neke ideje ako vozite ovijeh dana.

Sledeći put - vrlo čudna, ali zanimljiva offroad vožnja od Resnika, preko Pinosave do Ripnja. Bolje da ne znate gde je. :)

 
Odlican video Canicu, samo sam cekao momenat penjanja na most da vidim da li ces ostati na sedistu ;) Ja svaki put krenem i onda negde pred vrh procenim da je bolje da sidjem sa bajsa ;)
 
Cane, ono na mostu je sve samo ne bici staza, a ti si bio dovoljno lud da vozis tuda :D
Ja taj deo prodjem kolovozom.
 
I ja bih tuda presao most, za pocetak stvarno postujem da se na putu za motorna vozila i auto-putu ne vozim bajsem jer znam kako mi je u automobilu kad idem brzo i naletim na neke pacijente-bicikliste na mestu gde ne bi trebali da budu. Pod dva, znam za par slucajeva gde su kaznjavali (bicikliste) za prelazak tog mosta.
 
Znam, i ja, ali tu u okolini od 10km nema ni jednog drugog mosta...
Valjda i pesak i biciklista treba nekuda da predje...
Slicna situacija je i na novom mostu preko ade, gde su valjda zamislili da pesak mora da samo i jedino sa ade i nikuda drugde.
 
Poslednja izmena:
To je druga stvar, ali da, apsolutno se slazem. Nikad nasima to nije primarna stvar prilikom projektovanja, kao sto nisu stavili bici stazu kad su radili bulevar, a raskopali su sve zivo, tako je bila dobra prilika...
 
Ako se dobro sećam, najbliži most je onaj na Adi i udaljen je 12 km. Dakle, alternative i nema. Ipak, ja ne bih išao kolovozom. Nisam nikada video policiju u blizini, ali jeste jako opasno i jeste da smeta vozačima. Dakle, tim postupkom se ugrožavaju i drugi. Prva 2 puta sam zaista gurao bicikl, ali je tako još teže, jer nema prostora. "Staza" je jaaako nezgodna i opasna sama po sebi, ali barem ne ugrožavam druge. Ali treba biti malo lud. Nije u pitanju umeće, jer greška ne znači samo pad, nego i pogibiju na nosačima zaštitne ograde. Čini mi se da postoji svega po 3-4 cm slobodnog prostora sa svake strane. Oduzme dosta vremena, naročito ako ima đubreta, ali ja mislim da je bolje od kolovoza. Plus na sredini možeš da zastaneš i uživaš u pogledu na Savu.

@Srga Jednom sam video lika koji se zaleteo i popeo skroz na most, ali ipak... :) Uostalom, ja obično idem sa druge strane. Postoji neki betonski kanal za vodu, šta li, može da se uzgura bajk, a ne rizikuješ sa prelaskom obilaznice. Tako sam i ovoga puta napravio - video da sam sa pogrešne strane, pa se vratio i ispod mosta prošao na drugu stranu. ;) Još je nezgodnije kasnije doći na Stari obrenovački. Zato sam i pisao da naprave barem neke stepenice za direktniji pristup.

P.S. Biciklističke staze nisu bile predviđene ni u Požeškoj, iako je sve raskopavano, niti su predviđene u Vojvode Stepe, iako će sve da se raskopava. Glavna stavka u projektu je da se uradi što manje za što više para, puno džepova treba napuniti.
 
Da li je neko probao big shoot bicikle, razmišljam da pazarim neki i naleteh na ove, da li vredi tih para 45 000 dinara skoro?
 
Ja sam tog dana nešto pre Caneta prešao Ostružnički most, išao sam kolovozom, prostor između granične linije kolovoza i bankine je prilično širok, posle sam obišao onu osmicu, nisam spazio da može da se siđe odma. A prostor iza bankine sam možda jednom pogledao i odmah zaboravio mogužnost da tu vozim.
 
Poslednja izmena:
Ako se dobro sećam, najbliži most je onaj na Adi i udaljen je 12 km.
Kad smo vec pomenuli bicikliste i mosta na adi, da pomenem i jos jedno zapazanje sto se tice tog mosta koje mozda niste znali...

Krenem bajsem iz pravca ade sa namerom da se kolovozom popnem na most i vratim na novi BGD, medjutim ne skrenem tamo gde treba vec produzim ispod mosta, kad tamo neko ogromno stepeniste koje izlazi pravo na kolovoz sa tri trake (WTF? iz kola nikad na ovo ne bi obratio paznju)

LM, Popnem se uz ovo stepeniste, kad na prvom nivou 2 lifta, pomislim super, jer na pesackoj stazi i dalje zvrje prazna okna od lifta koji do danas nisu instalirani.
Naravno, liftovi i ako su instalirani, i potpuno novi nisu u funkciji...
Pomislim, nema veze, bajs na rame i uz stepeniste idem gore na most pa cu tamo trotoarom preko mosta na nbgd.

Popnem se gore...i iznenadjenje, gore su `ladno napravili zeleznicku stanicu sa sve liftovima koji vode do gore.
Problem je samo sto tamo nema nikakve pruge, i sto stanica izlazi po sred mosta, pa mi nije jasno ko bi u opste izasao na toj stanici, i kako bi pesaci u opste dosli do stanice, osim onih koji bi bas da se bace sa mosta???

Kako stanica zavrsava na sredini mosta, morao sam bajs prebaciti preko nosaca mosta gledajuci u zemlju sa neke ogromne visine i spustiti ga u traku za preticanje....

Ova stanica je za rubriku verovali ili ne, i stvarno mi nije jasno sto bar te liftove nisu instalirali na strani gde je pesacka staza a ne na mestu koje nigde ne vodi?
 
Poslednja izmena:
... Ipak, ja ne bih išao kolovozom. Nisam nikada video policiju u blizini, ali jeste jako opasno i jeste da smeta vozačima. Dakle, tim postupkom se ugrožavaju i drugi. ...

Na snimku kod mesta gde je odradjeno ukljucenje na most (od 22 min), ne vidi se al jedno 50ak m sa desne strane nalazi se tkz namensko odmaraliste sa toi toi klozetom - tu je cesto prosle godine bila policija radnim danima oko 17h dok sam ih vikendom primecivao oko 11-12h (to je bila satnica kada sam tuda prolazio najcesce prolazio). Fora je bila da su 'óbojeni' kod toi-toi-a krajem proleca jednostavno odvalili/skinuli/sklonili jedno 20ak m bankine tako da je masa ljudi koristila taj suludi otvor kako bi kolima/kombijima ulazili odnosno izlazili sa regularnog puta te je par puta bilo i sudara posto bi budale iz suprotnog smera od otvora na pocetku mosta preko 2 pune linije vrsili polukruzno kako bi se iskljucili.
Zvao sam telefonom Puteve Srbije da prijavim da bankina fali, dobio od njih odgovor da su primili/dobili nalog da zakrpe rupu na ogradi. te su isto i uradili krajem leta + su nasuli zemlju i napravili kanal na pocetku gde se Cane penje (od 21:40) te tuda kao i kod toi/toi-a gde je bila jos jedna staza vise nikako ne mogu da prodju likovi/budale u kolima.

Sam most je radjen krajem 90tih te je i na sredini srusen 99 raketama. Koliko mi je poznato trebali su da naprave/produze u sirinu postojeci (postavljeni su i nosaci) ali pare, pare, pare...

Kolovozom izmedju pune linije i bankine opusteno moze da se vozi bajs dok pored vas u istom kao i suprotnom smeru prolaze vozila , jednostavno ima dovoljno prostora za to, dok nema mesta da u istom smeru u 2 trake idu 2 vozila zbog prostora koji zauzima bankina . Voznju izmedju ograda mosta i bankine nikad nisam ni zeleo da probam jer em moram da prebacujem bajs, em je malo prostora, em je stalno prepuno raznog otpada i lako moze guma da se probusi, em je bankina na par mesta udarena i udubljena ka ogradi, em grane drveca...

Sa policajcima koji su u čeki na odmaralistu sam 2 puta kratko pricao i nisu me cimali sto prelazim most (mada sam cuo da su nekim likovima i pisali kazne) valjda zavisi na koju sam ekipu naleteo. Razgovor je bio -zdravo/zdravo. kako ide, jos nisu putari namestili bankinu i dovidjenja.

Vidim da je na snimku Cane nakon prelaska mosta skratio trasu - po meni sigurnije i bolje bi bilo da je nastavljeno pravo do iskljucenja u desno uz penjanje na podvoznjak i skretanje levo i ulazak na obrenovacki put sa 2 trake po smeru te nakon 100anjak m skretanje udesno pa ukljucenje na stari obrenovacki.

I da se upisem sa voznjom danas :d - Zarkovo/Hypo, Vodovodska, Stari Obrenovacki, Obrenovac, Tent pa most Boljevci do Surcina, Nbg, Brankov pa pauza kod zute kuce i pravac kuca total 96km
 
Hvala Bogdane za link.

@bakara

Ta stanica je u stvari projektovana kao stanica buduće metro linije, samo što smo od metroa prilično daleko, pa će preko nje pustiti tramvaj.
 
OK, ima logike da je za nesto u buducnosti...
Nego mene zanimalo kuda idu putnici koji izadju iz metroa na vrhu mosta izmedju saobracajnih traka?
Tu trotoara nema, niti je predvidjen niti imam ideju kuda bi mogli da odu.
 
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno