Šta je novo?

Benchmark biciklistička sekcija

Fantomire, odakle si? :)
Ako je BG ili okolina mogu lično da te uputim oko drumaša, retro i modernijih, a i da probaš moj bajs pa da vidiš.
Moje mišljenje je da je razlika poprilična, ima tu i do geometrije i težine i lepše radi sve po meni a i moderniji točkovi su bolji ali ubedljivo najveću razliku prave šamaraljke i hvat u njima. Jer to čini najveći deo vožnje, taj hvat i često šaltanje što je sa šamaraljkama uživancija.
I ja bih te savetovao da skupiš bar 250-300 eura ali sam ono ranije napisao zato što je meni pre 10 god. a i sada je isto, za 100-150e izbor bio mtb kršina ili retro drumaš. A na asfaltu ta dva bicikla su nebo i zemlja :) vozio ja dugo kobru i apgrejdovao sve na bolje, bolje točkove, kasetu, osmofaz, xt menjače i paralelogram kočnice, tanke gume (32 mm pa posle čak i 25 mm) i ide to, cepao sam ga muški, sprintao i po 50-60, gazio ga iza autobusa i kamiona po 70-80 :) ali troši se previše energije, bicikl je pretežak, položaj užasan, korman preširok, energija s kurble se nekako svuda misteriozno rasipa umesto da bude prenesena u što većoj meri na točak... Bicikl je trom nije startan itd. Pre koju godinu kad je drugar hteo da kupi bajs za skroman budžet, našao sam mu u KG za 130 eura Panasonic DX 4000 iz 1990 sa tange 1 cevima, 105 indeksnom grupom i sedmofaznom kasetom, sve u odličnom stanju jedva voženo, fabrički japanski lanac kao nov... tek onda sam video šta je bajs, kako to ide, koliko on lakše vozi a koliko sam se ja zakopao sa capriolom. Inače taj drumaš ima 10kg a capriolo 15. Ali razlika u kvalitetu delova je neuporediva, ta 105 grupa iako ima preko 20 god je vrlo lagana i sija se kao nova bez tačkice rđe :)
Ako se odlučiš za retro drumaša za male pare, samo gledaš da bude očuvan, da ram nije kriv, da ide lepo bez ruku, da su točkovi pravi i ispravni, poželjno duplozidni, i obavezno 700c a ne onaj napušteni standard.
 
Sila ili ne, ja bas u surcinskoj zivim, i kroz nju biciklisti non stop defiluju.
Stari obrenovacki i surcinska je verovatno najpopularniji biciklisticki krug u BG (naravno posle ade)

Ja sam kod okretnice 75. Svaka vama čast ako idete surčinskom. Nema šansi da pedalam tom ludarom kada i po Bežaniji i kod blokova nije pametno voziti ulicom.
 
Poslednja izmena:
Ni pro verzija ne vredi te pare, jer je i kod nje oprema ispod proseka.
 
Ni pro verzija ne vredi te pare, jer je i kod nje oprema ispod proseka.
Naravno da ne vredi, on je skoro 400e. Za te pare vec ima da se bira. Bolje je uzet obican pa posle budziti. Mnogi misle da je moj bicikl bolji od drugovog, jer je lepsi, a on ima mnogooo bolju opremu, a ruzniji ram.:)
 
To misle oni sto im je bicikla samo bicikla, prevozno sredstvo.
 
Bolje je uzet obican pa posle budziti. Mnogi misle da je moj bicikl bolji od drugovog, jer je lepsi, a on ima mnogooo bolju opremu, a ruzniji ram.:)
Sta to muzes da zbudzis na jeftinom ramu od besavnih cevi?

Cak i taj sa alu cevima je napravljen od najobicnijih alu cevi pa je ko tuc tezak... ram za bicikl se ne pravi tako.

Fotka ti je uzasna, ali i se i sa nje vidi da ti nemas samaraljke a on ima :)
 
Znam da je uzasna, mislim da je slikana Nokiom iz 2004.
Meni ram ne pravi razliku, ja sam tezak.:) Ima nekih 11-12 kila bajs. Njegov isto.
Bicikl je ionako mali procenat ukupne tezine.:)
 
od subotckih bicikli, samo partizan je pravio dobre, od ovih scout nazovi bicikla, bezi
 
Poslednja izmena:
Ja sam vozio Scout i mene je odlično sluzio. Najjeftinija oprema. Platio sam nov bajs 11000 dinara. Jedino sto sam mu menjao: gripove,rucice menjaca, celjusti i rucice kocnica,sediste,pedale, gume. To je to.
Mnogo kilometara sam presao,ali kada sam seo na Avalenc, onda sam video da je voznja jos laksa :D

Послато са HUAWEI VNS-L31 уз помоћ Тапатока
 
Pozdrav svima. Prelistao sam na brzaka dosta stranica, ali ima previše za čitanje. Par pitanjca, pliz
- Koliko realno sada vredi ovakav bajs, u pristojnom stanju, nudi mi jedan drugar:
http://www.mtbchannel.com/gammes2009/KTM/7113/Prowler-3.0-Alloy
- moja visina je oko 185, 85kg, da li bi mi uopšte odgovaralo tako nešto, ili da tražim drugačiji, veći/manji model. Vrtim točkove najmanje po asfaltu, volim prirodu ali lagane terene.
 
Suvise ozbiljan bicikl da bi se na osnovu slike novog lupala cena polovnog. Moze da bude od 0-500e u zavisnosti od stanja i raubovanosti bicikla. Takodje ne vidimo koja je velicina u pitanju, pa ako ti je ortak uzmi i probaj bajs pa sam donesi zakljucak o velicini i ostalim aspektima. Ovaj bicikl je inace namenjen prvenstveno za voznju van asfalta (mada ni po asfaltu mu nista ne fali).
 
Kod ovakvih bajseva, kada se kupuje polovan, najvise treba voditi racuna u kakvom su stanju amortizeri i lezajevi zadnje vile. Posle gledas lezajeve tockova a onda i pogonsku grupu.. :)
Ne znam sta podrazumeva po tebi to pristojno stanje, ali ako su mu gorenavedene stvari ok (da nema lufta u amortizerima, da lezajevi nisu stradali, i da je uopste - odrzavan) onda moze da vredi i do, sto rece gedza, 500tinu pa i vise evra. Jeste mator ali ima kvalitetne komponente.
Servisi amortizera i lezajeva kao i zamena lanca/kasete/pogona mogu da budu poprilicno skupi ako ces da zadrzis komponente u toj klasi tako da vodi racuna :)
 
Vrtim točkove najmanje po asfaltu, volim prirodu ali lagane terene.

Za ovo sto si naveo mislim da ti je to overkill :) IMO. Jedino da je bike dzabalesku pa hajde sto da ne ali ovakav cikli je prvenstveno za profi offroad i takmicenja. Nije amaterski
Kao da kupis rx 480 da igras Minecraft :)
Sto se velicine tice mislim da ti treba min L ili Xl ali najbolje probaj sam ako mozes, prethodna 2 posta su dobri saveti
 
Poslednja izmena:
Hvala na savetima.
Drugar je prilično teži od mene (zato je i ova "teška" kategorija u pitanju), par cm viši, pa računam da bi veličina odgovarala. Kupio je novi bajs, ponudio mi ovaj, pa ostaje da se dogovorimo. Ako mi traži korektnu cifru, neću da se ljutim što sa RX480 igram Minecraft :d
Naravno, sešću, odvoziću malo da najpre vidim da li mi subjektivno odgovara, pa sve ostalo.
Hvala svima.
@Sajlonac, vidim da si niški.
Ako bi eventualno nešto trebalo da se servisira, kod koga i gde?
E*bga, nemam iskustva sa ovakvim zverkama. Imam jeftin maunti koji arčim 15god, (pre toga trkača) i menjao mu samo gume do sada i to dva puta zadnju, prednja i dalje fabrička. Plaćen u to vreme oko 90€ ali me poslužio bogovski. Po svakakvom vremenu i terenu. Ne računam to što su mi par puta pucale žice i jednom šipka sedišta.
A i sada, ipak...godine i obaveze. Iako sam ranije stvarno umeo da pređem trocifren broj km na dan, danas teško da napravim 30-ak km za dan vikenda. Nije da ne mogu, nego nemam kada. Ali obećah sebi ako uzmem ovako nešto, aktiviraću se opet i to na dnevnom nivou :p
 
Poslednja izmena:
Ako ti i kada bude trebalo nesto oko servisiranja pisi mi na PM pa cu da te povezem sa ljudima koji to rade po nisu, provereno. Ja generalno sredjujem skoro sve sam, sem par delikatnih stvari za koje nemam ni uslove.
Kada kupis ovaj bajs da organizujemo voznju, on place za spustanje sa Kamenickog (sumom naravno), Selicevice, Oreovca, Mosora... ;)
Gde si do sada vozio taj "lagani offroad"?
 
Pozdrav svima. Prelistao sam na brzaka dosta stranica, ali ima previše za čitanje. Par pitanjca, pliz
- Koliko realno sada vredi ovakav bajs, u pristojnom stanju, nudi mi jedan drugar:
http://www.mtbchannel.com/gammes2009/KTM/7113/Prowler-3.0-Alloy
- moja visina je oko 185, 85kg, da li bi mi uopšte odgovaralo tako nešto, ili da tražim drugačiji, veći/manji model. Vrtim točkove najmanje po asfaltu, volim prirodu ali lagane terene.
Nisi napisao ni koja je cena tog bicikla, niti si stavio fotke bicikla koji kupujes.

Suvise ozbiljan bicikl da bi se na osnovu slike novog lupala cena polovnog. Moze da bude od 0-500e u zavisnosti od stanja i raubovanosti bicikla.
Upravo tako!
ne znam dal ti je drugar dao link ili si ti sam izguglao po oznaci modela, i sad gledajuci cenu novog pre 10 godine mozemo da nagadjamo da vredi 30%

Pri tome ti ne kupujes nov, a smeo bih i da se kladim da nakon toliko godine vise nije u izvornom setupu (a ko zna i kad je nov da li je dosao sa bas tom opremom), dovoljno je da se promene tockovi i amort i dobijes skroz drugu kalkulaciju.

To je ono gledas meso a jedes kupus :)
 
Drugar mi je dao slike, na osnovu njih sam proguglao, naravski. On nije u Srbiji, a slike su mi kući na kompu. Rekao bih samo da je menjana prednja viljuška i sedalo ostalo je sve fabričko. Ne računam potrošne elemente. Cenu za sada ne bih da pominjem, ali je definitivno drugarska ;)
Sajlonac: pored Nišave, Banja, Čegar, Sićevo...okolina uopšte. Kao mlađem nije mi bio problem ni Kamenički (uzbrdo). Sada...verovatno bi mi trebalo poviše da se vratim na 60% nekadašnjeg kapaciteta.
Umeo sam dobro da iznenadim neke ortake koji su se ozbiljnije bavili ovim sportom. Ispostavilo se da moje višegodišnje angažovanje na bazenu sa perajima opterećuje noge koliko ako ne i više (izvorni r.k.Gusar), kao i ozbiljna vožnja bajsa. Ali par godina unazad nisam ni tu redovan, pa se sve kanim...
 
Eto, znao sam da ce nekom biti korisno, a ima za stravu stvarno puno dodataka.
 
Odlična je pumpa. Imaš i jeftinije ali obavezno gledaj da li može da se zakači na mesto predviđeno za nosač bidona.

Sent from mTalk
 
Ajde jedno *****no pitanje... Koliko cestobse cisti ulozak srednjeg pogona... Bajs je kod mene vise od dve godine... Ja ga nisam nikad menja ni cistio.. ☺️

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
 
Nazad
Vrh Dno