Šta je novo?

Benchmark biciklistička sekcija

Okrenula mi se leva poluga danas i bila u istom polozaju kao desna :D
Na raskrsnici krecem posle semafora i okrenem desnu normalno, ali leva proleti samo. Ja ni ne kapiram sta se desilo, mislio sam da je menjac nest zeznuo i probam da pedalam, ali nesto mi sve cudno i skapiram da su obe pedale u donjem polozaju :S: Na sred raskrsnice sam morao da sidjem sa bajsa i izguram ga. Odgurao sam ga u servis i tamo su mi jedva skinuli polugu. Nesto se pogresno namestilo i zaglavilo. Na srecu, izgleda se zubici nisu izlizali i za sada je sve ok. U servisu kazu da nisu videli nista slicno

Pozdrav za momke iz probike shopa;)
 
da li znate da se otvara nova kendi shop radnja ispod brankovog mosta?
neshto se zove Go 2 Pro
 
E, naleteh na tu radnju tokom Beograd Velograd festivala. Nije delovala velika, ali je unutra bilo dobrih bajkova.
Inače, nije baš ispod mosta, nego malo gore, ka Zelenom Vencu, mada ne mogu sad da se setim tačne lokacije. :)
 
Danas menjao zadnju kasetu i lanac u probike, uzeo sam neku shimano kasetu 8, mislim da je HG51 8. Zezalo me je i prebacivanje prednjeg menjaca, koji ima samo 2 prenosa, ali i posle njihovog stelovanja ne radi dobro.
Prilikom prebacivanja kod prednjeg menjaca, lanac se umota i onda moram da sidjem sa bajsa , prljam se i namestam rukom, smaranje. Idem opet u ponedeljak da vidim sta dalje.
 
:d:d

http://www.newxgroup.com/2013/06/the-russian-orthodox-icons-blackngolden.html

3715461_900.jpg
 
^ ahhhh, kida :d
p.s. mada bi ja tu ubacio jedno kandilo, da malo zadimi :D
 
Poslednja izmena:
LOL. Dobar bajs.

Nego, bio sam juče na Adi. Standardno. Gomila pešaka po stazama, a sada su im se pridružili i skuteraši/motoristi. Najgore je na makiškoj strani kod parkinga. Prepadoh nekoliko ljudi, ali je za pamćenje bilo kada su mi u susret išla neka dva klinca [16-17 god] koji su hodali po stazi, na obe trake. I ovaj u mojoj traci me uopšte nije primećivao, ioako sam mu išao u susret, te se lepo prepao kada sam se zaustavio metar ispred njega. Uspeo je da izusti :"****te" i da drži pogled pravo. Kao, ne obraća pažnju na mene. Dalje, u povratku, na onoj stanici pre nadvožnjaka kod Ade, prema gradu je bila ludara. Stotine njih su čekale bus. Živeo biciklo :D Kada sam krenuo da se vraćam, na oko 100m pre mosta, na stazi, neki momak hoda po stazi, u susret meni ide neki biciklista koji zvoni i viče ovome da se skloni jer mi prolazimo. Alal mu vera. Da nije bio neko od vas? :)

E sad, imam pitanje. Situacija je sledeća. Ulica Tošin bunar. Onaj deo gde je raskrnica sa Gandijevom i gde posle Tošine počinje Vojvodjanska. Zeleno svetlo za pešake. Prelazim prve tri trake, stupam na ostrvo, krećem da prelazim sledeće čet'ri trake, e tu se neka žena u sitroenu c4 kreće da prestrojava tako što izlazi na pešački tik ispred mene na pešačkom [stazi] za bajsove.Da pojasnim, žena je stala ispred semafora, ali u traci gde se sme samo skretati levo [Gandijeva]. Kada je videla da se zeznula krenula je izlaziti na pešački i to tako da se poravna sa trakom koja ide pravo. Tu sam usporio i pitam nju: "kuda?!", na šta sam dobio odgovor uz mahanje rukom: "ajde!" Moje pitanje je, ako ja nju zveknem na pešačkom, dok je njoj crveno, a meni zeleno, i dok se ona kreće po tom pešačkom, smem li da je tužim za pretprljenju štetu na bajsu i duši? :d
 
@cane
da, nije bash ispod, vec ispod i pored ona ulica shto se penje ka zelenjaku, tj njen sam pochetak.
i koliko sam video imaju TREK-ove :)
 
Ljudi, sta se desava sa mojim unutrasnjim gumama?
Od kada sam kupio bike..pre nekoliko godina (5-6) nisam menjao nijednom unutrasnje.Odjednom je prednja, pre godinu dana, krenula da puca..u početku sam kupovao kineze, ali kako su pucale bukvalno za par dana, krenuo sam sa Trayal unutrašnjim gumama..i ista stvar.Pre dve sedmice sam promenio unutrašnju na prednjem, nisam ni vozio bogzna šta..malo po makadamu ,malo po asfaltu..došao sam kući, nisam ništa primetio..tek sutra dan, vidim prednja ispumpana.Naduvam joj vazduh..šišti.Mrzi me da skidam, da krpim više neću..u čemu je problem?Pa nemoguće da na svake dve sedmice moram da menjam unutrašnju.Proveravao sam prednju spoljašnju..nema ništa zabodeno u njoj, neki ekser i sl. što bi prozurokovalo da se tako često probuši prednja unutrašnja.Na dva mesta sam primetio da je prednja spoljašnja isto probušena..onako kada se nategne, vidi se poderotina, ali nije velika, recimo u prešniku šitine običnog eksera.Moguće da se ranije negde probušila..pa razmišljam da li je moguće da unutrašnja, kada recimo vozim po makadamu, sitnije kamenje i rizla..da zbog te rupe u spoljašnjoj, da se i unutrašnja tako često iscepa.Koliko sam primetio uvek je na različitim mestima unutrašnja probušena..da je uvek na istom mestu, sumnjao bih recimo na tu rupu u spoljašnjoj..ali mesta na kojima je probušena unutrašnja su uvek različita..tako da sumnjam u kvalitet unutrašnjih guma..ili ipak moram da menjam i spoljašnju?

Imate li hint kako da rešim taj problem, ne mogu više da menjam unutrašnje gume na svake dve sedmice.
 
Proveri..iznutra..spoljašnje..gume..prstima..da..nema..nekog..trna..ili..sitnog..komada..stakla..metala..čak..i..kamena.Posle..5..šest..godina..bi..valjalo..da..promeniš..spoljašnje..gume..bez..obzira.Pući..će..ti..rascepaće..se..negde..onda..ode..i..unutrašnja.
 
Proveravao sam vec spoljasnju iznutra..nema ništa..sve čisto..jedino postoje te naprsline..kao kada bih zavukao ekser pa izvukao i to se ne vidi dok se ne nategne dobro unutrasnja..onda se pojavi ta omanja rupica..pa razmisljam da li kroz to, dok vozim, pod pritiskom spoljasnje, dolazi do toga da se često probusi unutrasnja..ali je čudno što nikad nije na istom mestu vec uvek na različitim mestima pucaju spoljašnje, tj,. probuše se.

@prashinar
I to sam sumnjao..felne su Ok..nema nekih riseva..nema ništa sve Ok..moguće da ipak moram da menjam spoljašnje posle toliko vremena..
 
Promeni spoljašnje pa vidi šta će da bude. Jeste da košta,ali mora da se provali šta je. Imao sam i ja neke probleme pa sam plaćao dokle nisam provalio šta je.
 
To što ti uvek na različitom mestu krene bušenje je možda zato što kroz tu rupicu upadne nešto unutra i onda se pomera dok voziš pa krene bušenje kada naidješ/udariš na neki tvrdji deo gumom.
 
dada..tačno..ne vredi, moraću da uzmem spoljašnje..kad vec uzimam, uzeću obe i prednju i zadnju..a zadnja je isto pukla..ali tek skoro..sluzila je svih tih godina bez problema..ali je prednji krenuo često da pravi problem.
Da uzmem Trayal spoljasnje?
Neko mi je rekao da spoljasnje nisu dobre od njih..mada sumnjam..
 
@Svastika Možda ne pozicioniraš dobro unutrašnju posle zamene/krpljenja, pa guma ne "legne" kako treba. A oštećena spoljašnja dodatno pogoršava situaciju. Nije loše ni da razmisliš da li prolaziš istom rutom kad ti puca guma, možda ima stvarno staklića ili nečeg sličnog.
 
Izasao u pola sedam, Crveni krst, Branko, do ostruznickog, pa nazad preko novog na bicikl. stazu. Fantasticno je bilo, vreme, sumrak, opusteno bas :D
Ne preskace mi vise , nakon zamene lanca i zadnjeg zupcanika. Moracu ipak da odem i vidim za prednji menjac da se dosteluje. Takodje je sada besuman, mada u poslednjoj najvisoj brzini, nesto se cuje, da li je to neko fino stelovanje ?
 
Poslednja izmena:
Moguce da je i to problem.Ne znam kako da uradim pravilno pozicioniranje?
Namestim da unutrasnja legne lepo..ventil sve..vratim spoljasnju..vodim računa da se negde ne 'uštine' tj. da ne ostane unutrasnja van na felni i sl.
Traje tako dve sedmice ok..naduvana..sve funkcionise..i onda samo odjednom izduvana..čujem šišti kada joj ponovo uduvam vazduh.
 
@Svastika Kako su mene učili - prvo blago napumpaš unutrašnju, tek toliko da malo drži oblik (teže će da se uštine). Ubaciš je pažljivo u spoljašnju, paziš da se ne uštine. Izmasiraš šakama spoljašnju (nemam bolji izraz :)). Namestiš spoljašnju da skroz legne u obruč. Napumpaš npr do pola, pa onda opet izmasiraš spoljašnju (ceo krug) i malo pustiš ceo točak da skakuće. Onda napumpaš do kraja. Ako si baš pedantan, napravićeš još jedan međukorak sa "masažom". Inače, kako ti spoljašnja ne drži vazduh, mnogo je teže utvrditi da li je i ona probušena, odnosno da li je unutrašnja probijena skroz spolja ili je neki unutrašnji faktor, pogotovo kod malih rupa. Pre skidanja guma, flomasterom napravi oznake na unutrašnjoj i spoljašnjoj, kao markere za poravnanje. Kad utvrdiš gde je oštećena unutrašnja, preko tih markera ćeš moći da nađeš tačno mesto na spoljašnjoj gde je unutrašnja nalegala, pa proveri detaljnije.

Obrati pažnju i da li ti obruč ima neku zaštitu. Unutrašnja ne sme da naleže direktno na žice. Ako nema ničega (ili se zaštita pomerila), oblepi 2 kruga izolirkom. Takođe, obrati pažnju koje su dimenzije unutrašnje. Možda nije predviđena za spoljašnju koju koristiš. Npr, spoljašnja je 1,9, a unutrašnja je predviđena za 2,1-2,5. Ili obrnuto.
 
Bas sam i ja hteo da pomenem, malo je verovatno da je to problem, ali da li koristis one zastitne trake?
 
Bio sam u Cirihu sad za vikend, mooda sam hteo da pojedem sto nisam imao bicikl (a i vremena da bar iznajmim neki).
Ono tamo je raj za bicikliste, kako su dobro uredjene staze, sa sve bajs semaforima. Pola grada je na dva tocka ...
 
Bio u subotu. Malo popričao sa ortakom, bacio pogled na bajkove i to je bilo to. :)
Da li te zanima nešto posebno?
 
@Svastika Kako su mene učili - prvo blago napumpaš unutrašnju, tek toliko da malo drži oblik (teže će da se uštine). Ubaciš je pažljivo u spoljašnju, paziš da se ne uštine. Izmasiraš šakama spoljašnju (nemam bolji izraz :)). Namestiš spoljašnju da skroz legne u obruč. Napumpaš npr do pola, pa onda opet izmasiraš spoljašnju (ceo krug) i malo pustiš ceo točak da skakuće. Onda napumpaš do kraja. Ako si baš pedantan, napravićeš još jedan međukorak sa "masažom". Inače, kako ti spoljašnja ne drži vazduh, mnogo je teže utvrditi da li je i ona probušena, odnosno da li je unutrašnja probijena skroz spolja ili je neki unutrašnji faktor, pogotovo kod malih rupa. Pre skidanja guma, flomasterom napravi oznake na unutrašnjoj i spoljašnjoj, kao markere za poravnanje. Kad utvrdiš gde je oštećena unutrašnja, preko tih markera ćeš moći da nađeš tačno mesto na spoljašnjoj gde je unutrašnja nalegala, pa proveri detaljnije.

Obrati pažnju i da li ti obruč ima neku zaštitu. Unutrašnja ne sme da naleže direktno na žice. Ako nema ničega (ili se zaštita pomerila), oblepi 2 kruga izolirkom. Takođe, obrati pažnju koje su dimenzije unutrašnje. Možda nije predviđena za spoljašnju koju koristiš. Npr, spoljašnja je 1,9, a unutrašnja je predviđena za 2,1-2,5. Ili obrnuto.

Korisni saveti.
Inače,..rešen problem..bar za sada..sve je koštalo 2300din, dve Trayal spoljašnje i dve unutrašnje.

Inače, tako sam i uradio, brzo sam pronašao rupu na kojoj curi vazduh na unutrašnjoj i na istom tom mestu na spoljašnjoj sam našao identičan 'zarez' u obliku 'peak-a' iliti šiljka..takav isti oblik je bio i na unutrašnjoj gde je propuštao vazduh..negde sam nagazio na nešto i probušio spoljašnju,a samim tim i unutrašnju.
Uzeo sam po preporuci prodavca 'easy ride' gume..rekao je da imaju najviše 'mesa' od svih drugih..čisto da su deblji profil,da kada opet nagazim na šljaci tj. kaldrmi nešto šiljato, da mogu da izdrže..

Još jedan koristan savet..dakle kada su gume (spoljašnje) vremešne, kao moje što su bile..oni konci sa unutrašnje strane na spoljašnjoj gumi mogu takodje da iscepaju unutrašnju gumu kao žilet..tako da može i to da bude razlog zašto često na različitim mestima unutrašnja nova Trayal guma bude probušena..za sada sve radi kao sat :)

Hvala.
 
@Svastika Sopstveni avatar ti već aplaudira, ;) a ja samo da dodam - to je upravo razlog zašto vozim isključivo "kramponjare". Na bilo kojoj podlozi. Unutrašnja je zaštićena iza visokih krampona, pa uopšte ne moram da mislim na gume tokom vožnje. Možda vozim par metara na sat sporije nego sa slik, ali bar vozim. Uživaj sa novim gumama i pokušaj da promeniš standardnu rutu kojom voziš, očigledno je zagađena.
 
@Svastika Sopstveni avatar ti već aplaudira, ;) a ja samo da dodam - to je upravo razlog zašto vozim isključivo "kramponjare". Na bilo kojoj podlozi. Unutrašnja je zaštićena iza visokih krampona, pa uopšte ne moram da mislim na gume tokom vožnje. Možda vozim par metara na sat sporije nego sa slik, ali bar vozim. Uživaj sa novim gumama i pokušaj da promeniš standardnu rutu kojom voziš, očigledno je zagađena.

a kako su ti bubrezi dok vozis po asfaltu :D salim se.
Ja sam ulozio u schwalbe sa anti puncture slojem i na unutrasnjim i spoljasnjim i nadam se da necu imati problema. Nije to bas ni toliki izdatak kada pogledam, 3500 din sto ukljucuje i schwalbe trake za felne.
 
Nazad
Vrh Dno