Šta je novo?

Battlefield 4

Novo oruzije?
 
Ako nema mape bolje da nisu ni puštali, *** novo oružje...
 
Mislim da ima i gun master mod, to je vec nesto. Mapa novih nema koliko znam
 
Poslednja izmena:
Bas su homici. Pa sta bi sa tom komjuniti mapom?
 
Koliko bre sad igra zauzima? 100 giga?!
Jel promenjeno nešto na drastično bolje u zadnjih godinu dana?
 
Izlazi li jos nekome ovo u Chromu pri logovanju na Battlelog?
Capture.PNG
 
Plugin vise ne radi na kromu. Koristi firefox.
 
Utukli su sraw nacisto. Sada je totalno beskorisan protiv chopera. 6 komada sada treba protiv tenka. Domet 120m. Uzas
 
Ovim updateom su bukvalno zakucali posljednji ekser u kovceg Battlefield-a 4.
 
Meni je ok, osim nesto malo veceg recoil-a ne vidim neku posebnu razliku, barem sto se pesadije tice. Nova oruzija su onako, nista posebno. AN-94 sada ima kracu pauzu izmedju burstova pa nije moguce spamovati kao u BF3, Groza-1 je uglavnom za cq, Groza-4 je ******, Mare's Leg je zanimljivo oruzije ali cisto zbog estetike, radije bih koristio deagle ili magnum. Onal nov lmg nisam koristio, nemam ni zelju. Konacno su nerfovali onaj smaracki ucav, takve stvari treba izbaciti iz igre potpuno.

I dalje mi se povremeno desava da zaginem u trenutku kada udjem u zaklon ali ***, naucio sam da zivim sa tim i da se vise ne nerviram (mnogo). Izgleda da je ovo plafon sto se tice poliranja, za nesto vise potrebna je potpuno nova igra. Zalosno je samo sto im je za sve ovo trebalo godinu i po. Odlicno je sto i dalje ima igraca, posebno u vecernjim satima. Ne mogu da verujem da niko ne igra Propagandu, cak i onaj smor od Sunken Dragon se cesce igra od Propagande.
 
I meni je to cudno, Propaganda je jedna od najboljih mapa u BF4 a skoro je niko ne igra... Sto se tice novih oruzja, bolje da ih nisu izbacivali.
 
Da, ali nema Oman (priznajem da nije postena mapa, ne preferira stranu koja pocinje sa nosaca ali TDM je vrh a niko ne igra), Scrapmetal za tdm (daleko bolji od kanala po meni a i najbolja grafika i osvetljenje su na njemu), rush na Teheranu , Armored Shield u svakom modu...jeste vecina iz Premiuma, ali dojadise vise vanila mape a i to u pogresnim modovima.
 
Poslednja izmena:
Nemoj mi reci da je TDM pravi mod za battlefield igru..
 
Generalno ne,za mene da. Cak bih pocetnicima preporucio da prvih 100-200 sati igraju iskljucivo TDM. Posle par stotina sati u TDMu, 1v1 u conquestu mi je auto win,cak sam zatirao i cele squadove. Jedino ako ne vidis protivnika na vreme (pa cak i tad mozes da se izvuces) ili te sredi neko vozilo.
 
Da ali CQ nije 1v1 vec timska objektiv igra. I potpuno se ne slazem, 100-200 sati je previse a nakon 200 sati kada vidis ispred sebe tenk, helikopter ili avion mozes samo cekati respawn. Kako ce neko imati osjecaj timske igre za odredjenim objektivom ili kako da upravlja sa nekim vozilom i koristi ga na pravi nacin. Gdje je skill sa odredjenim anti-vehicle gadget-ima. A da ne spominjem da su još prave BF CQ mape long range mape dok je svaki TDM close quarters. Dva potpuno suprotna nacina igranja. CQ na metrollu, close quarters bf3 mapama, marketima i ostalim mapama za grudvanje ne brojim.

TDM sam nekada davno igrao u starijim naslovima i u BF-u je najgore odradjen. Ne postoji jedna jedina mapa koja je pravljena iskljucivo za TDM. Stotine FPS-ova koji su taj neki arena šuteri rade TDM mnogo bolje. Ne vidim poente igranja TDM-a u BF-u pored COD-a.

Problem u CQ modovima i jesu igraci koji dolaze sa TDM servera ili TDM FPS-ova koji ne znaju koriistiti vozila i nemaju osjecaj za tim.
 
Poslednja izmena:
Ne slazem se bukvalno ni sa cim sto si napisao,ali da ne sirimo diskusiju, nije bf3 tema.
 
Da ali CQ nije 1v1 vec timska objektiv igra. I potpuno se ne slazem, 100-200 sati je previse a nakon 200 sati kada vidis ispred sebe tenk, helikopter ili avion mozes samo cekati respawn. Kako ce neko imati osjecaj timske igre za odredjenim objektivom ili kako da upravlja sa nekim vozilom i koristi ga na pravi nacin. Gdje je skill sa odredjenim anti-vehicle gadget-ima. A da ne spominjem da su još prave BF CQ mape long range mape dok je svaki TDM close quarters. Dva potpuno suprotna nacina igranja. CQ na metrollu, close quarters bf3 mapama, marketima i ostalim mapama za grudvanje ne brojim.

TDM sam nekada davno igrao u starijim naslovima i u BF-u je najgore odradjen. Ne postoji jedna jedina mapa koja je pravljena iskljucivo za TDM. Stotine FPS-ova koji su taj neki arena šuteri rade TDM mnogo bolje. Ne vidim poente igranja TDM-a u BF-u pored COD-a.

Problem u CQ modovima i jesu igraci koji dolaze sa TDM servera ili TDM FPS-ova koji ne znaju koriistiti vozila i nemaju osjecaj za tim.
+100
Apsolutno se slažem!
 
U mapi Wave Breaker unutra osjeca se taj TDM vibe i fenomenalan je dok je ostatak mape za vehicle whores. Guilin peaks takodje ima malo tog TDM smeka i super je balansirana mapa. Iz BF3 ubjedljivo najbolja za neki normalan TDM je Talah Market mapa, uzivao sam igrajuci. Sto se mene tice Battlefield nije samo Conquest ili Conquest Large tip ratovanja, QC je mnogo realniji princip, pogotovo kod urbanog ratovanja.
 
Ako BF3 posmatramo kao strogo CQ igru sa akcentom na gameplay vozilima, onda je igra krs jer je broken (neizbalansirana), iz prostog razloga sto heli i jet piloti ako su vrhunski nemaju "prirodnih neprijatelja". Sa zemlje nema ko da ih obori, tako da onih par srecnika sto su vrhunski drajveri beru glave po serveru, dok su ostali topovsko meso. Takodje, unistavanje vozila trazi daleko manje skilla nego ubijanje dobrog protivnika u infantry combat. Znam jer sam prvih 200-300 sati igrao samo cq. Sve sem Smawa je point,wait for lock and shoot, nema tu mnogo skilla (ako uopste). Moze da se sastavi odlican squad od 4 coveka, da igra objective based igru,ali ako ne iskuju skill u tdmu i sretnu dva prekaljena igraca tdma koji su resili da se malo zezaju po Caspianu, posle 7+7 sekundi spawnovace se iz baze sva cetvorica.
 
Poslednja izmena:
^U tenku sam znao provesti cijelo vrijeme sa nekih 60-3 K/D i to na aftermath uskim mapama. Na ostalim mapama jos lakse. U BC2 takodjer u RUSH modu kao napadac od pocetka do kraja mozes zadrzasti tenk. Naravno, govorim o objektiv efikasnoj borbi gdje sakupim more poena i zavrsim prvi. U BF4 je malo drugaciji gameplay i vozila su oslabljena ali se i dalje moze vladati ako znas sta radis. Kao pješak, ako imas osvjestene ljude koji vode racuna o tenku sa RPG-em, nema njemu mira i fatanja zastavica tako da je taj dio balansiran vise nego dobro. U BF4 mi se tenk ne svidja ali klanski kolega iz njega ne izlazi i lagano ovna ljude ..osakaceni jesu za moj ukus ali ako znas voziti tenk, efikasniji si nego pješak.

Helikopteri su problem u BF3 ali ako imas 4-5 engineera od 30 ljudi u svom timu koji vode racuna o tome, taj helikopter nema sta da trazi na mapi. Sta bi bilo da je 15 ljudi engineeri i da gledaju na suparnicka vozila i da popravljaju svoja. A ne da je cijeli tim medic i da AA stoji u main bazi. Normalno da ce farmati poene na tebi. Sto dovoljuno govori da su to TDM igraci koji nisu svjesni vozila pa ih jedan helikopter ovna cijelu parrtiju. Da ne kazem da jedan jet pilot moze rjesiti da taj helikopter ne bude u zraku ni jednu minutu.

Kada smo igrali klanski nismo nikada imali problem ni sa vozilima da ih koristimo ni sa samom borbom protiv vozila. A nekada nas je znalo igrati samo po 5-6 iz klana pa smo opet izlazili na kraj. Nisu savseno balansirana ali su daleko od nekoh OP-a ili da su beskorisni.

Long story short, koga ovnuje helikopter u spomenutom BF3, i zasluzuje. Ne mozes se boriti protiv letjelica sa AA koji je u main bazi sakrivajuci se iza kontejnera pa ako ubode, ubode. A i bez AA, kako sam rekao, 2-3 engineera mogu letjelice drzati poprilicno daleko od akcije a to sto trideset ljudi misli da je TDM pa ih ubija iz neba i iz zemlje i kontaju se sta se desilo, i zasluzuju kada igraju TDM na CQ. A kada spominjes lokanje tenka u BF3, ja nisam ukupno 5 puta zaginuo u tenku od lock on oružja tako da je i to mit.

Volim igru i sa vozilima i sa vojnikom pa mi je gameplay nekako pola-pola i imao sam problem samo ako sam "sam" dok drugi gledaju kud sunce hoda. Ako 5-6 igraca vode racuna i u vozilu i protiv vozila, nisam nikada imao problema i da me neko ovna.

Da je BF savrsen ne bi se ovoliko zalili i igrao bi ga i dalje, ali za 600h u BC2, 1200h u BF3 i 300h u BF4, dgovorno tvrdim da je igranje kao vojnik i u vozilu igrivo i manje vise solidno i da nije broken. Jer da jeste toliko osakaceno, drzao bih se ili jednog, ili drugog. Tako da je ta prica kako je TDM najbolji dio igre jednostvano smijesna. Ali i ne vidim nacina da razumijes CQ ako si TDM igradc. To sto suparnici tim ovnuje tvoj se zove teamplay. Skill se ne moze balanasirati. Ja sma znao za promjenu uci u AA na caspianu da promjenim malo iz dosade i parkiram ga ispred C zastavice pa me prozivali da sa noob sto ih skidam.
 
Poslednja izmena:
^U tenku sam znao provesti cijelo vrijeme sa nekih 60-3 K/D i to na aftermath uskim mapama. Na ostalim mapama jos lakse. U BC2 takodjer u RUSH modu kao napadac od pocetka do kraja mozes zadrzasti tenk. Naravno, govorim o objektiv efikasnoj borbi gdje sakupim more poena i zavrsim prvi. U BF4 je malo drugaciji gameplay i vozila su oslabljena ali se i dalje moze vladati ako znas sta radis. Kao pješak, ako imas osvjestene ljude koji vode racuna o tenku sa RPG-em, nema njemu mira i fatanja zastavica tako da je taj dio balansiran vise nego dobro. U BF4 mi se tenk ne svidja ali klanski kolega iz njega ne izlazi i lagano ovna ljude ..osakaceni jesu za moj ukus ali ako znas voziti tenk, efikasniji si nego pješak.

:)
da si mi rekao da si imao 160-3 onda bih priznao da je to-to. Inace sam par puta bio u squadu gde smo nas trojica napravili solidne skorove (ovog se secam): 78-0, 65-2 i ja kao najslabiji 58-5, ali je vecina bila u tom fazonu. Na mapi smo mi probijali a ne kampovali, sve stisnuto kao u krkljancu. A vidjao sam i igrace koji solo igraju po 90-2, taj fazon. I ne, nisu citeri, vec sa 31 metkom mogu ubiju 5-6 ljudi. Acc im je neverovatan, ako igraju ozbiljno ne mozes da imas bolje od 1-100 protiv njih.


Helikopteri su problem u BF3 ali ako imas 4-5 engineera od 30 ljudi u svom timu koji vode racuna o tome, taj helikopter nema sta da trazi na mapi. Sta bi bilo da je 15 ljudi engineeri i da gledaju na suparnicka vozila i da popravljaju svoja. A ne da je cijeli tim medic i da AA stoji u main bazi. Normalno da ce farmati poene na tebi. Sto dovoljuno govori da su to TDM igraci koji nisu svjesni vozila pa ih jedan helikopter ovna cijelu parrtiju. Da ne kazem da jedan jet pilot moze rjesiti da taj helikopter ne bude u zraku ni jednu minutu.

Kada smo igrali klanski nismo nikada imali problem ni sa vozilima da ih koristimo ni sa samom borbom protiv vozila. A nekada nas je znalo igrati samo po 5-6 iz klana pa smo opet izlazili na kraj. Nisu savseno balansirana ali su daleko od nekoh OP-a ili da su beskorisni.

Long story short, koga ovnuje helikopter u spomenutom BF3, i zasluzuje. Ne mozes se boriti protiv letjelica sa AA koji je u main bazi sakrivajuci se iza kontejnera pa ako ubode, ubode. A i bez AA, kako sam rekao, 2-3 engineera mogu letjelice drzati poprilicno daleko od akcije a to sto trideset ljudi misli da je TDM pa ih ubija iz neba i iz zemlje i kontaju se sta se desilo, i zasluzuju kada igraju TDM na CQ. A kada spominjes lokanje tenka u BF3, ja nisam ukupno 5 puta zaginuo u tenku od lock on oružja tako da je i to mit.

Volim igru i sa vozilima i sa vojnikom pa mi je gameplay nekako pola-pola i imao sam problem samo ako sam "sam" dok drugi gledaju kud sunce hoda. Ako 5-6 igraca vode racuna i u vozilu i protiv vozila, nisam nikada imao problema i da me neko ovna.

Da je BF savrsen ne bi se ovoliko zalili i igrao bi ga i dalje, ali za 600h u BC2, 1200h u BF3 i 300h u BF4, dgovorno tvrdim da je igranje kao vojnik i u vozilu igrivo i manje vise solidno i da nije broken. Jer da jeste toliko osakaceno, drzao bih se ili jednog, ili drugog. Tako da je ta prica kako je TDM najbolji dio igre jednostvano smijesna. Ali i ne vidim nacina da razumijes CQ ako si TDM igradc. To sto suparnici tim ovnuje tvoj se zove teamplay. Skill se ne moze balanasirati. Ja sma znao za promjenu uci u AA na caspianu da promjenim malo iz dosade i parkiram ga ispred C zastavice pa me prozivali da sa noob sto ih skidam.

Vrlo netacno. Dobar heli sa kopilotom ne moze da se obori stingerima skoro nikako. U najgorem slucaju, pobio bi vas iz velike visine/daljine (preko 400m) topom kopilota, pa se onda posvetio vozilima: takodje, oni kruze oko mape, ne prolaze kroz nju,tako da je broj stingera nebitan. O jet pilotima necu ni da pricam, to je tek groznica kad uhvate da peglaju cak i AA vozila. I ne boj se,svesni su tdm igraci svega daleko bolje nego djaci pesaci sto trce po zastavice. Nije rec uopste o svesti po tom pitanju, to sto ti tako predstavljas je druga stvar. A imam i vise sati u bf od tebe,ali nije u tome poenta. Stvar je u sledecem: dobrog tdm igraca/squad ne moze da dobije cq ekipa nikad. Stvar 2. dobri piloti prazne servere makar svi nosili stingere (ili ih banuju, sto je cesca pojava). Toliko.
 
Poslednja izmena:
Mape su premale za Jetove i sve im je na tacni da gađaju. Takođe, jetovi ne bi u ludilu smeli da imaju isti 3D marker spot sistem na HUD-u u ovako napravljenoj igri. Zato i razaraju. Udji u HardCore server, jetovi stoje na pisti prazni.
 
fingon82 Heli igraci prazne servere zato sto TDM igrac ne zna uzeti jet i oboriti helikopter. Mene su znale oci zaboliti koliko sam vozio jet ali mi nije bio interesantan pa sam ga slabo igraoa ujedno jer su klanske kolege vozile bolje. Slazem se da je ceiling previseok za helija i da masakrira sa TV-om u BF3, i ja sam se zalio na taj dio ali da je to istina sto pricas, ne bih najvise sati igranja ostavio na: caspianu, khargu, omanu, firestorm, armored shieldu itd itd. Svaki put kada nas je masakrikao jet, tenk ili helikopter je bilo do mog tima, dok toga sto sam igrao sam jer sam vozio sva ta vozila i znao da nisu OP kako pricas.

I nije poenta K/D bila sto spominjem 60/3 vec ta da nisam ginuo u tenku kako si ti opisao da su od papira a kao pješak i na caspianu i na karkandu sam znao nakucati preko 100 killova ali to nije poenta battlefield gameplaya, nesto sto vi TDM igraci nikada necete razumjeti pa tako i nije cudo da tvrdite da je TDM najbolji dio igre, igre koja je odradila TDM najgore od svih FPS-ova koje sam probao.
 
Poslednja izmena:
Imao sam srece da igram sa stvarno bolesno dobrim igracima u timu (tipa KD 10/1), znam sta pricam. Niko nije brusio skill trceci od zastave do zastave po minut, gde bi bilo nekog okrsaja (ili ne); oni za minut ubiju 6-7 ljudi. Skoro sam pricao sa jednim od njih (najslabiji od te grupe, skill slican mom), trebalo mu je duplo krace sati da skupi 50 000 ubistava nego meni. Zato je i brze stekao potreban skill da bude dominantan. On 100 okrsaja ima za pola sata, a ja u cq za sat. I kome vise treba vremena da stekne skill za ono za sta svi igramo,ubijanje protivnika :D ?

@glenn odgovor za tvoje pitanje lezi u sledecem: banovani su svi dobri jet i vecina heli pilota na vecini servera. Igraju po smurf akauntima, a ni ne igraju cesto ozbiljno, vec se izmotavaju. Ja sam sreo samo nekoliko tih pilota sto unistavaju za 500-600 sati cq-a koliko sam od prilike igrao (u smislu da su igrali tako da prazne server).

A sta je poenta BF-a reci mi molim te? Osvajanje zastavica? To mogu i u Gianna Sisters da radim.
Poenta je pobeda. Pobeda se ostvaruje ubijanjem drugih igraca. Protivnicima cure tiketi ako ih ubijas. Cak i vi zastavichari ih osvajate zato sto kad ih drzite, protivnickom timu cure tiketi. Da ih bolje ubijate, curili bi im brze :p
toliko o @sustini bf serijala, kao da je to filozofsko pitanje. Ja igru igram zbog svog shvatanja njene "sustine" a ne zbog tudjeg. Spocitavati drugima da ti imas odgovor dok njima promice "sustina" je po malo glupo, nisi ti mesija.
 
Poslednja izmena:
A sta je poenta BF-a reci mi molim te? Osvajanje zastavica? To mogu i u Gianna Sisters da radim.
Poenta je pobeda. Pobeda se ostvaruje ubijanjem drugih igraca. Protivnicima cure tiketi ako ih ubijas. Cak i vi zastavichari ih osvajate zato sto kad ih drzite, protivnickom timu cure tiketi. Da ih bolje ubijate, curili bi im brze :p
toliko o @sustini bf serijala, kao da je to filozofsko pitanje. Ja igru igram zbog svog shvatanja njene "sustine" a ne zbog tudjeg. Spocitavati drugima da ti imas odgovor dok njima promice "sustina" je po malo glupo, nisi ti mesija.

"zastavichari"? Brate mili...

Ako si već tu i igraš igru koja očigledno nije za tebe nemoj ostale da prozivaš.
 
Nazad
Vrh Dno