Šta je novo?

Battlefield 4

Jedno pitanje - kako podešavate Shadowplay da radi sa Battlefieldom? Meni sve normalno snimi, ali kada treba da pogledam video, dođe do toga da secka ko blesav na nekim mestima.
 
koji je dobar program za snimanje videa dok igras, bila je prica ali ne mogu se setim na kojoj strani sad bese?
 
koji je dobar program za snimanje videa dok igras, bila je prica ali ne mogu se setim na kojoj strani sad bese?

MSI afterburner,
FRAPS,
Dxtory,
take your pick
posto imas AMD GPU nisam pominjao Shadowplay.
 
Jedno pitanje - kako podešavate Shadowplay da radi sa Battlefieldom? Meni sve normalno snimi, ali kada treba da pogledam video, dođe do toga da secka ko blesav na nekim mestima.

Shadow mode, 2 minuta, quality high, audio ingame. Ni nema nikakvih drugih podesavanja, niti podesavanja za svaku igru posebno.

Ako imas problema da gledas snimak to je verovatno do nekih codeka koji ti fale ili jednostavno los player koristis.
 
Loool, napravio 30:0 na jednom serveru i odmah sam dobio sut kartu. Kao razlog je navedeno da sam ( ocigledan ) haker. Kako mi vise idu na zivce ovi petogodisnji server hosteri, nemam reci.

Inace, netcode mi jos vise ide na zivce. Samo jutros sam imao 6-7 ( mozda i vise ) situacija gde sam lika ubio da bi me zatim njegov metak skinuo par sekundi kasnije. BF3 je za ovo banja, po pitanju netcode-a makar.
 
Kako se pravi 30-0 inace, naucite me..
 
E moj boki, nisu svi bush monster HC kamperi poput tebe pa da imaju reflekse kao Ray Charles.
 
Pa da ja ono sto mi udje u onaj mali vidokrug bipoda, to mi je.. Ja sam ozbiljno pitao al dobro.
 
Pa vrlo lako ako znas kako da se kreces i kako da pucas... Uglavnom bf3 i bf4 igraju klinci koji ne mogu vola da ubodu. Ako igras malo pametno i imas dobar reflex mozes da imas dobre skorove.
 
Al njih 30 da ubijes a tih 30 da te ne krzne svako po malo barem? Tu je i auto healing znam, al opet..
 
Imas kockicu ima revive. Mada ako igras pametno uvek imas cover i samo ti viri glava, pored ovih botova koji igraju bf3 i bf4 mozes da izvuces nenormalne skorove...
 
Mesano meso dovoljno govori :d Avioni se zalecu na pesadiju a :)

Zato posle 12 navece ima dva hc servera, nisam ni igrao zadnja dca tri dana, plus zabod kad se desi posle 4 minuta ucitavanja.. Ubijanje u pojam.
 
to sto ti zabada je nesto do tvog sistema. proveri j3esi li pravilno ubo pinove iz napajanja u plocu. proveri i uzemljenje u kuci
 
Ne smeta mi toliko los netcode koliko mi smeta pucanje servera. Desava mi se da pucam u nekoga a da se on samo okrene i zakuca me za zemlju. Opet, i ja sam dobijao gomilu nemogucih 1v1 borbi tako da smo tu negde jednaki. Nije ovo opravdanje za Dice, ipak smo svi ovde platili igru i ocekujemo da igramo full verziju a ne neku neispoliranu betu. Ali prioretiti moraju svuda da postoje pa i ovde, dakle neka prvo omoguce da igramo igru a onda neka se pozabave i netkodom.
 
^^
That being said, there is unlikely to be any major changes to the actual netcode because a better solution doesn't exist.

Znaci,to nam je,sto nam je.
 
Shadow mode, 2 minuta, quality high, audio ingame. Ni nema nikakvih drugih podesavanja, niti podesavanja za svaku igru posebno.

Ako imas problema da gledas snimak to je verovatno do nekih codeka koji ti fale ili jednostavno los player koristis.

Uspeo sam, konačno. Sve je ok sa Shadowplayom, samo video player zeza prilikom reprodukcije.

Čak sam i u Vegasu naučio osnovne stvari da radim :)

 
Ne razumem zasto je netcode u BC2 jedno vreme radio savrseno, skoro svaki metak pogadja i tacno znas dal si pogodio ili, normalno zaviseci od samog pinga ali je maltene savrseno radilo, kakva je ovo next gen igra a ovako los net code ?
 
Ne znam sta reci ovih dana, posle toliko trolovanja oko bf4 usrana igra opet puca, rekao bih bacene pare. Daj boze da je poprave kao bc2.
 
Bojim se da je covek iz prvog posta u pravu. Mozda mogu malo da ublaze los hitreg povecavanjem udela servera u racunanju pozicija nego sto je to trenutno ali jednostavno nema sanse da uz balistiku, fiziku i ostalo bude kao na shooterima gde projektil instant pogadja metu.

http://www.reddit.com/r/battlefield...eryone_complaining_about_terrible_netcode_in/

majku mu covek bi ocekivao vise sto se tice objasnjenja od coveka koji za sebe tvrdi da je

10-year professional software developer and architect who develops client and server "netcode" for enterprise business applications

cisto proseravanje, ova igra je toliko bagovita i lose resena sto se tice hit detekcije da cak i Bf3 izgleda zlatno u poredjenju s njom.
Nije to sam netcode, ocajan refresh rate servera ima tu jos kojesta ali to samo ovi is Stokholma znaju, ili bi trebalo da znaju...

 
Testirao sam prformns ponovo i samo multi obara frejmrejt i zasecka malo s vremena na vreme, dok ostalo radi savršeno, probao sam i onaj Test Range ili kako već i SP, samo multi zeza, pa čak i kad sam na praznom serveru. I to ne da konstantno ima loš FPS, nego samo povremeno i zato ne kontam ke pasa. A, što se tiče kreševa, toga nije bilo još uvek.
 
Sto je najtužnije taj gore video pokazuje da netcode funkcionise odlicno. Uz svu kompleksnost igre i tromost interneta, lag izmedju hit detekcije pogotka onoga ko puca i onoga ko je pogodjen je mizeran a svako ko misli da to treba izgledati instant se vara.

Suma sumarum svi ti testovi i folovi golovi znace jedna obicna 0 iz prostog razloga sto bi svi ti testovi dali drugacije rezultate na srverima sa dva covjeka, sa 64, sa jedne lokacije u odnosu na drugu lokaciju, sa jednog servera u njemačkoj u odnosu na server u japanu ili onog na marsu, ko kakav ima računar, kakav internet i tako dalje i tako bliže. JA recimo nikada nisam imao probleme u BF3 da se toliko cesto gine iza zida kao neki iz prostog razloga sto imama drugi ISP, računar itd itd. Igra ima velike probleme, to stoji kao i moje mišljenje o samoj igri ali mislim da se previse ide u dibiozu "pronalaska krivca". Postoji malo more stvari koje mogu uticati na bagovitost a ne upri prstum u netcode i trazi zamjenu istoga. Identicni se problemi ako ne i veci mogu dokazati u drugim deset puta manje kompleksnim igrama.

Igra je bagovita, treba cekati da je ispeglaju i kraj price. Ja se nadam da ce peglanje doci cim prije obzirom da m ise vise igra BF3 nego četvorka.
 
Poslednja izmena:
Pa ako se uzme u obzir da je prosecno vreme reakcije oko 150-200 ms ovo kasnjenje ima uticaja.
 
Sto je najtužnije taj gore video pokazuje da netcode funkcionise odlicno. Uz svu kompleksnost igre i tromost interneta, lag izmedju hit detekcije pogotka onoga ko puca i onoga ko je pogodjen je mizeran a svako ko misli da to treba izgledati instant se vara

Evo peti put citam, i ne mogu da povezem, da li ti ovde impliciras da je pri pingu meni i neprijatelju od 40-50 situacija gde neprijatelj izadje iza zaklona - potpuno normalno da vidjeno kasni preko 300ms?
Znaci, najcesce se gine upravo iz pozicija gde ti cekas nekoga na zicer, i u momentu kad se pojavi, ti padas mrtav.. Realno, on je 300ms ranije izasao iza zida nego sto si ga ti video, i po standardnom matematickom proracunu : assault rifle puca 750 metaka po minut sto iznosi 12.5 metaka u sekundi, sto iznosi da puska u 0.3 sekunde ispali 3.75 metaka,.. uracunas prosecno vreme reakcije 150-200ms i dodas jos preko 2 metka i mrtav si.

Ono sto ja trazim od shootera je da ako mi pise ping 40, neka ga podupla da bude ukupan odziv od 80ms, i tih 80ms bi mogao smatrati zanemarivim u ovakvim situacijama.
 
Sto je najtužnije taj gore video pokazuje da netcode funkcionise odlicno. Uz svu kompleksnost igre i tromost interneta, lag izmedju hit detekcije pogotka onoga ko puca i onoga ko je pogodjen je mizeran a svako ko misli da to treba izgledati instant se vara.

Suma sumarum svi ti testovi i folovi golovi znace jedna obicna 0 iz prostog razloga sto bi svi ti testovi dali drugacije rezultate na srverima sa dva covjeka, sa 64, sa jedne lokacije u odnosu na drugu lokaciju, sa jednog servera u njemačkoj u odnosu na server u japanu ili onog na marsu, ko kakav ima računar, kakav internet i tako dalje i tako bliže. JA recimo nikada nisam imao probleme u BF3 da se toliko cesto gine iza zida kao neki iz prostog razloga sto imama drugi ISP, računar itd itd. Igra ima velike probleme, to stoji kao i moje mišljenje o samoj igri ali mislim da se previse ide u dibiozu "pronalaska krivca". Postoji malo more stvari koje mogu uticati na bagovitost a ne upri prstum u netcode i trazi zamjenu istoga. Identicni se problemi ako ne i veci mogu dokazati u drugim deset puta manje kompleksnim igrama.

Igra je bagovita, treba cekati da je ispeglaju i kraj price. Ja se nadam da ce peglanje doci cim prije obzirom da m ise vise igra BF3 nego četvorka.

Ovaj covek je neunistiv:eyebrows:
 
Vrh Dno