Šta je novo?

Battlefield 4

Pa pricam o svom nekom dozivljaju, subjektivnom, primetim da partije koje gubim redovno gubim zbog " neorganizovanosti " svoje ekipe vise nego zbog kvaliteta pucanja, jer svi na mapi imamo problem laga. To ti kao blato u fudbalu, ako je teren blatnjav blatnjav je svima :)
Partije koje gubim gubim zato sto ima previse " cekanja na ishod " a ne aktivnog ucesca u istom.

Jos jedna stvar koju nisam primetio kod BF3 ( mada sam ga slabo i igrao doduse ) jeste " vaznost pojedinih tacaka na mapi " kao sto je bio " Suburb na Karkandu " u BF2 sada su tacke recimo B i C na Flood ili A i B na onoj GOLMUDU. Jednostavno kontrola tih tacaka odredjuje pobednika a i najvece bitke se upravo tu vode.

Razumem o čemu govoriš stim da bih ja dodao da mi se čini da je nekom teren blatnjaviji tj moguće da je razlog u tome što je taj neko nagruvao pušku do kraja, a ja igram bukvalno sa istom puškom ali 0 sa dodacima pa mi se čini da ''teško'' ubijam. Mene ne drži mesto ja više volim da se krećem pa makar poginuo sto puta nego da mi je prostor sužen. :D volim širinu kretanja koju ima BF :D. BTW koja je najbolja puška kod medika najbolje pogađa metu?
 
Poslednja izmena:
a ja igram bukvalno sa istom puškom ali 0 sa dodacima pa mi se čini da ''teško'' ubijam.

Moras da otkljucas bar min 4 " perka ", neki bolji nisan, nesto za stabilizaciju ... ne mora sve ali bar po jedan na svakoj onoj lestvici, definitivno puska postaje upotrebljivija :)
U poslednje vreme vidim da me suportovi odvaljuju onim " sarcima " sa pojedinacnom paljbom, ima 200 metaka po okviru ne mora da reloaduje do kraja partije :)
 
Ju u BF3 ovakve muke nisam imao, ako stojis u zaklonu gde ti viri pola glave i cekas ljude na zicer trebalo bi da imas veliku prednost, ove uglavom padas jer te lik vidi pre nego ti njega, nidje veze, Ne interesuje me da li je problem u netkodu, kompleksnosti engina, balistici???? (wtf, kakva bre balistika u BF, jel to ono kad sve puske izbacuju lasere, puske sa prigusivacem spore lasere a snajperi velike uzarene kugle koje padaju posle 100m), jeftinim serverima koji ne mogu da obrade "ogromnu" kolicinu informacija ili nesto sasvim deseto, cinjenica je da su aljkavi i lenji i da glavna stvar u FPS igrama ne radi a to je napucavanje, boli me za eksplozije, polu destrukciju ili tupavi levolution. Generalno mislim da igra ima potencijal i sama mehanika mi se svidja vise nego u BF3 i zao mi je sto je ovako velika stvar fail.
 
Idemo, ovo su vec konkretne promene i skoro sve ono sto je trebalo da se popravi:

Dec 16 PC Game Update Notes
-Fix for a crash that would cause the game to stall, resulting in a sound loop. This should eliminate most of the problems relating to this.
-Fix for the SUAV (introduced in the China Rising expansion pack) not exploding when hitting enemy soldiers. While these indeed should be deadly, they were never designed for “roadkilling” opponents.
-Fixed one of the issues related to the so called “Netcode” (see below for details)
-Fix for player tags not always showing when needed to, resulting in players shooting team members.
-Fix for graphical flickering appearing on terrain.
-Fixed the instance where players suddenly would transition into Spectator Mode while playing the Defuse game mode.
-Fix for a Defuse bug where none of the teams would win a round by letting the timer run out. -Fix for players getting stuck in the revive screen after being killed.
-Fix for players getting stuck in the kill camera after being revived.
-Fix for the game mode specific ribbons being counted twice in the multiplayer progression.
-Made the NVidia 331.82 driver version mandatory for all players.
-Disabled DirectX 11.1 on NVidia cards that have outdated drivers.
-Fixed driver version not being properly detected on NVidia Optimus systems.
-Fixed a minor crash that could occur when bringing up the scoreboard.
-Fix for the issue where the game would get stuck in loading screen when players tried to join a Second Assault map without actually owning Second Assault.

“Netcode” improvement
We’ve addressed the so called “Kill trading”. This refers to when two players fire at each other and, seemingly, both die at the same time. The time window where a bullet could cause damage from an already dead player is now calculated as intended, decreasing the timeframe when players with high latency could get a kill, even though they should be dead according to the server.
 
Pa to je vecina problema na koje se ljudi zale. Nadam se da su konacno zakrpili te rupe.

Razumem o čemu govoriš stim da bih ja dodao da mi se čini da je nekom teren blatnjaviji tj moguće da je razlog u tome što je taj neko nagruvao pušku do kraja, a ja igram bukvalno sa istom puškom ali 0 sa dodacima pa mi se čini da ''teško'' ubijam. Mene ne drži mesto ja više volim da se krećem pa makar poginuo sto puta nego da mi je prostor sužen. :D volim širinu kretanja koju ima BF :D. BTW koja je najbolja puška kod medika najbolje pogađa metu?

Na assault-u su ti za sada najbolje puske M416 i ACE-23. Mozes ih koristiti u svim situacijama i nikada da ne budes u nekom neravnopravnom polozaju. To su ti sto bi ameri rekli jack of all trades a mi kazemo devojka za sve :).
 
Mare oma probam pa javljam utiske doduše tu ACE-23 još nisam otjključao dok ovu m416 imam ali treba da je nadogradim da bi bila OP. :D
 
ace 23, kobra ili coyote, muzzle brake,.. (green laser) manje se vidi, a uklanja penale na hipfire.

Sa ovim setupom, gadjas burstove, kida sve skoro u tacku na mid/long range. Ukoliko se zaneses i stisnes full rafal u close combat, ocekuj milu i dragu DICE random devijaciju i ceste promasaje u necemu sto ti deluje 1/1.


(isti setup mozes i sa M416)
 
Poslednja izmena:
Nisam kontao za šta mi treba green laser kad imam ovaj redovni? Znači on u stvari uklanja penale na hipfire?
 
M416 je milina od puske! Bas mi lezi, ne puca ni presporo ni prebrzo, taman!
 
Nekako ne volim da nosim najjače puške, nije zanimljivo...
 
A od crvenog progleda :D
 
Da li neko moze napraviit poredjenje sa F2000. Cujem da je ista kao u BF3 ali daima boljih u BF4 u njenom "domenu". Igrom slučaja mi najviše odgovara i u BF3 i u BC2 pa ono.. tradicija. Nakoleginom profilu s kojim ponekad igram nije otkljucana a do sada mi ACE-23 radi dobro.
 
Nekako ne volim da nosim najjače puške, nije zanimljivo...

Majkemi.. taj M416 je tako dosadna puska, kao i u BF3, zanimljiv je taj fenomen, kao da ljudi igraju samo za dobre statistike, to su oni sto te napu*avaju kad vozis helish kao normalna osoba (ubijes jedan tenk u rundi, srusis jedan little bird) i kad zagines, popijes komentare "worst helli p1lot EVArrRRR". Izvini batice sto nismo silovali helish celu rundu da bi ti imao 45-0 ratio.
 
Poslednja izmena:
Zar postoji prebrza puška :)

Postoji, najvece djubre od puske, Famas.

Trenutno igram sa CZ-805 i mogu da kazem da mi se dosta svidja posebno za neke medium range okrsaje.

to su oni sto te napu*avaju kad vozis helish kao normalna osoba (ubijes jedan tenk u rundi, srusis jedan little bird) i kad zagines, popijes komentare "worst helli p1lot EVArrRRR". Izvini batice sto nismo silovali helish celu rundu da bi ti imao 45-0 ratio.

Kad si kod toga meni su najgori oni piloti koji udju u transport heli, ja udjem na jedan od dva mitraljeza i posle par sekundi samo vidim da je batica iskocio iz helija jer, jelte, mora da snajperise sa neke zgrade koja se nalazi tri ***** materine udaljena od bilo kog desavanja. I tako ja zaginem zbog budala.
 
Poslednja izmena:
Lol bio sam napisao sem Famasa, pa obrisao :) ali recoil mu je katastrofalan. Zato aek i f2000 su vrh. Za bf4 ne znam,do duše,imam iskustva samo sa bf3
 
AEK su malo osakatili prevelikim vertikalnim recoil-om, i dalje se navikavam na razliku u odnosu na BF3. F2000 nisam voleo, nekako izgleda kao igracka. Znam, nije neki argument ali *** :).
 
AEK je odličan za blizinu i za neki medium range. Što se tiče daljine, odličan mi je SAR-21, veoma mali recoil ima. Po 500+ killova sa obe automatske puške, sad merkam s kojom sledećom da igram. Probaću M16A4 jer volim burst fire, i fali mi KH2002 koji je bio ubica ako znaš da igraš s takvom puškom, nije za svakoga burst only mode. Nadam se da M16 barem puca približno kao dotični i zadovoljan sam.
 
Kad cemo mi non Premium memberi moci da opeglamo Kinesko uzdizanje? :d
 
Kasno pojavljivanje markera za tvoje saigrace, nisu popravili.
 
Nije ogroman problem, al se bezveze loze da su ga popravili..
 
Jel moze neko da mi objasni fenomen da kad na nekog pucas pocne da se uvija levo, desno, gore, dole ko neka trbusna plesacica?!?
Jel to ono kao u Matrixu kad Neo izbegava metke? :mad:
 
Jel moze neko da mi objasni fenomen da kad na nekog pucas pocne da se uvija levo, desno, gore, dole ko neka trbusna plesacica?!?
Jel to ono kao u Matrixu kad Neo izbegava metke? :mad:

Primetan je " bunny hopping " i ja sam primetio, odjednom krene neko skakanje, izvijanje, eskivaza koja mi nije najjasnija :) Ali ne kod svih pa kontam da su napravili " makroe " i cim oseti paljbu odma krene po tastatauri.
 
Vrh Dno