Šta je novo?

Battlefield 4

Sto je najtužnije taj gore video pokazuje da netcode funkcionise odlicno. Uz svu kompleksnost igre i tromost interneta, lag izmedju hit detekcije pogotka onoga ko puca i onoga ko je pogodjen je mizeran a svako ko misli da to treba izgledati instant se vara.

Suma sumarum svi ti testovi i folovi golovi znace jedna obicna 0 iz prostog razloga sto bi svi ti testovi dali drugacije rezultate na srverima sa dva covjeka, sa 64, sa jedne lokacije u odnosu na drugu lokaciju, sa jednog servera u njemačkoj u odnosu na server u japanu ili onog na marsu, ko kakav ima računar, kakav internet i tako dalje i tako bliže. JA recimo nikada nisam imao probleme u BF3 da se toliko cesto gine iza zida kao neki iz prostog razloga sto imama drugi ISP, računar itd itd. Igra ima velike probleme, to stoji kao i moje mišljenje o samoj igri ali mislim da se previse ide u dibiozu "pronalaska krivca". Postoji malo more stvari koje mogu uticati na bagovitost a ne upri prstum u netcode i trazi zamjenu istoga. Identicni se problemi ako ne i veci mogu dokazati u drugim deset puta manje kompleksnim igrama.

Igra je bagovita, treba cekati da je ispeglaju i kraj price. Ja se nadam da ce peglanje doci cim prije obzirom da m ise vise igra BF3 nego četvorka.


Tebi je ovo savrseno????????????
 
Sto je najtužnije taj gore video pokazuje da netcode funkcionise odlicno. Uz svu kompleksnost igre i tromost interneta, lag izmedju hit detekcije pogotka onoga ko puca i onoga ko je pogodjen je mizeran a svako ko misli da to treba izgledati instant se vara.

Suma sumarum svi ti testovi i folovi golovi znace jedna obicna 0 iz prostog razloga sto bi svi ti testovi dali drugacije rezultate na srverima sa dva covjeka, sa 64, sa jedne lokacije u odnosu na drugu lokaciju, sa jednog servera u njemačkoj u odnosu na server u japanu ili onog na marsu, ko kakav ima računar, kakav internet i tako dalje i tako bliže. JA recimo nikada nisam imao probleme u BF3 da se toliko cesto gine iza zida kao neki iz prostog razloga sto imama drugi ISP, računar itd itd. Igra ima velike probleme, to stoji kao i moje mišljenje o samoj igri ali mislim da se previse ide u dibiozu "pronalaska krivca". Postoji malo more stvari koje mogu uticati na bagovitost a ne upri prstum u netcode i trazi zamjenu istoga. Identicni se problemi ako ne i veci mogu dokazati u drugim deset puta manje kompleksnim igrama.

Igra je bagovita, treba cekati da je ispeglaju i kraj price. Ja se nadam da ce peglanje doci cim prije obzirom da m ise vise igra BF3 nego četvorka.


Glenn is back!!! Mora da je kupio igru pa opet brani bačene pare :p
 
Tebi je ovo savrseno????????????

a svako ko misli da to treba izgledati instant se vara.

U suprotnom ubjedi me pomocu kojih filmskih trikova moze biti instant reakcija i infomracija sa jednog racunara na drugi ,,ili da razlika bude na jednom ekranu od drugog 2milis ?? Ako ponovo procitas moju poruku, u njoj kazem da je to kašnjenje mnogo vece u kompleksnijim situacijama neg sto je prikazano na video te sam zato i rekao da uopste nije relevantan kao ni ostali "test klipovi" ... zato na tom snimku izgleda savrseno jer je to sasvim normalno kašnjenje za online multi igru. Ista stvar je i sa dodsta manje kompleksnim COD-om nmo ako mislis da i tamo ne valja netcode, napravi prijatelju bolji.

Nemojte bezveze trabunjati ako niste u stanju demantovati problem samoga netkoda ondosno, online gaminga. Svaka igra mora da ima lag jer informacija ide sa jednog kompa na server pa sa servera na drugi računar. U LAN-u mozda ne.

Najlakse je prozivati fanbojse ali nula bodova argumenti. Keep on going. Rekao bih samo fali HC vs NROMAL ali ste i to ispucali. I da, igram s vremena na vrijeme BF4 ali ga jos nisam kupio za svoj profil te sam rekao da je igra djubre ali sam ipak fanboj obzirom da se vase pljuvanje ne poklapa sa mojima. Simpatićni ste.

......
 
Poslednja izmena:
Šta sve neću pročitati na ovom Bench-u leb ti je*em, ovo je bolje od Monty Python-a...

jon-stewart-popcorn.gif
 
Poslednja izmena:
Reci ti meni kako je to "savrseno" ako imamo ping ti i ja po 40ms na PRAZNOM NEOPTERECENOM serveru, i ti izlazis iza coska, a ja te vidim sa 300ms zakasnjenja. Slazem se, to instant moze biti samo u LAN-u, nego zasto to nije ~80ms nego 3-4 X više?
 
Zaboravio si obradu servera. Netcode nije los po slici toga kllipa, vec je masivna obrada. T isabiras 1+1 da dobijes 2 sto nije slucaj u prenosu informacija. Nemoguce je prenjeti informacije kako ti mislis te da se taj dilej odnosi sam ona vrijeme moga i tvoga pinga. KAda ne bi postojao server, ne bi postojao ispis animacije za pogodak, kada bi gledali inofrmaciju kros CMD, tada bi razlika bila samo kada saberes moj i tvoj ping. A i tada je preko 100ms zar ne ? Neko je mislim rekao da se radi o jeftinim serverima i i toga ima, ali mi se dize kosa na glavi trabunanjem kako je netcod los i treba ga zamjeniti i d sve cvjeta.. a argzmenti nula.

Igra je troma i bagovita radi hiljadu stvari je kašnjenje informacija, nedetektovanje ovoga, ono,ga, propadanje, losa fizika itd itd.. a ne radi jednog netkoda. Ako neko ima los netkod los info netkoda kada mu je PC opterecen, a ja nemam, zar zaista mislis da je to relevantno ????

Kak orekoh, argumentovano me demantujte ali u suptrotno, dajte malo ozbiljnosti. Covjek se ne moze ukljuciti u raspravu na kojem je sve nivou. Pola mi ljudi ovdje blikirano samo radi trolanja a ni ne ucestvujem vise u diskusijama. Ozbiljnosti ne bi skodilo.
 
Poslednja izmena:
Neverovatno je da se vi svadjate oko tudjih gresaka i brljavstina. Ea i Dice su poznati da ovako rade igre i tako je od BC2, bio bagovit posle par meseci ga ispeglali, BF3 takodje pa je " nadam se " ispeglan, sada isto BF4. Imate li vi neke zivote posvetite se drugim stvarima i zahebite bf4, udjes igras ako pukne odes kod devojke ili zene il u kafanu il za knjigu, sekiracija i pljuvanje vas cini samo jos ogorcenijima. Odes na EA forum, nahebes im se pohlepne, kazes da su pajseri i na drugu stranu. Igra sama sada vredi tih 20 eura jer trenutno ne postoji bolja pucacina ovakve vrste - full scale war. Ovakve rasprave traju duze nego bes zbog pucanja igre.
 
Kakva žena, devojka, ovo je gejming sekcija Bench foruma, BF4 tema, o čemu da pišemo? Pogledaj samo kako je Glenn objasnio "dilej i sabiranje pingova", kako da ostaneš ravnodušan (radim u telekomunikacionoj kompaniji BTW)? :D
 
Evo peti put citam, i ne mogu da povezem, da li ti ovde impliciras da je pri pingu meni i neprijatelju od 40-50 situacija gde neprijatelj izadje iza zaklona - potpuno normalno da vidjeno kasni preko 300ms?
Znaci, najcesce se gine upravo iz pozicija gde ti cekas nekoga na zicer, i u momentu kad se pojavi, ti padas mrtav.. Realno, on je 300ms ranije izasao iza zida nego sto si ga ti video, i po standardnom matematickom proracunu : assault rifle puca 750 metaka po minut sto iznosi 12.5 metaka u sekundi, sto iznosi da puska u 0.3 sekunde ispali 3.75 metaka,.. uracunas prosecno vreme reakcije 150-200ms i dodas jos preko 2 metka i mrtav si.

Ono sto ja trazim od shootera je da ako mi pise ping 40, neka ga podupla da bude ukupan odziv od 80ms, i tih 80ms bi mogao smatrati zanemarivim u ovakvim situacijama.

Sve manje mi se igra ovaj BF baš iz gore navedenog razloga gde ti sačekaš lika da se pojavi iza ćoška opleteš po njemu, a on se okrene ka tebi i ti momentalno gledaš u zemlju???
 
Poslednja izmena:
[YOUTUBE]nwNNjQDJvQA[/YOUTUBE]
AKo je bilo pardoniram
 
Poslednja izmena:
Sve manje mi se igra ovaj BF baš iz gore navedenog razloga gde ti sačekaš lika da se pojavi iza ćoška opleteš po njemu, a on se okrene ka tebi i ti momentalno gledaš u zemlju???

Igzekli.
zato kad cekas nekoga, moras non stop da se pomeras kako bi i on tebe koliko toliko "video na pogresnom mestu",..

U suprotnom, u 4 od 5 situacija, gine onaj ko pravi sačekušu...
A u shooterima koje ja igram, takodje sa balistikom metka, čak sa pingovima ~100, ako čekam protivnika da izadje, od 50 situacija, ja ću dobiti 49.
 
U toku dana ce biti objavljeno. :D
Mozda i na Dnevniku?
 
Battlefield 4 R16 Server Update Notes

Fix for some of the more common server crashes
Overall performance enhancements
UCAV ammo replenish time was set from 20 to 90 seconds
Round time limit intervals were added for the different server types
 
Ali to je sto se tice servera a posto je nama stigao i klijent apdejt mora da ima jos nesto sto su cackali.

@Glenn Daj 50e koje si sa mukom zaradio a onda opravdavaj zasto te je prodavac slagao i isporucio felerican proizvod.
 
Kakva žena, devojka, ovo je gejming sekcija Bench foruma, BF4 tema, o čemu da pišemo? Pogledaj samo kako je Glenn objasnio "dilej i sabiranje pingova", kako da ostaneš ravnodušan (radim u telekomunikacionoj kompaniji BTW)? :D

Ali si nas stručno ispravio iz tabora telekomunikjacija ..:D :D :D

P.S. Je li to taj smajli ili treba neki stručniji ???

Dr.Mare Rekao sam da je igra djubre i da m ise igra vise BF3. Mislim da se dalje ne treba detaljisati zasto kada niko niti jedan od nas u životu nije vidio kod FROSTBITE enginea i sto je najgore postave uredne situacije koje su identicne u IMHO vecini multi pucačina upiruci prstom kako je los kod a zapravo 10 puta igra gore radi u kompleksnijim situacijama (Pera je postao lag od nekoliko sekundi kašnjenaja hitrega) ili video gdje je hit marker iza covjeka ako t ije PC opterečen. Kako da ne reaguješ. Ali je fino trubiti mišljenje koje je hipotetičko pa ako neko ima neko drugo fiktivno mišljenje koje se ne poklapa, onda udri po svojoj teoremi.

Finino trazim demant i objašnjenje da i ja znam zasto je igra bugfest. Vase mišljenje nista ne stoji vise od moga s toga..
 
Poslednja izmena:
Evo sve ću da ti objašnjavam...
 
Dr.Mare Rekao sam da je igra djubre.

Daleko je ovo od djubreta :)
Ono sto se meni cini do sada bar sto se tice teamplay-a je da je dosta poboljsan i da za razliku od BF3 ovde dosta znaci ako jedna grupa ljudi krene u akciju i na ciljeve. Ko je igrao Rush varijantu zna o cemu pricam takodje ko igra locker zna o cemu pricam, na boljim serverima solo play jednostavno ne prolazi, imaces mozda dobar skor ali cim dodje spreman squad silovace te. Mozda ubijes jednog ali si sigurno spotan a dotle te jure vec 2. Daleko bolje od BF3 imho.
Cenim da ce biti full igriva za nekih 3 meseca kada se ispeglaju svi bagovi. Sada se moramo pomiriti sa ovim boljkama.
 
Poslednja izmena:
Ja jedino sto sam zakljucio (i sto se potvrdilo) je da ubijate tako sto cekate nekog iza coska i ne pomerate se :d (30-0 explained)
 
Znam ja za mane ali neko je ovde jednom govorio o tom da se treba igrati a manje baviti score-om pa ce sve nekako bolje leci. " Voip ingame " takodje mi se cini da radi i da nema potrebe za TS. Sinoc smo malo krizirali prilikom " Lockera " i sva komunikacija je isla ok, eto bar jedna stvar koja radi mada se uglavnom cuje FUUUU pa kako me ubio i slicno :d
Ispratim sinoc kolegu sa friends liste, udjem na server gde je on igrao i score bude 5 - 15, popizdim ( ne zbog score nego zato sto mi se ucinilo da koju god sam pusku uzeo ne mogu nikog da ubijem ) izadjem nadjem server sa manjim pingom, uradim test - GOOD - i score bude puno bolji, jednostavno imas osecaj da pogadjas, cenim da to sarenilo sa serverima poprilicno i da je za optimalan gaming potrebno pronaci odgovarajuci server.
 
Poslednja izmena:
Daleko je ovo od djubreta :)
Ono sto se meni cini do sada bar sto se tice teamplay-a je da je dosta poboljsan i da za razliku od BF3 ovde dosta znaci ako jedna grupa ljudi krene u akciju i na ciljeve. Ko je igrao Rush varijantu zna o cemu pricam takodje ko igra locker zna o cemu pricam, na boljim serverima solo play jednostavno ne prolazi, imaces mozda dobar skor ali cim dodje spreman squad silovace te. Mozda ubijes jednog ali si sigurno spotan a dotle te jure vec 2. Daleko bolje od BF3 imho.
Cenim da ce biti full igriva za nekih 3 meseca kada se ispeglaju svi bagovi. Sada se moramo pomiriti sa ovim boljkama.

Igra je veoma slična BF3 ja tu razliku o kojoj ti pričaš ne vidim. Timska igra je ista kao i u bf3 ne bih se složio sa tim da solo igra prolazi u bf3, prosto ne da mi se porediti nešto što jako slično. Samo da te citiram ''cim dodje spreman squad silovace te'' pa zar tako nije i u bf3 u čemu je razlika, dok igram bf4 imam neki osećaj kao da su mi tegovi na nogama dok u bf3 ko da imama krila, + avioni i heliji su mnogooo bolje odrađeni, što to je neka razlika koju ja uviđam, a da ne pričam o tome kako me lik ubija na prvu bukvalno sa pogledom me rešava. Meni je jasno da postoji jedna slika koju ja vidim i neka druga koju vidi taj što me je isprašio.
 
Poslednja izmena:
Ja bas vidim ono sto @vkozomar prica. Ok, ne vidi se uvek timska igra niti na svakom serveru ali desilo mi se dosta puta da naletim na ljude u timu koji znaju da izdaju/prate naredjenja.

@Glenn nema potrebe da se objasnjavamo los netcode niti da pravdamo DICE. Ipak mi njih placamo a ne oni nas. Ja ocekujem za 50e da dobijem ono sto sam platio.
 
Pa pricam o svom nekom dozivljaju, subjektivnom, primetim da partije koje gubim redovno gubim zbog " neorganizovanosti " svoje ekipe vise nego zbog kvaliteta pucanja, jer svi na mapi imamo problem laga. To ti kao blato u fudbalu, ako je teren blatnjav blatnjav je svima :)
Partije koje gubim gubim zato sto ima previse " cekanja na ishod " a ne aktivnog ucesca u istom.

Jos jedna stvar koju nisam primetio kod BF3 ( mada sam ga slabo i igrao doduse ) jeste " vaznost pojedinih tacaka na mapi " kao sto je bio " Suburb na Karkandu " u BF2 sada su tacke recimo B i C na Flood ili A i B na onoj GOLMUDU. Jednostavno kontrola tih tacaka odredjuje pobednika a i najvece bitke se upravo tu vode.

Opet ne svidja mi se " rush mode " u BF4 jer nakon prvih par minutam svaka prepreka bude srusena a samim tim i mogucnost armovanja je smanjena na 0 i to se abuse-a iz daljine, steta jer je Rush mode jedna od boljih stvari koja je zadesila BF serijal imho.

Takodje ovaj deo oko " vrednosti " igre tipa 20,30 50 eura i " bacenih " para, ljudi imaju konzole i kupuju originale, takodje igre tipa Witcher ( btw i ja je kupio ) se poseduju a realno provodimo vreme tipa 20,30,50 sati a kukamo na igru koja kosta isto a provodi se na stotine sati, neke i po 500,1000,1500 sati gde se u nekom realnom vremenu nadmeces sa 1 000 000 IQ evrope. Zar nije vredno para kad vidis da si bolji od nekog da si bolje odigrao i slicno .. ?
 
Poslednja izmena:
Od danasnjeg patcha nemam vise CTD na Siege of Shangai mapi. Takodje su sredili i texture flickering...
 
Citam na Battlelog forumu da su izgleda povecali horizontalni recoil kod ACE. I pre ovoga su znali da tiho promene neka oruzija a da nigde to ne objave tako da me ovo ne bi cudilo.
 
Vrh Dno