Šta je novo?

Banka Poštanska Štedionica (bivša MTS Banka) (2024)

Stiže mi informacija iz banke da je sada (pretpostavljam nakon novog ažuriranja, iako se u opisu ne pominje ništa sem "manjih vizuelnih bagova") dostupan celokupan istorijat transakcija u mobilnoj aplikaciji, odnosno da su tu svi detalji. Da li se to stvarno odnosi na stare 200 račune? Kod mene je kao i dosad, vidljivi su samo iznos i datum, pa ne znam kako da se postavim prema toj informaciji. Nemam koga drugog da pitam, pa ne znam da li me lože (😂) ili je neki bag kod mene.
 
Od 18 marta prosle godine samo iznos i datum,kad se tapne na transakciju ima jos informacija. Ne kao na starom HB
 
Koleginica se prijavila sa podacima za namenski račun promenom lozinke, ali kad uđe piše da ne postoje računi. Dakle nema ništa od tih namenskih, izgleda. Veselo.
 
Zna neko kod njih da li blokiraju račun čim istekne lična karta i da li mora u poslovnicu ili može mejlom da se pošalje nova? Ne uspeh iz dva pokušaja da dobijem call centar da pitam, čekam par minuta i onda mi kaže dobili ste operatera broj taj i taj i opet me vrati na čekanje. Na mejl ne odgovaraju 4ti dan, poslovnice vidim rade skraćeno, pa ne mogu da stignem posle posla da odem.
 
Zna neko kod njih da li blokiraju račun čim istekne lična karta i da li mora u poslovnicu ili može mejlom da se pošalje nova? Ne uspeh iz dva pokušaja da dobijem call centar da pitam, čekam par minuta i onda mi kaže dobili ste operatera broj taj i taj i opet me vrati na čekanje. Na mejl ne odgovaraju 4ti dan, poslovnice vidim rade skraćeno, pa ne mogu da stignem posle posla da odem.
Ne blokiraju, tj. nisu blokirali pre par godina. Koristio sam pasoš umesto LK i u MTS banci i u Intesi.
 
Propade moj trajni nalog sa namenskog, izgleda. Posle 7 godina, danas se nije izvršio a kliring je prošao. Na EBank ga vidim iako ne vidim taj namenski nigde drugde, ali izgleda sistem ne može više da ga izvrši. Zbog unapređenja, moraću da se guram sa redovima do jagodine i podignem novac, jer čak nemam ni karticu tog računa, pošto je službeno otvoren. Trajni nalog sam onda nekako iščupao, sad više ni to ne daju za namenske. Sad jedino uteha može da mi bude možda to što državna primanja mogu na bilo koji 200 račun. Bar znam neke ljude koji to imaju. MOžda se izvrši kasnije u toku dana, mada sumnjam da hoće.
 
  • Like
Reagovanja: uji
na koji mail da im pisem da mi odblokiraju gpay i sta da im napisem?
na telefon je nemoguce dobiti

ocigledno je nesto do banke posto je karticu koja je radila na gpay nemoguce dodati
 
ne odgovaraju oni na mejlove i operateri su beskorisni, gubljenje vremena. cekam refundaciju mesec dana i mrka kapa, u svakom slucaju saljem prigovor NBS za dan-dva pa se nadam da ce tako biti reseno nesto.
 
Meni su nakon više od tri nedelje dostavili jednu potvrdu o izvršenoj transakciji (koju nije bilo moguće dobiti u poslovnici), a usput su dodali i očigledno netačnu informaciju da su sada svi detalji svima dostupni u aplikaciji (otud moje jučerašnje pitanje da li me lože). Pisao sam preko forme za prigovore, što je jednako pisanju na mejl [email protected]. Tu je zvaničan rok za odgovor 15 dana (ili 30 ako produže), ali trenutno ga definitivno ne poštuju (meni makar nisu javili da će produžiti, pa sam se u međuvremenu žalio NBS, smatrajući da neće ni odgovoriti). Ima i opšta kontakt forma, što je jednako pisanju na mejl [email protected]. Tu kažu da je isti rok za odgovor.

Sve u svemu, trenutno potvrđeno nisu brzi na mejlu, makar po pitanju prigovora, ali nije sigurno ni da bi poseta poslovnici pomogla sa problemom oko dodavanja kartice u mobilni novčanik. Koliko sam upućen, službenici ne raspolažu alatima vezanim za to, pa jedino ako bi na licu mesta mogli direktno da pozovu nekoga za koga znaju da se time bavi. Meni su tako pokušali da reše problem potvrde, ali taj koga su zvali im se nije javio. 😂
 
Pa Koji bi bio najbolji nacin?

Ipak Telefon?
Koji opciju da izaberem, nista ponudjeno ne odgovara problemu Koji imam
 
Ispada da jeste telefon, ali ako ti se ne javljaju, ne znam kako da rešiš. Koji uopšte zoveš? Pravi je 011/20-20-292. Pozvao sam sad da bih mogao da ti odgovorim, jer ne znam napamet koje opcije nude, hahaha. Ja bih na tvom mestu izabrao 3 ("za platne kartice"), pa 9 ("za razgovor sa operaterom"), a možda možeš i odmah u glavnom meniju 4 ("za pomoć operatera"). Ima mi, doduše, smisla da će te u prvom slučaju odmah proslediti gde treba, dakle nekome ko se bavi karticama, mada ne mogu da garantujem.
 
ne odgovaraju oni na mejlove i operateri su beskorisni, gubljenje vremena. cekam refundaciju mesec dana i mrka kapa, u svakom slucaju saljem prigovor NBS za dan-dva pa se nadam da ce tako biti reseno nesto.
Ni NBS ne odgovara, osim ako treba da te expresno otkače.
 
Njima je rok za odgovor tri meseca, tako da ne žure nigde. Sudeći po iskustvu koje je @uji predstavio u temi o UniCredit banci, tačno im je toliko i trebalo. Makar je on 21. oktobra javio da je podneo pritužbu, a odgovor je postavio 21. januara. Ali bolje i to nego ništa, pošto Panter kaže da mu već pun mesec BPŠ ne pomaže oko sporne refundacije.
 
  • Like
Reagovanja: uji
Ја чекао годинама на приговор због непоштовања уговора о штедном улогу и ништа.
 
Čak i kada izostane odgovor posle 15, odnosno 30 dana ako si obavešten o produžetku roka, možeš direktno da se obratiš nbs i to je moj poznanik već imao slučaj sa Credit Agricole gde je mailbox odbacio mejl, a on je imao uredno prijavljenu adresu u sistemu. Kasnije se to u Rajfajzenovom posle pripajanja uredno sredilo.
 
Pa Koji bi bio najbolji nacin?

Ipak Telefon?
Koji opciju da izaberem, nista ponudjeno ne odgovara problemu Koji imam
Imao sam isti slučaj pre par dana, kupovinom novog telefona došlo do problema prilikom dodavanja kartice koja već radi na walletu u starom telefonu. Najbolja opcija telefon, 011 20 20 292, opcija 4 pa 1. Ne pitaj kako znam i posle koliko čekanja sam saznao da taj neko na drugoj opciji ne zna i ne ume da te prebaci već moraš da pozoveš opet. Mejlom, ako nemaš opciju da čekaš na javljanje (čeka se dosta) na [email protected]
 
Vidim od skoro u aplikaciji se pojavio neki nov racun i na njega imam 0din dok na starom imam novce. jel zna neko o cemu se radi? zasto postoje 2 razlicita tekuca racuna? jel neki bag?
 
Članarina u Auto-moto savezu Srbije. Ako nije to, onda može biti neki drugi račun sličnog tipa. Postoje, naravno, i šanse da je neka greška, ali ipak su veće da je neki tvoj stari račun. Uđi u detalje i pogledaj šta stoji kao vrsta računa i datum sklapanja ugovora, možda bi ti to bilo korisno.
 
Poslednja izmena:
@DojedenLeb Onda neki drugi račun kao što je @rovello dao predlog. Pogledaj detalje računa možda se setiš. Računi se vezuju za JMBG, tako da je mala verovatnoća da je greška.
 
godinama sam u mts banku i oduvek imam samo jedan racun ,ovaj sad neki novi se pojavio nakon sto sam prebacen u postansku stedionicu? racun plus sam imao u mts banku.
Kod brata samo jedan racun i on je bio isto racun plus u mts.
2014godina pise na ovom racunu koji se sad pojavio gde nije vezana ni jedna kartica.Mislim da 2014god nije ne postojala mts banka?? ja sam 2014 godine imao racun u Telenor banku :D
2019god racun gde su mi vezane kartice(taj i koristim) Nikad nisam otvarao drugi racun i u mts aplikaciji se nije video.
Screenshot_2025-03-20-20-09-33-822_com.viber.voip-edit.jpg
 
Poslednja izmena:
Pričaju mi sad ljudi da im nisu bila redovna državna primanja na namenskim računima. Išli nogama da vide. Greške u sistemu, biće, nekad, za neki dan. Show must go on...
 
2014godina pise na ovom racunu koji se sad pojavio
Pa eto, razmisli da li si tog 17. novembra 2014. otvorio neki račun u Poštanskoj štedionici, znači baš BPŠ, a ne MTS banci. Ili ima li razloga zbog kog ti je mogao biti otvoren bez ličnog odlaska u banku, poput već pomenutog učlanjenja u AMSS. Ako ti ništa ne pada na pamet, onda nema drugog rešenja osim da njih pitaš, pošto mi kao klijenti ne možemo da vidimo tačan tip računa, samo opšti: tekući, štedni, kreditni... Budući da ti nije hitno (ne smeta ti što postoji drugi račun na tvoje ime, održavanje se svakako ne naplaćuje, kao što nije ni godinama unazad), možeš i preko mejla da ih pitaš, pa makar odgovorili i mesec kasnije.
 
Imao sam isti slučaj pre par dana, kupovinom novog telefona došlo do problema prilikom dodavanja kartice koja već radi na walletu u starom telefonu. Najbolja opcija telefon, 011 20 20 292, opcija 4 pa 1. Ne pitaj kako znam i posle koliko čekanja sam saznao da taj neko na drugoj opciji ne zna i ne ume da te prebaci već moraš da pozoveš opet. Mejlom, ako nemaš opciju da čekaš na javljanje (čeka se dosta) na [email protected]
I resili su ti, kako?

Znaci sada ti radi?
Nije mi jasno ni zbog cega je blokirano?
verovatno neki sigurnosni razlozi posto sam u nekoliko dana vise puta menjao telefon
 
Potrebno je da tražiš da ti daju još 1 token, tako su meni rekli iz google podrške. Poslali su mi i mejl koji je referal pa da prosledim bpš-u da brže reše, ali je pozivom rešeno iz razloga sporog odgovaranja bpš-a gde odgovaraju generički...
Nakon pozova potrebno je oko sat vremena da oni u sistemu reše taj token, nakon čega može ista kartica da radi na više uređaja.
 
Поздрав народе, колико дана или који временски период је потребно банки поштанска штедионица да одобри дозвољени минус, колико то траје, временски??? Хвала на одговору!!!
 
Поздрав народе, колико дана или који временски период је потребно банки поштанска штедионица да одобри дозвољени минус, колико то траје, временски??? Хвала на одговору!!!
Meni je to bilo na licu mesta u ekspozituri
 
Meni je to bilo na licu mesta u ekspozituri
Мени није зато и питам, поднео сам захтев 14 марта и ево још чекам, знам да је раније пре било да кажем дан или два, сада ево чекам од 14 марта и још ништа, зато питам да ли неко зна можда који је законски рок за то, колико дана???
 
Nazad
Vrh Dno