Šta je novo?

Banka Poštanska Štedionica (bivša MTS Banka) (2024)

Појавио ми се минус на рачуну!
Не знам како, јер уопште немам уговорен дозвољени минус. МТС рачун.
Сад видим да је на неком другом, врв ависта девизни, одређени износ еура које сам куповао у мењачници, али изгледа нису коришћени, већ динари!
 
Banka te je onda uvela u nedozvoljeni minus, a nije da se do s vremena na vreme ne dešava kod upotrebe kartica. U smislu, zafalilo ti je još malo para na računu, ali ti se nekim čudom autorizuje ta transakcija. U tvojoj situaciji se nešto spetljalo pa si prilikom inostrane kupovine imao evre, a banka je rezervisala dinare, ali skinuće evre kad proknjiže. Nesrećnim spletom okolnosti je kod njih ovo za sada tako dok ne reše problem sa dvovalutnim karticama.
 
ja kad povucem pare sa online novcanika na banku tj karticu one mi se pojave odmah na deviznom racunu ali nisu proknjizene. Ja te pare mogu da koristim odmah ( na dinarskom racunu sam na nuli) . kad banka proknjizi devize pojavi mi se minus na dinarskom racunu. Onda ja preko menjacnice sa tim devizama pokrijem minus
 
Изгледа најбоље држати динаре, мање секирације и главобоље.
 
Imao sam isti slučaj pre par dana, kupovinom novog telefona došlo do problema prilikom dodavanja kartice koja već radi na walletu u starom telefonu. Najbolja opcija telefon, 011 20 20 292, opcija 4 pa 1. Ne pitaj kako znam i posle koliko čekanja sam saznao da taj neko na drugoj opciji ne zna i ne ume da te prebaci već moraš da pozoveš opet. Mejlom, ako nemaš opciju da čekaš na javljanje (čeka se dosta) na [email protected]
Uzasno iskustvo
Skoro sat vremena cekanja.

Gpay je ogranicen na 3 promene telefona tako rekose, pa me 3x prebacivase kod drugih operatera gde Sam kod svakog cekao bar Jos po 10-15min I na kraju rekose da mora zahtev mailom da se uputi.

Cekam odgovor na mail, nista nisam resio samo Sam razgovarao sa gomilom neukih ljudi.
 
Na koji su ti tačno rekli da pišeš i šta je konkretno sadržaj te poruke? Čisto da imamo zabeleženo ako se još neko javi sa istim problemom, pošto imaju stvarno dosta mejlova, poput kontakt i prigovori koje sam ti ja pominjao, HB koji ti je Miki pomenuo, a ima još nekih, poput info.
 
Moj trajni nalog sa namenskog je upravo izvršen, ali me je tako prepao. Inače, niti sam imao homebank za njega, niti bilo kakvu vrstu obaveštavanja u vezi san jim. Stiže SMS: Evidentiran je odliv sa računa u iznosu od... Uh, nije mi bilo dobro, pomislio sam da je sa glavnog računa, a tamo tih para i nemam.
Onda sam shvatio da je to neki drugi račun, po cifri odliva, namenski. Stiglo obaveštenje od druge banke o instant uplati. E sad, problem je što to nije taj broj tog namenskog računa. Onaj je imao samo 8 ili 9 cifara, ovaj ima pun broj i nijedna cifra se ne podudara sa onim. Zaključujem da je PŠ meni otvorila novi namenski zbog novog sistema, koji mora da ima pun broj od 13...
Samo, ja taj račun ne vidim ama nigde u EBank sistemu, iako je obaveštenje lepo došlo i SMS-om i u aplikaciji. Ranije trajni nalozi nisu vršeni preko instant sistema, ovaj sad jeste što je stvarno sjajno. U drugoj banci stoji da sam ja sam sebi uplatio taj novac. Samo je u starom sistemu stajalo prezime ime, sad stoji moje ime, ime oca pa prezime i broj tog novog računa. Zašto je kasnio dan i po, valjda samo oni znaju. Valjda se konsoliduju nekad.
 
Na koji su ti tačno rekli da pišeš i šta je konkretno sadržaj te poruke? Čisto da imamo zabeleženo ako se još neko javi sa istim problemom, pošto imaju stvarno dosta mejlova, poput kontakt i prigovori koje sam ti ja pominjao, HB koji ti je Miki pomenuo, a ima još nekih, poput info.
Mail je:
[email protected]

Treba u naslovu da se napise da je u vezi Gpay da bi imao prioritet u odgovoru i poslaje prvih i poslednjih 6 cifara kartice
Odgovorili su mi (solidno brzo) da probam sada ponovo, i sada gpay trazi neki kod od banke i upucuje da telefonski kontaktiram banku sto je nemoguca misija.
 
i sada gpay trazi neki kod od banke i upucuje da telefonski kontaktiram banku sto je nemoguca misija
O, bože... To bi valjda trebalo da ti stigne kao SMS. Svakako je opcija da im pišeš opet, kad su već prvi put brzo odgovorili. Ako je stiglo do tog koraka, to bi značilo da je Gugl napravio token i da on samo treba da se aktivira, tako da verovatno može banka da to aktivira i ručno, bez tvoje dodatne akcije.
 
Ranije je bilo da povuce 1€ sa racuna i tu se dobije kod transakcije koji se unese, a sada ovako.

Ne zna Google da se ovaj broj telefona ne dobija lako, ali sam se bar pomerio sa mesta

Screenshot_2025-03-21-17-06-14-49_f7aa348215f5d566f9e4ca860f474209.jpg
 
Aha, pa ovako javljaju i neke druge banke, npr. AIK, kod kog je procedura da pozoveš sa registrovanog broja, ali prođeš sve sa automatom. Ima opcija za aktivaciju digitalnog novčanika, uneseš poslednje četiri cifre kartice i oni na osnovu toga automatski aktiviraju token. BPŠ isto ima neku opciju za aktivaciju kartice, to beše 3, pa 2, ali ne znam odnosi li se na digitalni novčanik. Svakako je situacija da banka treba da odobri, tako da mi ima smisla da bi moglo preko mejla. Ali opet, ništa nije iz ličnog iskustva, pa uzmi sa rezervom.
 
Aha, pa ovako javljaju i neke druge banke, npr. AIK, kod kog je procedura da pozoveš sa registrovanog broja, ali prođeš sve sa automatom.

hehe, poslusao sam te.
Zvao, i na automatu izabrao opciju za aktivaciju kartice,
rekli mi da se javim u ponedeljak svi su otisli kuci 😁

U kakvoj banci mi imao racun... prava drzavna
 
Upravo su mi iz banke aktivirali GPay sada u nedelju 11.30h pre podne, nije bio potreban nikakav kod, samo neko da klikne tamo.

Znaci ipak treba da radi neko ko zna gde treba da klikne, nije dovoljno zvati banku morate I da ubodete coveka.

Bas komplikovano.
 
Koleginica pisala u petak na hb povodom nedostatka namenskog računa u EBankingu, odgovorili joj danas u 11:36, da će službeni računi uskoro biti preneti. Dakle za njih trenutno nema ni subote ni nedelje. I znači da hb mail neko stvarno čita i odgovara.
 
Supruga ima otvoren devizni račun i ja imam ovlašćenje, ranije sam mogao sa njega da prebacujem sredstva na drugi sa koga plaćam na netu sad posle ove tranzicije više ne može, zna li neko zašto?
 
Mozda nije tema ali da li neko ko mozda prima deciji dodatak (ja za drugo dete u ratama) nije dobio ovaj mesec, kazu da je problem do postanske stedionice. Da li mozda neko zna o cemu je rec. Hvala
 
Mozda nije tema ali da li neko ko mozda prima deciji dodatak (ja za drugo dete u ratama) nije dobio ovaj mesec, kazu da je problem do postanske stedionice. Da li mozda neko zna o cemu je rec. Hvala
Isti problem imam do duse ja tudju negu i pomoc, zvao sam korisnicku sluzbu i rekli da su otvorili novi racun koji je na moje ime a uopste nije u listi racuna na ebanku i uplatili tamo a do sad sam primao na moj redovan pre promene. Uglavnom rekli su mi da saljem mail na [email protected] sto sam i uradio i cekam odgovor.
 
ne odgovaraju oni na mejlove, ja sam im slao mejl pre 3 nedelje i nema odgovora jos uvek. juce sam poslao prigovor NBS, mozda ce to malo ubrzati stvari.
 
Pozdrav svima,
imam pitanje u vezi mbankinga Poštanske štedionice. Od kad sam instalirao i počeo sa korišćenjem nove aplikacije javlja mi se sledeći problem na telefonu - kad npr. u Viberu mi neko pošalje neki link i kliknem na njega umesto prebacivanja pojavi mi se ekran koji se javlja pri otvaranju Mbankinga Poštanske štedionice, znači plavkast ekran sa one 4 kockice što se vrte i sa porukom Internal service error. Bukvalno mi pravi blokadu. Naveo sam primer Vibera jer mi je to bilo poslednje, ne mogu da se setim gde je bilo pre toga li svakako pri kliku na neki link na koji treba da se pređe javlja mi se gore pomenuta situacija. Da li neko ima ideju kako to rešiti. Od neke tipa podrške ili call centra ne očekujem baš ništa niti imam nameru da ih zovem. Hvala unapred za pomoć. Ako ima ikakve veze, telefon Redmi note 13
 
Po opisu ispada kao da ti je mobilno bankarstvo preuzelo ulogu pregledača, što stvarno nema smisla. Pogledaj u podešavanjima podrazumevane aplikacije i vidi šta ti je postavljeno kao pregledač (browser).
 
Nije to u pitanju, proverio sam, podešeno mi je na Operu mini. Kao da je neki bag ali ako se drugima nije to javilo ne znam šta može da bude. A telefon koristim normalno, ne komplikujem. Sa starom aplikacijom radilo bez problema
 
Neobično stvarno. Jedino dodatno što mi pada na pamet jeste da bi mogao da obrišeš aplikaciju, pa je opet instaliraš, za slučaj da to već nisi probao. Taman između vidiš otvaraju li se linkovi kako treba.
 
Možda možeš proveriti takođe u podešavanjima telefona > aplikacije > Podrazumevane aplikacije > otvaranje linkova
Kod mene je tu izlistana bpš, pokušaj to da isključiš/izmeniš.
 
ne odgovaraju oni na mejlove, ja sam im slao mejl pre 3 nedelje i nema odgovora jos uvek. juce sam poslao prigovor NBS, mozda ce to malo ubrzati stvari.
update - odgovorili su na mail 1 dan nakon slanja prigovora NBS sa porukom "Refundacija izvršena." , medjutim novca jos uvek nema :D
 
Možda da sačekaš još malo, npr. do ponedeljka, za slučaj da su stvarno nešto jutros uradili, a da se čeka neko knjiženje. Ako i dalje ne bude, odgovoriš im na taj mejl da se ništa nije desilo. U nekom trenutku svakako treba i da dopuniš pritužbu NBS, jer si se slanjem obavezao da ćeš im javiti svaku značajnu promenu, a odgovor na prigovor uključuje to.
 
Obratite paznju kada placate u evrima da imate evre na racunu. Platio sam karticom u inostranstvu, a nisam imao evre i racunao je kurs 119.6. Ranije sam isto tako placao, ali se racunao Master Card kurs koji je bio blizu srednjeg kursa NBS. Sada vise ne. Upropastili su jos jednu dobru stvar.
 
Pominjano je još prvih dana, šteta što si propustio. Nije, inače, MasterCard-ov kurs druga opcija (obračunska valuta je tu svakako EUR, pa se tim kursom svaka treća valuta svodi na evro) nego povlašćeni iz menjačnice. On je trenutno (117,698) i bolji od MasterCard-ovog (117,7824743), ali nažalost se više ne primenjuje automatski, već loš bankarski kurs (danas 119,5737). Time su izjednačili uslove za sve klijente, što stvarno jeste pogoršanje iz ugla Računa plus.
 
И мени такође. Наменски рачун још из времена када су се делиле бесплатне акције. Сад је и он ту.
 
Nazad
Vrh Dno