Šta je novo?

Banka Poštanska Štedionica (bivša MTS Banka) (2024)

Još uvek se radi na sistemu, i biće još najmanje do kraja marta. Tako da se naoružajte strpljenjem da povremeno neke stvari neće raditi, i ako to ne objavljuju što je po meni minus, ali šta je tu je. Ili strpljenje ili menjanje banke.
 
Sad radi po prvi put i push obavestenje za sanduce aplikacije.

Jos jednom, ko bude uplacivao na šalteru pošte za racun plus trazite obrazac tro-014 i sami popunjavajte, jer cesto(uvek) ne znaju salteruse.
 
Meni jos uvek ne stizu nikakve notifikacije, sms, push, mail, ni uplata ni isplata, ni cekovi. Stari racun 200, ranije sve radilo.
Takodje nema vise mesecnog izvestaja na mail. Ali mi redovno odbijaju za card alarm uslugu.
Sacekacu jos jedan mesec da se uhodaju pa ako ne pocnu obavestenja da rade ne gine mi odlazak u poslovnicu.
 
Card Alarm ti ne radi, a naplaćuju? Makar bi za to mogao da se žališ, jer ne bi smeli da naplaćuju uslugu koju ne pružaju. Doduše, ne znam trenutno ni kome da se žališ, pošto svakako imaju problema i u poslovnicama, a makar meni ni na zvaničan prigovor nisu odgovorili, pa sam pisao pritužbu NBS, iako se ne nadam mnogo rešenju... Bilo kako bilo, ja sam isto stari 200, ali mi nekim čudom sve radi po pitanju obaveštenja (da naglasim to, jer se ovde mahom javljaju korisnici Računa Plus). Izvod isto nije stigao, ali je još odavno generisan u aplikaciji, tako da se makar tu može naći, uz napomenu da je manje detaljan nego ranije.
 
Није довољно једном подесити да се користе еври за плаћање, већ изгледа сваки пут, непосредно пре коришћења картице, или да се држе искључиво ЕУР на рачуну.
 
Nervira me što u dve različite poruke stižu plaćanja karticom i prilivi i podlivi sa računa. Pre je sve bilo u jednoj poruci
 
@AcaRamone991 Zato što nije isti SMS servis za priliv i odliv. Ako bolje zagledaš videće da je za priliv "posted", a za odliv "POSTED".
 
Meni se pre nekoliko dana ponovo pojavila kartica za još jedan tekući račun (počinje sa 200) kojeg nikad nisam otvorio.
E sad, laički rečeno, dal je uopšte moguće imati dva tekuća računa? Ako su mi "dali" još jedan gde mi je fizički kartica za taj račun?
Dal da ovo ostavim ovako ili da idem u banku i da to zatvorim?
 
Zna li neko kojom logikom skidaju kartična plaćanja u devizama. Račun plus bivše mts, platim na aliju i skine normalno sa deviznog računa eur, valuta na aliju je $. Dva minuta nakon toga plaćam drugi artikal, sad skine sa dinarskog računa, iako na deviznom ima sredstava više od deset puta plaćenog iznosa.

Ovo mi se nikada nije desilo pre februarske migracije.
 
@Navigator A taj račun za koji je vezana ta kartica da li se vidi na tvom nalogu ili ne?

@optical To još uvek nije sređeno tehnički, i dalje se radi na sistemu. To se i meni dešavalo, kada proknjiže skinuće devize, a vratiće ti dinare na račun.
 
Imao sam, kakve veze ima tekući račun sa tim?
Ako je AMSS kako to da proverim?
Račun se vidi na nalogu, nema uplate, isplate niti zaduženja, otvoren 2018-te.
Vidi se pod DETALJI RAČUNA, ali se nevidi pod KARTICE.
 
Poslednja izmena:
@Navigator To ti je onda račun za AMSS dina karticu, zato ti se vidi na nalogu. Pretraži ovu temu već je bilo komenatar u vezi s tim.
 
Imao sam, kakve veze ima tekući račun sa tim?
Ako je AMSS kako to da proverim?
Račun se vidi na nalogu, nema uplate, isplate niti zaduženja, otvoren 2018-te.
Vidi se pod DETALJI RAČUNA, ali se nevidi pod KARTICE.

Članska karta je bila ujedno i Dina kartica uz namenski račun u BPŠ. Platna funkcija kartice je istekla (i dalje važi kao članska karta AMSS), te zbog toga kartica nije vidljiva u aplikaciji, a račun jeste. Zašto nisu brisali račune, s obzirom da se kartica ne obnavlja čak i kad je članstvo u AMSS aktivno, malo je nelogično.
 
Ja sam svoju karticu sačuvao mada je davno istekla.
 

Prilozi

  • 03-16-2025 .jpg
    03-16-2025 .jpg
    456.4 KB · Pregleda: 143
Ja sam danas imao grozno iskustvo, koje mislim da je već neko pominjao. Platio sam račun iz e-bank aplikacije, sve je kao OK - piše izvršeno, skinem pdf potvrdu i tu vidim da piše da je nalog odbijen. Stanje na računu umanjeno. Transakcija se nigde ne vidi (izvršeno, odbijeno, čekanje). Posle nekog vremena stanje se vrati, ali nikakav trag o transakciji ne postoji. Srećom, uključio mi se crveni alarm čim sam video da nešto nije u redu, pa imam sačuvan SS i pdf potvrdu.

Ovo je baš ozbiljan problem, po mom mišljenju. Obaveste da su uradili transakciju i onda je ponište, ali tako da nestane svaki trag o njoj. Sutra mi dođe izvršitelj, a ja bio ubeđen da sam platio sve.

Druga stvar koju sam primetio, u m-banku vidim transakcije pre 18.02. a u e-bank ih nema.
 
Neverovatna činjenica je da nisu uradili bil kakvu integraciju novog e-bank sa starim sistemom.
Na primer kada hocete da vidite koju ste ratu platili i šta šta niste platili ili bilo koje placanje koje ste obavili pre 18.02. to ne možete jer podaci o plaćanjima odnosno
bilo koje transakcije pre 18.02 ne postoje.
 
U e-bankingu se ne vidi kod mene. U mobilnoj app se vide. Na februarskom izvodu se vide samo iznosi i datum, nema drugih podataka, npr. primalac uplate.q
 
Platna funkcija kartice je istekla (i dalje važi kao članska karta AMSS), te zbog toga kartica nije vidljiva u aplikaciji, a račun jeste. Zašto nisu brisali račune, s obzirom da se kartica ne obnavlja čak i kad je članstvo u AMSS aktivno, malo je nelogično.
Ovo stvarno jeste čudno, budući da bi te kartice trebalo da se obnavljaju na svake tri godine. Prema njihovim Opštim uslovima članstva je tako, navode da nakon isteka izdaju nove. Možda, doduše, ima neka fora da BPŠ ne reizdaje kartice koje nisu korišćene (pretpostavljam da je ovu njihovu retko ko koristio), što rade i druge banke, čak i za tekuće račune. To bi zapravo mogao biti osnov i za zatvaranje samog računa, ali ko zna zašto do toga nije došlo, možda je opet neka specifičnost namenskih računa.

podaci o plaćanjima odnosno bilo koje transakcije pre 18.02 ne postoje
U e-bankingu se ne vidi kod mene. U mobilnoj app se vide. Na februarskom izvodu se vide samo iznosi i datum, nema drugih podataka, npr. primalac uplate.
Nikome se ne vidi ništa pre migracije u elektronskom bankarstvu, dok se na mobilnom svima nešto vidi, a šta tačno, zavisi od porekla računa: nama sa starim 200 računima samo iznos i datum (kao na izvodu), dok se onima sa starim 360 računima vidi sve. Ima dovoljno informacija da se proveri da li nekla uplata postoji (ako se otprilike sećate iznosa i datuma), ali od toga ništa više ko ima stari 200 račun, što stvarno može da bude neprijatno. Iako su na sajtu napisali da će svi podaci moći da se preuzmu u ekpoziturama, ispostavilo se da to nije slučaj (išao sam i rečeno mi je da ne može), tako da sam im tim povodom pisao prigovor, a u međuvremenu i pritužbu Narodnoj banci Srbije, budući da na prigovor nisu odgovorili, evo već pune tri sedmice. Ne znam stvarno šta bih radio kad bi mi neko tražio neku potvrdu o izvršenoj transakciji, a dešavalo se ranije. Sa novim transakcija je makar sve u redu, tu su baš svi detalji.
 
Izgleda da rade po mom prigovoru, danas se sporna transakcija pojavila u odbijenim ali opet samo na mobilnoj app. U e-bankingu je nema.
 
Poslednja izmena:
Desavalo se to i na mts softveru veoma retko, da transakciju hitno prvo prihvati pa nakon odbije. A da se u listi transakcija pojavi malo kasnije. Moja navika je da uvek nakon obavljene transakcije pogledam kategoriju “izvrsene”.
 
Da li neko ko je bio bivsi mts uplacivao pare u postanskoj na svoj racun. Da li sada pare lezu odmah istog trenutka. Pre promene mts racuna u nove racune cekalo se po par sati.
 
Sa njima nema šale! 😂
 

Prilozi

  • Screenshot_20250318_191654_com_android_vending_MainActivity.jpg
    Screenshot_20250318_191654_com_android_vending_MainActivity.jpg
    39.9 KB · Pregleda: 100
Od ovih ću da izludim. Taman sam se ponadao da su se smilovali da ubace namenske račune, ali uzalud.
 
Nazad
Vrh Dno