Šta je novo?

Banka Poštanska Štedionica (bivša MTS Banka) (2024)

Konačno proradila mobilna aplikacija kod mene! Hvala Bogu sad ne moram da se njakam sa službenicima u poslovnici. Sve radi dosta brže nego prethodnih dana. Izgleda da sa uspehom peglaju greške u hodu. Samo neka tako i ostane.
 
Ja u opste ne mogu da ispratim stanje na Dina kreditnoj kartici. Za par transakcija vidim da su duple.
 
Ja nisam ni pronalazio njihovu aplikaciju do danas. Danas sam je instalirao i registrovao. Imam par primedbi koje sam uputio na njihovu adresu [email protected], a može i preko sajta.
Meni smeta što se ne prikazuje trenutno stanje na TR nego raspoloživo, što su slova prilično sitna i što nema podešavanja za to, što su boje neusklađene pa se ne vidi šta piše na dugmadima, što oni šabloni nisu baš najjasniji i koja je razlika između šablona i primaoca i šta znače rezervisana sredstva, do sada nije bilo usluge prenesi, a nigde objašnjenja šta je to. Mogu da pretpostavim, ali da su napisali bar šta je tačno. Uglavnom to sam i napisao, a možete i vi, pa će sigurno ispravljati. Ovako komentari nekih da tu banku treba zaobilaziti, smatram samo negativnom propagandom protiv naše jedine preostale domaće banke. Uostalom oni su sigurno za taj posao izabrali neku IT firmu koja se bavi razvojem takvih aplikacija. Naše je da im sa naše korisničke strane ukažemo na ono što nama smeta.
 
Сада ми приликом пријаве у мбанкинг, отиском прста, излази "internal servis error".
 
narucio sam alija i skinuo mi je dinare umesto evre
 
Na Ananasu sam platio preko uplatnice, za Temu ne pomaže😕
Između 14. I 18. Sam imao više kupovina na AE, tako da, izgleda da je problem od kako sam instalirao novu mbanking app, možda je nešto do podešavanja, ali ne BiH rekao.
 
Poslednja izmena:
Jel se desilo nekom da nije dobio ni mail username ni sms pass?
 
Imate workaround za bivše korisnike mobibank aplikacije koji nisu dobili privremene kredencijale. Prvo idete na zaboravljeno korisničko ime i ukucajte mejl. Na mejl vam stiže korisničko ime. Zatim kliknite na zaboravljena lozinka ukucate to korisničko ime i imej i novu lozinku. Nakon toga se logujete u ebanking i mbanking :D. Možete promeniti predefinisano korisničko ime u podešavanjima ebankinga. (Ovaj proces sam lično ja prošao pa mogu da potvrdim da radi).
 
jel se zna šta će biti sa računom plus, malo me brine što ga nema pa da i nama ne ugase

ja znam da je neko napisao kada je ukinut da su mu rekli da će se vratiti kada se bude integrisalo sve
 
Imate workaround za bivše korisnike mobibank aplikacije koji nisu dobili privremene kredencijale. Prvo idete na zaboravljeno korisničko ime i ukucajte mejl. Na mejl vam stiže korisničko ime. Zatim kliknite na zaboravljena lozinka ukucate to korisničko ime i imej i novu lozinku. Nakon toga se logujete u ebanking i mbanking :D. Možete promeniti predefinisano korisničko ime u podešavanjima ebankinga. (Ovaj proces sam lično ja prošao pa mogu da potvrdim da radi).
Probao 10tak puta I ništa ne stize na mejl još uvek..... ks se ne javlja ni posle sat vremena cekanja....
 
Onda je verovatno problem kod tebe da nemaju tvoj mejl u sistemu. Da li si ga potvrdio kroz bivši mobibank kada ti je tražilo? To može biti razlog, a može biti i da se samo nije lepo prenelo u tranziciji.
 
Jel se desilo nekom da nije dobio ni mail username ni sms pass?
Nije ni meni stiglo. Mozes ovako da probas:

Imate workaround za bivše korisnike mobibank aplikacije koji nisu dobili privremene kredencijale. Prvo idete na zaboravljeno korisničko ime i ukucajte mejl. Na mejl vam stiže korisničko ime. Zatim kliknite na zaboravljena lozinka ukucate to korisničko ime i imej i novu lozinku. Nakon toga se logujete u ebanking i mbanking :D. Možete promeniti predefinisano korisničko ime u podešavanjima ebankinga. (Ovaj proces sam lično ja prošao pa mogu da potvrdim da radi).
Ja sam ovako probao juce, promenio sifru bez da je stiglo na mail neko obaveštenje o promeni šifre. I kad probam da udjem samo izbacuje da je nalog privremeno zaključan. Slao sam im mail u sredu uveče, u četvrtak odgovorili da će biti odključan u toku dana... Evo vec je petak, a i dalje je zaključan.

Zna li neko koliki je timeout pre nego sto se odkljuca provremeno zakljucan nalog? Moguce da resetujem tajmer posto sam pokusavao nekoliko puta u toku dana..
 
Ja nisam ni pronalazio njihovu aplikaciju do danas. Danas sam je instalirao i registrovao. Imam par primedbi koje sam uputio na njihovu adresu [email protected], a može i preko sajta.
Meni smeta što se ne prikazuje trenutno stanje na TR nego raspoloživo, što su slova prilično sitna i što nema podešavanja za to, što su boje neusklađene pa se ne vidi šta piše na dugmadima, što oni šabloni nisu baš najjasniji i koja je razlika između šablona i primaoca i šta znače rezervisana sredstva, do sada nije bilo usluge prenesi, a nigde objašnjenja šta je to. Mogu da pretpostavim, ali da su napisali bar šta je tačno. Uglavnom to sam i napisao, a možete i vi, pa će sigurno ispravljati. Ovako komentari nekih da tu banku treba zaobilaziti, smatram samo negativnom propagandom protiv naše jedine preostale domaće banke. Uostalom oni su sigurno za taj posao izabrali neku IT firmu koja se bavi razvojem takvih aplikacija. Naše je da im sa naše korisničke strane ukažemo na ono što nama smeta.
Ista aplikacija samo NLB BL: Vise - Podesavanja - Izaberite podrazumijevano stanje. Onda ti prikazuje stvarno stanje na racunu, al kao sto napisah druga je banka al ista aplikacija pa mozda radi ;)
Ista situacija. Ima li iko predstavu kada bi mogle da prorade notifikacije? S obzirom da je to jedina stvar koja nikom ne radi moguce da je ozbiljniji problem?
Da li rade notifikacije kod Procredit banke? Piyam posto je ista aplikacija kao i za BPS a isti problem je kod NLB B. Luka. U podesavanjima postoji opcija za notifikacije al ne sluze nicemu. Pisao sam im i rekli su da rade na tome. Pitam da slucajno nije problem do aseka posto vidim da dvije banke imaju isti problem
 
Proverite spam folder, ako vam nisu stigli mailovi.
Nikakav mejl nisam dobio, ni u spam, a nisu odgovorili ni na prigovor za problem sa online plaćanjem. Ni na jedan od tel brojeva se niko ne javlja.
 
Sad mi je prošla sitna kupovina na AE, radi testa.
 
Evo da podelim i ja svoje iskustvo oko migracije sa 360 na 200.
Od utorka nisam mogao da se ulogujem na ebanking. Dobio sam neku grešku (ne mogu da se setim al nešto je tipa pokušajte kasnije). Juče sam probao ponovo i dobio sam grešku da mi je nalog privremeno zaključan. Danas sam išao do ekspoziture na Studentskom trgu da se raspitam. Rečeno mi je da su ovo koraci:
1. Pozvati 0800103103 i tražiti da mi se odključa nalog;
2. Nakon toga, ulogovati se na ebanking;
3. Skinuti novu aplikaciju BPŠ mBank i logovati se koristeći iste kredencijale.

Ispoštovao sam korake i sad mi sve lepo radi.
 
Nazad
Vrh Dno