Šta je novo?

Banka Poštanska Štedionica (bivša MTS Banka) (2024)

Da pišemo mejlove.
 
Pre ću im pisati zahteve kroz aplikaciju, kad su se već otvorili za inbox.
 
Sve lepše od lepšeg. Umesto da koncentrišu radnike call centra i omoguće 0800 broj kao Rajfajzen, oni i dalje teraju po starom. Poručio bih im da nemaju svi kredita i ne mogu da zovu fiksne brojeve!
Ljudi... treba ih zaobilaziti u širokom luku jer su bagra kao i sve ostala državna preduzeća koja stoje na grbači naroda!

Juče sam dva puta bio u poslovnici BPŠ i nisu mogli da mi reše problem da aktiviram novi eBank, u call centru kažu da ne vide moju primarnu e-mail adresu i broj telefona dok u poslovnici kažu da je sve uredno zapisano i ubeleženo u sistemu kao primarno i tako se prepucavaju jedni sa drugima preko mene korisnika.

Čak sam ih u jednom momentu spojio telefonski (šalterušu i devojku iz call centra) ali i to nije dalo rezultata!
Navodno je problem što mi je mail adresa bila aktivna za još jedan račun koji je ugašen pre tri godine i sada ni jedni a ni drugi to ne mogu i ne znaju kako da reše i opet me danas uputiše na poslovnicu (a milion ljudi u poslovnici)! :mad:

Kažem to je sve bagra koja niti zna da radi a niti želi i ne trudi se da radi svoj posao kako treba! (n)
Da pišemo mejlove.
Takođe da se nadovežem rekli su mi da se svi problemi, nedoumice i pitanja rešavaju na šalterima BPŠ, izgleda da im mail služi samo za ukras... :mad:
 
Poslednja izmena:
  • Like
Reagovanja: uji
Da li je neko zvao i pitao za poruke o prilivu i odlivu što ne rade? I kada će to da reše?
 
Ljudi... treba ih zaobilaziti u širokom luku jer su bagra kao i sve ostala državna preduzeća koja stoje na grbači naroda!
Drage volje, ali nsz uplaćuje naknadu isključivo na njihov namenski račun. Isti još uvek nisu uvezeni i sve su veći izgledi da ću ići do pošte. Sreća pa mi nisu glavna banka, niti će pod ovakvom poslovnom politikom biti i Visa internet im je jedina svetla tačka, ali nedostatak uplate i isplate evra još uvek obesmišljava njenu primenu pa jedino povlačenjem sa PayPal-a mogu alternativno da uplatim sredstva na karticu.
 
Sve lepše od lepšeg. Umesto da koncentrišu radnike call centra i omoguće 0800 broj kao Rajfajzen, oni i dalje teraju po starom. Poručio bih im da nemaju svi kredita i ne mogu da zovu fiksne brojeve!
Bojim se da bi odgovor BPŠ na opasku vezanu za 0800 broj bio:



:)
 
  • Funny
Reagovanja: uji
Drage volje, ali nsz uplaćuje naknadu isključivo na njihov namenski račun. Isti još uvek nisu uvezeni i sve su veći izgledi da ću ići do pošte. Sreća pa mi nisu glavna banka, niti će pod ovakvom poslovnom politikom biti i Visa internet im je jedina svetla tačka, ali nedostatak uplate i isplate evra još uvek obesmišljava njenu primenu pa jedino povlačenjem sa PayPal-a mogu alternativno da uplatim sredstva na karticu.
Ma znam sve @uji, takođe ni meni nisu primarna banka ali zamišljam kakav bi mi pakao bio da su primarna...
Pukao sam juče i danas načisto, jer taj Račun plus imam od 2017. godine (isti mail i isti broj telefona) i u mts banci je sve funkcionisalo savršeno dok ga BPŠ nije preuzela i nisu prešli na "noviju savršenu" verziju u utorak!!!
Do sada je sve funkcionisalo odlično i mail i br. telefona su bili u sistemu vidljivi, ali naprasno od pre neki dan nestadoše... :mad:
 
  • Like
Reagovanja: uji
Uh, kako pišete, ovo već postaje gore od Mobi banka -> Yettel bank transformacije. Njima su bar kartice i sms-ovi radili bez problema...Dobro sam na vreme ugasio račun plus online dok je moglo.
 
A vi stvarno mislite da sve obo može da prođe bez bagova većih ili manjih...recimo meni su pored ips problema..misteriozno ukucali pogrešnu imejl adresu to sam ispravio kroz program, pa poštanski kod nema veze sa vezom....ali plaćanje što je bilo i najvažnije radi sada bez problema...uzgred ni ove fensi banke nisu ispeglale sve do današnjeg dana a kada su bile integracije...ukratko daj bože da manje više sve proradi za 20 fo 30 dana jer niko nije mađioničar ma koliko druga strana to želela..i to pričam iz ličnog iskustva....
 
trebalo bi do kraja meseca da se ispegla sve, kažu tako u poslovnici
 
Ne pišite gluposti. Pojedinačni računi koji su iz nekog razloga zaglavili su izuzetak a ne praksa.

Uh, kako pišete, ovo već postaje gore od Mobi banka -> Yettel bank transformacije. Njima su bar kartice i sms-ovi radili bez problema...Dobro sam na vreme ugasio račun plus online dok je moglo.
Ne troluj gluposti. Novi sistem je star tek 2 dana, a yettel ne može da nameste već godinu dana da sve radi…
 
Nije ovde problem samo softversko rešenje ebank/mbank koliko tradicionalno katastrofalan odnos Štedionice prema korisnicima. Kol centar vrti pesmicu u krug, osediš dok dočekaš operatera, u poslovnicama da ne pričam kakva je situacija...

tu ne pomaže nova aplikacija.
 
Nije ovde problem samo softversko rešenje ebank/mbank koliko tradicionalno katastrofalan odnos Štedionice prema korisnicima. Kol centar vrti pesmicu u krug, osediš dok dočekaš operatera, u poslovnicama da ne pričam kakva je situacija...

tu ne pomaže nova aplikacija.
Pa to je mana ovebanke i opšte je poznat..i traje bar 50 godina.ali sa druge strane 200 din naspram 750 ...pa svako ima izbor. Što se tiče same integracije i ostalog vezanog ja sam i dalje pozitivno iznenađen.
 
Slazem se. Cak i pre pistanja novog sistema sam imao neka prilicno laicka pitanja. Kada me je operaterka preusmerila na "tehnicku sluzbu" i kada tj kako je lik rekao dobar dan, znao sam da nisam ni trebao da zovem. Kompletan amaterizam i neprofesionalnost.
 
Ne troluj gluposti. Novi sistem je star tek 2 dana, a yettel ne može da nameste već godinu dana da sve radi…

Ne trolujem. Problemi kod jednih su drugačije prirode nego kod drugih. U principu kod Yettela sve radi, samo moraš kroz 3 različite platforme da prolaziš... :ROFLMAO:
Kod Yettela nije bilo problema kod korišćenja kartica, vršenja transfera iz aplikacije itd. Ali postoji problem potpuno banalnih grešaka u aplikaciji i neimplementiranju opcija, zbog čega je još u funkciji stari web i zbog čega sve deluje da je još u beta fazi.
 
Juče sam dva puta bio u poslovnici BPŠ i nisu mogli da mi reše problem da aktiviram novi eBank, u call centru kažu da ne vide moju primarnu e-mail adresu i broj telefona dok u poslovnici kažu da je sve uredno zapisano i ubeleženo u sistemu kao primarno i tako se prepucavaju jedni sa drugima preko mene korisnika.

Pisao sam pre par dana ovde. Isti problem sa email-om su mi resili. Zavrsili su mi na info salteru u Kraljice Marije.
Prokomentarisao je nesto tipa da dva puta mora uneti podatak (email).
U svakom slicaju call centar mi nije resio a zvao sam ih. Mora da se ode na salter.
 
Pisao sam pre par dana ovde. Isti problem sa email-om su mi resili. Zavrsili su mi na info salteru u Kraljice Marije.
Prokomentarisao je nesto tipa da dva puta mora uneti podatak (email).
U svakom slicaju call centar mi nije resio a zvao sam ih. Mora da se ode na salter.
Hvala za info, mada sam već dva puta bio ali ne u Kraljice Marije ...!
Ako možeš da mi kažeš gde se tačno u poslovnici u Kraljice Marije nalazi taj info šalter :p i da li i za taj šalter mora da se uzme broj, jer kažem u Kraljice Marije je kao u košnici, naraoda milion! :eek:
 
Uh, kako pišete, ovo već postaje gore od Mobi banka -> Yettel bank transformacije. Njima su bar kartice i sms-ovi radili bez problema...Dobro sam na vreme ugasio račun plus online dok je moglo.
Svi ovde izneti problemi su user specific. 99% korisnika je glatko prošlo migraciju. Sem određenih notifikacija, sve funkcioniše od početka. Ovo je bila jedna od boljih migracija po korisnike u srpskoj bankarskoj istoriji.
 
Danas su proknjižili sve transakcije od 14. do 18.02. Sve OK, inicijalno zaduženi dinari su oslobođeni, a zadužen devizni račun za transakcije u inostransvu.
Bez veze je što nema istorije transakcija pre 14.02., a bile su u nekom trenutku dostupne, doduše nedostajalo je ime primaoca.

Neko se žalio na menjačnicu, to sam isto danas isprobao i radi.
 
Svi ovde izneti problemi su user specific. 99% korisnika je glatko prošlo migraciju. Sem određenih notifikacija, sve funkcioniše od početka. Ovo je bila jedna od boljih migracija po korisnike u srpskoj bankarskoj istoriji.

Ok, onda sam stekao pogrešan utisak, pošto se dosta ljudi ovde žalilo. Samo još da srede tarifnik i opšte uslove koji su dosta konfuzni i kontradiktorni, naročito po pitanju Računa Plus.
 
@Tilek Šta je tebi konfuzno i kontradiktorno? Za Račun plus se ništa nije promenilo.
 
@Tilek Šta je tebi konfuzno i kontradiktorno? Za Račun plus se ništa nije promenilo.

To što postoje tarifne stavke, a računa nema u ponudi na sajtu. Takođe za određene kartice se u tarifi pojavljuju neke naknade, koje u opisu računa na sajtu stoje da su 0.

Imamo i ovakve momente. Kaže za korisnike el. i mob. bankarstva bez naknade, a onda za korisnike računa sa osnovnim uslugama 2 rsd. Šta je sa korisnicima računa sa osnovnim uslugama koji imaju el. i mob. bankarstvo? Ovde je malo situacija u stilu šta je starije, kokoška ili jaje. Nedovoljno jasno.

Screenshot 2025-02-20 160051.png
 
Sve lepše od lepšeg. Umesto da koncentrišu radnike call centra i omoguće 0800 broj kao Rajfajzen, oni i dalje teraju po starom. Poručio bih im da nemaju svi kredita i ne mogu da zovu fiksne brojeve!
Мислим да је главни проблем Поштанске то што за разлику од комерцијалних банака не мора да се бори на тржишту за клијенте јер им држава непрестано обезбеђује нове.
Ја сам им чак предложио да склопе са мобилним оператерима уговор о бесплатном коришћењу ове нове апликације како би она радила без обзира да ли имаш мегабајте или си све потрошио. То би посебно било погодно за припејд кориснике који мало-мало па остану без кредита, али и за оне који потроше мегабајте из свог пакета. Услуга банке би била доступна увек и свима, а могли би онда и да почну да наплаћују СМС поруке и примарно се усмере на пуш нотификације. То би била потпуно оригинална понуда на тржишту колико ја знам. Нешто слично апликацијама мобилних оператера за проверу кредита које увек раде, и њихови веб сајтови су увек доступни.
 
@Tilek To nema veze sa računom plus, lepo ti stoji samo treba da pročitaš sa razumevanjem. Za račun pluse se ne naplaćuje, a račun sa osnovim uslugama je račun sa osnovim uslugama: https://www.posted.co.rs/stanovnistvo/platni-racuni/dinarski-racuni/racun-osnovni.html

Dakle tvoj problem je nerazumevanje tarifa i šta koja kolona znači. A to što trenutno nema u ponudi račun plus, pretostavljam da je tehničke prirode i da će biti vraćen na kraju radova, ili u nekoj bliskoj budućnosti.
 
Bivši 360 račun, samo mi notifikacije ne rade. Sve ostalo ok.
 
@Ratibor ovo vidim kao racionalnu odluku da barem mts koji ima 10% vlasništva banke to omogući. Zaista ne bi bilo teško da se isfiltriraju svi linkovi i protokoli za e/mBanking, ali nažalost je opštepoznato da ni oni neće za svoje usluge da porade na poboljšanjima (sms 2fa, Globaltel VoLTE, itd).
 
@Tilek To nema veze sa računom plus, lepo ti stoji samo treba da pročitaš sa razumevanjem. Za račun pluse se ne naplaćuje, a račun sa osnovim uslugama je račun sa osnovim uslugama: https://www.posted.co.rs/stanovnistvo/platni-racuni/dinarski-racuni/racun-osnovni.html

Dakle tvoj problem je nerazumevanje tarifa i šta koja kolona znači. A to što trenutno nema u ponudi račun plus, pretostavljam da je tehničke prirode i da će biti vraćen na kraju radova, ili u nekoj bliskoj budućnosti.

Znam koja je razlika Računa sa osnovnim uslugama i Računa Plus. Imao sam Račun Plus do pre par meseci, još od vremena mts banke. Vrlo dobro razumem tarife. Ovo što sam screenshotovao se ne odnosi na Račun Plus, kao što sam i napisao, već na Račun sa osnovnim uslugama.

Eto vidiš. I sam si napisao "pretpostavljam", dakle nije dovoljno jasno. U tarifi postoji Račun Plus, sa sve Dina Discover karticom koja se uz njega izdaje kako piše, dok u opštim uslovima piše da se uz Račun Plus izdaje Dina Union Pay. Dakle, nedoslednost. U praksi se nijedna ni druga ne izdaju, pošto se ni Račun Plus više ne otvara, barem ne još uvek.

Meni je u martu prošle godine nakon isteka Dina Discover i Mastercard kartice samo Mastercard reizdat, dok Dina uopšte nije reizdata niti u Discover niti u Unipay formi. Niti je postojala u aplikaciji, niti je izrađena i poslata. Dakle, imao sam funkcionalan račun samo sa Mastercard karticom, bez Dine, što nikako ne može biti po zakonu, s obzirom da je obavezno da se uz svaki račun izdaje Dina.
 
Nazad
Vrh Dno