Šta je novo?

Banka Poštanska Štedionica (bivša MTS Banka) (2024)

Aktivirah aplikaciju preko kredencijala koje sam koristio i pre...u pitanju racun plus....i bam....vidim i majcino stanje kartice i mogu da koristim....neki bug sta li je?
A da ...majvin tekuci u postanskoj....nije racun plus
 
Da li je izašla aplikacija za mobilni android,pošto ja ne mogu da je nadjem?
 
Dokle god imam grešku da mi je broj telefona privremeno zaključan, ništa od nove aplikacije. 🤣
Ja sam se ulogovla normalno na moj racun i kada sam izasla i opet htela da udjem, pise mi da mi je nalog zakljucan, bas ne znam zasto.
Jel ti imas taj problem ili sam pogresno razumela
I da li si ih kontaktirao za svoj problem i ako da ako mozes da mi napises sta su rekli..
 
Danas popodne sam se namučio dok sam pokušavao da se prijavim na web servis. Ljudi ovde lepo savetuju da se sačeka neki dan, ali jok, ja se zainatio :) Četiri OTP koda sam generisao i najedvite jade uspeo da promenim kredencijale. Onaj krug vrti, vrti i samno izbaci da je kod istekao. Kulirao sam jedno pola sata, ponovo polkušao i prošlo je vrlo glatko. Android aplikacija se aktivira veomna lako. Prvi utisak je odličan. U odnosu na staru apl., kao Bog i šeširdžija. Hvala svima koji su komentarisali na ovoj temi Imaš neku predstavu šta se dešava. poz
 
Данас инсталирао нову апликацију и без проблема се улоговао и преко рачунара и на апликацију.
Пребацио новац ради теста са Јетел рачуна и назад и све ради како треба.

Међутим, када сам пробао да у Пошти уплатим на свој рачун са оном њиховом уплатницом
за рачуне Поштанске Штедионице нисам могао јер мој рачун има прилично више бројева него што тамо има поља за попуњавање, па ми је радница рекла да морам класичном уплатницом (уз провизију од 60 дин).

Да ли неко зна како уплатити на рачун без провизије из Поште (НЕ из Поштанске Штедионице)?
Ако неко добије информацију пре мене, нека јави.
 
korisnik sam bivse mts, sve mi radi kako treba,
roditelji su koristili samo homebanking, kako se oni sada loguju?
pre su koristili samo korisnicko ime i sifru, sada to ne prolazi, kazu nepravilna sifra ili ime sto je malo verovatno za oba naloga, a jos cudnije sto kad idem zaboravljena sifra nista se ne desava, ne stize im nikakakav mejl, dok recimo ako ja za sebe idem zaboravljena sifra ili ime, automatski mi stize mejl posle 10 sek
 
Ja sam se ulogovla normalno na moj racun i kada sam izasla i opet htela da udjem, pise mi da mi je nalog zakljucan, bas ne znam zasto.
Jel ti imas taj problem ili sam pogresno razumela
I da li si ih kontaktirao za svoj problem i ako da ako mozes da mi napises sta su rekli..
Nisam imao taj problem. Zvao sam 0800/103-103 (kontakt centar bivše mts banke) i rekla mi je da ne mogu oni da otključaju broj telefona, već da pokušam opet u narednih sat vremena. Verovatno da su ispravili tu smetnju i dozvolili mi da iz tih privremenih kreiram trajne parametre. Koristio sam drugo korisničko ime i šifru. Nešto kasnije probao da postavim staru lozinku i nije prošlo. Zatim sam posle izvesnog vremena to ponovio pa autorizovao mTokenom.
Како уплатити на рачун без провизије из Поште (НЕ из Поштанске Штедионице)?
U TRO-14 obrascu slobodno sabij po dve cifre pred kraj. Svesni su te situacije da godinama unazad računi imaju dve cifre više no što ima predviđenih polja.
 
Meni sada više ne prolazi logovanje na sajt, a aplikaciju i dalje ne mogu da aktiviram... Sajt je izgleda opet pao...
 
Od mene veliki minus za sledeću stvar:

-Kada se ulogujem na eBanking, u odeljku transakcije, i kada kliknem na detalje određene transakcije, fali polje Uplatilac, broj mog računa, moje ime i prezime, adresa i još par stvari koje su mi bile bitne, a postojale su na prethodnoj verziji. Bez ovoga bukvalno u mom slučaju kad uplaćujem za vrtić, moram u banku po neku potvrdu pa da slikam Predškolskoj ustanovi ili nosim lično.. Ili još uvek nisam našao..
 
Od mene veliki minus za sledeću stvar:

-Kada se ulogujem na eBanking, u odeljku transakcije, i kada kliknem na detalje određene transakcije, fali polje Uplatilac, broj mog računa, moje ime i prezime, adresa i još par stvari koje su mi bile bitne, a postojale su na prethodnoj verziji. Bez ovoga bukvalno u mom slučaju kad uplaćujem za vrtić, moram u banku po neku potvrdu pa da slikam Predškolskoj ustanovi ili nosim lično.. Ili još uvek nisam našao..
Isto je i kod mene ali racunam da je to samo za stare transakcije, nisam jos placao nista na novom softveru, ali ocekujem da ce za nove transakcije biti ispunjena sva polja.
 
Prilikom prijave sa starim podacima vidim samo 200 račun (studentski), 360 iz MTS-a kao da nije prenet.
 
kako se sada vrše uplate na račun na šalterima pošte bez provizije?
 
Isto je i kod mene ali racunam da je to samo za stare transakcije, nisam jos placao nista na novom softveru, ali ocekujem da ce za nove transakcije biti ispunjena sva polja.
Za nove transakcije sve prikazuje kako treba, na starim (pre prelaska na novi sistem) nema ničega sem iznosa, računa primaoca i to je to otprikike.
 
Da li sam ja jedini kome trenutno (20:00) ne radi ni ebanking ni mbanking?!
 
Za nove transakcije sve prikazuje kako treba, na starim (pre prelaska na novi sistem) nema ničega sem iznosa, računa primaoca i to je to otprikike.
Da potvrdim i demantujem sebe. Upravo uplatih KP kredit bas zbog ovoga, i pokazalo mi je sve detalje.
 
Meni proradila uplate i isplate. Isplate mi rade ako ukucama ručno ali ako skeniram recimo EPS preko koda dobijem status da isplata čeka i onda se poništi posle nekog vremena. Ako kucama iste podatke ručno prodaje.....
 
Nazad
Vrh Dno