Šta je novo?

Banka Poštanska Štedionica (bivša MTS Banka) (2024)

Zanimljva promena što se tiče kursne liste. Do juče je na sajtu PŠ stajao kurs evra koji je bio oko 118.1 za kupovinu evra. On se primenjivao za račune 200. Za račune 360, bio je kurs za kupovinu evra oko 117.6 poslednji iz aplikacije. Od danas stoji kursna lista na sajtu gde je kurs za kupovinu evra 119.48, a za efektivu 117.61. U aplikaciji je taj bolji kurs, 117.61 i po njemu se menja u aplikaciji, verovatno za sve vrste računa.

Sad, ostaje glavno pitanje šta se dešava kod korišćenja dinara za plaćanje u inostranstvu. Kod računa plus ranije je konverzija bila kao u menjačnici aplikacije (oko 117.6), a za ostale račune kao po kursnoj listi (oko 118.1). Da li će se sad za sve račune obračunavati kurs iz aplikacije (117.61) ili kurs sa kursne liste (119.48)?
 
Malo pre uspešno kroz njihov portal povratih user i pass pošto nisam imao kad sam otvarao, tete mi nisu dale te podatke. Kreiran je novi pass bez problema. Jedini problem je opterećenost servera za login na sajtu tj. povratak username i passworda, zna da potraje poduže. Inače ovo mi je backup banka i lepo izgleda na prvi pogled... Primetio sam i da svaki put su random raspored brojeva za ukrcavanje pina što svakako nije loša opcija....
 

Prilozi

  • 1000002259.jpg
    1000002259.jpg
    24.9 KB · Pregleda: 55
Majka kao penzioner ima račun u Poštanskoj. Prošle nedelje dobili smo obavještenje da mora da se javi u poslovnicu kako bi sklopila novi ugovor za novi sistem. Svratili danas u N. Banovcima, kad i oni u haosu. Primaju samo uplate i isplate. Kaže dođite za par dana, ne možemo ništa drugo da radimo.
Došli kući kad na email stiže korisničko ime, a preko SMS-a privremena lozinka. Potrajalo je zbog preopterećenja da se izvrši registracija ali evo sad imamo funkcionalnu web i mobilnu aplikaciju.
Tako da izgleda svima šalju na taj način bez obzira što su naglašavali da se mora sklapati novi ugovor o ebanking uslugama.
 
Od ovog nazovimo unapređenja ponajviše očekujem da su sredili trenutnu raspoloživost sredstava posle instant transfera sa PayPal-a na Visa internet kartici. Mada ću svakako krajem meseca da povučem pa kako bude.
 
Da li je u aplikaciji moguće potpuno upravljanje svim karticama, znači menjanje PIN-a, limita, kanala i slično (i Visa i Master i Dina)? I da li nekome rade notifikacije, bilo kog tipa?
 
Sam sebi uplatio na RFB racun. Proslo u sekundi. Bivsi 360 racun je u pitanju.
Prosla uplata i kod mene. Ali nikako da mi BPS mbank aplikacija dozvoli da se registrujem. Stalno prijavljuje internal service error i netačan sms otp kod. Preko racunara sve radi normalno.
 
A izgleda da ne radi ni e-bank, verovatno zbog preopterećenja.
 
Da li je u aplikaciji moguće potpuno upravljanje svim karticama, znači menjanje PIN-a, limita, kanala i slično (i Visa i Master i Dina)?
Da, da i da. Promenio pin na Dini i Visa internet, nju očitao beskontaktno i za obe sa novim pinom odradio upit stanja. Kod Dine sam povećao dnevni limit za podizanje i prihvatio je.
Da li nekome rade notifikacije, bilo kog tipa?
Nisam upregao račune još uvek, a i neću neko vreme dok se sve ne slegne, u iščekivanju da uvezu i namenske. Notifikacije, kao što od drugih vidiš, ne funkcionišu još uvek.
 
Odlično, još samo onda notifikacije da prorade i to je to, hvala
 
Meni su tek sad stigli (ako si nestrpljiv kao sto sam ja bio mozes da ides na zaboravljeni korisnicko ime, pa zatim na zaboravljena lozinka da aktiviras ebank, ali onda neces imati opciju da biras korisnicko ime)
 
Brat nećeš verovati evo upravo stigli kredencijali, mora da prate ovaj forum 😀
 
što se tiče tamne teme ja sam napisao recenziju i odgvorili mi da se planira i to. možete i vi da potegnete

kursna lista što se tiče valuta koji nisu evro je sada dosta lošija nego pre
 
  • Like
Reagovanja: uji
Racun 200.
Pre mesec dana bio u poslovnici da prijavim email. Danas prilikom prijave kaze da mail nije prijavljen i da idem u poslovnicu. U poslovnici pojma nemaju, kazu da jos nije odradjena “sinhronizacija”. Ne radi mobilna app ne radi web. Veselo…

Bio ponovo u poslovnici, prekucali email (kazu u dva polja). Posle toga uspesno zavrsio inicijalizaciju.
 
Sajt lol...jel mora prvo na sajtu da se registrujes pa onda aplikacija kao sto pise u uputstvu ??

Screenshot_1.png
 
http je ipak 🤨 ispravio sam 🧐
Edit: puk'o sajt
 
Pao sajt, definitvno ne radi. Nista,za jedno nedelju dana da se sve stabilizuje.
 
plaćanje preko e bankinga radi lepo, samo se nadam da sam lepo prekucao račun za struju :ROFLMAO:

ne znam koja je razlika u tome i preko skeniranja pa tako ne radi sve je isto samo se ne mora ručno kucati
 
Vidim na aplikaciju opciju da uplatim novac za kredit. Nadam se da su konačno omogućili otplatu kredita bez odlaska u banku. Za jednu prevremenu otplatu sam morao da idem 2 puta u banku.

IMG_D4057689F97A-1.jpeg
 
Nazad
Vrh Dno