Šta je novo?

Banka Poštanska Štedionica (bivša MTS Banka) (2024 / 2025)

Ако вам је за утеху ја немам ни доларе ни франке 😬
 

Prilozi

  • Screenshot_20250218-132857.png
    Screenshot_20250218-132857.png
    143.6 KB · Pregleda: 53
Da, to sam i ja primetio. Očigledno stari korisnici mogu još da ga koriste, ali da li će ga vratiti u ponudu za nove korisnike, pitanje je.

Na https://www.posted.co.rs/stanovnistvo/eservisi/internet-bankarstvo.html stoji:



Ni reči o računu plus, za koji nema naknade.

Imaš ovde detaljno u dokumentima o tarifama, sve bi trebalo da je ostalo isto

 
Racun 200 imao homebanking sa sms kodom.Kad kucam stari user i pass dodje do dela za kreiranje novih kredencijala upisem novi user i pass i izbacuje "Exception of type 'AssecoSEE.Rest.Common.Exceptions.ApiResult' was thrown."Jel imao neko slicno iskustvo
 
Da, ima u tarifama, ali na sajtu kada se uđe u ponude računa ne postoji račun plus. Tarifa mora svakako da postoji kako bi se tarifirali postojeći korisnici. Link koji je postojao na sajtu ka posebnoj stranici računa plus je uklonjen, a stranica računa plus daje link ka staroj aplikaciji.
 
Jako mi se sviđa i mobilna aplikacija, iako sam uvek kao što neki znate orijentisan na web iznad svega. Pristupačna je za sve moje potrebe. Za razliku od Yettelbank, prijavljivanje otiskom je mnogo lepše, bez otvaranja tastature za unos pina. Sviđa mi se i to što je tastatura za pin uvek nasumično postavljena. Sad ću baš da vidim kako im rade obaveštenja.
Kanda mi odgovaraju skoro sva Asseco rešenja.
 
A zašto ti se sviđa što je tastatura nasumična
Ne kapiram zašto je tako namešteno
 
Kako to poboljšava bezbednost
Eto tako recimo kažu za tapXphone RaiPOS rešenje da ne može ta nasumična tastatura da se zameni normalnom jeR jE To TeLefOn a POs tERmiNaL NijE
 
Nije to smislio nikakav Asseco, to su neki bezbednosni standardi smišljeni negde drugde. I moj Android telefon se tako otvara nasumičnom tastaturom. U objašnjenju na mom telefonu, pisalo je nešto u stilu, ako neko gleda u mene ili telefon, ne može da proceni koje brojeve unosim jer nikad nisu na istom mestu. Nisam stvarno kompetentan da pričam o tome šta ko može da vidi ili ne, ali verovatno postoji neki opravdani razlog. Mogao sam to na telefonu da isključim ali nisam.
 
Kako to poboljšava bezbednost
Jedna od stvari, teoretski, standardni raspored podrazumeva da se posmatranjem unosa ili nekom tehnikom koja se primenjuje na ekran može otkriti uneti kod na osnovu pozicija koje su dodirnute. Slučajnim rasporedom polja gube se najfrekventnije pozicije na tastaturi i ne možeš locirati koja su to polja, odnosno kad gledaš sa strane ništa ti ne govori koja je cifra tamo gde je korisnik tapnuo.
 
Kako to poboljšava bezbednost
Zamišljeno je kad neko gleda sa strane i malo je udaljen ne može da provali koji su brojevi. U teoriji je tako a u praksi...

Kad smo kod bezbednosti zašto nema opcije da se app automatski zaključa/izloguje kada ode u pozadinu nego ostaje ulogovana?
 
Meni je npr ono u Yettelbank prekratko, naročito što prozor o neaktivnosti dođe i usred neke aktivne radnje.
 
  • Like
Reagovanja: uji
Dobra ideja. Moraćemo da kljucamo Aseku da to omogući na generalnom nivou (nema ni ProCredit).
 
Још кад бих као у Yettel банци могао онлајн да отворим штедни рачун, да орочим и разрочим средства било би феноменално.
 
ja imam sada drugi problem neće ništa da plati. Kada autorizujem plaćanje kaže na čekanju i onda posle par sati napiše otkazano....200
 
Jel vam rade notifikacije
Podešene su mi sve opcije i sms i mejl i push ali ništa mi ne stiže
 
Meni isto stoji na čekanju, plaćao struju
Videćemo šta će biti
 
Utisci o aplikaciji su za sad odlični, uz izuzetak da iz nekog razloga ne rade notifikacije (ali mislim da je rešivo, pogotovo jer aplikacija svakako traži dozvolu a i postoje podešavanja notifikacija u istoj). Ostalo sve veoma brzo, fluidno, zaista kao da nije Štedionica u pitanju. 200 računi su u pitanju.
 
Nazad
Vrh Dno