Šta je novo?

Banka Poštanska Štedionica (bivša MTS Banka) (2024)

Sve tarife ostaju kao i do sad, jedino ako se prebaciš na račun plus možeš da izbegneš tu proviziju.
 
  • Like
Reagovanja: uji
jer nema provizije kad se salje na drugi racun bilo koje druge banke u Srbiji
 
jer nema provizije kad se salje na drugi racun bilo koje druge banke u Srbiji
Kako nema, majka je penzioner i prima penziju preko Poštanske štedionice (račun 200-xxxxx) i kada god je htela da plati neki račun ili da prebaci novac na neki račun druge banke oni su skidali izvesnu proviziju...
Jedino kada bi novac prebacivala na račun bivše MTS a sadašnje Poštanske (360-xxx) jedino tada ne naplaćuju proviziju!
 
Kako nema, majka je penzioner i prima penziju preko Poštanske štedionice (račun 200-xxxxx) i kada god je htela da plati neki račun ili da prebaci novac na neki račun druge banke oni su skidali neku proviziju...
Jedino kada bi novac prebacivala na račun bivše MTS a sadašnje Poštanske jedino tada ne naplaćuju proviziju!
pricamo o racunu plus. nema provizije kad ja na primer saljem nekom kes na njegov racun. za one obicne racune koji pocinju na 200 ne znam.
 
pricamo o racunu plus. nema provizije kad ja na primer saljem nekom kes na njegov racun. za one obicne racune koji pocinju na 200 ne znam.
Naveo sam tačno o kom računu je reč.
 
Kao što sam rekao prebaci majku na račun plus posle 18.2. i neće imati provizije.
 
Kao što sam rekao prebaci majku na račun plus posle 18.2. i neće imati provizije.
Jel to povlači sa sobom da majka onda mora opet da ide do banke i prolazi celu peripetiju oko otvaranja novog računa, dobijanju novih kartica, davanja ovlašćenja i itd... od toga onda nema ništa!
Ja sam ovo od 18.02 shvatio kao unapređenje sistema i da će korisnici Banka Poštanske štedionice videti nekog boljitka od toga, ako nije tako onda su džabe krečili...
 
takode racun plus nema provizije kad se placaju racuni.
Znam za Račun plus imam ga i sam odavno, ali sve vreme pričam o računima iz Banka Poštanska štedionicasa koji počinju sa 200-xxxx...
 
Jel to povlači sa sobom da majka onda mora opet da ide do banke i prolazi celu peripetiju oko otvaranja novog računa, dobijanju novih kartica, davanja ovlašćenja i itd... od toga onda nema ništa!
Ja sam ovo od 18.02 shvatio kao unapređenje sistema i da će korisnici Banka Poštanske štedionice videti nekog boljitka od toga, ako nije tako onda su džabe krečili...

Tarifa naknada za neki račun nema veze sa prelaskom na novi softver.

Ukoliko ti majka ima račun plus, proste neka prebaci peziju na njega i imaće sve pogodnosti računa plus, po tarifi naknada za račun plus.
 
Tarifa naknada za neki račun nema veze sa prelaskom na novi softver.

Ukoliko ti majka ima račun plus, proste neka prebaci peziju na njega i imaće sve pogodnosti računa plus, po tarifi naknada za račun plus.
Po 100-ti put kažem majka nema račun plus, već kao penzioner prima penziju preko Poštanske Štedionice (običan račun koji počinje sa 200-xxx)... ;)

A već gore sam pisao da nema šanse da će da prelaziti na Račun Plus zbog svih peripetija sa odlaskom u Poštansku Štedionicu, zatvaranjem običnog računa, novim karticama, davanjem ovlašćenja i na kraju sa obaveštavanjem PIO fonda o menjanju računa!
 
Jel to povlači sa sobom da majka onda mora opet da ide do banke i prolazi celu peripetiju oko otvaranja novog računa, dobijanju novih kartica, davanja ovlašćenja i itd... od toga onda nema ništa!
Moći će nakon operativnog spajanja da promeni tip računa za isti broj tekućeg i da sve ostane isto. Jedino što potpisuje novi ugovor i to je to, ali svakako će morati da aneksira svu papirologiju za novo digitalno bankarstvo. Za sada je kod većine tipova računa 10 dinara provizija za sve ips naloge.
 
Moći će nakon operativnog spajanja da promeni tip računa za isti broj tekućeg i da sve ostane isto. Jedino što potpisuje novi ugovor i to je to, ali svakako će morati da aneksira svu papirologiju za novo digitalno bankarstvo.
Znam to joj je i najveći problem jer je već u godinama i svako cimanje i odlazak na šaltere banke je stres ... ako me shvataš. :(
 
  • Like
Reagovanja: uji
Znam to joj je i najveći problem jer je već u godinama i svako cimanje i odlazak na šaltere banke je stresno... ako me shvataš. :(
U potpunosti. Pogotovo ako se uzmu u obzir ogromne gužve i sve to otežava čitav proces. Naročito imajući u vidu što će krenuti navala starih korisnika koji bi tražili da pristupe novoj aplikaciji i to je stampedo u najavi.
 
Po 100-ti put kažem majka nema račun plus, već kao penzioner prima penziju preko Poštanske Štedionice (običan račun koji počinje sa 200-xxx)... ;)

A već gore sam pisao da nema šanse da će da prelaziti na Račun Plus zbog svih peripetija sa odlaskom u Poštansku Štedionicu, zatvaranjem običnog računa, novim karticama, davanjem ovlašćenja i na kraju sa obaveštavanjem PIO fonda o menjanju računa!
Pa nisi tako napisao. Pročitaj svoju poruku. Napisao si "kada bi novac prebacivala na račun bivše MTS ..." Što može da se shvati da već ima račun plus ;)

I evo ponovo: Tarifa naknada nema veze sa novim softverom. Plaćaće po tarifi naknada za svoj račun i nakon 18.02.
 
Da li se neko razume u šifre plaćanja?
289 - transakcije po nalogu građana
290 - druge transakcije
Jel bitno koju koristm i u čemu je razlika?
(Do sad sam koristio 289)
 

Prilozi

  • Screenshot_20250111_003703_com_google_android_apps_docs_PdfViewerActivity.jpg
    Screenshot_20250111_003703_com_google_android_apps_docs_PdfViewerActivity.jpg
    162.2 KB · Pregleda: 45
Da li se neko razume u šifre plaćanja?
289 - transakcije po nalogu građana
Kada šalješ sa svog ličnog računa na drugi tvoj ili tuđi račun.
290 - druge transakcije
Nesvrstane transakcije. Ovo je recimo važnije u kontekstu preduzetnika. Lupam, nećeš da plaćaš pazar, banka ti je naplatila održavanje i da bi to pokrio, pustiš nalog za prenos ka preduzetničkom na 290, jer bi 289 bio promet.
Jel bitno koju koristm i u čemu je razlika?
U suštini nije šteta i sa računa na račun fizičkog lica da ide pod 290, ali najbolje 289. Isto su, čini mi se, išle i uplate gotovine na blagajnama pod 290.
 
Pre npr. pola godine mi je stigla zamena za isteklu master karticu (mts banka), ali novi PIN nikada nije stigao. Kartica mi nije trebala, pa nisam nista ni uradio povodom toga. A hocu usput i da prebacim aplikaciju na drugi android telefon.
Kako se resava ovo? Da ih zovem, ili da odem u poslovnicu, ako to zavrsavaju na licu mesta? Guzva je kako god, zato i pitam da ne bih bacao vreme na pogresnu opciju.
 
@Rio pin definišeš u aplikaciji i eventualno upitom stanja na bankomatu aktiviraš karticu ako ne bude htela da prođe umetanjem čipa u pos terminalu.
 
  • Like
Reagovanja: Rio
LOL, jos sam pre nego sto sam postavio pitanje usao u aplikaciju, reko' daj mozda me pusti da ga promenim. I udjem u podesavanja, al' ne vredi, trazi stari PIN. Pa normalno da trazi, kada nisam ni pokusao da menjam pin kartice, nego pin aplikacije :)

Ok, uspeo sam sad, hvala. Mada kaze da moram do bankomata svakako.
 
  • Like
Reagovanja: uji
Meni neće da otvori dokument koji mi poslali gde piše novi broj računa

Poslati dokument je u pdf formatu, i otvaraš ga sa bilo kojim programom koji radi sa pdf dokumentima.

Da li se neko razume u šifre plaćanja?
289 - transakcije po nalogu građana
290 - druge transakcije
Jel bitno koju koristm i u čemu je razlika?
(Do sad sam koristio 289)

Za građane nema nikakve razlike.

Pre npr. pola godine mi je stigla zamena za isteklu master karticu (mts banka), ali novi PIN nikada nije stigao. Kartica mi nije trebala, pa nisam nista ni uradio povodom toga. A hocu usput i da prebacim aplikaciju na drugi android telefon.
Kako se resava ovo? Da ih zovem, ili da odem u poslovnicu, ako to zavrsavaju na licu mesta? Guzva je kako god, zato i pitam da ne bih bacao vreme na pogresnu opciju.

Ne šalje se koverta sa pinom, PIN sam određuješ na nalogu ili aplikaciji kada aktiviraš karticu, samo posle toga moraš da potvrdiš promenu pina na bankomatu.
 
Cale koji je penzioner a i ja koristimo staru verziju homebankinga bez sms koda.Sad treba da idemo do postanske da potpisemo nove ugovore da bi mogli tu novu platformu da koristimo.
Imam pitanje da li se mozda naplacuje nesto to potpisivanje ugovora za koriscenje te nove aplikacije homebanking 2.0 ili ne?
Staru homebanking aplikaciju sam koristio iskljucivo za proveru stanja i bas retko za porucivanje cekova.
Koristimo stare racune sa onim 200 brojem i nemamo racun plus.
Aplikacija ce nam i dalje trebati samo za proveru stanja na racunu.
 
Hvala na brzom odgovoru.Jedino cu imati cimanje da caleta odvedem do postanske da potpise taj ugovor.
 
Nazad
Vrh Dno