Šta je novo?

Banka Intesa

Definitivno nema deaktivacije preko aplikacije, ta mogućnost nije ni predviđena (dobro je pitanje što), pa je potrebno dovijati se, ali okej je ako kontakt centar može to da reši. Što se tiče tvog konkretnog slučaja, Intesa ti onda ni ne treba. Dovoljan ti je KES, kad ga već imaš, jer njime možeš da izdaš sam sebi parametre, isto kao što si deaktivirao stare. Bekap, inače, treba da radi svugde, a promena telefona mu je u suštini glavna namena, ali poznato je da nažalost nekad pravi probleme, što je pominjano u temi o eUpravi.
 
Da, dovoljan je KES, i pomenuo sam to u prethodnoj poruci. S tim sto sam ja u medjuvremenu greskom blokirao pin na novoj licnoj karti (srecom nakon deaktivacije ID-a), pa sam spasio stvari kad sam se sjetio da ConsentID mogu (re)aktivirati i preko Intesa app (ranije sa starom LK to i jesam radio sve kroz eUpravu).

A za backup, dobro je znati da bi trebao raditi svuda, ali nazalost lose su to odradili, bas lose (nevjerovatno je da cak ni tako jednostavne stvari nisu sposobni uraditi bez greske, mislim na ekipu iz eUprave).
 
Meni je radio bekap sa jednog na drugi tel. Jedino se sećam da je pokretanje procesa vraćanja bekapa bilo malo zakukuljeno.
 
Ne znam kako je kod ostalih, bio je neki update aplikacije pre 3 dana i od tada se bas sporo ucitava, kad je bio update na novu aplikaciju pre nekih mozda 2 nedelje bilo je sve ok, instat radila, a sada uzas koliko je spora.
 
Nazad
Vrh Dno