Šta je novo?

Banka Intesa

Juce Unikredit,cak su blokirali karticu a nocas na Intesi vidim kod za potvrdu placanja.
Juce mi rece lik iz Unikredita da su iz Amerike pokusali naplatu,neko im je usao u bazu pa maznuo podatke kartica. Nocas ista “firma” cini mi se ali nisu mi blokirali karicu.

Jedna je debitna ,druga internet kartica. Desilo se mozda jos nekome?
 
Svako malo se nekome dešava i to u različitim bankama. Samo nije jasno da li je neko probio bazu pre 6 meseci, pa prodaje kartice malo po malo ili na neki način dolazi do manjeg broja kartica koje pokušavaju da zloupotrebe. Interesantno je da svaku takvu transakcije banka pokrije i ako je na vreme prijavljeno, na kraju je zapravo i ne isplati mestu naplate.

Koliko transakcija moraju da naprave, da neko ne primeti i da bi neka zapravo prošla?!
 
Juce Unikredit,cak su blokirali karticu a nocas na Intesi vidim kod za potvrdu placanja.
Juce mi rece lik iz Unikredita da su iz Amerike pokusali naplatu,neko im je usao u bazu pa maznuo podatke kartica. Nocas ista “firma” cini mi se ali nisu mi blokirali karicu.

Jedna je debitna ,druga internet kartica. Desilo se mozda jos nekome?
Ček provaljene ti kartice od dve različite banke? Onda može biti da si ti negde komprimitovan? Da li je negde procurelo gde si vezao obe kartice ili imaš neki nalware.
 
Nemaju veze kartice sa mnom. Unikredit mamina,penzioner. Nikad nista nije placano sem po poslugama. Moja je internet,vezana je za neke servise tipa, Apple,Netflix,Amazon Prime.
 
Ja sam imao tu situaciju skoro sa karticom koju nigde nikada nisam uneo online, niti sam placao fizickom, strana je banka. Trazila mi app potvrdu transakcije, i na redditu vidom da je istovremeno ogroman broj klijenata imao isti problem.

Ne moraju cak ni da provale u bazu, kao sam procitao, postoje neko BIN attack ili slicno, ali ne razumem se.

Uglavnom sam momentalno blokirao karticu i izvadio novu virtuelnu.
 
Upravo mi se deaktivirala mBank aplikacija, prvi put otkad je imam. Da li se desilo jos kod nekog (neki Intesa bug opet) ili je moj telefon nesto pobrljavio?
 
Malo pre bio u aplikaciji,sve ok li mi se desilo jednom ili 2 puta da me tako izbacilo.
 
Znaci do njih je, opet random fail-ovu, jer se sjecam da su se i ranije zalili neki. Kakvi amateri...
 
Dešavalo se to meji, tapnem na push notifikaciju i desi se neka magija, deaktivira se aplikacija

Nije skoro, da kucnem u drvo.
 
Meni se desilo pre neki dan, kaže momčić ui call centra da hoće to ponekad da se desi, kao da je to sasvim normalno
 
Ja sam danas imao problem druge prirode - na četiri različita bankomata, od kojih su dva ispred njihove banke, nisam mogao da podignem novac putem #With cash!
Ili je pogrešno unet kod, ili ne mogu da pročitaju magnetni zapis sa moje kartice (wtf!?) ili jednostavno "ovu transakciju nije moguće obaviti"! Svaki novi pokušaj novo "obrazloženje"!
Na kraju sam morao da odem kući po karticu koju odavno ne nosim sa sobom i da sa njom podignem novac!

Inače do danas nisam imao ni jedan jedini problem sa podizanjem novca preko #With cash...
 
Само да јавим да се и код мене деактивирала апликација сама од себе...баш су симпатични...😡
Edit 1: Па ја сад не могу ни да активирам апликацију, тражи ми неки код али то није ни ID корисника нити код за реактивацију, има осам цифара, да ли неко зна шта то тражи?
Edit 2: Толико су ме изнервирали да сам погрешну опцију притиснуо, сада сам успео да се пријавим са горенаведеним подацима.
 
Poslednja izmena:
Хвала али код за реактивацију и ПИН нису исто (могу се наместити да буду исти ако корисник то жели), у сваком случају већ дуго времена имам записан кориснички ID број и код за реактивацију ако одрадим фабрички ресет или променим телефон. Имао сам две опција да поново уђем у апликацију, ја сам изабрао погрешну у којој тражи неки осмоцифрени број. После сам у другом покушају ушао у праву опцију и активирао апликацију уз помоћ ID корисника и кода за реактивацију.
 
Bas su rasulo sto se mBank tice! Cuj, to je normalno... Da bar ne pricaju nista sto ne treba ti iz call centra.
Ono sto je vrlo zanimljivo je da mi uredno stizu notifikacije o potrosnji, iako je app deaktivirana. :confused:
 
Meni obrnuto. Aplikacija normalno radi ali notifikacije neće da stižu nikako. Odjednom prestale da stižu. Posle toga, jedno 10-ak dana stižu normalno. Posle toga opet ne stižu.
Ništa menjao nisam, šou živi sa njima
 
Treba mi mala pomoc oko intesa biz. Naime u aplikaciji mi stoji da nemam kartica, a savetnica kaze da "su u izradi", i da ce biti "uskoro". otvorio sam racun 1.10 uz dosta cekanja i peripetija. Da li je to i inace procedura ili ona opet nesto nije bas uradila kako treba...?
 
Treba mi mala pomoc oko intesa biz. Naime u aplikaciji mi stoji da nemam kartica, a savetnica kaze da "su u izradi", i da ce biti "uskoro". otvorio sam racun 1.10 uz dosta cekanja i peripetija. Da li je to i inace procedura ili ona opet nesto nije bas uradila kako treba...?
Ja sam ih čekao tacno 2 nedelje, a pisalo je u aplikaciji u izradi dok ih nisam preuzeo. Zovi cc pa pitaj da ti provere
 
Treba mi mala pomoc oko intesa biz. Naime u aplikaciji mi stoji da nemam kartica, a savetnica kaze da "su u izradi", i da ce biti "uskoro". otvorio sam racun 1.10 uz dosta cekanja i peripetija. Da li je to i inace procedura ili ona opet nesto nije bas uradila kako treba...?

BizMobi i BizOnline su tek poseban krug pakla... Otvoris racun i nema ga na eBanking-u. OK sacekas dan-dva da se pojavi i nista. Zoves banku, kazu nisi naglasio u ugovoru da zelis da se racun vidi online. Moras da ides ponovo u banku da potpises aneks da bi se novi racun video online.

To nije bilo ni u najgore doba birokratije u vreme SDK i Jugoslavije. Uzasno su im komplikovani i zastareli procesi.
Trose papira za te gluposti kao da ne postoji sutra.
 
To možda u nekim poslovnicama gde savetnici ne znaju svoj posao.

Ja jesam svojevremeno potpisao tonu papira kad sam otvarao račune za DOO, naročito za devizne a posebni krug pakla je bio devizni račun u USD za koji sam morao posebno da čekam dodatnih 15 dana zbog navodno verifikacije ko zna gde i ko zna sa kim, ali za ebanking nisam potpisivao nikakav aneks, računi su bili vidljivi čim sam aktivirao aplikaciju na telefonu a i na desktopu nije bilo problema. Sve ovo se dešavalo u maju 2022. godine.

Posle sam isto potpisivao dodatnu tonu papira da bih otvorio devizni dinarski račun u RSD-u jer sam naleteo na vrlo zaguljen edge case sa jednim od partnera iz USA gde valuta nije mogla da se promeni na USD par meseci, ali to je već nešto što kači 0.1% ljudi kod nas i nije reprezentativan primer.
 
Evo deaktivacije upravo i kod mene - mrtva ‘ ladna app mi očita facu i kaže 3x pogrešan pin.
 
Kod mene vrti u nedogled ne može da se pristupi aplikaciji kada se ukuca pin.
 
To možda u nekim poslovnicama gde savetnici ne znaju svoj posao.
Ako ne ume da otvori racun, i da aktivira kartice da bih mogao da uplacujem pazar, onda bolje neka se ne zove "savetnik", a ni banka "bankom" ako takve savetnike drzi. Mislim ipak da je kod mene problem od samog pocetka sa njihovim sistemom, jer je sve bagovalo od samog starta.
 
Ne znam, meni kad nešto ne odgovara ili se ne uradi kako treba, ja pošaljem zvaničan prigovor na mejl banke i sve se opegla za par dana, uključujući i povratni poziv šefa poslovnice da se izvini za neprijatnost. Koliko god to delovalo suludo u Srbistanu, kad je Intesa u pitanju, neko tamo gore u hijerarhiji zapravo čita mejlove koji dolaze od klijenata i obično dobijem poziv telefonom u roku od par sati nakon slanja mejla. Probaj, ne košta te ništa.
 
Ja bio skoro do moje savetnice, jer mi je trebala potvrda o sredstvima radi izdavanja vize, naravno mora licno, nista digitalno i sta me je iznenadilo je da za 10ak minuta koliko sam tu bio, je zapravo bilo 2 ljudi koji nisu znali da reaktiviraju aplikaciju. Da su napravili bolju aplikaciju, mozda bi mogli skroz da zatvore ekspoziture 😂
 
Nazad
Vrh Dno