Šta je novo?

Banka Intesa

Ako je jedina stvar zbog koje uradiš root brisanje aplikacija, uklanjanje sistemskih apk paketa preko twrp ima isti efekat. Drugo, ukoliko držiš root iz bilo kojih drugih razloga, sakriješ željenu aplikaciju preko Magisk i to je to. Ukoliko i uprkos tome ne rešiš problem, moraćeš bolje da se organizuješ.
 
Ako bih mogao da se logujem preko PC-a (iz browsera) a da mi za to ne treba neki #WithKey code iz same aplikacije, i to bi moglo. Treba mi samo da imam pristup svom racunu, pa ako moze tako, a da ne moram da imam app na telefonu, moze i tako. Ali koliko se secam, treba mi app (jer iz njega citam onaj #WithKey code) za logovanje preko browsera na PC-u.

Slicana stvar i mene nervira oko aplikacije i telefona, i zaista je suludo da moras da imas app da bi koristio e-banking sa PC-a iz browsera, ali za pristup nalogu da makar pratim promene po racunima koristim stari e-banking iz browsera jos uvek :)


Pa dok ne ukinu i ovo, zasad je odlicno za pracenje stanja, a stranica je lagana i brzo otvara. Cak drzim sacuvan login u browseru jer niko nista ne moze da uradi, cak i da ukrade login podatke. :D



Sto se tice telefona, koristim poseban telefon/tablet za aplikacije koje nece da rade na mom starom. :D
 
Ako je jedina stvar zbog koje uradiš root brisanje aplikacija, uklanjanje sistemskih apk paketa preko twrp ima isti efekat. Drugo, ukoliko držiš root iz bilo kojih drugih razloga, sakriješ željenu aplikaciju preko Magisk i to je to. Ukoliko i uprkos tome ne rešiš problem, moraćeš bolje da se organizuješ.
Neće sa novom intesinom aplikacijom sakrivanje root-a preko Magisk-a, a stara aplikacija više ne radi. Otprilike svi mi sa root-ovanim telefonima znamo kako, ali u ovom trenutku (čini se) ne postoji rešenje, zato su ljudi počeli da postavljaju pitanje....
 
  • Like
Reagovanja: uji
Mora da su opet nesto d*kali aplikaciju. Sad' zvao drugara (on ima S9 sa 'fabrickim' OS-om), Instalirao i pokrenuo, i ne crash-uje. Tj. ima opciju da registruje app (ne moze dalje jer nema racun u Intesi). Ali njemu ne crash-uje.

@Vipera koji mobilni imas i koji ROM je u pitanju? (koji Android?)
Imam Pixel 7 Pro stock, jedino što sam rootovao.

@Daki77
Mora biti nekog rešenja, evo malopre sam pitao nekog da mi pomogne kako da sakrijem, videćemo...javim ako bude rešenja.
 
Zdravo svima,

Potrošio dosta vremena tražeći rešenje kako da koristim Magisk i Intesa Mobi aplikaciju istovremeno. Ranije je bilo rešenje da preko Aurora Store-a skinem prethodnu verziju 60162 i radilo je poslednjih dva meseca do juče, zbog problema sa sertifikatom koji je prethodno naveden.
Aplikacija detektije Riru i Zigisk kada su omogućeni, tako da u ovom slučaju će biti teško koristiti te module.

Probao sam razna rešenja, jedino koje radi u mom slučaju, koristeći MIUI 14 jeste sledeće:
- Instalirajte Magisk Delta Canary sa https://github.com/HuskiDG/magisk-files/releases
- Odaberite 'Hide the Magisk' opciju i stavite neko random ime.
- Omogućite bootloop protection
- Omogućite MagiskHide opciju.
- U opciji 'Enforce SuList' omogućite pristup samo aplikacijama koje koriste root, uključijući Settings i SistemUI aplikacije.

Nadam se da će vam biti od pomoći, voleo bih da čujem i vaše iskustvo.
 
Evo da se ja opet javim na temu Intesine app, danas sam primetio da opet ne radi (dektuje root koga nema)
Guglao sam - po svetu se mnogi žale na istu situaciju sa e banking aplikacijama. Video sam da mora i bootloader da bude zaključan, da ne postoji nikakva SU app iako roota nema, pa odradim i to, ubijem SU, bootloader je i bio zaključan pa sam samo opet zatvorio ''developer options'', obrisao data na Play store, restartovao i - NIŠTA.
Telefon NIJE rootovan, sav softver na njemu je official što sam i proverio a na Play store - u je status ''certified''.
Dakle sve je regularno. Ponavljan telefon kupljen nov i nije čačkan. Imao sam već ranije konflikt sa r3tardima iz podrške Intese, ništa oni ne znaju i nisu od pomoći pa sam ih privremeno ''matirao'' uspevši da instaliram i registrujem prethodnu verziju app po savetu nekog od članova ovde i to je radilo neko vreme lepo i evo sada opet problem. Ja sad mogu da probam update na novu verziju app ali to sigurno neće raditi.

Stvar je ozbiljna i vrlo iritantna jer sam bez ikakvog razloga totalno odsečen od svog računa u koji nemam nikakav uvid ni preko PC jer traži kridencijale iz aplikacije koja očigledno ne radi adekvatno. Nisam sam u tome kako vidim, ovde ima x ljudi sa istim problemom i stvarno mi nije jasno kako Intesa ili bilo koja banka može godinama ovako nešto da ignoriše a u pitanju je usluga koju svi plaćamo kroz ''održavanje računa''. Neverovatno bahato sa njihove strane, a malog m0r0na iz podrške koji mi uporno priča kako mi je telefon rootovan ili UKRADEN da više i ne komentarišem.
Dajte ljudi, šta da radimo?! Mislim na one sa ''korektnim'' telefonima, bez root-a, custom ROM -a i ostalog.
Ovo svi plaćamo a ne radi adekvatno.
 
Meni npr otključan BL ali aplikacija radi normalno
 
Meni je bizaran pristanak ljudi na varijantu "ako hoćeš e-banking, makar i samo sa računara, mora da imaš i telefon i računar". Niko ništa, svi ćute... Ako im je to prošlo, proći će im sve drugo. Meni ne pada na pamet da un-root-ujem telefon samo zato što tamo neka banka to hoće (koliko god neki tvrdili da je "sada 2023. godina i da root-ovanje više nije cool..."). Ja lično, sačekaću da vidim da li postoji neko rešenje (evo @zfk je ponudio jedno, probaćemo...) a onda ću uzeti neku kantu od 100€ koju ću koristiti samo zbog kredencijala. Doduše, moja situacija je specifična:
  • ne treba mi e bank na telefonu, sve što radim - radim sa PC-ja (neko drugi želi e-banking "u pokretu" i onda bi morao da nosi 2 telefona, dakle nije opcija)
  • nemam nameru da un-root-ujem telefon, zaključam bootloader i sve ostalo (makar samo zato što to od mene neko traži)
 
Svi ćute... Nađi postove u ovoj temi od kad je počela nova aplikacija.
 
Meni je bizaran pristanak ljudi na varijantu "ako hoćeš e-banking, makar i samo sa računara, mora da imaš i telefon i računar". Niko ništa, svi ćute... Ako im je to prošlo, proći će im sve drugo. Meni ne pada na pamet da un-root-ujem telefon samo zato što tamo neka banka to hoće (koliko god neki tvrdili da je "sada 2023. godina i da root-ovanje više nije cool..."). Ja lično, sačekaću da vidim da li postoji neko rešenje (evo @zfk je ponudio jedno, probaćemo...) a onda ću uzeti neku kantu od 100€ koju ću koristiti samo zbog kredencijala. Doduše, moja situacija je specifična:
  • ne treba mi e bank na telefonu, sve što radim - radim sa PC-ja (neko drugi želi e-banking "u pokretu" i onda bi morao da nosi 2 telefona, dakle nije opcija)
  • nemam nameru da un-root-ujem telefon, zaključam bootloader i sve ostalo (makar samo zato što to od mene neko traži)
Sve je to jasno i ti jesi u pravu, bar u globalu. Rootom sam odavno prestao da se opterećujem. Nabavka drugog telefona samo zbog kridencijala može a i ne mora da bude rešenje jer je app NEPOUZDANA, ništa ti nije garantovano. Što više istražujem, više vidim da mnogi (po svetu) koriste banking aplikacije krijući root i to, izgleda, sa više uspeha nego ja sa regularnim uređajem, to je ono što mi ide na živce. Nije mi neophodno da imam e-banking u pokretu ali i za PC mi ne radi. I ne pada mi na pamet da kupujem neki telefon samo zato. Imam stari, rutovan S6 koga mogu da probam da unrootujem i flešujem stock ROM ali KNOX mu je rootom već okinut i čisto sumnjam da bi app tu radila pa oklevam, mrzi me. Stvarno bi bilo idiotski da da njemu radi. Znači za plaćanje svega i svačega do daljnjeg opet moram da optrčavam šaltere sa babama, to je ono što me najviše izluđuje.
Ljudi ćute, da, zato što ljudi koji su svesni nekih stvari, kao korisnika bankarskih usluga ima jako jako malo.
Pa još uvek prave redove pred bankama i poštama jer n'umeju ni bankomat da upotrebe, o čemu pričamo.
Lično poznajem dve ženske osobe od ispod 45 godina koje ne umeju da koriste ni bankomat niti plaćaju karticom?!
Moguće da ih ima još u mojoj okolini a da ne znam, užas.
Jedino mi hard reset pada na pamet i posle nameštanja uređaja kako je bio i verovatno ponovnog neuspeha može da se dogodi da Samsung popije malo beton.
 
Valjda ima neki programer ovde na Benchmarku iz Intesa teama koji radi na ovoj android thrash aplikaciji...
 
A i baš bi rekao "Ja sam programer koji radi na onoj aplikaciji Intesa Mobi koju toliko pominjete ovih dana..."

To bi mu izuzetno izgledalo u CV-u...
 
I to što kažete....
 
Stvar je ozbiljna i vrlo iritantna jer sam bez ikakvog razloga totalno odsečen od svog računa u koji nemam nikakav uvid ni preko PC jer traži kridencijale iz aplikacije koja očigledno ne radi adekvatno.
Iskljucivo za uvid mozes koristiti stari e-banking. Nije najsrecnije resenje, ali kao prva pomoc za pracenje promena po racunima nije losa mogucnost.
Login je username i password, nema sr*nja sa mobilnom autenfikacijom. :)
 
I ja da potvrdim da mi ne radi aplikacija od pre nekog dana, rutovan Pocophone F1 sa Pixel Experience 12.1, Magisk v25.2. Odmah kada učitam aplikaciju izbaci poruku:
(1002) Dogodila se greška. Pokušaj ponovo.

Nikako ne bih nabavljao nov telefon samo zbog neke e-banking aplikacije, ovo je vec stvarno bezobrazluk. Najjednostavnije je njima da oni srede sebe, a ti kao korisnik se j***. A meni telefon radi kao podmazan, sa poslednjim ažuriranjem od prošle godine.

Ili drugi telefon bez ruta ili druga banka. To je jedino rešenje. Boli njih uvo ukoliko ne pratiš politiku banke...
 
Kada sam napisao "svi ćute", nisam mislio na ljude koji postuju ovde. Ovo ovde je 0,001% digitalno pismenih korisnika Intese. OK, 99,999% pristaju na sve što im banka/država/whoever diktira. Naravno da je aplikacija nepouzdana, trash i sve ostalo. A zašto je moralo da bude promenjena stara? Zašto su uopšte uveli obavezu da mora da imaš telefon da bu pristupio e-bankingu na računaru? Odgovor je: full control. Pod firmom "za vašu bezbednost" izdresirali su nas da update = bezbednost, a sa svakim novim update-om, viši nivo kontrole. Ili, kako bi G. Carlin rekao "they've got you by your balls!"
 
Svaki mesec kada primiš platu, podigneš keš i zaboraviš na sve digitalno. Ne kupuješ online ništa, jer i tu prate šta si kupio. Tako si najsigurniji ako tako gledamo.
 
Evo lepih novosti od mene, samo da ne ureknem - app mi radi nakon što sam pobio neke aplikacije koje su očigledno, na neki način smetale Intesinoj da radi, u pitanju je zadnja verzija njihove app.
Dakle da ponovim, možda nekome pomogne, u pitanju je LEGALNO KUPLJEN Samsung A72 sa STOCK Android 13 ROM-om, dakle nije rutovan. Znam da nisam jedini sa problemom, pa da napišem.
Prvo što sam pokušao je isključivanje developerskih opcija pa restart i nije bilo dovoljno. Bootloader je bio isključen uvek. Sa stare verzije app prešao na novu - ništa. Već sam bio počeo da se pripremam za hard reset, posle par sati guglanja.

Moja pretpostavka je, (nisam bog zna kako vičan materiji pa se unapred izvinjavam ako nešto odvalim) da je prilikom restore-a zadnjeg backup-a sa starog RUTOVANOG Samsunga S6 na ovaj novi, po kupovini došlo do instalacije niza aplikacija koje su na starom imale root pristup ili u najmanju ruku, imale dovoljno ''elevated access'' - ako se to tako zove, sistemu da su pravile lom sa zadnje dve verzije Intesine aplikacije - pa sam ih pobio. Čak posle toga nisam ni restartovao telefon i evo - radi.
Evo nekih koje su mi bile najsumnjivije:

Super SU (često se naglašava da treba obrisati čak i prazan folder ove app)
Busy Box Pro
My Android Tools
Lucky Patcher (znam, okej...)
ROM Instaler (ili tako nešto, matora aplikacija)
ROM Manager Pro (takođe matoro i nepodržano)
Stari fon mi je bio rutovan i pun koječega i sve je, kao, ''imalo svrhu'' - mora da ima još nešto, ovo je za sad, kako god, sve radi.

Moguće je da je bila još koja app pa sam zaboravio ali to su neke od ''tipičnih'' koje ljudi imaju ili instalirane ili u nekom backupu ako su imali root pristup. Dakle pretpostavljam, bilo šta što zahteva root pristup da bi radilo ili omogućava root, bilo kakav SU, Magisk ili Xposed modul...ako je trenutni ROM stock, sertifikovan na Store - u, i nikakav KNOX nije okinut - treba deinstalirati.
Toliko od mene, a ljudima koji koriste banking aplikacije i/ili aplikacije tog tipa na rootovanom telefonu, iskreno, svaka čast na upornosti, ja prosto nemam nerava ni vremena da se svako malo dovijam kako da rešim problem koji je neki genijalac napravio novim sigurnosnim patchom, taman kad sam sve namestio po ko zna koji put.
 
Pozdrav.
Molila bih, ako neko može da mi objasni šta tačno znači početno stanje, stanje duga, zbog čega mi uvek stoji minus? Kada kupujem nešto, da li ako kupim pre 10. moram odmah taj mesec da uplatim ratu. Ovo je kupovina 14. u mesecu. Sledećeg meseca sam odmah uplatila ratu. Ništa meni tu nije jasno, od skoro sam korisnik. I šta kad mi je rata 4900, a ja uplaćujem 6000 i ranije otplatim?
Hvala.IMG-dae407e8e9588a83da477240adbbb5f9-V.jpg
 
nesto si pogresno razumela. Od 1. Do 30/31 u mesecu,dolazi na naplatu do 10. U sledecem. Gledaj izvod koji ti stize pocetkom meseca i plati koliko pose.
 
Mora biti u aplikaciji.
 
Od pre godinu dana ili možda i više ne šalju izvode na mail, mogu da se vide preko aplikacije ili e-bankinga.
 
Izvodi se vide u aplikaciji, za slanje na email mora da se podesi nahnadno u samoj aplikaciji. Po default je da izvodi budu dostupni samo u aplikaciji.
 
Pozdrav.
Molila bih, ako neko može da mi objasni šta tačno znači početno stanje, stanje duga, zbog čega mi uvek stoji minus? Kada kupujem nešto, da li ako kupim pre 10. moram odmah taj mesec da uplatim ratu. Ovo je kupovina 14. u mesecu. Sledećeg meseca sam odmah uplatila ratu. Ništa meni tu nije jasno, od skoro sam korisnik. I šta kad mi je rata 4900, a ja uplaćujem 6000 i ranije otplatim?
Hvala.Pogledajte prilog 392952
Ja sam dugogodišnji korisnik Inteze i meni takođe ništa nije bilo jasno. Ono što sam (valjda) shvatio je da kada piše stanje duga i prikazani iznos ima predznak minus, to znači da si u preplati tj. da si ranije uplatila više nego što je trebalo. Drugim rečima, u tvom slučaju znači da si 7.124,29 dinara u preplati. Ako bi pisalo da je stanje duga 1.234,56 dinara (bez minusa) to bi značilo da moraš da uplatiš 1.234,56 dinara.

Ovde imaš odobreni limit 140.720 - potrošnja 24.780 = 115.940 i na to se doda preplata 7.120 = 123.060 dinara (preostala raspoloživa sredstva na računu).

Sve što kupiš u tekućem mesecu (bez obzira na datum) plaćaš ratu do 10. u narednom mesecu (Master Card), tj. do 15. u narednom mesecu (American Express).

Ako ti je rata 4.900, a ti uplatiš 6.000 bićeš u preplati 1.100 dinara. Odnosno, ako si nešto pazarila ovog meseca i iznos prve rate je 4.900 i ti odmah uplatiš 6.000 dinara (umesto da čekaš sledeći mesec kada prva rata zvanično dospeva na naplatu), bićeš ovog meseca u preplati 6.000 dinara, a posle 10. u narednom mesecu (kad Banka naplati prvu ratu) bićeš u preplati 1.100 dinara.

Valjda nisam bio previše konfuzan :)
 
Od Februara se ganjamo sa izvodima, prvo uopste nisam mogao iz aplikacije da promenim na dostavu na mail. Nekako je posle silne prepiske i pretnji ta opcija omogucena (samo u aplikaciji). I konacno u maju je prvi izvod trebao da stigne na mail, medjutim dobio sam sms obavestenje da izvod mogu da preuzmem u banci!!! Ovaj mesec isto tako, u aplikaciji ne promenjeno stanje za dostavu na mail...

Ne vredi nepopravljivo, mislio sam da je mobi krs ovi su unazadili banku maximalno!
PS jos uvek nisam dobio odgovor zasto mi je Magnifica racun promenjen na Hit plus...

Katastrofalno iskustvo, ne znam sto se uopste cimam...
 
Nazad
Vrh Dno