orckristeg
Slavan
- Učlanjen(a)
- 11.09.2005
- Poruke
- 1,192
- Poena
- 375
Da podjemo da smo svi ovde za toliko tehnicki pismeni i da znamo da vodimo racuna o svom novcu 
PayPal mi je uvek nekako bio potvrda da je sajt legit, i osiguranje da ako nesto podje po zlu imas kome da se obratis. Prosto me zanima da li tako nesto postoji kod nas u bankovnom sistemu, kao sto je covek i rekao, javlja se taj chargeback pa internetu kad se gugla, ali ne znam da li to kod nas radi i da li je neko uspesno povratio svoj novac usled scam-a.
Nisam do sada imao negativnih iskustava sto se tice online kupovine, a mogu da kazem da sam pa redovam. Cak i ova situacija je vise bilo do toga sto sam nestrpljiv bio da sacekam odgovor i sto me je vise nervirao tretman same prodavnice koja ne odgovara na mejlove 10 dana, obzirom da je bio manji store u pitanju, al opet nema opravdanja za toliko ignorisanje odgovaranja na jedan obican mejl koji glasi kad moze da se ocekuje refund...
Poenta je u principu bila da li moze nesto da se uradi u slucaju da online shop i nije legit, iako sve ukazuje da jeste (provera domena i njegovog legitimiteta, socijalne mreze, povratni feedback), i kao scam, dal tu banka uopste moze nesto da resi ili ne, obzirom da preko je izgleda moguce
PayPal mi je uvek nekako bio potvrda da je sajt legit, i osiguranje da ako nesto podje po zlu imas kome da se obratis. Prosto me zanima da li tako nesto postoji kod nas u bankovnom sistemu, kao sto je covek i rekao, javlja se taj chargeback pa internetu kad se gugla, ali ne znam da li to kod nas radi i da li je neko uspesno povratio svoj novac usled scam-a.
Nisam do sada imao negativnih iskustava sto se tice online kupovine, a mogu da kazem da sam pa redovam. Cak i ova situacija je vise bilo do toga sto sam nestrpljiv bio da sacekam odgovor i sto me je vise nervirao tretman same prodavnice koja ne odgovara na mejlove 10 dana, obzirom da je bio manji store u pitanju, al opet nema opravdanja za toliko ignorisanje odgovaranja na jedan obican mejl koji glasi kad moze da se ocekuje refund...
Poenta je u principu bila da li moze nesto da se uradi u slucaju da online shop i nije legit, iako sve ukazuje da jeste (provera domena i njegovog legitimiteta, socijalne mreze, povratni feedback), i kao scam, dal tu banka uopste moze nesto da resi ili ne, obzirom da preko je izgleda moguce