Šta je novo?

Banka Intesa

Da podjemo da smo svi ovde za toliko tehnicki pismeni i da znamo da vodimo racuna o svom novcu :LOL:
PayPal mi je uvek nekako bio potvrda da je sajt legit, i osiguranje da ako nesto podje po zlu imas kome da se obratis. Prosto me zanima da li tako nesto postoji kod nas u bankovnom sistemu, kao sto je covek i rekao, javlja se taj chargeback pa internetu kad se gugla, ali ne znam da li to kod nas radi i da li je neko uspesno povratio svoj novac usled scam-a.
Nisam do sada imao negativnih iskustava sto se tice online kupovine, a mogu da kazem da sam pa redovam. Cak i ova situacija je vise bilo do toga sto sam nestrpljiv bio da sacekam odgovor i sto me je vise nervirao tretman same prodavnice koja ne odgovara na mejlove 10 dana, obzirom da je bio manji store u pitanju, al opet nema opravdanja za toliko ignorisanje odgovaranja na jedan obican mejl koji glasi kad moze da se ocekuje refund...
Poenta je u principu bila da li moze nesto da se uradi u slucaju da online shop i nije legit, iako sve ukazuje da jeste (provera domena i njegovog legitimiteta, socijalne mreze, povratni feedback), i kao scam, dal tu banka uopste moze nesto da resi ili ne, obzirom da preko je izgleda moguce :)
 
Dobro, i kad od banke zatrazis povrat sredstava , sta ce banka da uradi i sta moze ako on line prodavac na njen zahtev ne reaguje.
Banka će posredstvom kartičarske kuće da stornira transakciju. To je kao viša sila pa trgovcu se skida sa računa i klijentu vraća na njegov. Dešava se da negde preko to zloupotrebljavaju i na PayPal-u, gde neko pošalje novac kao friends and family karticom pa kad druga strana izvrši uslugu ili proda robu, ovaj ode do banke i otera ga u minus.
 
Nisam znao za tu mogucnost.
Ostaje pitanje sta banki treba uz zahtev kao osnova da bi stornirala transakciju. Ona je izvrsena ali pitanje kako banka da zna da prodavac treba da vrati pare.
 
Da li jos nekom zabada aplikacija?
1002 greska
 
Banka Intesa blokirala placanje na Joom,kaze visoko rizican sajt a cela Srbija narucuje preko njih.
Onda zovete banku i oni vam odblikaraju dok izvrsite kupovinu i odmah posle blokiraju opet i tako u krug,koje drkanje.
 
Joom je tipa Wish i AliExpress.
 
meni apple ide normalno automatska obnova svakog meseca za storage preko inteze
 
Ja sam za gift kartice sa njihovog sajta imao problema sa OTP, RF i Intesa karticama.
 
мало је офф, али можда и није - зашто, у Србији, било ко купује (скупе) ајфоне, с обзиром да је број оних који овде исте поседују (у смислу умрежавања њиховог еко система) мали, а гро апп-ова се плаћа

не желим никога да повредим, и јесу они врло квалитетни производи (и софтв, и хардв), ал ми се чини, да се своди, углавном, на некакво позерство - да се на астал фићка, стави нови, и сви да га виде...
 
Moj razlog - veličina. 12 mini mi je savršen za moje potrebe, nikakvi astali, kafići, poziranje, premator sam za to.
 
мало је офф, али можда и није - зашто, у Србији, било ко купује (скупе) ајфоне, с обзиром да је број оних који овде исте поседују (у смислу умрежавања њиховог еко система) мали, а гро апп-ова се плаћа

не желим никога да повредим, и јесу они врло квалитетни производи (и софтв, и хардв), ал ми се чини, да се своди, углавном, на некакво позерство - да се на астал фићка, стави нови, и сви да га виде...
Pa recimo, mozda neko mora zbog pokretanja aplikacija i posla :)
Za privatni telefon ima Android naravno, taj neko :D

Nekad je iPhone imao vrhunski softv i hardv, odavno su ih drugi stigli, i prestigli. Vise nemaju latest&gratest komponente, nisu vise pioniri najnovije tehnologije.
Ja licno sam oduvek mrzeo zatvorene platforme i walled garden ekosisteme.
 
мало је офф, али можда и није - зашто, у Србији, било ко купује (скупе) ајфоне, с обзиром да је број оних који овде исте поседују (у смислу умрежавања њиховог еко система) мали, а гро апп-ова се плаћа

не желим никога да повредим, и јесу они врло квалитетни производи (и софтв, и хардв), ал ми се чини, да се своди, углавном, на некакво позерство - да се на астал фићка, стави нови, и сви да га виде...
U mom slučaju kada ga je supruga kupila, slike i snimci su joj se najviše svideli na ajfonu. Mislim da veliki broj kupaca, ako se izuzmu ti sto su u astal fazonu, ima jednostavan tok misli kada kupuju telefon: Skupo=kvalitetno=Samsung ili Apple i to je to, bez zalazenja u milion detalja o kojima se na forumu diskutuje. A ja jos uvek nisam sreo razočaranog korisnika ajfona u populaciji poznanika koji nisu preterano upućeni u telefone, tako da to samo pojačava prethodno navedeni tok misli kod potencijalnog kupca.
 
Iiiii ovde smo završili priču o iiiiPhone-u, na temi o Banca Intesa.
 
Ja ne znam kakav to nakaradan sistem Banka Inteza ima za "onlajn" najavu isplata većih od 15000.

Znači, pošalju ti uputstvo na prijavljeni mail u sistemu da moraš sa tog maila poslati ime, prezime, JMBG, iznos, termin...
A kad im pošalješ sve te podatke zovu te na prijavljeni broj telefona sa nekog random mobilnog broja i traže ti
da im izdiktiraš kod iz SMSa koji je stigao od Inteze? Ništa privatnost, ništa zaštita sigurnosti klijenta?
Kad se pozove pomenuti broj, dobije se poruka da je broj nepostojeći što dodatno uliva poverenje...
WTF??? 🤬

PS. U jednoj evropskoj zemlji kada stigne SMS sa kodom od banke, naglašeno je da se taj kod nipošto ne daje nikome, kao i da zaposleni banke nikada neće tražiti bilo koje kodove od klijenata... kod nas to očigledno ne važi.
 
Poslednja izmena:
Ne u jednoj nego u svakoj. Banka nikada ne bi trebala da trazi taj kod.
 
Kad sam počeo da se bunim sa rečima da to što oni nazivaju protokolom banke predstavlja ozbiljan sigurnosni propust, predložili su mi da napišem sugestiju ili žalbu na njihovu e-mail adresu.
Ja sam im saopštio da ću da pišem direktno NBSu pa nek oni to rešavaju sa njima.
Sramota.
 
међутим, кад разговарам с познаницима/колегама, какав је однос према њима, а у другим банкама, испада да је Интеса, злато
- приче из других банака, су тек јавашлук


држава смо, која се 23 године после покушаја системског преврата 5. октобра, и даље бори с основним регулативама, јер је систем, и даље, труо

свака част
 
Poslednja izmena:
Dovoljno je najaviti isplatu dan ranije pošto nije ozbiljna suma bila u pitanju 20.000€ .Gospođa na šalteru reče da pod ozbiljnom sumom novca misli se na 100K+ € koju treba najaviti minimum 2 dana ranije .
 
Da li postoji provizija prilikom plaćanja u radnjama u inostranstvu sa Banca Intesa Classic Debit karticom na kojoj su evri i plaćanje se vrši u evrima?
 
@sretenije postoji samo uvećanje rezervacije za okvirno 4% do knjiženja (kroz tri do četiri radna dana) kada se razlika vraća na devizni račun.
 
Dovoljno je najaviti isplatu dan ranije pošto nije ozbiljna suma bila u pitanju 20.000€ .Gospođa na šalteru reče da pod ozbiljnom sumom novca misli se na 100K+ € koju treba najaviti minimum 2 dana ranije .
Te priče nemaju baš veze sa realnošću.
Do 15k se ne radi najava i u teoriji ti bi mogao istog dana da skineš 15+5 iz dve različite ekspoziture....
Što se tiče "ozbiljnih suma" sve preko 15k ekspozitura naručuje iz trezora "za sutra", pritom trezor ne pravi razliku dal je 20k, 200k ili 2M
Sad, te šalteruše najčešće nemaju pojma vezano za samu proceduru a poneka i pokušava da napravi privid da vam je učinila uslugu.... otud takve priče
Poseban je slučaj kada se banka i trezor nalaze u istoj zgradi. Tada uz dogovor (a banke mnogo vole da se dogovaraju) može podizanje veće sume i bez najave ;-)
 
Nazad
Vrh Dno