Šta je novo?

Banka Intesa

Mora peske,na zalost.
 
Jos ako se ne moze zavrsiti na salteru mora da se zove licni savetnik pa da se sa njim dogovori termin
 
Ako odeš na šalter, reći će ti da si mogao preko call centra.
Ako nazoveš call centar, reći će ti da moraš u expozituru.
Biraj :ROFLMAO:
 
Mobi banka koja je raspad,sve moze online. A inteza malo savremenija od poste,mozda.
 
Ja u skorije vreme dva puta bio do Intese, imao uredno zakazan sastanak, i zaboo dva puta po gotovo sat vremena. U pitanju je bila kreditna kartica. Te neće nešto softver da učita, te izbacuje, ovo ono. Baš Baš spori, nego sam vezan kreditom za njih, pa nije da imam izbora.
 
Pročitao nekoliko stranica unazad i nisam našao odgovor koji tražim .Naime zanima me koliko dana unapred mora da se zakaže najava isplate novca ? U pitanju je devizni račun .
Preko njihove Intesa app ne vidim opciju za ovako nešto a da odem na njihovu web stranicu ne mogu jer za logovanje šalju kod za potvrdu na sms a taj broj u Srbiji mi je istekao,izgubio sam ga,bacio nemam pojma a ne mogu da se ulogujem na njihovu stranicu da to uradim online .Ne vidim ni opciju u Intesa app da promenim broj telefona . Zvao ih i kažu da to moram online ..sada ne rade do utorka 😏
 
Poslednji info od savetnice koji imam je tri dana unapred, ako zakazujes u petak tek mozes u sredu da ocekujes ukoliko se radi o vecoj sumi.
 
Bez najave oce da daju do $1000. Ali zavisi od kolicine para koje imaju trenutno u banci, a zavisi i od sefa poslovnice. On ima diskreciono pravo da poveca limit. Ja sam par puta mogao do $2000. Da su imali vise, mozda bi odobrio i malo vise. Za sve preko tih iznosa nema sanse bez najave od par dana.
 
@lurkerr ne znam u koju si ti poslovnicu išao, ali limit bez najave je 600.000 dinara, pa protivvrednost u drugim valutama.

U većim poslovnicama (recimo Zemun, Glavna), ukoliko budeš fun, zamoliš, a oni imaju keš, može i višestruki iznos od navedenog da se podigne bez najave. Ako može, dozvolu, usmeno, daje ona osoba što im šeta iz šaltera I svima pomaže. Htedoh da kažem šef poslovnice, ali više je neki šef/nadzornik blagajnika.

Inače najava danas za sutra nikada nije problem, bez obzira na iznos. Ponavljam, veće ekspoziture, verovatno ima veze.

Poslednji info od savetnice koji imam je tri dana unapred, ako zakazujes u petak tek mozes u sredu da ocekujes ukoliko se radi o vecoj sumi.

Ovo se verovatno sada desilo, zbog praznika. Ti u petak najavis online, tek u utorak to neko evidentira, pa novac u sredu. Ako u utorak najavis, biće u sredu.
 
за Magnifica клијенте, а у пословници у Коларчевој, могуће је подићи без најаве, практично неограничене суме
 
I ko nije magnifica, može da obiđe više poslovnica, i u svakoj da podigne po 5000 evra, bez najave.

Ako može, dozvolu, usmeno, daje ona osoba što im šeta iz šaltera I svima pomaže. Htedoh da kažem šef poslovnice, ali više je neki šef/nadzornik blagajnika.
U pitanju je kontrolor. :)
 
имао сам надреалну ситуацију, с повећањем лимита, за дизање € на банкомату

прво кол центар, кажу: идите у пословницу; потом, пословница: обратите се кол центру

неколико мејлова, извињавају се...

не кудим их, подршка и радници, су љубазни, само, баш неупућени..
 
To mi je nesto nerealno
 
postoje 3 limita za kartice: BANKOMATI, POS i INTERNET, a u okviru njih, Dnevni, Mesečni, i limit za potrošnju u inostranstvu

default, dnevni limit za bankomat, za Visa Classic, je pomenutih €3.000
 
Skoro sam podizao vecu kolicinu evra. Najava se radi online ali ja nisam mogao da nadjem link na njihovom sajtu, nego su mi poslali upitstvo iz call centra. Najavljuje se dan ranije i bira se ekspozitura u kojoj se podize novac. Nije moguce bas u svakoj podici novac (ne znam razlog, ali nisam mogao da podignem novac u jednoj manjoj ekspoziituri u zemunu)
 
^ nije realno da ti isporuče, recimo, 100.000 eur u ekspozituru koja toliki keš promet u EUR nema mesečno i nema razloga da ga drže, a posebno što sada imaju cash in bankomate, pa realno imaju još manje gotovine, i verovatno nemaju potrebe za svakodnevnim transportom novca.
 
Ljudi jel znate vi nešto što mi ostali ne znamo? Što dižete toliki keš? Pojeftinilo nešto, a to može da se kupi samo kešom? Ili neki slamarica fazon (hranite miševe)?
 
Budi siguran da svako zna nešto što mi ostali ne znamo ;)

Recimo, kupuješ nekretninu ili automobil, plaćaš u dinarima, novac imaš u EUR, ne želiš banci da daš kursnu razliku, jer postoje menjačnice kod kojih dobijaš skoro srednji kurs.

Ili potreban ti je novac u drugoj banci, transfer se plaća, a podizanje i uplata u drugoj banci su besplatni.

Rešiš da odeš u Monte Carlo i okušaš sreću, ali ne želiš da ti se to vidi na izvodu...
 
Da li neko zna, da li inteza ili generalno visa, daje neki "buyers protection" u slucaju scama kao sto npr daje paypal? Porucio sam skoro nesto online i porudzbina mi je otkazana, prodavac se javio i ponudio zamenu proizvoda (obzirom da nije imao na stanju ovo sto sam zeleo) ili refund, naravno zatrazio sam refund ali me onda iskulirao i nije odgovarao na mejlove 10 dana, i da ni sam kupio preko paypala ne znam da li sam mogao nekako da povratim uplaceni iznos? U pitanju je Visa debit internet kartica (znaci kartica samo za online placanja).
 
Banke ti to ne daju, sam trebaš da paziš šta radiš sa svojom lovom. PP je tu poseban, jer je on platforma za kupoprodaju, a banka je tu samo da ti skine kožu sa leđa...
 
Možeš jedino da odeš do Inteze da zatražiš povraćaj sredstava i popuniš određeni obrazac. Prema opisu situacije, objektivno imaš legitimno pravo da zatražiš chargeback, jer praktično već imaš dokaz da ti je ponuđen refund, a trgovac to nije ispoštovao.
 
Banke ti to ne daju, sam trebaš da paziš šta radiš sa svojom lovom. PP je tu poseban, jer je on platforma za kupoprodaju, a banka je tu samo da ti skine kožu sa leđa...
Banke daju zastitu svojim komitentima i korisnicima usluga, kao i platnih kartica. PayPal nije platforma za kupoprodaju.
 
Dobro, i kad od banke zatrazis povrat sredstava , sta ce banka da uradi i sta moze ako on line prodavac na njen zahtev ne reaguje.
 
Nazad
Vrh Dno